Jump to content
finokio

Харесал съм си Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте!В момента карам Опел Вектра, но вече е доста позагнила и е време да я сменям. Имам приятел, който кара Хонда Акорд 1.8, 1999г. и е много доволен от колата. Аз също мислех да си взимам такава, но попаднах на един екземпляр от предишното поколение, който много ми хареса, поне на снимки. Ето я колата:http://www.cars.bg/u227436До края на седмицата мисля да я огледам и на живо. Искам да помоля за съвет относно проблемни агрегати по колата и въобще конкретни проблеми при този модел. От прочетеното във форума Ви разбрах, че скърцащите пластмаси са неизбежни.Нещо друго?Двигателят създава ли грижи, най-вече ВТЕК системата. Ще съм благодарен на всякакви съвети и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Карам такъв Акорд, но с по-малкия мотор 2.0л. С двигатела мисля,че няма да имаш проблем.Но като гледам снимките, има малка разлика в цветовете. Обърни внимание на малкия детайл под десния стоп. (разлика в цветовете, вероятно е имала удар)- обърни внимание на двата радиатора - горна помпа на съединител (виж дали тече)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно втек-а не се бой Публикувано изображение няма да имаш проблеми Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

In the last 13 years Honda has made 15 million Vtec systems,and they have never,not once had a single failure!

 

Колега, това е английска сглобка. Бих те посъветвал (ако не държиш обезателно на 4те врати) да погледнеш Prelude или Accord Coupe. Колата има разлики в почти всички детайли, на твое място бих я пропуснал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам точно такъв Accord, със същия двигател и.... какво да ти кажа.... Препоръчвам ти го :) Откакто съм го взел (вече 2 години и половина), само се хваля с тази кола. Според мен, ако колата е наистина читава и пазена, както пише в обявата - никак няма да съжаляваш, ако решиш да я купиш. Аз лично, проблеми почти не съм имал. Единствените разходи по колата ми са - смяната на двата радиатора. Водният си беше оригиналния (колата е 97-ма год, направи сам сметка колко е изкарал), а климатичния уж беше нов когато я взимах, току що сменен, но... в началото на това лято сдаде багажа и като го сменявах се оказа, че май не е сменяван с нов, а с втора ръка... просто са го боядисали, за да изглежда като нов. Та, аз я карах 2 год. с него, а самият радиатор на колко е бил нямам идея. Колегата преди мен ти е казал вече да им обърнеш внимание, ако се наложи да ги сменяш имай предвид, че са скъпички - хубавите марки са по около 270 лв, по-евтините, които си заслужават са около 200 лв. Друго, което колегата преди мен също е споменал е разлика в цвета - на мен десния калник ми изглежда с малко по-различен цвят, не знам дали само на снимките така изглежда, но му обърни внимание. Огледай добре като цяло боята. Имай предвид, че тези модели май са "склонни към гниене", та оглеждай хубаво, особено задните вежди.Не знам за какви скърцащи пластмаси говориш, но... аз не съм забелязал (или поне не е нещо фрапиращо или много дразнещо, за да му обърна внимание). Колата е с кожен салон, който доколкото виждам от снимките изглежда добре, но... обърни му внимание. С този салон колата има много добър вид, поне според мен е доста по-добър вариант от плюшения, но... това само откъм вид. Зимата ще ти държи малко по-студено с него. За мен това не е проблем, но виж през лятото е някакъв ужас просто - като се нагрее и.... мам**а си е *****. Аз лично не си представям какво ще е ако го няма климатика. Другия по-голям проблем, ще ти е разхода. С нормално каране извънградско ми дава 7 л/100км (свалял съм я веднъж до 6.8 и веднъж до 6.3), но градско в София е съвсем "друга бира" - веднъж съм я свалял до 11, иначе масово като съм я засичал ми дава 12-13 л/100км и... повече, зависи колко я ръчкаш. Имай предвид обаче, че този разход си има оправдание - колата е доста голяма и тежка и... все пак си е много прилично пъргава въпреки това. В сравнение с другите двигатели, с които се предлагат тези Accord-и според мен този е най-добрият. Разхода при по-малките няма да ти е по-нисък, а и тук имаш повече запас от мощност, която повярвай ми - ще ти е от полза.Други проблеми с колата не съм имал никакви - нито по двигателя, нито по окачването. Общо взето.... откакто съм купил колата, с изклюение на радиаторите, за които споменах - само консумативи сменям, сипвам бензин и яко карам.За друго, което да ти е полезно в момента не се сещам. Ако имаш допълнителни въпроси - питай.Успех с намирането на твоята Honda!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми изглежда невероятна цената :huh::blink:

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така познахте цветовете по снимката незнам :)Да беше поне някоя висококачествена а тя не е.Ако боята е хамелеон ( както при мен но друг цвят ) и я снимам и я кача в нета , снимките няма да са по различни от тези в момента , че даже ще кажете че 1/2 от колата е боядисвана.За човек , който поне малко е снимал с камера или апарат знае , че цветовете се менят в зависимост с какъв филтър снимаш , какво е времето навън , под какъв ъгъл снимаш и тн..За аматьори като мен и 90% от хората които сами си снимат със апаратчета "сапунерки" за по 100лв и качват снимките това е действителността.В случая не се разубеждавай от коментарите на колегите горе.Ако те кефи , отиваш и гледаш на място.Като вдигнеш капака и се вижда много добре дали е заводска сглобката , дали е удряно и преправяно в последствие.Ако е само калник , броня и тн..няма какво да те плаши дори и да е сменян детайла , важно е как е направен.Ти какво очакваш ? Караме коли на по 15 години , няма как да са като нови и да не са удряни през тези години , важното е да не е бил фатален удара и да е закърпена работата колкото да се шитне автомобила.Ходи и си го виж на място и си прецени , това е моя съвет.Този модел на хонда лично за мен е грозен и английски и в тази комбинация не ме радва.УспехP.S Само добавям ако както казвате , задната част на автомобила т.е задно дясно е различно то се вгледайте в покрива над задното стъкло на същата снимка какъв цвят е ? Не казвам , че със сигурност цвета не е такъв но снимките обикновенно подвеждат доста.Отделно , че и цената ми се струва завишена.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената наистина е висока,за тези пари отиваш на следващия модел,даже и пари за консумативи ще ти останат http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11300717241598233&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега шнапс :)) На мен пък на тази снимка ми се вижда ебати луфта м/у предният капак ,фаровете и броните.Това с каквото и да го снимаш ми се струва , че все си има "фуга":)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Защо не се огледаш за нещо такова Accord coupe.Имам двама познати с такива коли и са много доволни.В ценовия диапазон ти е, а е с повече... джунджуриики. :lol:Успех с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз затова го питам дали държи на 4те врати, щото тия купета са ми мечта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм му фен ...ама на модела с ей тоя мотор вътре... :lol:

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз препоръчвам акорд купе

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е прекълено висока, а е и на бая километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията!Честно казано двуврата кола не бих си взел в момента, а ако си взимам двуврата Хонда ще е Прелюд или С2000 ;) .Километрите не ме притесняват и мисля че са реални - колата за 14 години е изминала 217000 т.е.около 15000 на година. Знам, че цената е височка и за тези пари мога да си взема следващия модел, но с по-малко коне и екстри. Освен това тази генерация ми харесва повече визуално.Нюансите в цветовете ще си проличат при евентуален оглед на живо, но от снимките ми се вижда, че задната броня не си е съвсем на мястото. Друго, което ми направи впечатление е, че в обявата пище че има навигация, има нещо на задния капак - евентуално ГПС модул, но няма дисплей никъде в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за тия пари кола на тия години и тия километри не си заслужава освен ако не си я поддържал сам и не си я продаваш сам на себе си. По-добре следващия модел или нещо друго. Много са 6500 за 14,а скоро дори 15 годишна кола. Да не говорим пък, че има и доста по-евтин вариант на Акорд от тая година, но с малко по-малък двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!.... попаднах на един екземпляр от предишното поколение, който много ми хареса, поне на снимки. Ето я колата:http://www.cars.bg/u227436

Здравей!Аз съм собственика на колата.Заповядай на оглед, няма проблем. Ще ти обясня за цветовете, за радиаторите, за сглобката, за навигацията и каквото друго те интересува. Ще я покараш малко, ще обсъдим цената. Ако не друго поне ще се запознаем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвате цената е висока. Ако говорим по принцип, а не за конкретната кола /защото не съм я виждал/ моето мнение е, че скъпото винаги излиза по-ефтино! Един приятел наскоро си взе същия модел, само заради цената от 3600 без много да му мисли и знаете ли какво, сега доста съжелява, защото изкочиха куп неща за смяна, които ще му костват още поне 2000 лв., а нервите и загубеното време не могат да се измерят в пари! Аз също си продавам колата в момента и то на доста висока цена и причината е, че е в перфектно състояние и не бих се разделил с нея за по-малко пари само защото ми се иска вече нещо друго. Така че всеки сам си преценява кое е важно за него да купи нещо запазено и безпроблемно на по-висока цена или нещо евтино, с което да си губи после времето и да даде същите или повече пари по майстори и сервизи! Затова колега гледай на първо място състоянието на колата, после се пазари за цената и ако не намерите компромис търси следващата и т.н. Вероятността да се намери запазена кола на висока цена е доста по-голяма, отколкото такава на ниска, не мислите ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид обаче, че този разход си има оправдание - колата е доста голяма и тежка и... все пак си е много прилично пъргава въпреки това. В сравнение с другите двигатели, с които се предлагат тези Accord-и според мен този е най-добрият. Разхода при по-малките няма да ти е по-нисък, а и тук имаш повече запас от мощност, която повярвай ми - ще ти е от полза.Колега,Моят е 2.0л и в София гори 11 бензин! (т.е. литърче надолу)Sorry за офф-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!Днес ходих да видя колата на живо. Да, има разлики в цветовете на някои детайли, но не са в следствие от сериозен удар. Например задните вежди са имали ръжда, но не са изкърпвани, а са сменени целите панели. Предния капак и бронята също са боядисвани наскоро поради козметични забележки. Склонен съм да вярвам, защото няма следи от тежък удар, а и момчето ми показа снимки преди боядисването.Колата е с нови радиатори - сменени юни месец. Друго под капака не ми направи впечатления. Не видях някакъв теч или омазняване, а иначе беше доволно прашно т.е. не е мит двигателя скоро.Салона е много запазен, седалките са без забележка, дори шофьорската е с ел. регулиране. Пробвах всички копчета които видях и всичко си работеше.Единственото, което ме притесни е, че собственика ми каза,че двигателя не бил много подходящ за газифициране. Четох по форума и наистина отзивите са двузначни. Честно казано не ми се виси по сервизи, но пък бензина лека-полека отива на 3лв/литър.......:o Като цяло колата не създава впечатление за напудрена с цел продажба, човека си я е подържал за себе си и не бърза да се разделя с нея. Въпреки това успях да намаля малко цената, но момчето не се съгласи Вектрата ми да участва в сделката, а на мен към момента ми е невъзможно да извадя всичките пари кеш.Засега ще се въздържа от покупка - докато продам Вектрата, като същевременно събърам отзиви за газифициране на този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с изказаното мнение, че "евтиното излиза скъпо", може би не винаги, но в повечето случаи. Ако аз в момента реша да си продавам колата със сигурност ще е на подобна цена. Да знам че ги има на половин цена, но знам и че със сигурност моята кола си заслужава парите. Както и да е, това може би беше малко off-topic.Относно газифицирането, може да провериш и поразпиташ ето -> тук <-. Там газифицирах Civic-а. Много съм доволен и от работата и от отношението и от резултата. Да, знам че става въпрос за друг двигател, че за F22Z2 казват че не е препоръчително да се слага газ (впрочем, май за F-серията като цяло казват, че не е препоръчително, но... доста хорат казват, че проблеми нямат), но може да звъннеш да ги поразпиташ. Собственика също кара Honda (май C-RV, но не съм сигурен), не знам доколко е фен на марката и доколко е запознат със конкретните двигатели, но аз като го попитах информативно за Accord-а, каза че не би трябвало да има проблем (обеснява ми там някакви по конкретни неща за изпарителите, за по-мощните двигатели, но вече съм забравил какво точно беше), та питай за всичко, което те интересува, човека е доста отзивчив и любезен, предполагам ще ти отговори и обясни каквото трябва на драго сърце.И още малко off:

