Jump to content
didipov

Странно поведение на accord 2,0 cl 7 facelift

Recommended Posts

До сега не ми се е случвало такова чудо: да ми премигват фаровете когато ми се включи някакъв консуматор, като вентилатор на радиатор, климатроник... Генератора зарежда, поне това успях да установя с мултицет, акумулатора е необслужваем и "окото" е зелено т.е. трябва да е изправен. Какво остава? Нормално поведение ли е това при акордите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално.Може и акумулатора да си отива, а може и реле регулатора...знае ли човек? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се получава следното: като са пуснати фаровете и натисна бутона за някое ел. стъкло в посока вдигане и светлината отслабва.При мен регулатора е сменян преди година , но акумулатора е поне на 4-5 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шантава работа, утре ако е малко по-топличко ще разглобя всички силови връзки, почистя, смажа и обратно на мястото им ... дано излезе от там. Реле-регулатора не е ли вграден в генератора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички силови връзки към акумулатора, купето, двигателя са ОК. Все бях свалил всички кабели ги почистих, но премигването си е налице... На клемите имам 14,35в, при работещ двигател, при включване на консуматор напрежението пада може би с около 0,5в (мултимерът ми е цифров и не може да хване точно какво става). До колкото виждам релерегулатора е вграден в генератова... голямо разглобяване ще пада...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не се занимавай с глупости ;) ако колата почне да ти угасва , да трепери или значително да ти светят по-слабо фаровете като си спрял - не го мисли . Това за мен е нещо нормално :) Вариант е да увеличиш празните обороти , но от там следват други грижи след време ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е причината в оборотите, защото същия номер го прави и при 2000, е малко по слабо забележимо, но го има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едно приятелче Акорда фаровете губеха за секунда част от светлината,след смяна на акумулатор всичко си дойде на място,провери също дали не окислява клемите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с халогенните крушки ли си на фаровете или с ксенони?Ако са ти наред масовите кабели между рамата и двигателя(съветвам те да ги замериш с уред) намери и някои да ти замери четките на генератора и диодни блок.При изгорял диод волтажа е наред но пада ампеража,не е проблема в оборотите-стига регулатора на напрежението да е ОК.Аз залагам на нарушена маса между рамата и двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С халогенните крушки съм. Диодния блок и четките как се замерват? При свален генератор или може и на место?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и на място,трябва ти човек с мултицет които знае какво прави трудно е да се обясни тука.Относно четките освен замерване на цялата верига с възбудителната намотка могат и да се свалят и да се видят за износване.Специално на хондата не съм разглабял генератор все още,но по ръководствата има данни.Като цяло ако всички връзки са ОК (замерете ги с уред наи е точно) остават диодите,но все пак ако е наред акумулатора(да е зареден добре) и всички връзки дори и диод да е пак не би трябвало да премигва,поне и докато има ток в акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзките са ОК понеже ги проверих със сравнително точен мултимер (Metex M-3850D). Понеже съпротивлението на силовите кабели е под 1 ом и реших че уреда ме лъже мерих напрежение на + генератора и на корпуса му, след което на клемите на акумулатора, и на още едно место-в запалката, раликата беше само някаква стотна (може да се приеме и за грешка на уреда). От което съдя че връзките са ми ОК. Всичко това мерих на студен двигател и следих дали ще има някакво греене на генератора - не забелязах такова. Дразнещо е защото ако дълго време се кара на фарове и на ниски обороти има премигване(слабо забележимо) дори и когато автоматика сменя предавки. А и не само това но ме и притеснява да не се повреди нещо по електрониката в следствие на тази неизправност. Акумулатора няма как да му мерна густотата на електролита(това може би е най-точния показател за изправност) понеже така е опакован, че няма достъп до клетките от никъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че окото е зелено не означава нищо за общото състояние на акумулатора. Окото индикира състоянието само на клетката над която е, а не на всичките 6 клетки. Натовари го с вилка тоя акумулатор да видим какво ще излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ясно че като се мъчите да вдигнете стъклото а то е затворено ще гледа много зор цялата кола и ще отслабват даже и фаровете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво му е ясното след като имам три коли и това "явление" е само на Хондата ?По темата, и аз съм в клуба на мигащите! Много по ефектно е като пусна за обдухване на предното стъкло, пред мен става дискотека :D Акумулатора е почти чисто нов (4-5 месеца) само масите ме притесняват, защото едната (само нея намерих) е малко разпокъсана и смятам съвсем скоро всички да минат почистване и нова кербовка. В този ред на мисли, някой може ли да посочи къде се намират масите на Акордеона, разбира се ако колегата няма нищо против!

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а при не запален двигател и пуснати фарове и като включиш,друг консуматор има ли мигане???Ако има значи е лоша верига някъде,възможно е в ключа или релето.Ако мигане имаш само при запален двигател то тогава проблема ти е в генератора.Той представлява 3 фазна променливотокова машина като всяка фаза се изправя с по 2 диода ,ако е пробил някой ще имаш променливо напрежение на изхода,виж дали лампата за заряд на акумулатора не ти свети много леко при запален двигател(гледай на тъмно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...