Jump to content
civicgonemad

Домашно направени ITB

Recommended Posts

Колеги попаднах на тема в D-Series.org и страшно се запалих по нея. Ето тази тема My link . Демек как да си направим ITB ( Individual Throttle Bodys) и да не ни излезе 600$... Има ли някой който се е опитвал да си направи за неговата кола? В форума не съм срещал такава тема... В случая е ползвана система от мотор Хонда ЦБР 929. Имам много голям мерак да се пробвам ама имам много неясноти... Като най-голямата е къде да се сложи IACV-то... Но както казах още не съм я изчел цялата... Ще се радвам на всякаква помощ. В момента оглеждам по колко пари са инжекционите от тоя вид мотори. (АКО има такава тема във форума, моля насочете ме) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, но това са 4 карбуратора. Не е инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka де по добре ее :P:D :D с карбове .Те тука спринцовка .http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=36603&st=60http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19826&st=15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С карбове е по добре в смисал че по-лесно се настройва или...? А не гори ли множко с тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с карбове имаш поне за мен повече капацитет ,по лесно се настоива :dry: и гори като луда ма и така върви ;)П.п бе нема ли кои да я метне тая тема в общи технически?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за всекидневна кола не са добър избор ;). Разхода с такива шукариики няма да е малък. И без спортен вал незнам какъв ще е ефекта ;):rolleyes: +–. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем шукарии ама нема пари за Б серия... Тя да не гори по-малко. А и смятам, че инжекция, ако се направи няма да е чак толкова голям разхода... Сега с 20 кинта минавам 120-140 градско...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕзнам как колата ти гори 6-6.5 градско или караш на газ ;):rolleyes: Ама според мен сега ако ти гори 6-6.5 ще почне да гори 9-10 :P (прогноза.)А За вървежа незнам там е малко спорно - Някои тръгват много някои стават по зле от сток. (сигурно е до изчисления и настроики.) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само щото си видялв темата ли искаш ITB или имаш някакви идеи за колата като цяло? Кола която ще караш всеки ден не бих ти препоръчал да я развиваш в тази насока, има достатъчно неща които не си направил все още а са от огромно значение за вървежа :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем шукарии ама нема пари за Б серия

Мислиш в грешна посока. Сигурен съм че със всичките чаркаля дето накупи/продаде и пари за разглобяване, сглобяване, бутала и тн. до сега да си беше сложил Б16. Суапове за 2хил лв бол. Важното е да си търпелив. Да помислиш какво искаш, да събираш и да действаш, а не да рипаш на всяко нещо което видиш като дете в сладкарница. Сако е много прав, има много неща които не си направил а биха ти помогнали доста. Не приемай поста ми като заяждане. Знам, че акъл не търсиш, парите/времето са си твои и тн и тн, но понякога е добре да се вслушаш в хора, минали по тоя път.п.с. Не ще се повторя, ами направо ще се похилядя - Когато тръгнеш да правиш пАрформАнс тунинг, разхода е 1 от последните неща, които те интересува.п.с.2 Б-серията ми със спокойно извънградско каране гори 6.5 на 100.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... ами не... Не ми е излязло 2000 лв... Цялостната идея за колата ми е:1-во място- Надеждна!2. Като я настъпя да има какво да покаже.3. Да е що годе красива. Било то външен вид или звук...И не ми харесва идеята да дам 2000 ,че и повече за двигател на 15-20 години... При положение че цялата кола не струва толкова... Моята се заех да сменям блок само защото няма ръжда...

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това ти казвам - стокова Б серия примерно. Много по-надежден е 1 стоков мотор в сравнение с един пипан (мини ми, турбо и тн.) Иначе тъжната истина е че да, колите дето повечето тук караме са на по 15-20 години но си ги харесваме. А ако мотора се поддържа добре, не виждам какво те притесняват годините. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бая се отплеснахте ;) .Са кое ще е игла и 6 на стоили карб и 14 на сто Естествено все по 4три

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сматам да се спра на игла... Че иначе и резервоара май ще трябва да сменям + бензинови пътища...?P. S. Който не вярва за разхода да дойде да види колко ми гори колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се сменят бензиновите пътища?(ако е с карбове)И как се доставя бензин до карбовете?-със стоковата помпа и регулатор няма ли да стане ?И как е по-добре,със четири карба от матор или два двойни(Weber,Solex,Dellorto) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,Като си решил го направи. Само после я настрой да не я прецакаш отново колата. И без това си я позлвш за опитно зайче ;)А относно разхода на гориво ако не ти хареса винаги можеш да сложиш един газов инжекцион и да не ти пука за него. Е са- дори и читава настройка ще имаш малко загуба на мощност, но пък винаги си имаш копче а и ще ти хареса да даваш пак по 20 кинта за 100км за кола с 4 дросела :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това нещо да се настрои отнема толкова време че ако не е настроиваш сам няма да ти хареса цената .но пак и ефекта ще е близко до смешен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,Като си решил го направи. Само после я настрой да не я прецакаш отново колата. И без това си я позлвш за опитно зайче ;)А относно разхода на гориво ако не ти хареса винаги можеш да сложиш един газов инжекцион и да не ти пука за него. Е са- дори и читава настройка ще имаш малко загуба на мощност, но пък винаги си имаш копче а и ще ти хареса да даваш пак по 20 кинта за 100км за кола с 4 дросела :cool:

Ай стига с тая реклама на ГИ, че пак ще почне да рипа газта. Всеки си избира на какво да кара и дали да слага инжекции от мотор и да набива грешни пари за много спорен ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се сменят бензиновите пътища?(ако е с карбове)И как се доставя бензин до карбовете?-със стоковата помпа и регулатор няма ли да стане ?И как е по-добре,със четири карба от матор или два двойни(Weber,Solex,Dellorto) ?

Абе кво става тука еКъдето писах във 200 теми,след мой пост никой не иска да пише,нито нищо....все едно изобщо не пишаИмам чувството,че все едно ме игнорирате :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тишко,споко приятелю,всички все още са пияниПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това нещо да се настрои отнема толкова време че ако не е настроиваш сам няма да ти хареса цената .но пак и ефекта ще е близко до смешен .

 

Добре де... Това да си го купиш готово направено струва 600$ на OBX ... даже на Edelbrock не са толкова скъпи... Едва ли тея 600$ са само за красотата?

 

 

за ti6ko - Не знам дали става с регулатор все пак си е помпа за инжекция... А дори и да става пак пари и за регулатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се сменят бензиновите пътища?(ако е с карбове)И как се доставя бензин до карбовете?-със стоковата помпа и регулатор няма ли да стане ?И как е по-добре,със четири карба от матор или два двойни(Weber,Solex,Dellorto) ?

Ако си с карбове се слага външна помпа за тях. Просто оригиналната е на 3 бара, а карбовете бачкат на 0,3-0,4 бара. Няма как с регулатор, а и помпата е 100 кинта 2ра ръка :cool:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е ли все едно си правиш мотора карбуратор,но с 4 такиваИ на Д13-ката как и се доставя гориво до карбап.п.по принцип и аз намислям да слагам карбове,но съм се насочил към по-евтиния вариант(двойни карбове Solex или Dellorto)на Д14-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сменят бензинови пътища. А до колкото знам Д13 е с нещо като вакуумна помпа, която се намира в двигателният отсег.@ti6ko - колата ти е моно инжекция за чий чеп ще я правиш карб като много по-лесно можеш да станеш ОБД1 с истинска инжекция и чип? Или по-лесният вариант, намери си по-читава скоростна кутия, колата ти ще тръгне в пъти по-добре от колкото да пипаш горивоподаването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О не не не е моно,пълна инжекция е(Д14А3 90 коня)Мисля с карбове,че ще има повече гориво,а също и един разпределителен вал(някъв спортен или от Д16-ка-ако има файда)

Редактирано от chris_barnes
Предходно мнение не �е цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш моно си е;) Dual Point Fuel Injection. Инжекторите ти пръскат 2 по 2 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са казали, че с пръдня боя не става, не може да искаш ITB-та да работят като хората, пък без пари, и ако може без настройка ще е най-добре, вземи помисли какво искаш от тази кола, тогава прави каквото и да било.Докато стигнеш до ITB, (до нужда от такив) ще си налял много пари, а така а на сток мотор итб-та или ще е минимален ефекта или отрицателен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък му предлагам 4 карба :P .С регулатор нестава :blink:;) ,за помпата .Пътищата са си ок даже са мисля по една нова простотия ,да се ползва излищното.Кало на д13 кат и смениш вала ко прайм.Трябва ми ентусиаст с д13 или най много д14 да си подложи колата на простотийй :D да видим кво ще излезне .Приготвил съм една 4ка тромпетирана , фланец и помпа .Да видим ко ша излезе .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... Това да си го купиш готово направено струва 600$ на OBX ... даже на Edelbrock не са толкова скъпи... Едва ли тея 600$ са само за красотата? за да направиш един мотор трябва да имаш проект от добре подбрани части които да напаснеш и тогава нещата се получават.но да скачаш насам натам е напълно безсмислено.най-доброто което можеш да направиш е да си сложиш газова, най най евтиния вариант и да пестиш пари от гориво,през това време почваш да четеш кое как се прави ,защото като чета кви ги пишеш невярвам някога да платиш на някой да ти направи нещо по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите само да допълня ,че в бг не всеки може да си позволи други хора да му пипат по колата .Според мен е по добре да и сложиш един смукатле блокс ,скунк и един дросел на 60 мм. ( много по малко ЗАИГраване като пари мисля че може да доиде сходно.) И за всеки ден няма да имаш проблеми и ефекта мисля ,че е добър . Жалко ,че ги няма хората които могат да потвърдят . !

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък дълго време подритвах едни вебери(или бяха солекси) из нас , накрая се озоваха на една б16-ска но така и не дойде ред за настройка , но колата си се движеше и разхода не беше АДСКИ висок , да речем че беше 2 литра повече градско , но пък за ежедневно каране беше отвратителна! А за ефекта .... отрицателен ! Може би след настройката всичко щеше да си дойде на мястото ама ... може би. Ако нямаш друга кола която да караш или не си ултра сръчен и да пипаш бързо , по-добре не се хващай - ще стойш без кола доста често по доста време :) Кирето е прав , а Митака е още по прав , дорй и да се хванеш на хорото и да стигнеш до там че да я караш и да искаш максимума - то тогава едни ден два(в най-добрия случай) настройка не ти мърдат . И то за да се докара до ниво - прилично . Митака по спомен последните ги извади и забоде афтърмаркет всмукател - доста беше поизнервен :D P.S И дори всичко да е истинско и правилно направено , ефекта пак не е сигурен ... Тук лукчо може да се намеси и да ти обясни за хармониците на пълнене и оборотите и диаметрите и т.н P.S Fen4e прати ги тия неща тука , тия дни таркалям една д14-ска - а ме сърбят ръцете - мисля тая-другата седмица ще имам време да ги монтирам(и да видя има ли файда или не) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S Fen4e прати ги тия неща тука , тия дни таркалям една д14-ска - а ме сърбят ръцете - мисля тая-другата седмица ще имам време да ги монтирам(и да видя има ли файда или не) ;)

Ako не ти е късно края на другата седмица моо ти ги пратя да ги пробвате ;) .Тамън после ще се разбере имат ли 4 карба шанс срещу игла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , даже идеално - че тая седмица режа Ег-то :) Непосредствено преди да ги монтирам ще кача д14-ската и след това пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойче,не се занимавай с такива работи!В смисъл,че като не знаеш какво искаш,ние не знаем какво да ти дадем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе слагай бреНе можеш да разбереш докато не пробвашМисля аз другия месец да се залавям с моята да и сложа едни Солекс :devil: та както казах не можеш да разбереш докато не пробваш :devil: :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Явно олдскул манията отново настъпва:lol: . Ще кажа само няколко неща за карбураторите, макар че не е точно по темата. От 7 години карам Акорд 2ра генерация 1.6 с прост двукамерен Кейхин. Чак преди месец реших да му обърна сериозно внимание и му направих една простичка модофикация, която промени изцяло поведението на двигателя. Карбураторът е един изключително прост и надежден уред, чиято единствена цел е да усеща респираторните сигнали на двигателя (вакуумът, който ДВГ създава при такта всмукване) и на тяхна база да подава нужното количество и качество гориво-въздушна смес.Затова във всеки карбуратор са съчетани минимум 5 системи от канали, калибровани отвори и клапи (най-общо) на обща площ колкото две човешки шепи. В неговата регулировка няма нищо сложно и страшно ако се знаят регулировъчните му параметри. Сега, въпроса с присаждането на по-големи, двойни и четворни карбуратори е много деликатен, защото най-често се бърка в преоразмеряването им, демек по-голям не означава по-добърПубликувано изображение Затова и крайния ефект в повечето случай е отрицателен, а коментарите както се вижда също. Както за EFI системите, така и за карбураторите си има учебници и книги, в които е написано кое как се изчислява, така че не виждам нищо страшно. Най-важната крачка е да сте наясно за какво ще ползвате колата и в какви режими ще се кара. Но по-важно е състоянието на механиката - всички хлабини, налягагания трябва да са в предписаните от завода производител допуски т.е. няма значение дали ще се слага турбо, валове, карбове и пр. всичката електроника и доработки, които ще се правят се обесмислят ако двигателя вече е износен. Май се увлякох, ако има интерес мога да пусна тема за това което съм направил до сега.

Поздрави

post-21669-0-87717900-1325861655.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Пусни тема какво си правил,че ми е интересно.Поне на мен,но сигурно и на други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "civicgonemad" , аз не разбрах за какъв двигател говориш, правил ли си нещо по него и най-важното: какво очакваш от този агрегат? Аз с 10лв минавам грубо 45км на бензин и съм доволен. А твоя разход си е повече от идеален; не разбирам защо искаш да правиш някакви интервенции по това моторче:unsure: . Аз лично бих си карал машинката така и след време със спестените пари да се сдобия с нещо по-мощно/ако това е целта ти/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...