Jump to content
Nick3

Civic Или Prelude

Recommended Posts

Много се замислам кое да избера Последно време много почнах да се дърпам към СИВИКА но съм се возил в прелуд и знам как върви ако някои Помогне ще съм благодарен... ;)))))

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда има по-голям разход и май са му по-скъпи частите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ще я караш после, или хората, от които искаш съвет? Която ти харесва на теб разбира се..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същата дилема касаеше и мен последните дни, дали да заменя сегашния Сивик ВТИ ЕГ9 с Прелюд Х22 (има няколко апетитни в мобиле.бг). разубедих се след като погледнах как вървят подобните коли в Европа. явно хората ценят доста Сивик ВТИ ЕГ9, цените за читави такива са безобразни просто в немското мобиле. имам приятел, който доста време имаше Прелюд 4-та 2.3 и винаги като се качи в Сивика ми казва, че Прелюда е 10 пъти повече кола макар и двуместна (задните седалки са по-скоро за да си оставиш якето. по-голяма стъпка, по-добре стоене на пътя, усещане за спорнто купе - това е което ти дава Прелюда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ще я караш после, или хората, от които искаш съвет? Която ти харесва на теб разбира се..

Незнам вув прелуд съм се качвал но в CIVIC не съм и незнам кое да избера но до колкото от впечатлението към прелуда това е кола за адреналин За CIVIC-а вия ще ми кажете.... :((((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи към какви двигатели си се насочил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми към 2.0i F20a4 повече се замислам за нея защото няма ем да ми бърка толкова във жоба ем мога да си я напря да варви...Мисла да си я зема нормалната 133кс.2.0i и после да си я Пипна малко....

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ако е Сивик към кой мотор си се насочил?

Редактирано от devil_vas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Прелюд с този двигател.Карането на прелюда е голямо удоволствие.Вози перфектно стабилен е много,а и двигателя не е за пренебрегване.Може и да е най-слабият от серията,но пак си дърпа по-добре от по леките коли,заради ниското предавателно число,дългите скорости и големия въртящ момент.Карал съм нисана на един приятел който е 120 коня и е 900кг.И пак Прелюда който е 133 коня и около 1400кг ми се струва,че набира доста по бързо.Не е за подценяване.Единствения минус е разхода,но "кеф цена няма".Ако копуваш прелюд гледаи да е с ръчни скорости и без климатик.Според мен не си заслужава да ти взима от мощността и бензина,като отвориш прозорците и шибидаха си почти като в кабриолет.

Редактирано от Tino
Изб�гвай такова цитира на мнени� !
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха мерси многу и аз си мисля че това ще е колата но какво мога да и сложа смис Спортен филтер турбо или нещо такова но турбо и интерколер не мисля да и слагам Но незнам какво мога друго...

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!! и обърни внимание на правопи�а ти !!!
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как го каза това турбо все едно ще идеш да си смениш маслото :lol::lol: Н22 мотор може да и сложиш :cool: ама първо се купува колата. първо избери колата, после виж какви се продават какво се предлага на пазара, после купи. ти кола нямаш още тунинг тръгна да и мислиш :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е прав си немога да кажа че не си прав Така е хаха....:lol:

Редактирано от Tino
Цитати !!!
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи към кои двигатели си се ориентирал и на двата автомобила. 2.0 на прелюда прави 0-100 за над 10сек и гори средно 12/100 градско. 1.5 на сивика гори 8/100 градско и прави 0-100 за около 9 сек. Отделно частите на прелюда са по-скъпи, но прелюда е много по елегантна, в случая по-нова като възраст, с повече екстри итн от сивика. На прелюда данъците, гражданската итн ще са много по-скъпи от на сивика, това също е фактор. Лично аз, ако имах възможност да гледам прелюд, бих си купил, уникален автомобил е.Като цяло се замисли над две неща - на теб коя от двете повече ти харесва и коя можеш да си позволиш да издържаш.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм да блъгодаря ти за прекрасното инфо аз не съм чак толко разполагащ с пари но пак ще мога да си го издържам но като дизаин и екстри прелуда просто страшно ме очарова ! пак незнам.....

Редактирано от Tino
Цитати !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-евтиния вариант за тунинг е спортен филтър,по широка генерация и настроика.Без нея ще свалиш мощността.Гледах на едно субаро XRW стоково 220коня.Стези неща без настроика излезе 214,а с настроиката 230.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровия прелюд е от 0-100 за 9.2 сек. говоря за този с механична скоростна кутия, а с леки модове /какъвто е моя - колектори 4-2-1 и спортен филтър/ може да падне под 9 сек. И ускорението се дължи най-вече на късите скорости: 2-ра му свършва на 90 км/ч, 3-та на 128 км/ч, 4-та на 164 км/ч. Моя съвет е да вземеш колата, която ти харесва! Гледам прелюда май повече те кефи, така че не се чуди! За части не бери грижа, вече всичко се намира на сносни цени, пък и не се чупят лесно тези коли. Ако ще вземаш големия мотор ти препоръчвам да не е автоматик, не за друго, просто автоматика много я спъва и тея 185 или 200 коня отиват на вятъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-евтиния вариант за тунинг е спортен филтър,по широка генерация и настроика.Без нея ще свалиш мощността.Гледах на едно субаро XRW стоково 220коня.Стези неща без настроика излезе 214,а с настроиката 230.

А каде мога да си я направя ТАЗИ настроика дали мога сам ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровия прелюд е от 0-100 за 9.2 сек. говоря за този с механична скоростна кутия, а с леки модове /какъвто е моя - колектори 4-2-1 и спортен филтър/ може да падне под 9 сек. И ускорението се дължи най-вече на късите скорости: 2-ра му свършва на 90 км/ч, 3-та на 128 км/ч, 4-та на 164 км/ч. Моя съвет е да вземеш колата, която ти харесва! Гледам прелюда май повече те кефи, така че не се чуди! За части не бери грижа, вече всичко се намира на сносни цени, пък и не се чупят лесно тези коли. Ако ще вземаш големия мотор ти препоръчвам да не е автоматик, не за друго, просто автоматика много я спъва и тея 185 или 200 коня отиват на вятъра.

Ми аз съм се спрял на 2.0i f20a4 За сега ем мисла че няма да ми бърка толкова във жоба ем ще му пипна малко моторчето.... та сигорно ще е прелуд !!! благодаря ти !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка,на този саит можеш да видиш само за прелюда.За Сивика не са въвели информация.А за настроиката можеш и сам,ако си намериш софтуера.Ако не там където правят динотестове.

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в колите е огромна !Имал съм и двете(сивик 5-та седан, а сега Прелюд макар и 4-то поколение)Като ти омръзне да ти друса и решиш, че искаш да се возиш комфортно си вземи Прелюда, ако искаш да се дърпаш по светофари и да паркираш лесно в трудни ситуации Сивика е твоя избор... не че и Прелюдите не вървят, ама трябва да търсиш нещо 2.3, 2.2 ....Аз не си бих заменил прелюда за сивик макар и VTI да е, ама то поне моя си понавървява, а и комфорта е значително по голям...Та според мен, събери още малко пари и вземи едно H23 , хем ще върви, хем ще вози хубаво, а и не вярвам да гори повече от F20.Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много И вече съм почтии сигорен че ще е прелуд почти де !!!

Редактирано от Tino
Цитати !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 2 те коли са чудесни.моя съвет-покарай някъв прелюд и някъв сивик.виж как се усещаш вътре,в коя ти е по добре и т.н.после ще решиш.не бързай с прелюда.сивика е по добра за млад човек,по непретенциозна,по малко гори,по еvтина подръжка.....прелюда има характерно излъчване.или го харесваш, или не.аз лично харесвам прелюд 4 ген.много повече от 5та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си каквото ти харесва на теб. Все пак ти ще си я караш. Имай в предвид, че разлика в разходите за различните мотори на прелюдите няма да имаш !!! Вземи си с голям мотор, за да не съжаляваш след това. Прелюд ще ти струва значително по-скъпо за поддръжка от Сивик! Ако искаш ежедневна кола на която да караш много, хеча е по-добър избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове возилл съм се в прелуд ф20-ка 160кс с инжекция но в сивик не съм се качвал незнам какво да правя.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек аз не се бях качвал на прелюд но бях карал Сивик.Само със влизането в люда нещата приключиха в негова ползва много бързо.Да , по-голяма е , харчи повече , също толкова тясна като Сивик 2 врати отзад , че даже и да е по-тясно от него но...кефа е незаменим :) Която и да вземеш няма да сгрешиш , части има много и евтини и скъпи ( оригинални ) така че това да не те плаши.Последните коли в семейството са само японски , поради простата причина , че са здрави и държат на наще разбити пътища.Да , по-скъпи са частите от на VW например ( сравнявам ГОЛФ 4 от тези години , на които ходовата част е без пари ) или БМВ където има във всяка морга , но пък от здравина , направена качествено със оригинална част не ми се коментира.Имаме Нисан Съни 94та година , за 5 години в БГ който иска да вярва 1 спирачен цилиндър + 1 маркуч за вакум :) Всичко друго масло , филтри , гуми и нафта че е дизеляк.Много е важно и на какъв автомобил ще попаднеш.На старо мяташ ези-тура и си ти.Не гледай виншно състояние , тук там дернато , задрано , ужулено да не те притеснява :) Точно ще си я видиш в какъв вид е дошла при теб от което по-добро няма.Мотора на хонда се гледа последен както знаеш , така че сам си реши каква кола искаш да караш :)Забравих да добавя , ако ще пипаш мотор най-добре недей Ф20 , насочи се към H22 мой съвет.Там няма какво да му пипаш толкова и си понавървява доста :)

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... прелуд ф20-ка 160кс...

Такова животно няма :) F20 на Prelude е 133к.с. Иначе въобще не сравнявай Civic и Prelude, най- много да стане форумна разпра :D Ако можеш да поддържаш Civic, с малко повече напън ще поддържаш и Prelude, останалото е въпрос на предпочитание. Прелюда е купе за индивидуалисти със средни възможности, като вероятността за намиране на читав с H22 мотор е почти нулева, за сметка на F20, който, както някой сполучливо бе нарекъл "най- добрия приятел на човека" :D Редактирано от ZAPPA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам се със Zappa,и гледай да има климатик....да спъва,колко да спъва,един път ще ти потрябва и ще съжаляваш защо го нямаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че колата ще е ПрелЮ-да но търся сега и не виждам H22 никаде , все са F20 . Незнам H22 на колко върви като цена ,но поЧти съм сигурен , че ще е той ;)))

Редактирано от Tino
Правопи� - Цитати - Пи�ане на маймуница !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се спрял на черния, изглежда "най-небаран". Но са и бая пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че колата ще е ПрелЮ-да но търся сега и не виждам H22 никаде , все са F20 . Незнам H22 на колко върви като цена ,но поЧти съм сигурен , че ще е той ;)))

 

Е най-накрая модератора не издържа и му поправи правописа(време беше) :D. Колега вече ясно се разбра, че ще е Prelude ами виж поне се похвали като го вземеш, за да те похвалим и ние за избора ти.Хайде със здраве! :)

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата беше и за него още по-добре ;/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се спрял на последната обява,или в краен случаи на първата.Прелюда от последната е адска резачка от всякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не знам на колко си години, не искам и да те разубеждавам! Аз съм същия като теб - надъхвам се за нещо и го правя, без да мисля за последствията. Но съветът ми, като изпатил, премисли дали можеш и тогава се хвърляй. Не разбрах също така каква кола търсиш - комфортна ли, бърза ли, малка ли, евтина ли ? Ако просто ги харесваш и разполагаш с доходи - взимай прелюда. Ако нямаш кой знае колко пари - взимай сивика. Замисли се само като дойде началото на годината и трябва да дадеш едно 200-300лева отгоре за граждански и глупости в сравнение със сивика ? Не са малко, нали ? Отделно, както вече казах, прелюда под 12 няма да ти гори, който каквото иска да си говори. А сивик повече от 9 каквото и да правиш няма да ти гори. Остави това, че на извънградско ако караш със 100-110км. сивика дава разход 5. Обобщавам - двете коли са различен клас. Прелюдът е по-голям, по елегантен, с повече екстри итн. Сивикът е някак си по-младежка кола, като за първа е идеална. Ако можеш да преглътнеш разликата в горенето на бензин и данъците и таксите - значи спокойно можеш да си гледаш прелюд :) И ако ще е той, търси х22, защото ф20 НЕ върви, а х23 от много хора съм чувал, че е проблемен двигател, не знам така ли е. Разлика в горенето между трите няма ( да е половин литър нагоре-надолу някъде най-много ). Няма смисъл да дадеш почти същите пари за магаре, като може да е кон :D. И не забравяй, че бензинът е 2.50 и ще върви само нагоре :). А на такава кола ако ще слагаш газ - отивай взимай голф :)

Редактирано от Wolfcry
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям Wolfcry...но въпреки по-скъпо излизащия Прелюд ако скоро няма да се жениш взимай него с х22 естествено ,понеже визията на колата си плаче за този мотор...По-скъп е но всичко зависи от размера на мерака

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не знам на колко си години, не искам и да те разубеждавам! Аз съм същия като теб - надъхвам се за нещо и го правя, без да мисля за последствията. Но съветът ми, като изпатил, премисли дали можеш и тогава се хвърляй. Не разбрах също така каква кола търсиш - комфортна ли, бърза ли, малка ли, евтина ли ? Ако просто ги харесваш и разполагаш с доходи - взимай прелюда. Ако нямаш кой знае колко пари - взимай сивика. Замисли се само като дойде началото на годината и трябва да дадеш едно 200-300лева отгоре за граждански и глупости в сравнение със сивика ? Не са малко, нали ? Отделно, както вече казах, прелюда под 12 няма да ти гори, който каквото иска да си говори. А сивик повече от 9 каквото и да правиш няма да ти гори. Остави това, че на извънградско ако караш със 100-110км. сивика дава разход 5. Обобщавам - двете коли са различен клас. Прелюдът е по-голям, по елегантен, с повече екстри итн. Сивикът е някак си по-младежка кола, като за първа е идеална. Ако можеш да преглътнеш разликата в горенето на бензин и данъците и таксите - значи спокойно можеш да си гледаш прелюд :) И ако ще е той, търси х22, защото ф20 НЕ върви, а х23 от много хора съм чувал, че е проблемен двигател, не знам така ли е. Разлика в горенето между трите няма ( да е половин литър нагоре-надолу някъде най-много ). Няма смисъл да дадеш почти същите пари за магаре, като може да е кон :D. И не забравяй, че бензинът е 2.50 и ще върви само нагоре :). А на такава кола ако ще слагаш газ - отивай взимай голф :)

Колега до колкото те гледам какви ги говориш и как си пишеш утвърдените си мнения ,които се дължат на това от кой какво си чул не се мисли за голям авторитет.Да не кажеш че съм без аргументи ,какво е това чудо на чудесата Civic 1.5 сток да прави 0-100 за под 9 сек а пък Prelud-а над 10. Това че някои колеги като карат японски коли си викат "а ко ще и стане тва е японско" и после тази кола с това лошо техническо състояние си мисли и че върви ? Че мисъта ми е , да си правиш изводи от коли които не са във състояние за разход и вървеж не мн правилно.Лично аз щях да ти покажа една бавна f20-ка как върви ако бяхме от един град , пример мн мога да ти давам срещту какви коли се държи повече от учудващо и в частност Civic 1,5 със модчета и ще ти кажа че нямаше мн интрига в този случай.По принцим мн се сдържам от коментари по такива теми но този път не се сдържах. Редактирано от JoroP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги само не знам от каде давате този разход на гориво,аз карам прелюд 5та Н22 и смея да твардя че ми гори 7.5 на 100 при каране 140km/h,,а ако визирате градско вьв София примерно там и сивик може да удари 100/100 и трябва да се смята на моточас..Относно докоменталните разходи единственото което е по скьпо на прелюда това е данака,,и сега не искам да влизам вьв спорове относно сивик или прелюд ,но моля не пишете глупости по предположения,поздрави:rolleyes:

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се сдържа вече :lol: Играя за 10 точки. Колега вземай "ПрелУдето" наистина, щото т'ва "sivik" не е кола просто. Хем е самолет (разбирай леко и пъргаво и то в стоков вид), хем разхода е много приятен, голяма кола е и може да се возите спокойно повече хора. Абе от друго измерение е. Докато сивика е някФа лагерна количка дето само тръска. Доста хора имат такава, следователно не е нищо особено. :) Не ти трябва такава. А сега сериозно. Според мен хората които карат Прелюд го правят само защото са ЛУДИ по визията му. И няма лошо. Просто виждат колата и си казват - ето това е. Обаче не мога да разбера защо се опитват да изтъкнат някакви предимства, който очеизвадно не са в тяхна полза. Ако просто ти харесва повече на вид и имаш пари - да, това е твоята кола. Ако търсиш вече други работи (разбирай тЮнинг, разход, цени на части и т.н.), не съм толкова сигурен дали искаш Прелюд. А ти явно се колебаеш, щом си пуснал тази тема. Помисли върху това също преди да скочиш.

Редактирано от Трънчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...