денков 0 #1 Публикувано 14 Ноември, 2011 Знам, че има подобни теми , но никаде не срещнах конкретен отговор по въпроса . А ето и за какво става дума.Колата е акорд f18a3. При палене при студен мотор и при студено време колата пали , но оборотите веднага падат и колата гасне . Нужно е второ , а дори и трето палене. След като загрее няма проблем. Ходил съм на диагностика , но не откриват нищо . Знам , че има акорди с абсолютно същия проблем . Моля за мнения и съвети . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 14 Ноември, 2011 Стандартните неща- бензинов филтър, мръсен дросел и Еацв, затлачени инжектори.Почни с бензинов филтър. Ако е затлачил боклуците замръзват и не прави налягане. После свали си маркуча, който влиза в дросела и си виж дереджето. Може да се почисти. даже направо целия го свали и го изчисти с едно памучно парцалче. А като успее да запали как са оборотите? Пропадат ли по време на движение? Ако да-намери си кое ти е еацв-то и го изчисти с вд40. Ако това не помогне- чистиш инжекторите с ултразвук и би трябвало проблема да изчезне. Просто ни е скапано горивото... Имах тоя яд на англишманката и след 3те продцедури се оправи и вече 3 години няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #3 Отговорено 14 Ноември, 2011 (Редактирано) Колега, извинявай за неловкия въпрос, но какво е Еацв? Имам същия акорд и сега като се застуди и на мен ми прави такива чалъми, само че при първаначално палене, не ми гасне, но сваля оборотите до към 200-300 и после се оправя Благодаря предварително! Редактирано 14 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 14 Ноември, 2011 Скивай тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151После по мануала си го намери на акорда къде е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #5 Отговорено 14 Ноември, 2011 Благодаря за мнението . Само да поясня , че дори температурите да не са минусови както е сега проблема го има . Изключвам бензиновия филтър , защото няма как да замръзне при положителни температури. Що се отнася до оборотите след 10-20 секунди се стабелизират и после няма проблем . Все пак времето за което се стабелизират оборотите много зависи от това колко е студено навън. Колата я карам от една година и проблема се задълбочава . Предната зима ми го правеше пак , но в по малка степен . Иначе когато е топло пали добре . Затова си мисля дали може да е смукач , температурен датчик или нещо от сорта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #6 Отговорено 14 Ноември, 2011 Колега, извинявай за неловкия въпрос, но какво е Еацв? Имам същия акорд и сега като се застуди и на мен ми прави такива чалъми, само че при първаначално палене, не ми гасне, но сваля оборотите до към 200-300 и после се оправя Благодаря предварително!Колега , при мен беше така предната зима , но сега почна да гасне . Дано не съм лош пророк , но очаквай същото да стане и при теб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 14 Ноември, 2011 То ако е датчик ще забие грешка като заотказва колата. Филтъра не го изключвай. Тая помия, дето се трупа в него на студено особено затлачва нещата и намалява дебита му. Това ми напомня, че и моя на сивика е на 3 год, но за сега няма ядове. А и е 15тина лв. Ако не си го сменявал-време е. Поне ще си сиг, че не е той. После по ред на номерата. Виж и дросела как е. Разгледай по мануала кой датчик кой е и къде живее. Ако им намериш и параметрите и ги замериш/съпротивления, волтажи и т.н./ още по-добре. Това ми напомня, че като ми чистиха инжекторите пича ми каза, че от "хубавото" ни гориво има доста клиенти с тоя проблем. Даже ми препоръча ежегодното им чистене, но 15 кинта на бройка за година няма как да стане. По-добре да си купя ултразвукова вана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #8 Отговорено 14 Ноември, 2011 Благодаря много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #9 Отговорено 14 Ноември, 2011 То ако е датчик ще забие грешка като заотказва колата. Филтъра не го изключвай. Тая помия, дето се трупа в него на студено особено затлачва нещата и намалява дебита му. Това ми напомня, че и моя на сивика е на 3 год, но за сега няма ядове. А и е 15тина лв. Ако не си го сменявал-време е. Поне ще си сиг, че не е той. После по ред на номерата. Виж и дросела как е. Разгледай по мануала кой датчик кой е и къде живее. Ако им намериш и параметрите и ги замериш/съпротивления, волтажи и т.н./ още по-добре. Това ми напомня, че като ми чистиха инжекторите пича ми каза, че от "хубавото" ни гориво има доста клиенти с тоя проблем. Даже ми препоръча ежегодното им чистене, но 15 кинта на бройка за година няма как да стане. По-добре да си купя ултразвукова вана Благодаря за бързия отговор . Ще направя споменатите от теб неща и пак ще пиша дали има някакъв ефект , че вече ще си скапя стартера и акумулатора от въртене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #10 Отговорено 15 Ноември, 2011 Колеги, днес почистих Еацв-то на моя Акорд и сега не мога да го позная Свалих Еацв-то, стабилно го измих с ВД-40, като го правих по следния начин - пъхам чевената удължителна тръбичка на ВД-40 в Еацв-то, измивам добре, после същата процедура и с мембранката, след което на компресор стабилно продухвам (излязоха много мизерии), после пак с ВД-40 и така около 3-4 пъти. И като врътнах ключа на стартера, моментално запали ... няма да се мъчи, нищо! Пробвайте и дано стане! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #11 Отговорено 17 Ноември, 2011 Здравейте , вчера направих маниполацията описана от pascualle , но за съжаление при мен не даде резултат . През почивните дни продължавам с другите чаркалъци и ако открия нещо ще пиша . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #12 Отговорено 17 Ноември, 2011 Последно време, откакто застудя и при мен започна да върти повечко преди да запали сутрин. Даже миналия ден запали, припука нещо, светна лампата за моторна електроника и при подаване на газ се опитваше да гасне и глъхне, а на празен ход си работеше. Гася, паля пак - всичко ок. Не, че е голям проблем, но понеже още не съм сменял свещи откакто съм я купил, а и горивен филтър, мисля да започна с тях. Ще пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 17 Ноември, 2011 За студения старт имаше друг клапан ,ама как му беше името не помня!Не е EACV!На мойта се намира отдолу на дросела ама досега не съм го чистил щото не ми е правил проблеми!FITV ли се казваше или друго ,ама то отговаря за празния ход като е студена!Земи почисти него и после пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #14 Отговорено 17 Ноември, 2011 колеги и аз имам същият проблем но вече я усещам и не знам дали е правилно ама подавам малко повече газ и така за около 3-4 сек и после всичко е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #15 Отговорено 17 Ноември, 2011 колеги и аз имам същият проблем и не знам дали е правилно ама като я усетя и подавам малко повечко газ(2000 -2200об.м)и така около 2-3 сек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #16 Отговорено 20 Ноември, 2011 Е тва вече не е истина . Днес съм сменил бензиновия филтър , разглобих и почистих FITV -то , почистих за втори път еацв-то , почистих дроселовата клапа и не стига че не се оправи ами сега като загрее оборотите почват да прескачат през равни интервали от 1000 до 1400 . Ако някой се сети нещо да пише , че вече незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #17 Отговорено 20 Ноември, 2011 След тези процедури ресетна ли ЕКУ -то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #18 Отговорено 20 Ноември, 2011 След тези процедури ресетна ли ЕКУ -то? Колега , извинявай за тъпия въпрос но как се прави ресета , че съм малко бос . Благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #19 Отговорено 20 Ноември, 2011 Да откачиш минусовата клема на акумулатора за 3-5 мин.После като я закачиш палиш и оставяш да работи 10мин на място .След което се возиш малко и пак я оставяш да поработи на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #20 Отговорено 20 Ноември, 2011 Еми минусовата клема я откачих , но не съм я оставял да работи на обороти . Утре , ще пробвам и дано стане нещо . Мерси много . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #21 Отговорено 22 Ноември, 2011 Колеги , днес проблема с дивото скачане на оборотите го решиих . Когато свалях корпуса където е дроселовата клапа развих и болчето за регулиране на оборотите за да го почистя понеже имаше много нагар . Макар , че преброих колко оборота е завито или съм объркал един оборот или след почистване на болта е почнало да пропуска повече въздух от там . Никога нямаше да се сетя , че е от това , ако не бях прочел тук -http://ecomodder.com/forum/showthread.php/honda-iacv-explained-967.html . Когато оборотите са високи ( над 1100 ) иацв-то се стреми да ги намали и така се получава едно много неприятно скачане на оборотите на празен ход . Днес навих въпросното болче докато оборотите паднат до около 800-900 и стрелката на оборотомера заспа . Сега остава да разбера причината за трудното палене , но тя най - вероятно ще е електрическа , защото всичко друго съм проверил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #22 Отговорено 17 Февруари, 2012 Колега "денков", само да те питам, дали си обръщал внимание на дистрибуорната капачка, кабели и свещи? Едната от процедурите, които направих е да почистя нагара по палеца и от вътрешната страна на дистрибуторната капачка. С годините беше се натрупало много нагар и по двете. Ако не си го правил пробвай, може и да се получи Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #23 Отговорено 19 Февруари, 2012 Едно съветче, ползвайте горивни добавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
byblos 0 #24 Отговорено 16 Март, 2012 Привет Колеги,Същият проблем имах на моят сивик d14a3, когато е студена при палене угасваше и бяха нужни 3-4 въртенета за да тръгне, като загрее нямаше проблеми. На 2-3 пъти се беше случило и в движение да угасне, но след едно палене тръгваше. Изкарах така около два месеца с идеята че като се кача не знам къде и кога ще ме остави, докато накрая спря да пали изобщо. Оказа се че бензиновата помпа е изгоряла, вече е сменена и си карам спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове