Jump to content
Кирето

Само за D14..... 6-та генерация

Recommended Posts

Не колега не бъркам :lol: постоянно съм в засичане на колата така съм свикнал преди 2 години ходих до София свалих я на 5,5 литра за 100 км. общо имах изминати 400 километра от които 60 градско и когато заредих отново резорвоара побра 22 литра за тея 400 км. ако си желаещ качам те да пробваме. Не карам силно. Преди да вдигнат така драстично горивата (от порядъка на 2.30 - 40лв. )с 10лева си минавах 60км. само градско. 10лв. на цена айде 2.30лв. това са 4 литра ;) Не си правя майтап нито искам да се изфукам нещо, честно казано лично аз си мислих, че моята гори много, но сега като видях тея числа се хващам за главата. двигатела ми е 1.4 iS познатия D14A4. И още веднъж не си правя майтап за тая зима не могада кажя нищо конкретно като разход, понеже не ми се е налагало да обикалям много много с нея. Няма спор, че като се натиска тоя двигател гори много аз също мога да вляза в тея големите числа като разход, но в момента мисля , че става въпрос за икономия, а относто и до всички колеги които карат 75hp D14A2, коментирал съмс определени хора като разход парат под 5 :rolleyes: И нещо което е извън темата, искам да разбера има ли разлика м/у това " iS " и при новите " Si " за едно и също ли става въпрос защото при D14A4 i-то значи ИНЖЕКЦИЯ S-a ВИНТИЛИРАНА. Но не знам при новите модели сивици дали е по същия начин " Si " т.е. дали значи същото. извинявам се за лесния въпрос за някои, но просто не съм се интерисувал до сега, някои може да ми се изсмеят :lol: Всеки има по нещо което не знае. Благодаря :sayjin::honda::honda::honda:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичаго, определено нищо не знаеш. И всички д14-ки на 6 ген са вентилирани, а двигателите им са абсолютно еднакви, единствената им разлика е в една гарнитура под дроселовата клапа. Иначе тоя разход дето го обясняваш че го даваш можеш да го дадеш само в сънищатата си или ако си буташ колата през половината път. Готов съм да заложа 1000лв, че не можеш да минеш 150км със 20лв, ако не си изгасил колата :lol:

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги разхода на колите е спорна тема :) Карам D14A8 и мога да кажа, че съм я смъквал под 6(5,6-5,8)/100 извънградско на бензин. Само че има една малка подробност караш с не повече от 90км\ч, без включени фарове и без радио. С една дума мизерстваш за да пестиш. Така, че разход под 6/100 може да се направи с този двигател и в купе на английски сивик(с което съм аз). Сега съм на газ разхода е около 7,5/100(120 на магистралата,90 извънградско). В града обаче нещата загрубяват и разход под 10 бензин не съм постигал, на газ пак към 10-12. Вярно, е че в града карам на къси разстояние(6 км средно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той пича с 20лв минава 150км смесено, а не извънградско. Чети и по повече от един пост назад

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми дава 11-12 газ градско и 7-8 извънградско на газ, колата е с газов инжекцион. Тъй като често пътувам Бургас-София по магистралата ако я карам с 150 и ми дава 9, но рядко карам толкова бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 седан, с ваккумно Ловато:извънградско 7-8 газ, с нормално каране до 110-120 градско 9 газ, като не се вдигат повече от 3000 об.

Редактирано от Civic_6gen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 - незнам но гори много по малко от старата мазда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик англичанка D14A8 90к.с. Fastback 1997 с газов инжекцион на Фобос.Разход на бензин- извънградско 6.5л/100 трима човека с багаж и климатик при скорости около 100 и нагоре по магистралата. Сам като съм около 6л./100С ГИ извънградско при нормално каране с 90км.ч. около 7л/100км. като я понастъпя -8л. Като я натоваря с хора до 8,5.Разход на бензин и газ градско нямам данни, защото колата се кара основно извънградско. :rolleyes:

Абсолютно верен е този разход.Малко офф но не мога да се стърпя... От днес в семейството още един Сивик с тозои мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Само да добавя от последни наблюдения - разход при зареждане от OMV с около половин литър по нисък отколкото при зареждане от Еко, Лук и Петрол. И все пак под 7 не мога да я сваля. Последно с не много икономично каране от Плевен до София, двама човека без багаж, по магистралата не съм превишавал 140 но и не съм падал под 100 освен по тунелите. Градското в София не го броя щото до Слатина си карам почти без спиране разхода точно 7/100 - 21 литра, 300км. Ауспуха ми е леко опушен, не е от масло защото не го пипа. Струва ми се че карам с леко обогатени смеси ама все пак ламбдата определя съотношението, а само за експеримента не ми се сменя. Редактирано от atoma
Колега прекалявате малко с цитатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си експеримент за разхода на гориво и паднах под 6,7/100 градско в София!Да поясня преди да са ме нападнали че не мога да броя, маршрута ми е от Г.М.Димитров до НБУ(през Околовръстното) и движение основно вечерно време, при по-слаб трафик и при ниска скорост(макс 60/70кмч и каране на 5та възможно най-рано).Лятото колата пак ми беше дала такъв разход , но реших , че не съм го сметнал...Въпроса ми е при такова каране на тези ниски обороти има ли риск за мотора и скоростната кутия, защото няма достатъчно смазване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре да караш на 5-та с 60км/ч. Предполгама си под 2к оборота..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14а3 с махната гарнитура на дросела(от 75 става на 90 коня), с обикновенна газова уредба градско(в Шумен или Варна)10/100 с моето каране, а с като я кара баща ми пада с литъризвън града: Шумен-Варна 7/100 със скорост 120-140 по магистралата Шумен-Свищов, двама човека аз карам малко над 7/100; брат ми като ми я вземе - 3-4 човека с багаж пак същия разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих си експеримент за разхода на гориво и паднах под 6,7/100 градско в София!Да поясня преди да са ме нападнали че не мога да броя, маршрута ми е от Г.М.Димитров до НБУ(през Околовръстното) и движение основно вечерно време, при по-слаб трафик и при ниска скорост(макс 60/70кмч и каране на 5та възможно най-рано).Лятото колата пак ми беше дала такъв разход , но реших , че не съм го сметнал...Въпроса ми е при такова каране на тези ниски обороти има ли риск за мотора и скоростната кутия, защото няма достатъчно смазване?

 

Разбира се, че не са опасни тези ниски оборотиПубликувано изображение

Маслената помпа е изчислена да осигурява предостатъчно мазане на мотора дори на ниски обороти, сиреч , приказките на старите карачи: "..ниските и високите обороти са вредни за двигателя.." не важат много.

На равното няма никакъв проблем и с 50 да си пъплиш на 5та.. Виж вече ако има байр ще го мъчиш мотора.

Пък и ако бяха опасни ниските обороти щяха да ги боядисат в червено както след 6-7-8к Публикувано изображение

Редактирано от honda_tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото , колегаПубликувано изображениеОткакто й смених колектора и на 1000 оборота работи нормално колата , без да притриса, дори при изкачване и затова реших да направя малко тестче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а карането на толкова ниски обороти не вдига ли разхода при бензиновите двг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не, аз също бях любопитен, защото много хора препоръчват каране в зоната на най-висока ефективност, тоест около максималния въртящ момент, но това при мен е на 4800 оборота...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да споделя, когато се пребирам към София от Стара Загора, разхода ми е с 1 че и нагоре литра на газ. Обяснявам си го с това че София е на по високо. Плюс това, и климатичните условия влияят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не, аз също бях любопитен, защото много хора препоръчват каране в зоната на най-висока ефективност, тоест около максималния въртящ момент, но това при мен е на 4800 оборота...

при дизела да, но при бензиновите не
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка Д14А4 :

София – Пловдив ( тествано дестеки пъти Публикувано изображение) 5.5/100 - при невдигане над 100км/ч , само с един човек !

Градско 7-8 ! При нормално каране !

София – Пловдив с четирима души и средна скорост 140 - разход 8 Публикувано изображение

Редактирано от Юлиян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Аз се наслаждавам на Д14А4седан японка.Колата е с обикновена БРЦ и 30 литрова бутилка която пълня винаги в ШЕЛ Младост-2!Разхода София-Казанлък е 7л.газ сам в колата при положение,че минавам през три балкана и стигам за 2,20 минути а това са 210км.Когато колата е пълна догоре е 8л.газ със 120 по Пловдивската магистрала.Още уточнения: 185/55/15 гуми и генерация Ремус с едно резонантно гърне.А, още нещо- разхода ми на масло е 600мл.за 5000км;),и в тази връзка да попитам в границите ли съм на нормалното или да правя ремонти(течове нямам от никъде,маслото е немски кастрол 10/40)?

Редактирано от bigmo6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко уточнения:Пълна догоре(трима души по 80кг.+багаж и зимнина:), резорвара е винаги на половина пълен с бензин).Д14А4 седан японка,генерация Ремус с едно резонантно гърне,иридиеви свещи,гуми 185/55/15 отпред и 195/55/15 отзад заради газовата бутилка.Моля,ако може някои да ми каже дали 600мл масло Кастрол 10/40за 5000км. е в нормата(течове няма никъде) или да мисля за ремонт и какъв, ЩЕ СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН!?Предишното масло беше Репсол 10/40 и пак го гореше в същия диапазон.

Редактирано от bigmo6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моя мотор е същия, само че карам хеч и на 10 000км доливам не повече от 100мл масло... Мисля че не е нормално да отива толкова много.И да не съм оф: за 300км, от които 170 извън града ми даде 8.2 газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота си сложих газов инжекцион на колата, сивик 6-та хеч (японка) Д14А3 мотор.По двигателя са сменени всмукателен и изпускателен колектро с такива от Д16з6, дросел от Д16з6, спортен конусен филтър с air inteik тръба.Вчера ходих до бургас и на принципа пълно-празно-пълно за 205 км. ми събра 16,1 литра, което ще рече около 8л/100км газ.Газовата уредба е с изпарител REC и с инжетори MAJIC JET.Градско още не съм я засичал. На бензин ми даваше с 0,5-1 литър по-нисък разход.Имам и едно въпросче. Ако си сложа оригиналните колектори, дросела и оригиналния въздушен филтър + гарнитурката с по-тесния отвор дали ще се намали разхода на гориво или да не се занимавам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти пък ако ти гори 8 газ и искаш още да ти пада по добре не я карай тая кола :lol: мен ми дава 13 14 газ и съм доволен градско :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам някой ден когато имам повечеко работа във Варна да навъртя 100-тина км да видим какъв разход ще ми даде :)На теб колко ти дава извънградско и с ГИ ли си или с обикновенно газово :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с обикновенно :) преди две седмици ходих до софия и обратно с около 100 литра минах 980 км като на връщане беше доста цедка общо взето на няколко места до 60 - 90 иначе през цялото време под 130 не паднах, а на варненската под 170 :) и ми свърши газта до летището ... разработих вече :lol: но си мисля, че нещо не е както трябва щото ми е давала и 8 разход градско...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги повечето ГИ системи дават завишен разход в порядъка на 10-15 %. Нормално е колата да харчи около литър повече на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ми каза и майстора който ми слага газовата уредба.По принцип газта е с по-голямо октаново число от бензина, но е с по-малка калоричност от него, а калоричността е важен фактор, дето се вика тя показва от единица количество от даденото вещество колко енергия можеш да изкараш. След като е с по-ниска калоричност газта, за да може да се осъществи същият вървеж както като е на бензин следователно трябва да се увеличи количеството на газта.Не съм сигурен но си мисля че газовите инжектори седят малко по-вече време отворени по време на подаване на горивото, отколкото бензиновите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А4. Миналата седмица от София до Лозенец и обратно я засякох 2 пъти, като и двата пъти ми даде точно 7 на сто с вкл. климатик и настъпване. Струва ми се, че всяко друго замерване освен "пълно до пълно" дава възможност за свободни итерпретации:)По-здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D14A8 , с фобос2, градско с климатик (Варна през лятото) малко над 10л. Днес ходих до Силистра и обратно даде ми към 9/100 с включен климатик, фарове, и с трима човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d14a3 75kc изминати 4700 km 1000 лв Публикувано изображение бензин

Редактирано от honda-6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой опитвал ли се е да раздвижи тоя Асматик ;д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A8, 1998 г. Англичанка (МВ2) - ~6.2 л. на дълго (без жалене) и 8-9 л. градско (София)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A7 англичанка 1997 mb2 11л. газ градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 с Ловато обикновено на 1,40лв газ точно 10лв. на 100км. Многократно е засичана маршрута и е един и същ-240км извънградско и 110 градско, като скоростта извън града е 95-100км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taaaaka колеги да се разберем че всичко под заводския минимум е научна фантастика

Колега ти си научна фантастика,който не е карал читава D-серия ,той не вярва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ми на седана също е 10 лв./100км.(ГАЗ ЛОВАТО електрическо) извън градско пълен до горе,на 15-ки джанти и гуми 195/50 средна скорост 90км/ч и с.к. от д13б2 с финал 4.4 :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градското ми варира от 9.5-12 на ряз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z2 ( 6 та хеч, след фейс-а )  на газ ( инжекцион)  около 7.5-8 градско ( зависи от газстанцията ... от Газпром разхода отива около 7 но във Варна няма такава ... има чак в Приселци, от Лукойл може и 11-12 да ми удари ) това е разход без тъпкане и вкарване в лютеницата ... вкарвам 5та на около 60 км/ч ... иначе с тъпкане около 9 ... нека се има в предвид че редовния ми маршрут е от кв Аспарухово до Свободния университет ( тоест повече клони към извънградско ) бензин сипвам 1 път в месеца 20 лв и до сега не съм виждал да ми светка лампата за бензина ( уж има такава ) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z2 6та хеч японка. Честно да ви кажа, наливам 20литра веднъж минавам 230,240 друг път 200 градско, карам я в Габрово и който знае в какво състояние ни е града с тези ремонти...(само дупки и докато включиш 3та трябва да спреш на светофар ) Не съм пробвал от други бензиностанции, защото съм пресен още( имам книжка от няма и месец..) Наливам само от Лукойл Екто95. Извънградско не съм ходил много, както казах нямам много навъртени километра, излизал съм 2 пъти, единия ми изгори 8л за 100км с 5 човека и яко заварка, а другия бяхме 2ма и падна на 6.8 някъде бих казал 7. Сега съм мераклия да пробвам с 98 на Лукойл, на ОМВ съм чувал че са хубави горивата, да видя дали има разлика в горенето. Иначе съм много доволен от колата, перфектна е за първа тъй като е малка, пъргава и ако се сложи газ икономична :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...