Колега,Моят е 2.0л и в София гори 11 бензин! (т.е. литърче надолу)...

Колега, казах че и моята съм я свалял до 11, а и че зависи колко ръчкаш, а аз.... повярвай ми не я карам никак спокойно. Понякога даже като знам как съм я карал и като ми даде разход 12-13 и се чудя как е възможно да е толкова малко ;) Ако я карам нормално като хората предполагам, че и на мен разхода редовно ще ми е ~11 л/100км дори и като се има предвид че повечето време я карам на къси разстояния, но.... какво да се прави - крака ми тежи повече и... :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв Акорд! Прекрасна кола. Е не е красив може би като американския, но пък и много приличен. Аз много си я харесвах- задницата ми беше с крилото- много красива я намирах- малко коли имат такъв спортен и елегантен дух, и с лети джанти, макар и стокови- МНОГО Я ОТВАРЯХА, ВЛЮБЕН БЯХ. Моята беше внос от Испания и забележки с ламарините нямаше. Само дето круиза все не им работи . Надавам се на колегата да му работи. Плюс това има много екстри, дребни и маловажни на пръв поглед, но не винаги са достъпни за тази цена/съдя по моята, защото я взех много изгодно/- круиз, климатик,подгряващи се електрически огледала, пръскалки на фаровете, АБС- работещ при това доста добре, самоповдигаща се антена- и те май доста проблемни- но така е юнак без рани не ходи..., подлакътник, ел. седалки, ел. пакет/моя контролер беше на централната конзола и малко простовато го намирах/... Доасдни липси- Борд компътър или поне разходомер, и с тия "кранчета" на управлениято на климатика... За 98 поне един дигитален криматроник да се бяха сетили да сложат- среден клас кола е все пак...Експлоатация- нищожна за такъв автомобил; Ролк 2 бр.- 44 и 40 лв., ремъци по 35 лв., Горен шарнир- 27 лв., накладки- предни 45 лв., накрайници кормилна щанга- външни- 40 лв.,масло само 4 литра за мотор 2,2, задни амортисьори 110лв. единия и то по лиценз на ХИТАЧИ- др. ммммм за 2 години това е. А, да и ключа ми се беше поизял и не щеше да се отвори колата. Ами хубаво е да имаш тънък занаят, да. Ако момчето дето ми сменя въпросния шарнир разбере колко ми взе ключара да ми направи ключ, като използва стария чип- А ето и още една екстра- имобилайзер..., ще го удуши. Разход средно 7- 8. Много ми е лек крака и в града 10-11 макс. Да знам. Не е истина, за тази кола с този мотор... до последно не убедих колегите... Страшно икономична ако караш бавно- много добра мощност ако искаш да караш. При 160 разбираш, че скоростта леко започва да те притеснява. Сега по лоши стечения на обстоятелствата БМВ 320 1993 г. Масло- 6 литра, разход при същото каране 9 - 10 литра/поне/, и ако влезеш в магазина за авточасти- винаги си 150 лв. средно назад... Но и тук съм съгласен за състоянието и цената. И на мен се смяха че съм взел БМВ- то скъпо и били по 2000 лв.,ама взеха да се захласват по състоянието и екстрите вкл. кожен салон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...