Jump to content
alpitoo

Обща болка "РЪЖДАТА"

Recommended Posts

здравейте колеги, надявам се да не съм сбъркал раздела, ще ме извините :unsure:Проблема е там че японките ни имат така да се каже, малко тънички ламарини, и особено когато са при неблагоприятни условия те силно корозират, чесно казано не открих тема (може и да има някаде) кадето да е казано как може да се спасим от тази досада ??Имам следното civic 6 gen 98г. англиската версия със силно корозирали задни вежди и няколко дупки е праговете, въпросами е има ли спасение за тази болна колица ;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да добаве че с изчукване, китосване и боядисване не става, снимки нз дали трябва да показвам защото не е за слаби сърца, но това е голям проблем за мн от колите ни не само за мен предполагам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

срещу раждата не можеш да се бориш :( ,каквото и да направиш ще е времено ! най-добре следващият пат си тарси кола от Италия(примерно),а не от страните с масови снежни покривки,и химикали по пътя. това е лично мое виждане и го спазвам:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 години и кусур си купих седан 5та (94та реколта)Смених задните вежди и се проведе кърпене на прагове - колата изкара 4 години преди да има нужда от нова намеса.Неотдавна смених праговете - има за 350лв единия, но на мен майсторът ми ги направи за 300лв двата.Това е решението - правене но не със замазване а рязане до здраво и качествена работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди мен колегата е прав, а вече друг е въпроса кой ще я прави през пръсти и ще замазва положението една зима и всико отива подяволите пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата е огромен бич за автомобила, само по този показател японците са доста назад.Аз на Маздата още като я взех профилактично и минах всички прагове и веждите от вътрешната страна с антикор на Боди черен и досега няма мърдане.Има твърдение че ако е ръждясала, ръждата си работи отдолу, но засега слава богу никъде не е избила.Тук говоря за ръжда от порядъка на петънца-изшкурвам леко със фина шкурка след това ръждопреобразувател и най отгоре след като хубаво изсъхне с Боди-то.Ако има дупки обаче няма спасение и след кърпене след 2-3 години пак започва да избива и нови харчове и то само заради тенекиите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случайно някой да знае от каде мога да си купя прагове, продават ли се някаде нови... нз въобще как може да се оправи, такова нещо особено като се говори за пари.. онзи ден ми поискаха 1200 лв да се оправят веждите и праговете, десния калник може направо да се смени с др - 90 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови прагове май има само в Бултрако, ама не искаш да знаеш цената.....Лятото правих задните вежди на сестра ми на Маздата. Ходих при един тенекиджия, който сам си изработва детайлите и дава 3 години гаранция за труда си. С боядисването ми взе 150лв за двата калника общо. Прегледа колата отдолу и каза, че няма други ръжди и че сме отишли на сравнително ранен етап, което е основен момент в борбата с корозията! След това му карах и Хондата, която имаше 2-3 ръждиви петънца на едната врата под лайстната. След това ми показа какво е отдолу - напълно изгнило, едва ли не се е крепил на боята детайла. Между другото Хондата също е имала проблем със задните вежди, но това е било при предишния собственик в Австрия, който е сменил целите задни калници т.е. това с кърпенето явно е български патент, поне в случаите когато може да се купи готов детайл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм щастливец в това отношение, знам че колата е била боядисана в България и се надявам следващите години да няма проблеми още повече, че нощува в гаража, но ръждата действително може само да се махне и обратоти и в зависимост от обработката ще зависи кога пак ще дойде :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз пък мисля че обработката е много яка, имам сивик 92 и е ПЕРФЕКТЕН от към ръжди за тоя набор.Няма никъде кърпено или з акърпене или избила ръжда. Има ендо място на калника дето седи вече 5 години без боя, е накрая хвана лека ръжда, до скоро сивееше цинка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от къде е колата.Ако е от Италия и не е удряна(фатално) няма проблеми с ръжди особено ако я наклепаш с антикори.След обработване забравяш за ръжди с години.Ако е тръгнала един път по купето и по-точно под автомобила ( под седалки , по прагове , багажника от долу , ботуши и тн.. ) трябва ако може да се шкури до чисто или рязане и заваряване на нови елементи.Рано или късно избива някаде , важното е да се хване рано и да се вземат мерки.Аз лично всяка пролет , независимо че мажа с антикор и нямам проблеми на колите които съм имал , винаги я проверявам пролетта за точки някаде по купето.Лично мен не ме интересуват врати и калници а купето да е здраво.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колат ами е от БЪЛГАРИЯ. Датата на 1-вата и регистрация по стария талон беше 3-ти Януари 1992 в град Русе.П.с. Честита и 20 годишнина

