Eternal 4 #1 Публикувано 5 Ноември, 2011 Здравеите колеги от скоро имам кола,а то не каква да е а сивик(д15б2 92г хеч.)Вчера ми направи впечатление,че както си карам на 5та с 80-90 и я настъпах едвам направи 140 и имах чувството че ще направи най-много 150 ама ми дожаля и намалих.Дали това се дължи на малката кубатура незнам,но ми се струва че по принцип повече трябва да върви.Колата е на бензин с 14 джанти,бях сам в колата на равен път.Ако може някой да ми помогне.А и на 5та с 3000 оборота върви с 100(нормално ли е това ?).Благодаря предварително на всеки отговорил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 5 Ноември, 2011 Здравеи колега,не очакваи кои знае какво от този двигател!Сменял ли си бензинов филтър/въздушен! 100 км е точно на 3000 об,това не е нищо притеснително... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #3 Отговорено 6 Ноември, 2011 Не не сам сменял нито въздушен нито горивен.Ама гледах въздушния е като нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 6 Ноември, 2011 Колега, 5та скорост не е предвидена за ускорение. Аз с Д16 на 3та от 90 до 140 чакам цял ден да се развърти, пък ти на 5та се чудиш, че не върви.Принципно въздушното съпротивление около 100км/ч става сравнително голямо. Хондовите двигатели в ниските обороти много ги няма. Ти, тръгваш да ускоряваш на 3000 оборота, където я има я няма 40 коня. Ако направиш клип или поне засечеш някакви времена, да се види дали се притесняваш основателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #5 Отговорено 6 Ноември, 2011 кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #6 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) Може да започнеш от свещите. Когато са калпави се появява такъв проблем. Редактирано 6 Ноември, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 6 Ноември, 2011 Колега, 5та скорост не е предвидена за ускорение. Аз с Д16 на 3та от 90 до 140 чакам цял ден да се развърти, пък ти на 5та се чудиш, че не върви....колега моята е също Д16-ка ама и на 5-та си ускорява прилично на равното дори от 90,пък ако сложа 3-та на 90 си е във Втека .Тая кола на колегата определено има проблем дори и 90 коня на 5 трябва да ускорява все пак скоростната кутия е предвидена за толкова коне и 5-та не е просто разтоварваща предавка.От скоро щом има колата може и неправилно зацепен ремък да има,разбутана центровка и куп др. дребни нещица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #8 Отговорено 6 Ноември, 2011 Еди, гледам момчето е от Русе. Що не го покани на месечна Иначе според мен 5-тата е гавра от където и да се погледне. Не виждам нищо странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 6 Ноември, 2011 кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ?Смени филтрите(бензинов,въздушен)проверка на зацепването на агренажа ,и най накрая смяна на всмукателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #10 Отговорено 6 Ноември, 2011 кажете ми какво мога да сменя за да има подобрение поне с малко ?Глава от д16з6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #11 Отговорено 6 Ноември, 2011 Еми сравнявам го с на бащами голфа 2ка 1.8 90 коня е па той на 5та от 90 до 160 няма никакви проблеми а и му боксува съединителя яко :Д.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #12 Отговорено 6 Ноември, 2011 Доколкото се сещам и запушена изпускателна система дава спад в мощността. Почвай да проверяваш едно след друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #13 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) Зависи какво очакваш от колата. Ако искаш на 5-та при 90 да натиснеш газта и да се изстреля до 140 за 5 секунди няма как да стане с 1,5 двигател. Няма как малкия мотор да върви добре ако не се кара в обороти. 5-та предавка е за поддържане на скорост а не за ускорение. С Голфа не прави сравнение защото при него въртящият момент е на по-ниски обороти а и кубатурата на двигателя е по-голяма. Да не се окаже в крайна сметка че на колата нищо и няма. Дори и да смениш глава едва ли ще получиш повече мощност при ниски обороти. Редактирано 6 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #14 Отговорено 7 Ноември, 2011 Колега, Имал съм D15B2 Седанче и мога да ти кажа че си вървеше доста прилично, без да има кой знае какви подобрения. Но винаги съм държал на хубавите свещи, хубав въздушен филтър, добър бензин и тн. Като събереш всичко това се получава една добре вървяща колица, прилично набираща до 150км/ч. Вярно че след 120км/ч нещата се случват по бавно, но до 120 ускорението си е направо трепач за 1.5 литров мотор.Все пак, не очаквай чудеса, както спомена един колега по-горе. И ако наистина искаш ускорение, дръж я в обороти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #15 Отговорено 7 Ноември, 2011 Колеги не съм казал че искам много от 1.5 литров двигател,но просто споделям че ми се струва че не е както трябва днес ще го засека от 80 до 140 на 5та и ще ви кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #16 Отговорено 7 Ноември, 2011 (Редактирано) Ето една табличка за ориентир колега. Виж ускорение 80-120 на 4-та и 5-та предавка. Редактирано 7 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #17 Отговорено 7 Ноември, 2011 Преди малко я засякох от 80 до 130 на пета за 28 сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #18 Отговорено 7 Ноември, 2011 (Редактирано) Колега,определено имаш някакъв проблем.Аз имам хеч с Д15Б3 (1.5 с карбуратор) и мога да кажа,че ускорява доста прилично,имам предвид по магистрала 140 за нищо ги няма.Поддържал съм 160-70 с нея (1 път вдигнах и 200,но по нашите пътища не е за препоръчване),но 28 сек е прекалено много време за такъв интервал от километри.Провери както са ти писали колегите бензиновия филтър или направи една диагностика да се видят кабели,свещи,горене и т.н. Може да не е голяма сила,но мога да ти гарантирам,че този мотор е един от най-пъргавите в клас 1.5 Успехи и ще следя темата с интересP.s да добавя,че за да и разбереш максималната скорост е добре да включи6 5-та след като се изпълнят докрай предишните 4 скорости.При 80 км,оборотите са твърде ниски,за да поемат 5-та и затова ускорението става ужасно бавно Редактирано 7 Ноември, 2011 от kazadores Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #19 Отговорено 7 Ноември, 2011 Като ускоряваш да чуваш странни звуци като тракане/почукване от към двигателя За мен това не е нормално , в момента карам същата кола и в градски условия , разбира се ако позволява , карам предимно на 5-та предавка и нямам проблеми и да си ускорявам на нея ( е не става за части от секундата , но не и за 28 По магистралата силата й идва след 135 км/ч на 5-та предавка до към 170 км/ч след това е кажи речи тъпчене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #20 Отговорено 7 Ноември, 2011 (Редактирано) ами несъм забелязал някакво почукване.Честно казано на 5та 140 с много зор ;( какво може да и има на хондичката. Редактирано 7 Ноември, 2011 от Eternal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #21 Отговорено 7 Ноември, 2011 (Редактирано) На високи обороти имаш ли загуба на мощност, т.е. като ускоряваш до 100 км/час примерно? Най-вероятно имаш запушен горивен филтъри от там не достатъчно налягане и дебит на гориво. Може и да има проблем в регулатора на налягането или самата помпа. Иначе проблемите може да са много: МАП сензора, потенциометъра на дроселната клапа, датчика на разпределителният вал. Проблем в катализатора и най-малко вероятно проблема да е в компресията на двигателя. Но ако е нещо сериозно проблема ще го има и при други скорости и обороти. Успех! Редактирано 7 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #22 Отговорено 7 Ноември, 2011 Ами според мен нямам загуба.Тая седмица ще купя горивен филтър и ще го сменя.Кажете нещо друго да засека ако е нужно 0-100 или др. HELP ME. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #23 Отговорено 8 Ноември, 2011 Сменял ли си ангренажен ремък скоро ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #24 Отговорено 8 Ноември, 2011 Преди 3 седмици си купих колата.Несам го сменял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #25 Отговорено 8 Ноември, 2011 Колега по-добре обслужи първо автомобила и тогава го тествай. Да не те изненада неприятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #26 Отговорено 11 Ноември, 2011 Смених филтъра махнах катализатора и се оправи за сега мерси колеги с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #27 Отговорено 12 Ноември, 2011 След като имаш кола за която нищо не знаеш е най-добре поне ремък и ролка да смениш.Няма да сгрешиш и ако смениш и маслото в двигателя заедно с маслен филтър.Огледай и свещите,ако си имаш понятие от свещи разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #28 Отговорено 12 Ноември, 2011 Сменил съм маслото в двигателя и в скоростите,сменил съм и горивен и маслен филтър,а човека от когото я купих каза че е сменил ангренажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #29 Отговорено 12 Ноември, 2011 Незнам дали ще съм полезен,но едно приятелче кара д15б2...повече от 180 не искаше да набира(и то бавно както казва колегата)...направи и един реглаж на клапаните и се оправи(започна да пълне километража). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #30 Отговорено 13 Ноември, 2011 Колега аз съм с 1.4 90к иииии на 140км се отказах сам да ускорявам, щото гумите бяха стари. Повече от задължително, е на закупена кола втора употреба. Да смениш всички консумативи, ОТ- ДО. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове