ivcho79 5 #1 Публикувано 27 Ноември, 2011 Здравейте колеги,от скоро съм собственик на сивик 1,4-90 коня 6-та генерация аеродек англичанка.Мисля си,че има някакъв проблем,когато е студена пали по лесно отколкото като загрее,чат-пат и оборотите и играят когато е загряла.Като и подам газ в първия момент заглъхва и тогава се форсира,иначе върви доволно.Мисля си дали не е нещо свързано с дросела,ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да правя.Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 27 Ноември, 2011 Свещи? Свали ги и ги погледни. Ако са зле-смяна. Дросела се чисти и той и не трябва да има повече ядове. Но основното е свещи. като се заскапват почват тия ядове. Няма правилна искра просто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #3 Отговорено 27 Ноември, 2011 Първото което проверих бяха кабелите и свещите,колега,работят перфектно.Свещите работят идеално и растоянието е това което трябва.Дросела го свалях чистих го не не все тая, мисля си,че проблема е в дроселовата клапа не отваря когато трябва,но защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #4 Отговорено 27 Ноември, 2011 Аз пък си мисля щтом ти мени оборотите може би е проблем в стапковото моторче,а за паленето проблема може да е и в спойките на главното реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marin A. 0 #5 Отговорено 1 Декември, 2011 Щом оборотите ти играят, а не са стабилни май ще е най-добре да направиш и една центровка. Понякога след нея всичко се оправя и самата работа на двигателя започва да изглежда по друг начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #6 Отговорено 1 Декември, 2011 колега твоя проблем ми се струва е ламбда сонда на моята кола така се беше получило така и като я смених се оправи майстора ми каза че не е работила коректно и от там дава грещна имформация на компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #7 Отговорено 2 Декември, 2011 (Редактирано) Щом оборотите ти играят, а не са стабилни май ще е най-добре да направиш и една центровка. Понякога след нея всичко се оправя и самата работа на двигателя започва да изглежда по друг начин.Колега и центровката проверих всичко си е както трябва,по някога работи добре и не мени оборотите,но в повечето случай играят и то много.Единствено остава да проверя бубината и ламбда сондата и ако се окаже,че не е от тях незнам тогава какво ще правя :confused: Редактирано 2 Декември, 2011 от ivcho79 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #8 Отговорено 2 Декември, 2011 колега твоя проблем ми се струва е ламбда сонда на моята кола така се беше получило така и като я смених се оправи майстора ми каза че не е работила коректно и от там дава грещна имформация на компа.Колега,а ако е ламбда сондата,не би ли трябвало да ми свети лампата на компютъра?А и защо толкова трудно пали,въртя по 4-5 секунди и чак тогава пали??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar_Tonev 0 #9 Отговорено 9 Декември, 2011 Свали си дроселовата клапа и инжекторите и ги даи да ти ги почистят в ултразвукова вана с комутатор за инжекторите..Възможно е ако колата е стояла известно време в автокъща да са се позапекли.Също така си виж и свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #10 Отговорено 9 Декември, 2011 Още ли не си проверил бобината?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qponeca82 12 #11 Отговорено 9 Декември, 2011 Стапковото моторче и сондата колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #12 Отговорено 9 Декември, 2011 Стапковото моторче и сондата колегаКолега,с това започнах,всичко си е на ред с моторчето,свещите,ламбда сондата,кабелите но................ проблема си е все още там,след лека корекция на центровката нещата се оправиха в известен смисъл но си е все така,трудно пали,оборотите са нестабилни и при рязко подаване на газ заглъхва и след това се форсира.Когато загрее даже гасне по някога при връщане на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 9 Декември, 2011 Майна, батка, нема стъпково моторче и не е ламбда сонда!Смени скапания въздушен филтър! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #14 Отговорено 9 Декември, 2011 Майна, батка, нема стъпково моторче и не е ламбда сонда!Смени скапания въздушен филтър!Батка,смених и скапания въздушен филтър смених и горивния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 9 Декември, 2011 Карай само на бензин, батка, маани тия газови уредби!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #16 Отговорено 9 Декември, 2011 Карай само на бензин, батка, маани тия газови уредби Виж,пич,не ми трябват свободни съчинения,никога несъм споменавал,че имам газова уредба или,че карам на газ,просто искам компетентен отговор от човек който е имал или има в момента сходен на моя проблем.Ако нямаш идея по проблема моля те да не драскаш повече безмислици,благодаря ти! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 9 Декември, 2011 Що да не драскам???АЗ СЪМ СВОБОДЕН!!!БАТКА...Искам наказания - нещо ми писна, някой чува ли!?!Ивчо, батка, много си дребен, много... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #18 Отговорено 9 Декември, 2011 Що да не драскам??? АЗ СЪМ СВОБОДЕН БАТКА... Искам наказания - нещо ми писна, някой чува ли!?! Ивчо, батка, много си дребен, много... Аре да ходиш да избиваш комплекси някъде другъде,щом си свободен отлитай,а това дали съм дребен можеш да разберш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #19 Отговорено 26 Декември, 2011 Няма оправяне колеги,всичко смених и бобината проверих и е все тая,трудно пали заглъхва при подаване на газ и оборотите играя както си искат по някога дори гасне като натисна съединителя,а за паленето да не говорим въртя като луд до като запали,не знам какво да и гледам вече обиколих сумата и сервизи и всички вдигат рамене и я гледат като голям камък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #20 Отговорено 26 Декември, 2011 пробвай да откачиш тънкия маркуч който е за вакума и виж как ще пали,какви обороти ще държи и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #21 Отговорено 26 Декември, 2011 пробвай да откачиш тънкия маркуч който е за вакума и виж как ще пали,какви обороти ще държи и т.н.И това пробвах,колега,все тая няма разлика.Трудно пали,оборотите играят и като и подам газ в първия момент прекъсва все едно ще гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #22 Отговорено 26 Декември, 2011 Колега,а пробвал ли си да почистиш FITV клапана който е под дроселовата клапа ?Той се грижи за положението на дроселовата клапа при първоначалното палене и държи оборотите докато е студен мотора .Прегледай и делкото вътре за хлабави връзки .Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #23 Отговорено 26 Декември, 2011 Колега,а пробвал ли си да почистиш FITV клапана който е под дроселовата клапа ?Той се грижи за положението на дроселовата клапа при първоначалното палене и държи оборотите докато е студен мотора .Прегледай и делкото вътре за хлабави връзки .Успех!Не,колега не съм го чистил тоя клапан,но проблема го имам и при загрял мотор даже като загрее оборотите играят повече и гасне като освободя от скорост,не винаги,но го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #24 Отговорено 27 Декември, 2011 Пич,регулирай си клапанитеЗа мен е това 99% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #25 Отговорено 27 Декември, 2011 Колега,не е ли по-добре вместо да си губиш времето да отидеш при някой читав майстор да ти оправи колата.Ако действаш така на принципа "проба/грешка" в крайна сметка ще загубиш повече пари според мен.Тия неща не стават с гадаене,повярвай ми.Най-малкото че причините да се държи така може да са евентуално 7-8.А сега де? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i4o 0 #26 Отговорено 27 Декември, 2011 като сменя бубина провери ли лагерчето на делкото, ако е разбито губи центровка.И както каза policeman реглаж клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #27 Отговорено 27 Декември, 2011 Колега,не е ли по-добре вместо да си губиш времето да отидеш при някой читав майстор да ти оправи колата.Ако действаш така на принципа "проба/грешка" в крайна сметка ще загубиш повече пари според мен.Тия неща не стават с гадаене,повярвай ми.Най-малкото че причините да се държи така може да са евентуално 7-8.А сега де?Колега,четеш ли??Казах че обиколих сумата и сервизи в Пловдив,и всички гледат колата като нещо от друго измерение и само гадаят,може да е това,може да е онова и аз знам че може да е това и онова! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #28 Отговорено 27 Декември, 2011 запушени инжектори или заминаваща си бензинова помпа? пак догадки колега но все пак е форум не става така и са мноого малко хората които имат образованието и практиката само по приказки да ти кажат какво ти има на колата а аз се чудя как така в пловдив няма хонда майстор!??! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #29 Отговорено 27 Декември, 2011 Чета пич,и ако и ти четеш ще видиш че съм ти написал "читав майстор" при който да идеш,а не да обикаляш сервизите наред.Същия проблем има и тук (в Стара Загора) човече,няма свестен сервиз.Затова си ги чоплим ние.Не вярвам в цял Пловдив да няма един човек който да не разбира от Хонда?Диагностика не и ли правиха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #30 Отговорено 27 Декември, 2011 Чета пич,и ако и ти четеш ще видиш че съм ти написал "читав майстор" при който да идеш,а не да обикаляш сервизите наред.Същия проблем има и тук (в Стара Загора) човече,няма свестен сервиз.Затова си ги чоплим ние.Не вярвам в цял Пловдив да няма един човек който да не разбира от Хонда?Диагностика не и ли правиха?И аз чета и ти казвам че съм обиколил всички големи (читави) сервизи в града и всички казват че нямат идея какво може да е.Единствено в кастрола пича ми каза,че се съмнява за някакъв въздуховод,който евентуално е запушен и има недостиг на въздух,но не се наема да го бара.Правиха и диагностика според компютъра всичко е на ред,но колата не работи добре и това си е! В бош гледаха като тръби и се чоплиха 2 часа и НИЩО,не знам какво да правя вече.В Бултрако бараха некви настройки по дросела и направиха разхода 15/100,а ти ми кажи кой е читав според тебе и при кой да ида,като всеки предполага.Айде със здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaufman 1 #31 Отговорено 27 Декември, 2011 колега твоя проблем ми се струва е ламбда сонда на моята кола така се беше получило така и като я смених се оправи майстора ми каза че не е работила коректно и от там дава грещна имформация на компа.Колега,а ако е ламбда сондата,не би ли трябвало да ми свети лампата на компютъра?А и защо толкова трудно пали,въртя по 4-5 секунди и чак тогава пали???Колега провери в момента на запалване кога ти дава искра. Провери също и дали е достатъчно налягането на горивната помпа , както и дюзите или за пробив в горивната система,дали не взема въздух от някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitar1974 6 #32 Отговорено 27 Декември, 2011 прескочи до софия или варна и да си решиш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaufman 1 #33 Отговорено 27 Декември, 2011 Колега имах скоро подобен случай с моя Опел .От два месеца ходя по майстори ,диагностики на които нищо не излиза и накрая сам си я оправих Трябва да гледаш за три неща- дава ли искра когато трябва, дали има проблем с подаването на въздух и не на последно място за подаването на гориво. Като проверих всички тези звена установих понижено налягане в горивопроводите в следствие на пробив, толкова малък че едвам се забелязва .Също така провери стойностите на температурния датчик на загрял и студен мотор защото може да подава грешна информация Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #34 Отговорено 27 Декември, 2011 Колега имах скоро подобен случай с моя Опел .От два месеца ходя по майстори ,диагностики на които нищо не излиза и накрая сам си я оправих Трябва да гледаш за три неща- дава ли искра когато трябва, дали има проблем с подаването на въздух и не на последно място за подаването на гориво. Като проверих всички тези звена установих понижено налягане в горивопроводите в следствие на пробив, толкова малък че едвам се забелязва .Също така провери стойностите на температурния датчик на загрял и студен мотор защото може да подава грешна информация Успех!Колега,ток да те убие баш кога требе бензин да те удави и за въздух проверявахме да не взима от някъде и все тая ПАЛИ ТРУДНО!!!По скоро ми се струва,че не и стига въздуха,от колкото да е в повече,не знам вече видях се в приключение! Благодаря ви все пак за съпричастноста! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #35 Отговорено 28 Декември, 2011 Аз щях да препоръчам да си видиш комутатора и бобината ама щом казваш ток да те убие. При мен палеше трудно и накрая взе да угасва или изобщо да не пали е палеше все пак с големи мъки. Що задръствания направих с тия аварийни спирки . Смених комутатора и се оправи от всякъде, пали още не съм завъртял ключа. При мен магарията я правеше нали ти казвам не постоянно единия път като не щеше да пали измъкнах свещ и гледам няма искра ама грам, а после като ме дръпна един колега се опитах да запаля и (оооо чудо) пущината запали . И двигателя не работеше добре нямаше мощност. Явно комутатора когато е давал(пускал) ток дава ама не като хората. Ако мислиш че няма да е това и като гледам че почти всичко си отхвурлил можеш да си погледнеш гърнето да не е запушено, за друго не се сещам сори и успех!!! (Ама пък ако беше запушено то щеше да ти е проблем и при каране ... , мдааа успех все пак) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #36 Отговорено 29 Декември, 2011 Аз щях да препоръчам да си видиш комутатора и бобината ама щом казваш ток да те убие. При мен палеше трудно и накрая взе да угасва или изобщо да не пали е палеше все пак с големи мъки. Що задръствания направих с тия аварийни спирки . Смених комутатора и се оправи от всякъде, пали още не съм завъртял ключа. При мен магарията я правеше нали ти казвам не постоянно единия път като не щеше да пали измъкнах свещ и гледам няма искра ама грам, а после като ме дръпна един колега се опитах да запаля и (оооо чудо) пущината запали . И двигателя не работеше добре нямаше мощност. Явно комутатора когато е давал(пускал) ток дава ама не като хората. Ако мислиш че няма да е това и като гледам че почти всичко си отхвурлил можеш да си погледнеш гърнето да не е запушено, за друго не се сещам сори и успех (Ама пък ако беше запушено то щеше да ти е проблем и при каране ... , мдааа успех все пак) Като извадя кабела от свеща хвърля по 5-6см искра и от 4-те цилиндъра,даже оня ден така ме тресна,че изтръпнах забелязах,че сега малко се поуправи от самосебеси и като загрее пали добре но оборотите са много не стабилни и падат до 200-250 колата е готова да изгасне,цялата се тресе и след това се вдигат до 1000 и пак падат.Също така,като загрее няма този проблем с зачудването при подаване на газ ами се форсира без проблем,остава само един реглаж а клапаните да направя и ако и тогава не се оправи не знам какво ще я правя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #37 Отговорено 29 Декември, 2011 пич я се запъти към Варна или София както е писал по горе един от колегите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #38 Отговорено 30 Декември, 2011 Колеги,възможно ли е да е нещо свързано с акомулатора,ще ви кажа от къде ми идва тази мисъл.Днес до като си правих степените на парното си слушах музика в колата без да е запалена,вратата беше отворена и плафона светеше съответно акомулатора се поизтущи.След като събрах парното и сложих жабката пробвах да запаля но нали пущината не пали и завъртя няколко пъти и умря,обадих се на един приятел да дойде да ми даде ток да запаля и докато го чаках мина доста време.И сега съществената част,вързахме кабелите и хонделата запали от половин оборот е оборотите пак започнаха да играят като загря но важното е че запали много лесно и бързо,което ме навежда на мисълта дали не е нещо свързано с батерията??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #39 Отговорено 30 Декември, 2011 (Редактирано) Колеги,възможно ли е да е нещо свързано с акомулатора,......Ако напрежението на акумулатора при въртене на стартер пада под определена стойност ЕКУ-то въобще не управлява запалването и подаването на гориво. Напълно е възможно проблема да ти е в акумулатора. Не се знае каква е плътността на тока, а ако е на повечко години е нормално да е за смяна. Като за начало го зареди за няколко часа със зарядно. След това закачи един мултицет и пробвай да запалиш колата, като гледай колко пада напрежението в момента докато въртиш на стартер /би трябвало да не пада под 10 волта/.Иначе ако не си проверил температурният датчик за охладителната течност го направи. Датчика се сваля, потапя се в вода с определена температура и се замерва съпротивлението му. Ако има отклонение го сменяй, цената му е около 20 лв. От стойностите на този сензор ЕКУ-то разбира дали мотора е загрял или е все още студен и регулира оборотите на мотора. Имах подобен проблем с другата кола, не искаше да пали студена, а като запалеше държеше обороти около 500-600 и постоянно играеха. Смених МПХ, свещи, горивен филтър и въпреки че датчика не беше дефектирал /просто имаше отклонение в отчитаните стойности/ той беше виновника за проблема. Смених го и колата запали от ряз. Редактирано 30 Декември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #40 Отговорено 30 Декември, 2011 (Редактирано) Ето ти малко информация. Преди всяко запалване ЕКУ-то взима информация от датчика на входящият въздух (IAT sensor) и сензора на охл. течност (ECT sensor) и според отчетените стойности управлява подаването на количеството гориво и въздух. Особено от голямо значение е дали са коректни отчитаните стойности при студен старт на двигателя. Не е зле и да се провери и датчика за входящият въздух (IAT sensor). Редактирано 30 Декември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове