whiteboy 2 #1 Публикувано 12 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, От както имам колата нещо отзад ми тропа яко .... видях че тампоните на двата носача отзад са направо скасани , та въпросът ми е от каде мога да ги намеря(поръчам) , цената им и ивентуално къде могат да ми ги сменят , както и марката която ще ми препоръчата ( нещо което да е добро за парите си и да не е много скъпо). Дясното каре ( мисля че е външното) също много трака и за него ме интересуват цената ( нещо което да е добро за парите си и да не е много скъпо) и от каде мога да си го намеря (поръчам).колата е сивик 5 ген. 1.3 16v 1995 hetch. Благодаря Редактирано 12 Февруари, 2012 от whiteboy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 12 Февруари, 2012 За големите тампони ли става въпрос или за някои от многото малки отзад ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #3 Отговорено 12 Февруари, 2012 За големите тампони ли става въпрос или за някои от многото малки отзад ?За Големите тампони става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #4 Отговорено 12 Февруари, 2012 аз на мойта ги сменявах лятото някакви на Moog auto parts и ми излезнаха около 140 лв. за 2-та. Смяната им е малко тегава ако нямаш терен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #5 Отговорено 12 Февруари, 2012 Бултрако продават оригинални английско производство по 67лв/бр. Продават и япоснките по ~ 140лв/бр.От общите поръчки на оригинални части от щатите японските оригинални идват 70-80 лв/бр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #6 Отговорено 13 Февруари, 2012 Полиуретанови пристигат на около 90лв 2бр.Повече ще изкарат от които и други да вземеш,но е възможно и возията да ти стане малко по твърда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #7 Отговорено 13 Февруари, 2012 Интересува ме от къде мога да ги поръчам , защото бях в няколко магазина в асеновград в които ми предлагат само предно окачване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #8 Отговорено 13 Февруари, 2012 Купи си оригинални HONDA.Нищо по-добро не можеш да сложиш.Сменят се за 15 мин. и двата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #9 Отговорено 14 Февруари, 2012 Гледам че си ми градски,та да ти кажа че ги има в Асеновград,само трябва да ги поръчаш.Всичко което се продава по магазините е пълен боклук,2 комплекта сменях,карат най много година и пак са за смяна.Реших тоя проблем като си вземах правени, в Пловдив тези тампони ги правят, гумата в тампона е плътна .2 години вече без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #10 Отговорено 14 Февруари, 2012 Незнам какво мислят колегите за магазини самурай, но аз от там си поръчвам тампони, а задните бяха 60-тина лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Яни 0 #11 Отговорено 15 Февруари, 2012 Колега N2O кажи каде в Пловдив ги правят тези тампони! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #12 Отговорено 15 Февруари, 2012 (Редактирано) До училището Елин Пелин това се намира зад училището .От гарата в посока ж.к Христо Смирненски,като се качиш на моста,училището е от дясната страна,след моста 1 в дясно и после пак в дясно и направо до училището. Редактирано 15 Февруари, 2012 от n2o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Яни 0 #13 Отговорено 15 Февруари, 2012 Мерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #14 Отговорено 16 Февруари, 2012 Да не пускам друга тема, а да използвам тази да попитам - след смяна на тези големи тампони на задните носачи, трябва ли да се прави реглаж на заден мост или не е необходимо?Благодаря за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #15 Отговорено 16 Февруари, 2012 Препоръчително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 16 Февруари, 2012 Поправка- Абсолютно е задължително!!! 2 пъти са сменявани на сивика ми и 2та пъти геометрията на окачването отиваше на кино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #17 Отговорено 16 Февруари, 2012 Или имаш сивика си от 15 години, или купуваш ментета, за да сменяш 2 пъти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #18 Отговорено 22 Февруари, 2012 Колеги след кратко търсене днес се обаждах в Диманик Моторс ( официален дилър на ходна ) , за тампоните ми казаха цена 49 лева на брой ... колата е сивик - англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #19 Отговорено 23 Февруари, 2012 Колеги след кратко мислене днес взех тампоните от Евро 07 - по 22 лева броя ! Италиански – Бирт ! Като се има впредвид че ще ги сменям сам и няма да давам пари за майстори реших да рискувам с тези пък и самите те изглеждат читави ! Има една специална скоба за махането на стария и слагането на новия , почти съм я направил , като ги сменя ще пиша ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #20 Отговорено 23 Февруари, 2012 дано изкарат ! но ми е съмнително и аз имах този проблем и си взех английски от Бултрако София ! по 67 лв. както беше споменато по горе ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #21 Отговорено 24 Февруари, 2012 Колега задните тампони с плътна гума ли са или с отвори?Не можеш да получаваш ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #22 Отговорено 26 Февруари, 2012 Ако въпроса е към мен - с отвори са ! За плъни знам място където правят но за купешки не съм чул ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #23 Отговорено 26 Февруари, 2012 Плътни са полиуретановите, но тампоните не случайно са с дупки. Задното окачване е така направено, че тези тампони трябва да имат движение по всички оси. По американските форуми казват, че с плътни тампони колите започват да се държат неестествено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #24 Отговорено 29 Февруари, 2012 колега от какво направи скобата и може ли малко снимки а и отпред за чашата какво ползваш че ми предстои същата операция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #25 Отговорено 1 Март, 2012 само да стане (може би другата седмица ) ще има и снимки ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #26 Отговорено 1 Март, 2012 Или имаш сивика си от 15 години, или купуваш ментета, за да сменяш 2 пъти...Просто 2007ма бяха скъсани като я взех.Първа смяна с кварталния магазин. По ок 40 кинта парчето и след 15хил/4 месеца/ греда. Дъртия вдигна един телефон, дадоха му съвет и отидохме до Бултрако. Ха 2 тампона, оп 130 кинта, обратно при майстора. Висех му на главата и ги смени. От тогава 100 хил се минаха. Само са леко закъсани от ок 6 месеца, или поне аз от толкова знам. Като се съсат пак от там ще си взема. По темата- един колега сложи плътни и ме повози. Е нема такава каруца. Астрите и голфовете са лимузини. Баси дървото е станала. Върнах му кръгчето и са и той ще ги сменява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #27 Отговорено 8 Март, 2012 (Редактирано) Бултрако продават оригинални английско производство по 67лв/бр. Продават и япоснките по ~ 140лв/бр. От общите поръчки на оригинални части от щатите японските оригинални идват 70-80 лв/бр. Това явно са стари цени от преди години. В момента са по около (казвам "около", защото има и някакви стотинки) 49лв бройката това е цена с ДДС, т.е. двата тампона излизат на няма и 100лв с ДДС, тампоните са произведени в Англия, но това няма никакво значение (реално и Сивик ЕР3 е произведен в Англия, ама никой не му се мръщи, нали ). Това са цени на Бултрако София, защото ако звъннете на другите представители (примерно Стара Загора) ви казват цена 68лв за същите тампони, т.е. пробват се да..., пък който се върже..., но както и да е.При тази цена (49лв един заден тампон, оригинален), просто не си заслужава човек да прави компромис с боклуци. За улеснение на хората които им предстои смяна на тези тампони, давам и парт номера: 52385-ST3-G01 PS: а как се променя поведението на автомобила след смяна на тези тампони, малееее... И е по-стабилна в завои/слалом и вози меко все едно е мерцедес 124-ка широката лайсна , просто кеф, определено си заслужава инвестицията. Редактирано 8 Март, 2012 от ADH-Honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #28 Отговорено 8 Март, 2012 (Редактирано) Мани ти тая работа, купи си англичанка, JDM си е JDM Това в кръга на шегата.Нека и аз да съм полезен, парт номера на Японските за сивик е 52385-S21-003.