Sc00by 4 #1 Публикувано 27 Октомври, 2011 ПРоблема е следния хондата е Сивик Седан 1997 1.4i на 42 000 км е реални са проблема е ,че ходих на серивиз гледаха центровка свещи масло смених въздушния филтър всичко е точно,но колата пак и е някво тегаво набирането немога да ви го обясня влиза в обороти пак не набира много не е като да осетиш силата на хонда. Та мисълта ми е възможно ли е да е катализатора или нещо по двигателя, някакви идей някой с подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 27 Октомври, 2011 Хонда Сивик Без да дадеш номера на двигателя няма как да ти отговорим дали е 75 коня или 90 , ако е 75 не очаквай кой знае какво набиране от този автомобил . Но каквото и да си говорим , не знаем с какво сравняваш , че няма "набиране" - ускорение Просто замерване 0-100 км/ч с телефона ще е вече нещо върху , което можем да умуваме добре ли е , не е ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #3 Отговорено 27 Октомври, 2011 На 420 000 или на 42 000 Като ги видя тези километри на 15 годишна кола и ми става хем смешно от една страна а от друга много странно.Раздели 42 000 на 180 месеца ( толкова има в 15 години ) е равно на 233 километра на година или 20 километра грубо на месец през тези 15 години.Нямам друг коментар 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #4 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) колата е седяла на гараж в италия в продалжение на 5-6 години преди това я е карал 1 пенсионер но се разболял нещо и я е заебал докато не я намерих аз А относно набиране 75 коня е ходих на майстор и той я кара и си каза че действително нещо и има но и той незнае какво забравих да го питам да провери катализатора да не е запушен нещо. Но и затова се консултирам с вас може да се е случвало на някой Редактирано 27 Октомври, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 27 Октомври, 2011 Колега мноогоо неща може да са - ламбда сонда , катализатор , запушено гърне , неправилна центровка , неправилно зацепен ремък , приплъзгващ съединител , задържащи спирачни апарати , тежки гуми ... Докато не ни кажеш приблизително някакво ускорение до 100 само може да гадаем на " струва ми се , че не върви " Или иначе почвай под ред - свещи , кабели , делко , филтри - горивен , преглед на изпускателна система и т.н. и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #6 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Така кабели свещи центровка ремък филтри сменено е след малко ще ходя засека колко прави от 0-100 Редактирано 27 Октомври, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #7 Отговорено 27 Октомври, 2011 18сек.... до лутеницата влизах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hak 26 #8 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Ами по каталожните данни си на 15.6, което реално не се отдалечава чак толквоа от твоя резултат, както имаме предвид все пак и човешката грешка, но наистина може много неща да са. Ако можеш кажи какво си прегледал, за може да се отметне от списъка. Редактирано 27 Октомври, 2011 от Hak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #9 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Така сменено е свещи , масло фулл синтетик , филтър въздушен и тоя за купето(нз кво общо има ноо казвам) , ремъците са наред , центровката е идеална според механика, гледаха ми и там бордовия комп. и там казаха че е добре .... не съм гледал катализатор и горивен филтер уж проверяваха какви пари излзат от ауспуха. А да и съм сипвал добавка. Редактирано 27 Октомври, 2011 от Sc00by Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #10 Отговорено 27 Октомври, 2011 защо не пробваш със смяна на гарнитурата на дросела да ти стане 90 коня поне пък после замервай 0-100http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #11 Отговорено 27 Октомври, 2011 ПРоблема е следния хондата е Сивик Седан 1997 1.4i на 42 000 км е реални са проблема е ,че ходих на серивиз гледаха центровка свещи масло смених въздушния филтър всичко е точно,но колата пак и е някво тегаво набирането немога да ви го обясня влиза в обороти пак не набира много не е като да осетиш силата на хонда. Та мисълта ми е възможно ли е да е катализатора или нещо по двигателя, някакви идей някой с подобен проблем? Аз имах същия проблем ,но не беше карана много време ,сложих и добавка за почистване на инжекцион (wurt) и след 100тина километра се оправи ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #12 Отговорено 27 Октомври, 2011 Сашо тази гарнитура какви пари ще ми струва и къде могат да ми го направят качествено ? За софия става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #13 Отговорено 27 Октомври, 2011 най добре да си я купиш от бултрако на ботевградско, а после за монтажа примерно при Омбре, най-добре им звънни предварително в сервиза и те ще ти обяснат за гарнитурата предполагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #14 Отговорено 27 Октомври, 2011 Благодаря ти ще се похваля след някой друг ден какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #15 Отговорено 27 Октомври, 2011 На 420 000 или на 42 000 Като ги видя тези километри на 15 годишна кола и ми става хем смешно от една страна а от друга много странно.Раздели 42 000 на 180 месеца ( толкова има в 15 години ) е равно на 233 километра на година или 20 километра грубо на месец през тези 15 години.Нямам друг коментар колега как ти правиш тия сметки, нещо не ми се връзват 42 000км като ги разделиш на 15 години е равно на 2800км на година! (а не 233) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
руслан 0 #16 Отговорено 27 Октомври, 2011 такава гарнитура копувах за моита преди 4 години в магазина на хонда и струваше само6 лева. самоче ако твоита е 75 коня ще ти дадат пак такава. трябва да дадеш данни на друга хонда която 90 коня. но според мен изхвърли катализатора средно и краино гърне. тогава пак ще говорим поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #17 Отговорено 27 Октомври, 2011 и като изхвърли катализатор средно и крайно гърне ще трябва да кара с тапи в ушите и антифони но иначе за проба ставаза гарнитурата да, трябва да е от 90 "конйова" хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
руслан 0 #18 Отговорено 27 Октомври, 2011 аз имам едни в колата ако поиска мога да му ги дам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #19 Отговорено 27 Октомври, 2011 Koe какво не съм на "ти" с автомобилите 1 от 2-мата да обясни като на човек който не разбира нищоо Но иска да му върви колата :rolleyes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #20 Отговорено 27 Октомври, 2011 без катализатор бръмчи поваче колата, без гърнета вече става нетърпимо.най добре всичко да си е на мястото!още по добре звънни на Омбре да си запазиш час и да я ти я видят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
руслан 0 #21 Отговорено 30 Октомври, 2011 махни катализатора и сложи резонанс гърне. краиното гърне може да се е събрала ватата и да се е запушило гърнето. и кажи какъв ти е двигателят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #22 Отговорено 30 Октомври, 2011 Koe какво не съм на "ти" с автомобилите 1 от 2-мата да обясни като на човек който не разбира нищоо Но иска да му върви колата :rolleyes:Колега направи тази хватка с гарнитурата, 75 - 90 кс. Също така недей да очакваш колата да ти ускори като по каталог, дори ако и наистина е на тези километри. Това че си я вкарвал в червеното не значи че си я карал като този който я е тествал в завода. Размера на гумите ти оригиналният ли е? Ако си сложил гуми с по-голям диаметър от допустимото при този мотор ще се отрази доста на ускорението. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #23 Отговорено 30 Октомври, 2011 С нормални гуми съм , и да ще направя това с гарнитурата възможно ли е нещо да се прецака след тази подмяна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #24 Отговорено 30 Октомври, 2011 Никой до сега не се е оплакал след манипулацията поне във форума де, че нещо се е прецакало.п.п.Каквото и да става не ходи в Обмре сервиз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #25 Отговорено 30 Октомври, 2011 (Редактирано) Е то винаги може да се прецака нещо, но точно при смяната на тази гарнитура едва ли. Както казват колегите, поръчай гарнитура за 1,4 90 кс. и я сменяй. Успех. Редактирано 30 Октомври, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #26 Отговорено 30 Октомври, 2011 Никой до сега не се е оплакал след манипулацията поне във форума де, че нещо се е прецакало.п.п.Каквото и да става не ходи в Обмре сервиз.Привет доста хора ме насочиха точно към този сервиз , но ето че ти казваш да не ходя точно там защо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #27 Отговорено 31 Октомври, 2011 Днес докато си карах осетих някъв прилив на енергия в тая кола та реших да направя ново замерване 0/100 и ми излезна 13.7 бензин ли по хубав сипах отпуши ли се нещо кво стана незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #28 Отговорено 31 Октомври, 2011 Горивен филтър сменил ли си ? Миналата седмица смених на Сивика и няма да ти казвам каква боза изтече !!! След това има чувствителна промяна в работата на колата - по-добра реакция на педала на газта , като , че ли по-добро ускорение Кофти гориво също е голям фактор - възможно е да е и това Относно сервиза - лично аз не познавам по-добре запознати майстори с Хондите в София от сервиз Омбре !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #29 Отговорено 31 Октомври, 2011 Колко пари даде за смяна на филтъра ? защото утре мисля да го сменя и г/д да знам ква цена е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #30 Отговорено 31 Октомври, 2011 20 лв някъде беше филтъра , само си го смених Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #31 Отговорено 1 Ноември, 2011 Ако изобщо имаш катализатор просто го махай. Не ти върши никаква работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #32 Отговорено 1 Ноември, 2011 (Редактирано) Точно така, браво, катализатора не върши никаква работа! Там е за украса! Направо да се чуди човек защо ги слагат в завода!?Как ги махате тия катализатори бе хора?!? Редактирано 1 Ноември, 2011 от ilias Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #33 Отговорено 1 Ноември, 2011 така е, катализатора се маха само ако е запушениначе по шумна кола, по зле работеща...за замърсяването не говорим, то не е важно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #34 Отговорено 1 Ноември, 2011 (Редактирано) Ако не е запушен катализатора няма смисъл да се маха. Ще има разлика във вървенето след махането му единствено ако е бил запушен. А и ако след махането му не се подмени с резонансно гърне най-вероятно тази интервенция ще се отрази и на работата на кислородният датчик. Колега Sc00by според мен колата ти върви нормално, ти просто очакваш повече. Редактирано 1 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #35 Отговорено 1 Ноември, 2011 (Редактирано) Можеби и ти си прав Редактирано 1 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #36 Отговорено 2 Ноември, 2011 Днес смених горивен филтър и колата направо излетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #37 Отговорено 3 Ноември, 2011 (Редактирано) замери 0-100 по каталог си 13.9имай в предвид че километража ти лъже с около 5км при 100, засичай я до 104-105на 90-конъовата и дават 10.8 до 100 , ако ти даде такова време значи най вероятно е сменяна гарнитурата Редактирано 3 Ноември, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #38 Отговорено 3 Ноември, 2011 2 замервания направих 1-то 13.9 другото 14.2 ) ще подменя гарнитурата след седмица 2 и ще замервам пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #39 Отговорено 3 Ноември, 2011 Аз я смених въпросната гарнитура Свали разхода (говоря за газ) с 0,5 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #40 Отговорено 5 Ноември, 2011 Леле немога да повярвам от 1 горивен филтър колата направо ми излетя се 1 не е моята , съветвам всеки който не си го е сменял скоро да го направи ! Разлика има !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове