Jump to content
nta

2.0 i-VTEC чип тунинг

Recommended Posts

Здравейте колеги,наскоро попаднах на тези момчетаhttp://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/cr-v/2.0-150-cvи се зачудих какво мислят разбиращите тук по темата? струва ли си? има ли реален ефект? крие ли рискове и т.н.Благодаря предварително за споделените мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а някой ползвал ли е техните услуги ? и ако е ползвал замервана ли е колата преди и след "чипването" защото на мен ми се виждат доста нереални тия стойности които те дават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна измишльотина са гражните тунинг "специалисти", които правят ремап за 150-200 лв. DigitalTuning е една от най-сериозните компании в Европа, която прави чипове за Hamman, AMG, Abarth и други световни марки.Аз карам с техен чип, но на дизелов автомобил. Не съм замервал на дино, но разликата е огромна и осезаема. Избрах тази фирма след като колега със същя акорд сподели, че кара вече 120 000 км без проблеми с този чип, а той е и замервал на дино и резултатите са точно като обявените.Най-добро впечатление ми направи начина на работа и липсата на "български" номера в цялата процедура.Софта на колата се сваля и се изпраща в Шейцария в централата. От там след около 3 часа връщат модифицирания софтуер, който е заключен за конкретното ECU. Предполагам това се прави за да не си правят далавери и да платят за една кола, а да сложат софта на 50.Единственото, което реално се прави тук е да се свали оригиналния софт и да се качи моднатия.Аз лично съм супер доволен и се радвам, че не избрах варианта за 200 лв. (има и такива за моята кола - в София го предлагат поне 10 фирми, но не знаеш кой какво е пипал и как е решил че кое и колко да променя.)Още нещо много важно!!! Чиповете на ДТ са одобрени от производителите (включително Хонда) и в повечето бели държави (каквато България не е) чип от тях не ти прецаква гаранцията на колата!Да не забравя да спомена още нещо - момчето, което работи в софийския офис (не знам дали е служител или собственик) кара CR-V 2009-a. ;)Последно уточнение - нямам нищо общо с фирмата или с някой там - споделям си мнението и впечатленията като клиент!EDIT: Още нещо към колегата задал въпроса. Стойностите които дават са реални, но ако очакваш да има ОГРОМНА разлика във вървенето на конкретно този автомобил - няма как да стане. Поне не и на атмосферен бензинов двигател. Все пак караш тежък и високо проходим автомобил. Най-много да свалиш леко разхода, АКО не си промениш стила на каране, но пък аз не съм чувал някой да сложи чип и да не си настъпва колата. :D

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм супер доволен и се радвам, че не избрах варианта за 200 лв. (има и такива за моята кола - в София го предлагат поне 10 фирми, но не знаеш кой какво е пипал и как е решил че кое и колко да променя.)