За CR-V и Интегрите преди 94-та са други.PS: Абе къде съм тръгнал и аз, моята е USDM Редактирано 8 Март, 2012 от Izanagi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #29 Отговорено 8 Март, 2012 Колеги след кратко мислене днес взех тампоните от Евро 07 - по 22 лева броя ! Италиански – Бирт ! Като се има впредвид че ще ги сменям сам и няма да давам пари за майстори реших да рискувам с тези пък и самите те изглеждат читави ! Има една специална скоба за махането на стария и слагането на новия , почти съм я направил , като ги сменя ще пиша ! Ще ти трябва преса . И гледай , че оригиналните (от Бултрако-Английските) имат посока и от едната страна са под конус ! Много внимавай дано стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #30 Отговорено 8 Март, 2012 (Редактирано) Монтажа е много важен, иначе и оригиналните ще дадат фира много бързо !Тук има ръководство.Трябва да се види под какъв ъгъл стои големият носач при пусната кола на гуми и да се нагласи тампона да не е под напрежение.Това най-вече важи за свалени коли, защото се променя ъгълът на носача спрямо заводския и тампоните се усукват. В този случай не гледайте как са били заводските тампони. Редактирано 8 Март, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #31 Отговорено 12 Март, 2012 Здравейте колеги, вчера си инспектирах сътоянието на задните тампони и установих че са малко закъсани в горната част/ рамото отвътре/. Иначе други сиптоми не мога да уловя. Нацяло ли трябва да се окъсат за да почнат да тропат? Предполагам са оригиналните, а както знаем всичко оригинално е с уникален пробег и здравина.На колко хиляди км. Може да рачитам при нормално каране без дори и лек офроуд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #32 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) Аз с леко закъсани карам вече две години към 60к , но вече си им трябва смяна ! Редактирано 13 Март, 2012 от Юлиян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #33 Отговорено 14 Март, 2012 Колеги днес ги смених тези прословути тампони - без да свалям гредата, без да ги бия с чука , напавих си една скоба и с нея и ги избутах ! Сега реглаж и газ ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #34 Отговорено 22 Септември, 2012 Здравейте хондаджии,Крам Сивик 6-та генерация от 97-ма.Въпросът ми е лесно ли се сменят тампоните на задното окачване.Трябва ли да се демонтира целия носач или има вариант на място да се избие тампона?Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #35 Отговорено 22 Септември, 2012 My link Може,ама ти трябва канал.Аз съм ги сменял без да свалям носача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #36 Отговорено 24 Септември, 2012 Така си и мислех.Благодаря много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #37 Отговорено 26 Ноември, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, повдигам темата с тия тампони щото не мога да преценя дали са за смяна. Усещам леко биене в задните части като слизам рязко от по висока неравност, но друго сякаш не. Ето снимките от които личи закъсване в горната част не не знам дали е по цялата дълбочина, лежах под колата и не стана ясно. Дано професионалистите си кажат диагнозата по снимка. Редактирано 26 Ноември, 2012 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #38 Отговорено 26 Ноември, 2012 Направо си плачат за нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #39 Отговорено 26 Ноември, 2012 Аз си поръчах с общата поръчка и като дойдат ще ги сменям Имам един въпрос, колата ми не е сваляна и при смяната трябва ли да меря как точно да седи тампона или направо да си го слагам като стария? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #40 Отговорено 26 Ноември, 2012 Те като се скапят окончателно при неравности скърцат. Даже в началото скърцат, после направо тряска и размества цялата кола...Най-лесно се проверяват по един прост метод:Спираш на равно, оставяш колата на скорост, но не и на ръчна.Заставаш до вратата и риташ силно гумата да отиде назад. Или напред. Тя се мести малко, обира си луфтовете, но скърцането тогава яко се чува.Иначе може и от втулките на носачите да е, от тампоните на щангите.... Много места.За по-сигурно я качи да я видят на канал как са. Мойте още са си закъсани/близо година / и леко прискърцва на лекнали полицай и бордюри, но тоя тест го издържат все още и не бързам със смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове