тано 0 #1 Публикувано 17 Ноември, 2011 (Редактирано) колата е hrv и губи обороти Щом се изключи от скирост оборорите падат на 0 -та и тресе , не гасне и щом се подаде гас си работи нормално в обороти Редактирано 21 Ноември, 2011 от kytila 2.Забранено е пиÑ�ането Ñ� латинÑ�ки букви ("методиевица"/"шлÑ�кавица"), както и замеÑ�тването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #2 Отговорено 17 Ноември, 2011 Колега направи си труда и прочети малко из форума. (Jocker IACV )Колегите толко нещо са изписали ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VatoOo 11 #3 Отговорено 17 Ноември, 2011 Свалял ли си скоро акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #4 Отговорено 20 Ноември, 2011 Свалял ли си скоро акумулатора?Какво имаш предвид колега, че аз го свалях и от тогава имам подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тано 0 #5 Отговорено 20 Ноември, 2011 Свалял ли си скоро акумулатора?да свалях го, каква е враската с оборотите ? ако имаш решение моля сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #6 Отговорено 20 Ноември, 2011 Имаше някаква връзка с обучението на електронния клапан за ниски обороти-има подробни теми за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #7 Отговорено 21 Ноември, 2011 (Редактирано) Би трябвало с няколко подавания на контакт без да се върти на стартер да си намери мястото, ако въобще е необходимо тъй като за това се грижи ЕКУ-то. Редактирано 21 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
metusmortis 1 #8 Отговорено 22 Ноември, 2011 Колега направи си труда и прочети малко из форума. Колегите толко нещо са изписали !Проблема е в смесообразуването. Най-вероятно нисък вакуум. Проблема може да е - "изтичане" на подналягането от нацепени маркучи, от лоши свещи, кабели бобини...абе всичко свързано с това.Ако видите в нашия форум на алфа, колко нещо е изписано, ще се убедите, че във вашия е малко ахахахахах. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Joro_86 0 #9 Отговорено 4 Септември, 2014 Здравейте колеги, Извинявам се предварително, ако не пиша в правилната тема. Става въпрос за проблеми с оборотите на D14A8 (бензин 1998г.). Подава високи обороти (около 1800) и колата "придърпва" докато е в движение, все едно подавам постоянно газ. Оборотите са нестабилни и варират между 1000 - 1800. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели решението и ако може да ми кажете добър "майстор" в София(който е правил хонди) за пълна диагностика на бензиновия компютър, че да се види дали е софтуерен проблема или не. Забравих да кажа, че свещите са нови и дросела е почистен. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #10 Отговорено 15 Септември, 2014 (Редактирано) При свалянето на дросела е възможно да си чукнал ТПС-а.Откачи му буксата и премери м/у пин 1 и 3 трябва да ти дава 0.45-0.49v при затворен дросел,и 4.5v при напълно отворен.Ако не е в тия граници имаш проблем и с леко почукване по ТПС-а можеш да го нагодиш. Другото,което може да ти прави проблем е да имаш скъсан вакуум. Редактирано 15 Септември, 2014 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #11 Отговорено 13 Април, 2015 При мен се оправи с един винт на инжекциона, с който регулирах оборотите при изключено IaCV. Не си спомням колко бяха за моя двигател... Има процедура и за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manol 0 #12 Отговорено 10 Юни, 2015 При загрят двигател двигател Honda Jazz мотор 1,2 не поддържа постоянни обороти и понякога гасне дори. Някой може ли да ме насочи откъде идва този проблем. След смяна на маслото стана и по-шумен двигателят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kiddo 9 #13 Отговорено 6 Юли, 2015 При мен на студен двигател при първо палене е нормално , след това като позагрее малко направо гасне и като загрее както трябва мени оборотите от 1000 до почти огасване и ги дига пак. Мисля , че некой маркуч е сцепен .. но кажете и вие мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Н.Николов 0 #14 Отговорено 22 Юли, 2015 Здравейте колеги,скоро си взех Акорд 20i купе 93 г.Когато е студена пали и върви много добре.Като загрее не пали нито на газ нито на бензин,какво може да е това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasko56 4 #15 Отговорено 26 Август, 2015 Според мен си виж дистрибуторната капачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове