Jump to content
dragomir375

подгряващи свещи Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Здравейте, струва ми се, че пали малко трудно колата, знае ли някои кавко трябва да е съпротивлението на подгряващите свещи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво се изразява трудното палене колега ? Върти ти повече , не пали от първия път или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали от първия пат, но доста върти и даже в повечето случеи се тресе цялата предница :blink:

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви подгряващи свещи на комънрейл говориш човече?

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали от първия пат, но доста върти и даже в повечето случеи се тресе цялата предница :blink:

Колегата е прав, до -5 градуса този мотор не включва подгряването тъй, че причината я търсете някъде другаде, я в подкачваща помпа, я в датчик за налягането, я някоя дюза позапушена ..Най добре иди на диагностика, а също и стартер- акумулатор прегледайте в какво състояние са ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че подгряващи свещи на Common Rail не се слагат, по начина познат до сега. Това е така защото горивото се впръсква директно в цилиндъра под високо налягане, а не в пред камерата където всъщност на старите дизели се поставяше подгряващата свещ.Има няколко вида подгряващи свещи за Common Rail.Единият вид е подгряване на входящия въздух. Те се включват при -15 -20 градуса. Има системи (не знам за Хонда въпреки че карам същата), в които се впръсква малко нафта след подгряването на въздуха при засмукване.Другият вид е подгряване от 1 до 3 свещи в охладителната система и основно на малкия кръг на отоплението. Това е с цел по бързо загряване на колата. Но досега нито съм чул нито чел нито виждал подгряващи свещи във вида на старите дизелови двигатели да се ползва в Common Rail системите. Просто технологично няма как да се поставят, че да се пръска нафтата върху тях ( както е при пред-камерното впръскване).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали от първия пат, но доста върти и даже в повечето случеи се тресе цялата предница :blink:

Колегата е прав, до -5 градуса този мотор не включва подгряването тъй, че причината я търсете някъде другаде, я в подкачваща помпа, я в датчик за налягането, я някоя дюза позапушена ..Най добре иди на диагностика, а също и стартер- акумулатор прегледайте в какво състояние са ..
Искате да кажете, че до -5 градуса не ми трябват подгряващи свещи? :blink: ОК благодаря колеги, ще я следя работата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на подгряване се забелязва като дадеш на контакт. Лампата на "подгряването свето по-малко от секунда, а ако е МНОГО студено, около 2 секунди. Не знам чисто технически как е решен въпроса, но явно не става дума за традиционното подгряване.При мен също ако е много студено (имаше няколко такива нощи, въпреки е карам колата съвсем от скоро) колата върти малко по-дълго и при запалването претриса за момент, но според мен това е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че подгряващи свещи на Common Rail не се слагат, по начина познат до сега. Това е така защото горивото се впръсква директно в цилиндъра под високо налягане, а не в пред камерата където всъщност на старите дизели се поставяше подгряващата свещ.

Аз пък съм сигурен, че грешиш ..Точно по същият начин се слагат както при по старите дизели, само че свещите са по дълги(при Хонда са 161мм.) и връхчетата на свещите са директно в цилиндъра близо до разпръсквача ..Разликата е, че включват само при по ниски температури ...http://www.eauto.bg/index.php?m=71&lang=1&model_id=16&model_id2=2547&modification=17486&d=17486&e=10252&f=1692690

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тресе и да пали по-трудно при студено време и първо палене за деня е нещо нормално - за мен ! На мен пък ми се случва да запали от половин развъртане баш сутринта на -3 градуса и после след като е загряла на поне едно и половина ;) Колега колата от скоро ли я имаш ? Може да посетиш сервиз за успокоение дали всичко е наред , но за мен няма проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тресе и да пали по-трудно при студено време и първо палене за деня е нещо нормално - за мен ! На мен пък ми се случва да запали от половин развъртане баш сутринта на -3 градуса и после след като е загряла на поне едно и половина ;) Колега колата от скоро ли я имаш ? Може да посетиш сервиз за успокоение дали всичко е наред , но за мен няма проблем

От 1 година я карам, но не ми се струва нормално, да е от нафтата това и да сложа някоя зимна добвака ? ще я следя благодаря колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега премери си свещите,трябва да дават почти на късо то няма вариант с обикновен мултицет да ги хванеш.Преди това трябва да откачиш плюсовия кабел отгоре и да ги мериш една по една,ама те като почти не работят едва ли са изгоряли.По въпроса с мнението на Becko12 по-добре не се изказват така "компетентно",че само пълниме форума с грешна информация и бъркаме колегите.Всички дизели имат подгревни свещи,разликата между обикновения(бренерен)дизел и Common Rail дизела е,че са няколко пъти по-дълги за да влезат в горивната камера под разпръсквача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премерих ги всичко си е нормално.Остава да е дизела или пак нещо друго по колата :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска реших да извадя свещите и да ги видя с просто око как подгряват, при температура около 2 градуса, жълтата лампичка на таблото ми изгасна на 3 тата секунда някъде, но свеща продължаваше да се нагрява и след 3 тата секунда :huh: , чак на 6 - 7 секунда някъде спря да подгрява,но свеща се подгря на върха само до ярко червен цвят в този линк - http://www.beru.com/...kte/TI04_en.pdf   виждам че се нагряват почти до  бял цвят някои вадел ли ги и ако да като на картинката ли са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така трябва да действат свещите, както го описваш ..Явно проблема не ти е в подгряването, насочи се към нещата които съм ти изброил по горе в темата ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-4 градуса и не можа да запали, подгрях 3 пате и пробвах пак, но сащия ефект останах на 1 място Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да ми каже добра добавка против замразване и за отпушване на дюзи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема се оказа някакав предпазен клапан изтървал и вращал горивото обратно в резервоара :) Благодаря колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е възвратен, а не предпазен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви подгряващи свещи на комънрейл говориш човече?

Подгряващи свещи,човече!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Какви подгряващи свещи на комънрейл говориш човече?

 

Подгряващи свещи,човечеПубликувано изображение

 

За жалост мнението ми беше продиктувано от калпавия ни фирмен майстор на фирмените ни коли. Имахме един Фият Стило JTD и взе да не пали зимата и тоя въпросен майстор ни убеди, че при комън рейл няма подгряващи свещи и обясни това, което казах и аз. Така и не не оправи Фиата, продължи да не пали го продадоха. Но толкова убедително ни излъга, че тука всички колеги мислехме това за вярно.

След дълго четене по темата, се уверих че наистина съм дал много лошо и некомпетентно мнение, за което се извинявам. Просто исках да съм полезен, но е лошо когато някой уж му е работа, а не се разбира от работата, като нашия майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не разбирам много от коли, но ми се стори наистина малко странно това което каза след като извадих свещите и видях, че подгряват при 6 градуса :D Поправете ме ако греша, но те си подгряват дори и лятото, но много по малко защото се пак си е топло Извинението ти се приема и поздрави колега :bg:    

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво слабо налягане , на кои колектори - почти съм убеден , че е на всмукателния , но от къде идва това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво слабо налягане , на кои колектори - почти съм убеден , че е на всмукателния , но от къде идва това ?

Слабо налягане в акумулатора идва от предпазителния клапан където враща излишната нафта в резервоара. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш , слаб акумулатор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за този Акумулатор 8 (обща схема)

 

http://pgmt-ruse.inf...mmon%20Rail.ppt

 

 

Или

http://forums.hondab.../topic1749.html

Редактирано от dragomir375

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: който е превеждал тази статия е некадърен !!! Става въпрос за горивната рейка/common rаil :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен започна да мига лампичката на свещите преди и след като запаля колата .. и дори като карам .. какъв може да е проблема колеги че колата я имам едва от една седмица и нямам представа за какво иде реч.. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Случайно да си сменяй крушки на колата?Мигането значи че имаш грешка в Powertrain секцията. Някой волтаж някъде е бил нисък. При мен се получава като сложа крушка с диоди някъде из колата и диода е наобратно. Грешката се чисти и всичко е ОК.Закачай колата и ще видиш какво казва и дали ще се появи пак след изтриване.

Редактирано от BHTeam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушки не съм сменял, но климатроника ми спря, напълних го с фреон налягането е както трябва и фреона е до горе .. но компресора не включва, и от бушониерата извадихме релето за климатроника и го окъсихме да видим да не е изгорял самия компресор.,.но тръгна .. и от там с пробна лампа замерихме пиновете на мястото на релето .. но уви не достига ниакъв ток до там и за това не включва компресора.. та от тази лампа явно е започнала да мига въпросната лампичка на таблото. Въпроса ми е само на елкон ли може да се изчисти тази грешка, защото с откачане на акомулатора не се получи (около 3 до 5мин беше откачен минуса) и аджаба от каде може да идва този проблем да не стига ток от копчето на климатроника до въпросното реле ? Климатроника както си работеше .. изгасих колата .. след 2 часа паля пак .. и вече компресора не включваше :( Сажалявам за многото въпроси които задавам, но ще съм благодарен ако някой даде отговор на тях.. защото заради тези проблеми не мога истински да се нарадвам на колата си ... Благодаря предварително колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам какво е елкон, но трябва просто да ти включат колата на диагностика. Ако беше в София щях да мина да я закачим, ама гледам от Варна си. На диагностиката ще си покаже грешката и ще може да се изчисти. Щом си давал на късо със сигурност е записала грешка и ще мига. За климатроника, за съжаление не мога да ти кажа нищо. Не съм имал проблеми с него и се надявам да нямам. Ако няма ток може някой кабел да се е прекъснал, но тук само гадая. Ако някой познат твой има ELM327 OBDII Bluetooth адаптер и телефон с Android можете за 30 секунди да прочетете колата и да изтриете грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

 

За да не отварям нова тема пиша тук. Днес тръгвайки на работа имах проблем. Запалих след като се скриха жълтите пружинки. Карах около 2 км, тъкмо вклчих 3-та след един светофар и като че ли колата ми прекъсна, ако мога така да се изразя. След това ми се показаха пружинките и започнаха да мигат (докато карам). Изгасих пак запалих. Мигаха следващите 10 секунди и спряха. Това "прекъсване" се появи 2 дни след смяната на масло и филтри. Може ли да има някаква връзка? Колата я имам от септември и не знам какво да правя.

 

Май към диагностика отиват нещата? За гориво сипвам само на ОМВ премиум.. Много съм притеснена да не е нещо сериозно Публикувано изображение

 

Благодаря ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен отиди на диагностика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите са ти добре по принцип вартят малко повече при палене оборот и половино до два даже не е като при гнп претриса ти двигатела от демфера че се е поразбил сигурно го пправи само когато е студена на парво палене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър с оригинален ли е сменен? При проблем от него се получава подобно прекъсване и тази лампа светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...