Jump to content
Togop

Шум след смяна на ангренажен ремък

Recommended Posts

Здравейте, колеги!Нов съм във форума, от десетина дни съм притежател на Honda Civic D15Z6. Приятел ме запали по Хондите и вече и аз съм в сектата :D Проблемът ми е следният. Днес реших да сменя ангренажния ремък, водната помпа и ролките. Отивам в един сервиз, сменят всичко, взимам колата, тръгвам пауър никакъв, оборотите 200-300. Момчето поставило ремъка на фабричните данни, следва корекция... В момента оборотите са една идея по ниски, преди на загрял двигател държеше 800, сега са около 700 и се чува някакъв странен шум от ремъка, не е кой знае какъв, но ме дразни. Преди интервенцията беше много тиха. Понеже съм нов и от чарколяци не отбирам много, искам да попитам нормално ли е това, свързвам го с факта, че е нов. Или ще се налага отново да посещавам сервиза?

Редактирано от Togop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да има паразитни шумове-виене , плякане и т.н.Може да вие обтягаща ролка. Ако оставиш така нещата , може да стане по зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно е пренатегнал ремъка и ти вие ролкатав момента моя е пренатегнат и като загрее и паднат оборотите се чува само ролката друго нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно утре пак ще си губя времето там... Не е като виене звука, по-скоро като че ли закача тук-там :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ще се налага отново да посещавам сервиза?

Май ще е по добре да посетиш друг сервиз, където разбират от Хонди .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така се чува пренатегнат ремък не постоянно а на интервали през по малко от секунда дзъьк-пауза-дзъькП.С. Голяма симфония изкарах.Нали. :lol::D

Редактирано от honda-fiat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ставаш и отиваш да си оправят колата!!! Така ще разкажеш играта и на ролка и на помпа. Мойта така ви 25 хил и ролката беше на салата. Тогава стигнах до бой с ония некадърник и го отпуска. После вече предцених, че няма да се занимавам с него...п.п.Ако не искат да го оправят си вземи парите обратно и ходи другаде.п.п.2 Кой ти прави колата?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям х*й си вкарах... Днес пак им я бях оставил, отивам наново правили всичко, звука бил от лагера на климатика и се уговорих за събота да го сменят заедно с пистовия ремък. Излизам от сервиза на светофара колата потреперва... от 10 дни я имам никога не го е правила, оборотите играят, преди бяга залепени. Давам газ 1-ва 6000 оборота повече неще а съм с 30-40 км/х, 2-ра 6000 оборота повече от 60 неще... Направо побеснях... Ако се върна значи да ги избия. Толкова се кефих на машинката, че върви идеално и тихо, а те я стъпнаха и засраха. Утре отивам в Дружба, дано могат да им оправят бакиите на тези мишоци, иначе ще трябва да им правя черните дробчета пастет. Потресен е меко казано за състоянието ми в момента.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като са ти казали, че е на климатика лагера откачете ремъка и качи някой от тях. А явно са уакали центровката.Сега като отидеш някъде да ти я поправят си взимаш бележка за парите и ги караш да напишат какво е уакано. После в първия сервиз и и с бележката си искаш кинтите. п.п. Сети ли се да им вземеш документ за дадените за манипулацията пари? Можеше да ги съдиш :cool: п.п.2 Винаги искай фактура и касова при посещение на непознат сервиз. Така ако уакат нещата винаги можеш ги дърпаш по законов ред. Така направи и в следващия сервиз.п.п.3 Ето ти един, за който знам, че фактура с цел застраховка няма да ти трябва. Андрей: 0888-954-896. Сервиза му се намира на Бистришко шосе.

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май майсторите нещо не са намерили фабричните белези на ремУците,и сигурно бега центровката с един зъб предварение/закъснение :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не си центрован както трябва и така както се развърташ до 6000 об.най много да ожениш буталата с клапаните.Същия случай бях и аз - 1 зъб напред,след рекламация 1 зъб назад и аванса дрънчеше повече от на разцентрована жигула с лош бензин.Накрая сам я разглобих и видях че не е на белезите,следва отпускане на ремъка ,центроване и о чудо ,колата ми пак лети.Извода - на сервиз само при майстор дето е работил по хонди ,има и такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си взех колата. Били са я върнали 3 зъба назад. Всичко е точно както си беше преди. Благодарности на сервиз Омбре! Вече знам къде да ходя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така всичко което казва момчето е правилно и вярно, правят се грешки за което аз лично се извинявам като ръководител на сервиза разбрах за случая от други хора и не ми стана приятно.Мисля ,че не си срещнал трудности при взимането на парите си ..(без да се стига до съд)

Не ми харесва обаче ,че се обиждат и заплашват мен и моите колеги с изрази като "мишоци" и това че ще станем на "пастет". Разбирам ,че като нов във форума искаш да направиш "сериозно" впечатление като силен и могъщ "хондажия" ама не е това начина по които трябва да стане това поне според менПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна тема бих казал..Не защитавам никой , обаче няма право да заплашваш някой по каквито и да е било причини.Има си законов ред за всичко.Когато аз обслужвах автомобила в голям и сериозен сервиз ми бяха натегнали ангренажа и свиреше помпата която и тя беше чисто нова.След седмица каране така се върнах и ме приеха веднага , без записване на часове и предварителни уговорки.Веднага я разглобиха и го отпуснаха и до сега нямам проблеми.Не е гаранция , че и най-добрите майстори няма да направят грешка по някакъв начин.Затова и нормалните и добри сервизи дават гаранция на труда и частите ако ги купиш от тях така че не виждам защо се притесняваш.Друг е въпроса , че поне по мое лично мнение , не всеки може да прави японски автомобил колкото и да не е "уж" сложно.Затова ходя на 2-3 места в София да си правя колата , не че другите не могат , просто едно е да правиш Хонди от сутрин до вечер , друго е 1 път в месеца някоя японка да дойде а всичко друго да е масовият VAG :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...