Добре, сега знаеш ли кой какво е пипал и как е решил кое да промени?Не мисля, че ДТ е измишльотина и е хубаво, че е имало до кой да се допиташ все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам кой е пипал - същите тези, на които Hamman и AMG са се доверили.Да, знам и как са решили кое и какво да променят. Всичките им продукти се разработват на дино и се правят за всеки конкретен автомобил, а не за двигателя. Например - чипа за ЦРВ със същия двигател като моя се различава в настройките за да щади съединителя и DUAL MASS маховика, тъй като теглото на автомобила е различно.По принцип винаги има до кой да се допиташ, ако търсиш качество, а не най-ниската цена. Но си прав - една от основните причини да избера точно тях беше колегата от Пловдив, който сподели резултатите от дино теста преди и след чипа и това че вече 120 000 км. е с техен чип и няма проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да даде коментар и някой ,който го е правил на бензинова атмосферка.При турбо колите съм сигурен , че има ефект, но там е друга историята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензинова атмосферка резултата е ясен. Подобрен throttle response и може би малко икономия на горивото. Не могат да се очакват чудеса. Ако някой обещае че ще усетиш огромна разлика значи гледа само да ти вземе парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 коня кога изкарат ела ми се обади. Ако се смени изпускателната система(колектор,генерация,гърне+спортен филтър) тогава тоя чип ще има по голям ефект,но не очаквай чудеса.Няколко коня отгоре по целия диапазон на оборотите и по-добър респонс при даване на газ... ама 5хх лв ми се виждат много за това..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не вярвам докато не го видя с очите си. Ако се качват толкова лесно 15 коня на двигател, който вече е на пределен максимум, за какво да се занимаваме с тунинг. Да слагаме по 1 чип и готово. Сваля разход и увеличава мощност. Не знам кой колко разбира, но тия две неща обикновено на са в обратна пропорционалност.Също освен това, чипа е за някаква конфигурация. Ако вземеш да подмениш чаркалаците на двигателя и плеснеш тоя чип се съмнявам да се изкара максимума на определения сетъп. И тук идва ролята на гаражните специалисти.Естествено това си е мое мнение, а не съм кой знае колко вещ, но докато не видя 2 графики на 1 и същ стоков двигател, отказвам да повярвам.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модвана кола си прав. Готовите "чипове" са оптимизирани за стокова кола. Модифицираш ли я е добре да се настрои според конкретния сетъп. И като казвам "гаражни тунингари" нямам предвид хората, които правят сериозни настройки на автомобили, а тези, които правят нещата "едно-към-гьотере" за всяка кола (повечето са такива).@murdera: А по отношение на 17-те коня не знам защо сте толкова скептични. Ако не се лъжа Емо беше изцедил от Х22-ката на Акорда на Спрайта около 15к.с. Не виждам проблем от К20 да се извадят 17 с правилни настройки. Всички сме наясно, че колите ни (особено по-новите) са оптимизрани да покриват норми и да влизат в определени категории. Не говорим за старите мотори, които повечето караме и които още от завода са изцедени почти на макс. Все пак Х22 е мотор от 1991 г. и да го сравняваш с i-VTEC К20 не е много уместно. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам , нещата за стоков прелюд стоят добре на книжка поне...От 133 на 146 кончета + повишен въртящт момент незнам.Неразбирам много но това не скъсява ли живота на мотора по някакъв начин ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсява го ако го прави някой дето не знае кво прави :) Иначе от К серия могат да се извадят и повече била тя стокова ;) Особено при някой от К моторите запаса е дооооста голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля , че тези чипове са по удачни за дизелови автомобили и такива с турбо.На атмосферка на 15 години сток предполагам само това и чака независимо че е хонда.Да и боднеш един чип , та да я довършиш по-бързо.Отделно там съединител , валове , полуоски май са сметнати за един въртящт момент а като се вдигне какво правим ? Аз лично доста се замислих след като прочетох темата и ще следя разбиращите какво мислят по въпроса :) Бих дал тези парички ако знам , че 13 годишният люд няма да запуши след 10 000 км и няма да строша 1/2 от колата и да си платя за това :)P.S. И ако някой обясни как една фирмичка ще прави по-качествен софтуер от самите инженери на хонда проектирали колата , ще бъда много радостен да прочета :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla - това няма как да стане. Особено пък на Хонда полуоските и кутиите са доста по-здрави от това за което са сложени. Виж колко турбо проекти се карат със обикновени кутия и полуоски ;) Отностно започването да пуши - това едва ли ще е резултат от чип, ако маслените сегменти са спекли, просто се сменят. Няма какво толкова да й стане на колата ;) По тази логика не трябва и 15 годишните ни кошници на дино да ги качваме ма ги тормозим и там понякога :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво си мислите и това каква е реалноста са две ралични неща , второто е верното а вие сте в грешка :) И никой не казва , че може да направи по качествен софт за управление на колата от инж.от Хонда(макар доста хора да го умеят и то в пъти по добре) , ОБАЧЕ там те се борят с вредни емисии и куп други регламенти които ги възпират да се поодпуснат ;) Тва за съединителите и полусоките все едно не съм го прочел - ВАГ групата са другаде , тука е Хонда :D :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може би си прав че мисля грешно но затова и питам и не ме е срам за което.А ако има някой със стоков бензинов мотор и с такъв чип да каже как е като разход/вървеж и колко км. е минал ще е още по-добре :) Добре а тези пичове когато ти слагат новият софтуер как измерват манипулацията след това ? Т.е не те ли качват някаде на дино , защото все пак плащаш не малка сума.Как доказват , че резултатите са такива каквито ги има на сайта им ми е чудно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук вече става малко спорно ;) Имам жив пример на обир(то си е такова) - от съображения за сигурност и т.н няма да споменавам лица и т.н Случката е следнатаИзвестен тунингар(лицето Х) прави на друг пич(лицето А) , чип на един бус Лицето А идва и казва имам съмнения някви , и ми кара 3 еднакви буса - 1 на 130к км другия на 110-115к км , и третия на няма и 100 к км . Казва качвай мери и пиши номерата на бусовете , няма ти казвам кой какъв е ( всичките бусове бяха еднакви) - не беше и нужно да ми казва , 2 от тях бяха - примерно 100на гума , третия беше 93 :D :D :D От тук на татък историята става грозна за лицето Х , след като бяха доведени още коли с оригиналния софт и след тва ремапнати .... трагична работа . Лицето си направи колите , но докато собствениците бяха там и на диното.Та на въпроса .... сам си отговори . А на въпросния пич му предложих като си прави колите да им включи още една скромна сума в цената да ги кара и той сам да им показва какво прави(пък и той да вижда все пак ....) А наглия отговор беше , тва са индивидуални случаи няма смисъл :D Индивидуални ... колко да са индивидуални от 7 мпс-та 7 бяха трагедия ... Не ми е в стила иначе ще направя ден за безплатно мерен на коли правени от лицето Х и после собствениците сами ще го затворят ....П.С Което не значи , че всички са такива , познавам пичове които я от чувствителен гъз я от друго се справят доста добре и на пътя - ама не и на място .... :D

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , затова говоря че понеже сме прекрасни хора и никой не лъже никаде в хубавата ни държава имам такива съмнения относно поставянето на чип.Иначе щом казвате , че няма проблеми относно механиката на автомобила за износване с повишаването на въртащият момент , ще си помисля и аз сериозно за такова начинание.Тази компания за чип тунинг наистина е голяма според това което чета в нета но все пак част от нея се намира на територията на Р.България :) А за гаражните специалисти не ми се говори , че всеки си е патил от такива "майстори" в един по-ранен етап - къде от неразбиране , къде от това да спести някой лев...:).Хубава тема е тази и нека "чипърите" да драснат някой ред ако има такива :D

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук въпроса не беше въобще за пестене на пари , Първия който се появи ми спомена за една сума над 6хх лв за буса ... Аз съм гаражен специалист и съм чипър и всяки други определения под които мога да попадна - което не значи , че си позволявам да правя такива неща ... точно обратното старая се да вървя нагоре и ако нещо не ми е ясно или мисля,че с нещо не мога да се справя се допитват или връщам/пращам клиента другаде... Спирам да пиша темата се разводни :) Последното изречение е ПРОМО - ако някой реши да се възползва от услугите на въпросната фирма , добре ми е дошъл преди и след това с 1 кафе в ръка да видим ефекта ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно ти си далеч от "гаражен специалист и съм чипър и всяки други определения под които мога да попадна" - или поне си далеч от това, което аз имам предвид с тези определения. Надявам се не съм те засегнал, защото изобщо нямам предвид хората, които работят на твоето ниво. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Последното изречение е ПРОМО - ако някой реши да се възползва от услугите на въпросната фирма , добре ми е дошъл преди и след това с 1 кафе в ръка да видим ефекта ;)

Може скоро да те посетя тогава, защото виждам, че имат софтуер и за HONDA CIVIC 1.8 - 140 CV :).А сега по темата. В контактите виждам, че имат офис и в Бургас (понеже ми е най-близо). Това дали ще окаже влияние в качеството на услугата така да се каже, ако процедурата се извърши там? Дали "Високо квалифициран труд и скъпо струващи машини за инсталация." както се цитира в сайта ще са на същото ниво както в централата на фирмата в София или както каза по-горе колегата Димитър Коев, тук само качват моднатия от Швейцария софтуер и възможноста тук някой да си направи неуспешен експеримент е сведена до минимум? Редактирано от Niki_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен, не мисля, че има неща от сорта на "Високо квалифициран труд и скъпо струващи машини за инсталация".Машините за инсталация са лаптоп и букса. Може и да бъркам, но такова нещо като "Централа в София" също няма. Фирмата е един офис + покрито помещение (малко по-голямо от гараж).Всичко се свежда до даунлоуд на софтуера от колата ти, няколко часа чакане и след това ъплоуд. Ако не се лъжа всеки офис в страната е нещо като франчайз и не са под една шапка (може и да бъркам). Така че не вярвам някой "разбирач" да пипа по колата. От това, което аз видях Швейцарците просто са елиминирали този риск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във втора тема чета добрите отзиви на колегата Димитър Коев за digital tuning чипа.Аз също забелязах че имат решение за моята каляска с R18A2.Честно казано съм доста скептичен към ремапването на 8-ма ген. 1.8.ето обаче нещо което реално е постигнато от колеги в Англия :Apologies for keeping everyone waiting so long. I intended doing this last night but after a hard week I was in bed shortly after dinner. I;m no car critic or journalist so I've written this off the cuff with a million distractions. any questions or points I've missed, let me know!Firtlsy, Thanks go out to the following people.Regan1985 - the thread starter!F6had - Fahad from Premier Tuning being the first point of contact!Dave - Elite Remaps genius!The Bad NewsThe figures everyone has been throwing around werent achieved. In my opinion this was never going to be possible and I volunteered my car under no illusion that it would be a difficult task and I may be wasting my time and money taking part. This has taken Elite every single minute of their time. Within minutes of the car rolling up outside the garage it was being strapped to the dyno. On the second day of them having the car I was in constant communication with Dave about the progress until around 10pm.The Good NewsThere was a gain! 142.7HP went up to 151.2HP at the flyweel.124.1HP went up to 131.5HP at the wheels.124lb.ft torque went up to 134.9lb.ftRev limiter raised by 500I know this isnt a massive amount and even me being sceptical would love to have seen more. But Elite have worked long and hard on this map and to stay within safe boundaries this is as far as we can go.My opinionsI finally got up to Leeds to collect the car on Saturday at around 1500 and Fahad was also there waiting for me. Interested to see how the car felt and what my opinion was we both set off on a quick test drive. Always being slightly anxious about having passengers ( i dont want to boot it round and injure someone) I took it easier than I should have most of the way. We did head onto the Ringroad where I was able to get some speed up though. The car immediately felt better and the torque I missed from driving a Golf TDI had improved. At a moderate speed I was able to put foot to the floor to accelerate in 4th gear and overtake an old dear, which impressed me considering where the revs were low.Back at the garage I said my thankyou's and goodbye's and headed off home. This was the real test! I had a few town roads and then on to the M62 all the way home. after a bit of town driving I was able to be a little more aggressive. Throttle response was sharper and acceleration felt like real progress was being made. On a couple of roundabouts I had to brake harder than usual and after looking down at the speedo I could see the reason why! Before the remap I had a flat spot when negotiating junctions. This is something that never really bothered me and I accepted it as a side effect of the 57i I installed. However this has been cured and I now look back and cant see how I put up with it! There is absolutely no lag in acceleration or flat spots, just smooth acceleration all the way. I stayed outside lane all the way home mainly in CC. The car was able to climb the hills with ease and the only times I slowed down was over the windy viaduct, when it started raining and when some idiot in a Nissan Primera started weaving all over the place.The most noticable difference was later on when I nipped out to the chippy for me and the mrs. Quiet roads and a bit of juice left in the tank! I held it in first gear nearly the full length of my street and the change was phenomenal. This is how the R18 should be!What The Mrs ThinksThe 'service' I had done is great!.....So to summariseThere's been an increase in power and torque. The drive has changed with sharper throttle response and better acceleration. The flat spot I had has gone too! The overall change is a much more lively driving experience. I have the option of reverting back to the original map and a refund but there's no chance of it! I genuinely reccommend Elite Remaps the work they've done to my car. Everyone with an R18 should get this map done. It's never going to touch a CTR so if youre after massive power you bought the wrong car!!! But with the setup I have now I'm more than happy with the performance to cost ratio!There was a chance to get Launch Control added to the map, and Dave still thinks its highly likely but ran out of time. If anyone else wants this map and can afford to lose the car for a couple of days I'd love to see if it can be added. Providing its not going ot be too much of a headache to figure out.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак има шанс.

Това е дино графика , на ремап , който е правен в унгария

-155hp, 190Nm, max rpm:~7500

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=1Ic-z3M-MjU

 

Което означава , че гайн от 15 кончета и 16 Nm е възможен все пак .

Постигнат по отделно в UK и Унгария.

На друго мсто пичовете от Елит тунинг UK казват че миналата година са направили 5-6 R18-ки по този начин

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А F6had или Fahad за който се говори е съосновател на typeaccord.co.uk и един от най-известните и уважавани чип тунинг специалисти в Англия. Щом това са постигнали с R18-ка, значи това е бил лимита на мотора над който не е безопасно да се пипа. Premier Tuning и Elite Remaps всъщност са една фирма (макар да не изглежда така) и Фахад е един от собствениците. Известен е с това, че не изтисква абсолютния максимум, а безопасния максимум.До скоро караше Акорд 2.2 i-CTDI със Stage 2 ремап с EGR delete и се радваше на 198 коня на колелата. Твърде жалко, че за Коледа си подари БМВ и продаде акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой гледал ли си е въздух/гориво съотнешението след чип или ремап?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересна тема - обаче останала без окончателни и ясни отговори !Никой не показа дали има ефект за К20 А1За останалите от К - серията демек по мощните знаеме че имат запас ама за К20А1 някой ще покаже ли нещо ?Като гледам това на този сайт е направено всичко на теория - и изчисления http://www.digitaltu...cr-v/2.0-150-cv ?! Щото ме съмнява да са и засичали рахода и при кави условия са го засичали този раход на гориво.Мен примерно ме интересува дали могат да направят този двигател на по ниски обороти да се развърта , а не на 4000 об. ?Или просто са гепили софта от фейслифта на двигателя ? Което ако е така няма да е лошо !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен ще има малък ефект ,ако си решил да го правиш го комбинираи с спортен филтър за по добър ефект. :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честно казано не ми се вярва да може един Дино -стенд да хване разликата от спортния филтър т.е. виждат ми се малко безмислени и скъпи ? Пък не знам ;) Вече ако е допълнения към някакво друго тунинговане може и да има ефект от тях ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...