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май оправия няма. Аз като си взех кошника преди 2-3 години, беше в меко казано отвратително състояние от към ламарини, след като питах, разпитвах за майстори , накрая направих грешка като послушах приятел(ОГРОМНА ГРЕШКА) и отидох уж при доверен бояджия, след цялостно пребоядисване, смяна на задни вежди, и уж нови прагове, днес колата е отново за същата процедура, а въпросния "майстор" изрично ме попита дали колата се прави за мен или за продаване, та започвам да се чудя и аз да продължавам ли да вкарвам пари за теникии или да си карам с гнилочите. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ParadoX_SF , сглобявана е в Русе в Метро нали ? хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59345&st=0&p=1057199955&fromsearch=1entry1057199955А па що глупости написахте :lol: Прагове по 300 лева бройката :D или двата беше .1200 лева за три детайла .В наса ли ги карате тея коли бре ораааа.Пак казвам -ръжда ,жена и свлачище тръгнат ли спиране няма :lol: :lol: :lol: :lol: Но винаги има решение ,за съжаление се отлага неизбежното .и така става :(http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47477&st=0&p=417094&fromsearch=1entry417094

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колат ами е от БЪЛГАРИЯ. Датата на 1-вата и регистрация по стария талон беше 3-ти Януари 1992 в град Русе.П.с. Честита и 20 годишнина

...Тодор ли се казваше собственика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си умувате и говорите, повечето от вас дори не знаете дали колите ви са с оригиналните си ламарини...нито кое къде е чуквано, удряно, огъвано, драскано, сменяно и изправяно....Не е до тънки ламарини, а начин на химична обработка и поциконване в завода...Ако ще 0,5мм да са дабели ламарините, ако са обработени като хората няма да мръднат с години...Мисля, че най-удачно е да пишат хора които са първи собственици на колите си и им знаят историята, както е споделил и колегата Paradox....П.С> Аз имам Сивик вече на 14 години, който е на 98% с оригиналните си ламарини и не са мръднали, какво си говорим тогава...? Само един тайвански калник сложих и на него му изби ръждата след 2-3 години, скоро го изхвърлям и слагам нещо оригинално, стига с тия боклуци....Поздрави. :yawn:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колат ами е от БЪЛГАРИЯ. Датата на 1-вата и регистрация по стария талон беше 3-ти Януари 1992 в град Русе.П.с. Честита и 20 годишнина

...Тодор ли се казваше собственика?
Не знам, от някакъв Румен, златар я купихме 2000-та или 2001-ва. Не беше пазена кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...щом не е била пазена значи не е неговата.Та за ламарините моята е американка и няма ръжда никъде от Италия е имах проблеми с ожулване на калника много бавно ръждяса,но си го почистих и няма проблеми.Предната ми беше австрийска и я беше захапала ръждата по прагове,вежди и заден капак на багажника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondab...entry1057199955А па що глупости написахте :lol: Прагове по 300 лева бройката :D или двата беше .1200 лева за три детайла .В наса ли ги карате тея коли бре ораааа.

Мии, ти кажи за цял праг колко взимаш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нощо не взимам, карам си ги на едни ,добри орица .И ми ги сгъват на 30 до 45 лева .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...