Jump to content
денков

Проблем при палене

Recommended Posts

Знам, че има подобни теми , но никаде не срещнах конкретен отговор по въпроса . А ето и за какво става дума.Колата е акорд f18a3. При палене при студен мотор и при студено време колата пали , но оборотите веднага падат и колата гасне . Нужно е второ , а дори и трето палене. След като загрее няма проблем. Ходил съм на диагностика , но не откриват нищо . Знам , че има акорди с абсолютно същия проблем . Моля за мнения и съвети .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартните неща- бензинов филтър, мръсен дросел и Еацв, затлачени инжектори.Почни с бензинов филтър. Ако е затлачил боклуците замръзват и не прави налягане. После свали си маркуча, който влиза в дросела и си виж дереджето. Може да се почисти. даже направо целия го свали и го изчисти с едно памучно парцалче. А като успее да запали как са оборотите? Пропадат ли по време на движение? Ако да-намери си кое ти е еацв-то и го изчисти с вд40. Ако това не помогне- чистиш инжекторите с ултразвук и би трябвало проблема да изчезне. Просто ни е скапано горивото... Имах тоя яд на англишманката и след 3те продцедури се оправи и вече 3 години няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай за неловкия въпрос, но какво е Еацв? Имам същия акорд и сега като се застуди и на мен ми прави такива чалъми, само че при първаначално палене, не ми гасне, но сваля оборотите до към 200-300 и после се оправя :) Благодаря предварително!

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скивай тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151После по мануала си го намери на акорда къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението . Само да поясня , че дори температурите да не са минусови както е сега проблема го има . Изключвам бензиновия филтър , защото няма как да замръзне при положителни температури. Що се отнася до оборотите след 10-20 секунди се стабелизират и после няма проблем . Все пак времето за което се стабелизират оборотите много зависи от това колко е студено навън. Колата я карам от една година и проблема се задълбочава . Предната зима ми го правеше пак , но в по малка степен . Иначе когато е топло пали добре . Затова си мисля дали може да е смукач , температурен датчик или нещо от сорта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай за неловкия въпрос, но какво е Еацв? Имам същия акорд и сега като се застуди и на мен ми прави такива чалъми, само че при първаначално палене, не ми гасне, но сваля оборотите до към 200-300 и после се оправя :) Благодаря предварително!

Колега , при мен беше така предната зима , но сега почна да гасне . Дано не съм лош пророк , но очаквай същото да стане и при теб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако е датчик ще забие грешка като заотказва колата. Филтъра не го изключвай. Тая помия, дето се трупа в него на студено особено затлачва нещата и намалява дебита му. Това ми напомня, че и моя на сивика е на 3 год, но за сега няма ядове. А и е 15тина лв. Ако не си го сменявал-време е. Поне ще си сиг, че не е той. После по ред на номерата. Виж и дросела как е. Разгледай по мануала кой датчик кой е и къде живее. Ако им намериш и параметрите и ги замериш/съпротивления, волтажи и т.н./ още по-добре. Това ми напомня, че като ми чистиха инжекторите пича ми каза, че от "хубавото" ни гориво има доста клиенти с тоя проблем. Даже ми препоръча ежегодното им чистене, но 15 кинта на бройка за година няма как да стане. По-добре да си купя ултразвукова вана :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако е датчик ще забие грешка като заотказва колата. Филтъра не го изключвай. Тая помия, дето се трупа в него на студено особено затлачва нещата и намалява дебита му. Това ми напомня, че и моя на сивика е на 3 год, но за сега няма ядове. А и е 15тина лв. Ако не си го сменявал-време е. Поне ще си сиг, че не е той. После по ред на номерата. Виж и дросела как е. Разгледай по мануала кой датчик кой е и къде живее. Ако им намериш и параметрите и ги замериш/съпротивления, волтажи и т.н./ още по-добре. Това ми напомня, че като ми чистиха инжекторите пича ми каза, че от "хубавото" ни гориво има доста клиенти с тоя проблем. Даже ми препоръча ежегодното им чистене, но 15 кинта на бройка за година няма как да стане. По-добре да си купя ултразвукова вана :D

Благодаря за бързия отговор . Ще направя споменатите от теб неща и пак ще пиша дали има някакъв ефект , че вече ще си скапя стартера и акумулатора от въртене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес почистих Еацв-то на моя Акорд и сега не мога да го позная :) Свалих Еацв-то, стабилно го измих с ВД-40, като го правих по следния начин - пъхам чевената удължителна тръбичка на ВД-40 в Еацв-то, измивам добре, после същата процедура и с мембранката, след което на компресор стабилно продухвам (излязоха много мизерии), после пак с ВД-40 и така около 3-4 пъти. И като врътнах ключа на стартера, моментално запали ... няма да се мъчи, нищо! Пробвайте и дано стане! Успех! :weights:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , вчера направих маниполацията описана от pascualle , но за съжаление при мен не даде резултат . През почивните дни продължавам с другите чаркалъци и ако открия нещо ще пиша .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно време, откакто застудя и при мен започна да върти повечко преди да запали сутрин. Даже миналия ден запали, припука нещо, светна лампата за моторна електроника и при подаване на газ се опитваше да гасне и глъхне, а на празен ход си работеше. Гася, паля пак - всичко ок. Не, че е голям проблем, но понеже още не съм сменял свещи откакто съм я купил, а и горивен филтър, мисля да започна с тях. Ще пиша за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За студения старт имаше друг клапан ,ама как му беше името не помня!Не е EACV!На мойта се намира отдолу на дросела ама досега не съм го чистил щото не ми е правил проблеми!FITV ли се казваше или друго ,ама то отговаря за празния ход като е студена!Земи почисти него и после пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз имам същият проблем но вече я усещам и не знам дали е правилно ама подавам малко повече газ и така за около 3-4 сек и после всичко е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз имам същият проблем и не знам дали е правилно ама като я усетя и подавам малко повечко газ(2000 -2200об.м)и така около 2-3 сек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва вече не е истина . Днес съм сменил бензиновия филтър , разглобих и почистих FITV -то , почистих за втори път еацв-то , почистих дроселовата клапа и не стига че не се оправи ами сега като загрее оборотите почват да прескачат през равни интервали от 1000 до 1400 . Ако някой се сети нещо да пише , че вече незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тези процедури ресетна ли ЕКУ -то?Публикувано изображение

 

Колега , извинявай за тъпия въпрос но как се прави ресета , че съм малко бос . Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да откачиш минусовата клема на акумулатора за 3-5 мин.После като я закачиш палиш и оставяш да работи 10мин на място .След което се возиш малко и пак я оставяш да поработи на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми минусовата клема я откачих , но не съм я оставял да работи на обороти . Утре , ще пробвам и дано стане нещо . Мерси много .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , днес проблема с дивото скачане на оборотите го решиих . Когато свалях корпуса където е дроселовата клапа развих и болчето за регулиране на оборотите за да го почистя понеже имаше много нагар . Макар , че преброих колко оборота е завито или съм объркал един оборот или след почистване на болта е почнало да пропуска повече въздух от там . Никога нямаше да се сетя , че е от това , ако не бях прочел тук -http://ecomodder.com/forum/showthread.php/honda-iacv-explained-967.html . Когато оборотите са високи ( над 1100 ) иацв-то се стреми да ги намали и така се получава едно много неприятно скачане на оборотите на празен ход . Днес навих въпросното болче докато оборотите паднат до около 800-900 и стрелката на оборотомера заспа . Сега остава да разбера причината за трудното палене , но тя най - вероятно ще е електрическа , защото всичко друго съм проверил .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "денков", само да те питам, дали си обръщал внимание на дистрибуорната капачка, кабели и свещи? Едната от процедурите, които направих е да почистя нагара по палеца и от вътрешната страна на дистрибуторната капачка. С годините беше се натрупало много нагар и по двете. Ако не си го правил пробвай, може и да се получи ;) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно съветче, ползвайте горивни добавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги,Същият проблем имах на моят сивик d14a3, когато е студена при палене угасваше и бяха нужни 3-4 въртенета за да тръгне, като загрее нямаше проблеми. На 2-3 пъти се беше случило и в движение да угасне, но след едно палене тръгваше. Изкарах така около два месеца с идеята че като се кача не знам къде и кога ще ме остави, докато накрая спря да пали изобщо. Оказа се че бензиновата помпа е изгоряла, вече е сменена и си карам спокойно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...