Jump to content
Eternal

Странен проблем.

Recommended Posts

Здравеите колеги от скоро имам кола,а то не каква да е а сивик(д15б2 92г хеч.)Вчера ми направи впечатление,че както си карам на 5та с 80-90 и я настъпах едвам направи 140 и имах чувството че ще направи най-много 150 ама ми дожаля и намалих.Дали това се дължи на малката кубатура незнам,но ми се струва че по принцип повече трябва да върви.Колата е на бензин с 14 джанти,бях сам в колата на равен път.Ако може някой да ми помогне.А и на 5та с 3000 оборота върви с 100(нормално ли е това ?).Благодаря предварително на всеки отговорил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега,не очакваи кои знае какво от този двигател!Сменял ли си бензинов филтър/въздушен! 100 км е точно на 3000 об,това не е нищо притеснително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не сам сменял нито въздушен нито горивен.Ама гледах въздушния е като нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 5та скорост не е предвидена за ускорение. Аз с Д16 на 3та от 90 до 140 чакам цял ден да се развърти, пък ти на 5та се чудиш, че не върви.Принципно въздушното съпротивление около 100км/ч става сравнително голямо. Хондовите двигатели в ниските обороти много ги няма. Ти, тръгваш да ускоряваш на 3000 оборота, където я има я няма 40 коня. Ако направиш клип или поне засечеш някакви времена, да се види дали се притесняваш основателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да започнеш от свещите. Когато са калпави се появява такъв проблем.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 5та скорост не е предвидена за ускорение. Аз с Д16 на 3та от 90 до 140 чакам цял ден да се развърти, пък ти на 5та се чудиш, че не върви.

...колега моята е също Д16-ка ама и на 5-та си ускорява прилично на равното дори от 90,пък ако сложа 3-та на 90 си е във Втека ;) .Тая кола на колегата определено има проблем дори и 90 коня на 5 трябва да ускорява все пак скоростната кутия е предвидена за толкова коне и 5-та не е просто разтоварваща предавка.От скоро щом има колата може и неправилно зацепен ремък да има,разбутана центровка и куп др. дребни нещица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, гледам момчето е от Русе. Що не го покани на месечна :lol: Иначе според мен 5-тата е гавра от където и да се погледне. Не виждам нищо странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ?

Смени филтрите(бензинов,въздушен)проверка на зацепването на агренажа ,и най накрая смяна на всмукателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ?

Глава от д16з6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми сравнявам го с на бащами голфа 2ка 1.8 90 коня е па той на 5та от 90 до 160 няма никакви проблеми а и му боксува съединителя яко :Д..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото се сещам и запушена изпускателна система дава спад в мощността. Почвай да проверяваш едно след друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво очакваш от колата. Ако искаш на 5-та при 90 да натиснеш газта и да се изстреля до 140 за 5 секунди няма как да стане с 1,5 двигател. Няма как малкия мотор да върви добре ако не се кара в обороти. 5-та предавка е за поддържане на скорост а не за ускорение. С Голфа не прави сравнение защото при него въртящият момент е на по-ниски обороти а и кубатурата на двигателя е по-голяма. Да не се окаже в крайна сметка че на колата нищо и няма. Дори и да смениш глава едва ли ще получиш повече мощност при ниски обороти.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Имал съм D15B2 Седанче и мога да ти кажа че си вървеше доста прилично, без да има кой знае какви подобрения. Но винаги съм държал на хубавите свещи, хубав въздушен филтър, добър бензин и тн. Като събереш всичко това се получава една добре вървяща колица, прилично набираща до 150км/ч. Вярно че след 120км/ч нещата се случват по бавно, но до 120 ускорението си е направо трепач за 1.5 литров мотор.Все пак, не очаквай чудеса, както спомена един колега по-горе. И ако наистина искаш ускорение, дръж я в обороти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не съм казал че искам много от 1.5 литров двигател,но просто споделям че ми се струва че не е както трябва днес ще го засека от 80 до 140 на 5та и ще ви кажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една табличка за ориентир колега. Виж ускорение 80-120 на 4-та и 5-та предавка.

Публикувано изображение

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я засякох от 80 до 130 на пета за 28 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,определено имаш някакъв проблем.Аз имам хеч с Д15Б3 (1.5 с карбуратор) и мога да кажа,че ускорява доста прилично,имам предвид по магистрала 140 за нищо ги няма.Поддържал съм 160-70 с нея (1 път вдигнах и 200,но по нашите пътища не е за препоръчване),но 28 сек е прекалено много време за такъв интервал от километри.Провери както са ти писали колегите бензиновия филтър или направи една диагностика да се видят кабели,свещи,горене и т.н. Може да не е голяма сила,но мога да ти гарантирам,че този мотор е един от най-пъргавите в клас 1.5 ;) Успехи и ще следя темата с интересP.s да добавя,че за да и разбереш максималната скорост е добре да включи6 5-та след като се изпълнят докрай предишните 4 скорости.При 80 км,оборотите са твърде ниски,за да поемат 5-та и затова ускорението става ужасно бавно :)

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ускоряваш да чуваш странни звуци като тракане/почукване от към двигателя ;) За мен това не е нормално , в момента карам същата кола и в градски условия , разбира се ако позволява , карам предимно на 5-та предавка и нямам проблеми и да си ускорявам на нея ( е не става за части от секундата , но не и за 28 ;) По магистралата силата й идва след 135 км/ч на 5-та предавка до към 170 км/ч след това е кажи речи тъпчене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами несъм забелязал някакво почукване.Честно казано на 5та 140 с много зор ;( какво може да и има на хондичката.

Редактирано от Eternal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На високи обороти имаш ли загуба на мощност, т.е. като ускоряваш до 100 км/час примерно? Най-вероятно имаш запушен горивен филтъри от там не достатъчно налягане и дебит на гориво. Може и да има проблем в регулатора на налягането или самата помпа. Иначе проблемите може да са много: МАП сензора, потенциометъра на дроселната клапа, датчика на разпределителният вал. Проблем в катализатора и най-малко вероятно проблема да е в компресията на двигателя. Но ако е нещо сериозно проблема ще го има и при други скорости и обороти. Успех!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен нямам загуба.Тая седмица ще купя горивен филтър и ще го сменя.Кажете нещо друго да засека ако е нужно 0-100 или др. HELP ME.:help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си ангренажен ремък скоро ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 седмици си купих колата.Несам го сменял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-добре обслужи първо автомобила и тогава го тествай. Да не те изненада неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених филтъра махнах катализатора и се оправи за сега мерси колеги :honda:с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като имаш кола за която нищо не знаеш е най-добре поне ремък и ролка да смениш.Няма да сгрешиш и ако смениш и маслото в двигателя заедно с маслен филтър;).Огледай и свещите,ако си имаш понятие:D от свещи разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм маслото в двигателя и в скоростите,сменил съм и горивен и маслен филтър,а човека от когото я купих каза че е сменил ангренажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали ще съм полезен,но едно приятелче кара д15б2...повече от 180 не искаше да набира(и то бавно както казва колегата)...направи и един реглаж на клапаните и се оправи(започна да пълне километража).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с 1.4 90к иииии на 140км се отказах сам да ускорявам, щото гумите бяха стари. Повече от задължително, е на закупена кола втора употреба. Да смениш всички консумативи, ОТ- ДО.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...