Jump to content
Sc00by

Проблем с набиране

Recommended Posts

ПРоблема е следния хондата е Сивик Седан 1997 1.4i на 42 000 км е реални са :) проблема е ,че ходих на серивиз гледаха центровка свещи масло смених въздушния филтър всичко е точно,но колата пак и е някво тегаво набирането немога да ви го обясня влиза в обороти пак не набира много не е като да осетиш силата на хонда. Та мисълта ми е възможно ли е да е катализатора или нещо по двигателя, някакви идей някой с подобен проблем? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Сивик :dry: Без да дадеш номера на двигателя няма как да ти отговорим дали е 75 коня или 90 , ако е 75 не очаквай кой знае какво набиране от този автомобил . Но каквото и да си говорим , не знаем с какво сравняваш , че няма "набиране" - ускорение ;) Просто замерване 0-100 км/ч с телефона ще е вече нещо върху , което можем да умуваме добре ли е , не е ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 420 000 или на 42 000 :) Като ги видя тези километри на 15 годишна кола и ми става хем смешно от една страна а от друга много странно.Раздели 42 000 на 180 месеца ( толкова има в 15 години ) е равно на 233 километра на година или 20 километра грубо на месец през тези 15 години.Нямам друг коментар :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е седяла на гараж в италия в продалжение на 5-6 години преди това я е карал 1 пенсионер но се разболял нещо и я е заебал докато не я намерих аз :rolleyes: А относно набиране 75 коня е ходих на майстор и той я кара и си каза че действително нещо и има но и той незнае какво забравих да го питам да провери катализатора да не е запушен нещо. Но и затова се консултирам с вас може да се е случвало на някой

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мноогоо неща може да са - ламбда сонда , катализатор , запушено гърне , неправилна центровка , неправилно зацепен ремък , приплъзгващ съединител , задържащи спирачни апарати , тежки гуми ... Докато не ни кажеш приблизително някакво ускорение до 100 само може да гадаем на " струва ми се , че не върви " ;) Или иначе почвай под ред - свещи , кабели , делко , филтри - горивен , преглед на изпускателна система и т.н. и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така кабели свещи центровка ремък филтри сменено е след малко ще ходя засека колко прави от 0-100

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18сек.... до лутеницата влизах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по каталожните данни си на 15.6, което реално не се отдалечава чак толквоа от твоя резултат, както имаме предвид все пак и човешката грешка, но наистина може много неща да са. Ако можеш кажи какво си прегледал, за може да се отметне от списъка. :unsure:

Редактирано от Hak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така сменено е свещи , масло фулл синтетик , филтър въздушен и тоя за купето(нз кво общо има ноо казвам) , ремъците са наред , центровката е идеална според механика, гледаха ми и там бордовия комп. и там казаха че е добре .... не съм гледал катализатор и горивен филтер уж проверяваха какви пари излзат от ауспуха. А да и съм сипвал добавка.

Редактирано от Sc00by

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш със смяна на гарнитурата на дросела да ти стане 90 коня поне пък после замервай 0-100http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРоблема е следния хондата е Сивик Седан 1997 1.4i на 42 000 км е реални са :) проблема е ,че ходих на серивиз гледаха центровка свещи масло смених въздушния филтър всичко е точно,но колата пак и е някво тегаво набирането немога да ви го обясня влиза в обороти пак не набира много не е като да осетиш силата на хонда. Та мисълта ми е възможно ли е да е катализатора или нещо по двигателя, някакви идей някой с подобен проблем? :rolleyes:

 

Аз имах същия проблем ,но не беше карана много време ,сложих и добавка за почистване на инжекцион (wurt) и след 100тина километра се оправи ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо тази гарнитура какви пари ще ми струва и къде могат да ми го направят качествено ? За софия става въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре да си я купиш от бултрако на ботевградско, а после за монтажа примерно при Омбре, най-добре им звънни предварително в сервиза и те ще ти обяснат за гарнитурата предполагам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ще се похваля след някой друг ден какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 420 000 или на 42 000 :) Като ги видя тези километри на 15 годишна кола и ми става хем смешно от една страна а от друга много странно.Раздели 42 000 на 180 месеца ( толкова има в 15 години ) е равно на 233 километра на година или 20 километра грубо на месец през тези 15 години.Нямам друг коментар :)

колега как ти правиш тия сметки, нещо не ми се връзват :blink: 42 000км като ги разделиш на 15 години е равно на 2800км на година! (а не 233)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такава гарнитура копувах за моита преди 4 години в магазина на хонда и струваше само6 лева. самоче ако твоита е 75 коня ще ти дадат пак такава. трябва да дадеш данни на друга хонда която 90 коня. но според мен изхвърли катализатора средно и краино гърне. тогава пак ще говорим поздрави :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като изхвърли катализатор средно и крайно гърне ще трябва да кара с тапи в ушите и антифони :blink: но иначе за проба ставаза гарнитурата да, трябва да е от 90 "конйова" хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам едни в колата ако поиска мога да му ги дам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koe какво не съм на "ти" с автомобилите 1 от 2-мата да обясни като на човек който не разбира нищоо Но иска да му върви колата :rolleyes::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без катализатор бръмчи поваче колата, без гърнета вече става нетърпимо.най добре всичко да си е на мястото!още по добре звънни на Омбре да си запазиш час и да я ти я видят :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни катализатора и сложи резонанс гърне. краиното гърне може да се е събрала ватата и да се е запушило гърнето. и кажи какъв ти е двигателят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koe какво не съм на "ти" с автомобилите 1 от 2-мата да обясни като на човек който не разбира нищоо Но иска да му върви колата :rolleyes::rolleyes:

Колега направи тази хватка с гарнитурата, 75 - 90 кс. Също така недей да очакваш колата да ти ускори като по каталог, дори ако и наистина е на тези километри. Това че си я вкарвал в червеното не значи че си я карал като този който я е тествал в завода. Размера на гумите ти оригиналният ли е? Ако си сложил гуми с по-голям диаметър от допустимото при този мотор ще се отрази доста на ускорението. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нормални гуми съм , и да ще направя това с гарнитурата възможно ли е нещо да се прецака след тази подмяна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой до сега не се е оплакал след манипулацията поне във форума де, че нещо се е прецакало.п.п.Каквото и да става не ходи в Обмре сервиз.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то винаги може да се прецака нещо, но точно при смяната на тази гарнитура едва ли. Както казват колегите, поръчай гарнитура за 1,4 90 кс. и я сменяй. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой до сега не се е оплакал след манипулацията поне във форума де, че нещо се е прецакало.п.п.Каквото и да става не ходи в Обмре сервиз.

Привет доста хора ме насочиха точно към този сервиз , но ето че ти казваш да не ходя точно там защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес докато си карах осетих някъв прилив на енергия в тая кола та реших да направя ново замерване 0/100 и ми излезна 13.7 :blink: бензин ли по хубав сипах отпуши ли се нещо кво стана незнам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменил ли си ? Миналата седмица смених на Сивика и няма да ти казвам каква боза изтече !!! След това има чувствителна промяна в работата на колата - по-добра реакция на педала на газта , като , че ли по-добро ускорение ;) Кофти гориво също е голям фактор - възможно е да е и това ;) Относно сервиза - лично аз не познавам по-добре запознати майстори с Хондите в София от сервиз Омбре !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари даде за смяна на филтъра ? защото утре мисля да го сменя и г/д да знам ква цена е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 лв някъде беше филтъра , само си го смених ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изобщо имаш катализатор просто го махай. Не ти върши никаква работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, браво, катализатора не върши никаква работа! Там е за украса! Направо да се чуди човек защо ги слагат в завода!?Как ги махате тия катализатори бе хора?!?

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, катализатора се маха само ако е запушениначе по шумна кола, по зле работеща...за замърсяването не говорим, то не е важно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е запушен катализатора няма смисъл да се маха. Ще има разлика във вървенето след махането му единствено ако е бил запушен. А и ако след махането му не се подмени с резонансно гърне най-вероятно тази интервенция ще се отрази и на работата на кислородният датчик. Колега Sc00by според мен колата ти върви нормално, ти просто очакваш повече.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби и ти си прав :)

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених горивен филтър и колата направо излетя :lol::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol::thumbs1: замери 0-100 по каталог си 13.9имай в предвид че километража ти лъже с около 5км при 100, засичай я до 104-105на 90-конъовата и дават 10.8 до 100 , ако ти даде такова време значи най вероятно е сменяна гарнитурата :rolleyes: Редактирано от sa6o46
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 замервания направих 1-то 13.9 другото 14.2 :)) ще подменя гарнитурата след седмица 2 и ще замервам пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я смених въпросната гарнитура:blink: Свали разхода (говоря за газ) с 0,5 литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле немога да повярвам от 1 горивен филтър колата направо ми излетя се 1 не е моята , съветвам всеки който не си го е сменял скоро да го направи ! Разлика има !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...