Jump to content
rEsPeCtiVe

Шефът на VW се подигра с Honda

Recommended Posts

Маи някои го е яд на нещо,само го вижте на видео-то с рулетката...пълен кретен :lol:http://fakti.bg/avto/19807-shefat-na-vw-se-podigra-s-hondaИмам чувството че този доста завижда на Хонда,още от преди бая време тъи тая злоба в душичката му :D:lol:http://vbox7.com/play:499db5a2

Редактирано от rEsPeCtiVe
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбери го и него- рекламата (от линка) е единственият начин vw да се издигне над хонда. vw винаги ще си е "кола за народа" :) :) :)"Хонда бяха обявени за най-надеждни коли във Великобритания след масово проучване сред собственици. Японският гигант получава 4 от 8 точки в индивидуалните категории след анкетиране на 10.000 водачи от списание Which? .Моделът Jazz окупира супермини сектора, Civic е номер1 в средния сектор, докато моделите 4х4 FR-Vи CR-V се класираха като най-безопасни за пътниците. Форд е единствената не-азиатска марка в топ 10, докато Ленд Роувър се класираха на последно място като най-ненадеждни." Най-надеждни (макс. 100):1. Honda (86); 2. Toyota (85); 3. Daihatsu, Hyundai, Lexus, Mazda, Subaru & Suzuki (82); 9. Mitsubishi (80); 10. Ford & Nissan (7.Най-ненадеждни (макс. 100):1. Land Rover (6; 2. Renault (70); 3. Fiat (71); 4. Seat, Saab, Rover, Peugeot, MG, Chrysler, Alfa Romeo (72).

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебати жалките физиономии ,тия шушляци с каква завист гледаха

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази завист е нормална след като VW акат върху всеки свой автомобил.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък и да е прав. Очевидно някои от коментарите са безпочвени, но изобщо не изключвам възможността любимата ни марка да не е направила нещо впечатляващо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам криза ли да го нарека но в момента Honda е в застой. Дано да е затишие пред бурия но съгласете се с мен, VW са много по продуктивни от Японците в момента.пп. им 3 или 4 такива реклами (само тази е с Honda) и всички къртят :lol:

Редактирано от Jam
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро четох,че VW здраво се провалят последното десетилетие при 100-хилядния тест за издържливост на Ауто Билд..... :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление е прав, че ХОНДА нямат малки литражи с турбо, но явно така са преценили японците.Просто си следват пазарната стратегия наложена от маркетинговите отдели.Явно е че ХОНДА няма да последва ровър, ягуар, сааб, волво и т.н. фалирали и разпродадени компании.Това е!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то като атмосверните им мотори са добри, защо да разработват малки с турбо? Излишни разходи. Е малко марката се излага в топ версийте, но вече не са на мода двигатели от типа на б18ц6, заради тъпите еко норми...А този чичак да си погледне голф 3три и 4три какви дървета са в сравнение с 5та и 6та хеч и тогава да говори.Онова нито стои на пътя, нито върви, но харчи... 105 коновия мотор в голф 3 под 9.5л/100км бензин не могат да го свалят градско, а като се качи пича в хеча и спре да ми се изхвърля да се дърпаме :lol: Да сравни пасата с англичанката и тогава да приказва. Пак с тоя двигател пасат 4ка е много по тромав от д14а2 с ГИ. А пасата е бензинов. Обаче е комби и люля като селска люлка по време на вечеринка. За полото- там си е добре. 1.4то е кола. За в града става. Това, че всичките без пасата са тесни отвътре и са като делкани с теслата изобщо няма да го коментирам. Безвкусно направени коли. Е така ги определям. Е признавам, че частите са им 20-30% по-евтини, но поне ги сменяват 3 пъти по-често, та то се компенсира. От голф 2 и пасат 2 нямат здрави коли, а хонда след 2000г на вид не ми допадат, иначе са читави по отзиви. А да двоен съединител за какво ни е-да треа си продадеш колата та да си платиш частите ли???п.п.Аман от комплексари :angry:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край! Поражение! :lol: :lol: :lol:Ебати тъпаците майнааааааааа :lol: :lol: :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преориентирай се "народе", че с тази остаряла допотопна техника...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичката да измисли начин да си оправи пукнатините в цилиндровите глави на половината си двигатели,и да се погрижи другата половина да не блокират при студен старт на минусуви температури пък тогава да ръси акъл и критики.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дебил да си мушне ролеткта някаде и да смени диоптъра с по-голям такъв, не го съдете човека иска му са да види поне веднъж VW по добро от Хонда :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Комплекси, то е ясно. Все пак Хонда е добре да направят един малолитражен мотор с турбо да им натрият носовете отново, както направиха с дизеловия мотор.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@honda accord 79, цитираш данни от 2007ма година, сега сме 2011та за 5 години много неща се променят. А тоя типец Мартин Винтеркорн, далеч не пада от небето, все пак не се занимава само с фолксваген, ами е зад порше, ауди, ламбо, бугати ... явно поназнайва. Това че може да прави шоу и да критикува си е в неговото право, щом се отразява като новина обаче, явно гласът му се чува и мнението му тежи, било грешно или правилно. Ако трябва да съм честен - при условие, че имах възможност да си купя нова кола не бих взел Хонда в момента. Предполагам и доста хора са така, което говори до някъде как са нещата в момента с Хонда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава,щом цитира стари данни,ето една съвсем пресна статия от 03/08/2011http://www.manager.bg/news/yaponski-marki-okupiraha-klasatsiya-za-nay-nadezhdni-avtomobili

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данните ги пуснах само за пример,че vw няма защо да се имат за много велики. Все пак Хонда се подиграва на VW на пътя :)http://www.vbox7.com/play:ec33218f

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само немога да разбера защо на рекламата не е новият сивик, а 5та генерация. Ако сръвняват с нея новата голф 5 или 6 е това незанм - много добре за хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WV не са нищо повече от любимия Civic. Това, че нямат скоростна кутия с 2 съединителя говори, че се справят добре със старата и не им е нужна нова по-сложна такава. Интериорът е много по-добър и разчупен от този на как им беше името, че не се сещам. И тоя обикаля другите щандове, за да види защо неговите модели не се продават. На второто клипче, се вижда глупостта и в същото време сравнението на кола от преди 20 години с такава от преди 2. Явно още я имат за конкурента. Ами да, малко са колите, които могат да се опънат на някоя VTI-ка било то с б16 или б18 с днешно време. А дали нямат модели с турбо, не мисля че им е нужно . Тук са го написали. постигат мощността на голфа и без него

Редактирано от Вен_РВ1456ВС
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аргументите, които повечето момчета във форума излагат, са свързани със стари лаври! От 7-ма генерация нататък определено Сивик не е конкурентноспособен нито като качество, нито като цени! Обикновено един нов Сивик струва повече от Голф със същото ниво на оборудване, а не предлага нищо повече! Да не говорим, че от 10 години насам Сивиците за европейския пазар не се сглобяват в Япония, а в Англия. Аз лично колкото и голям фен на Хонда да съм, с ръка на сърцето мога да кажа, че 9-та генерация изглежда ужасно и не предлага абсолютно никакви нови технологии, които не сме виждали досега в модел на Хонда. С други думи... просто смяна на модела!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,ама че нещастник...намерил кой на кого да търси кусури... :lol: За качеството на новите Хонди съм съгласен че не е същото като едно време и няма и да бъде.А относно сравняването на коли...нали не се сравняват само по екстрите?Или аз нещо бъркам?Аз бих предпочел примерно модел без джакузи и гъзобъркалка,но който да не му се сменя съединителя като консуматив...Нали освен ниво на оборудване има и понятия като надежност,икономичност,ергономичност,маневреност,видимост...струва ми се че са мааалко по-важни показатели от красота на интериора да речем... :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@honda accord 79, цитираш данни от 2007ма година, сега сме 2011та за 5 години много неща се променят. А тоя типец Мартин Винтеркорн, далеч не пада от небето, все пак не се занимава само с фолксваген, ами е зад порше, ауди, ламбо, бугати ... явно поназнайва. Това че може да прави шоу и да критикува си е в неговото право, щом се отразява като новина обаче, явно гласът му се чува и мнението му тежи, било грешно или правилно. Ако трябва да съм честен - при условие, че имах възможност да си купя нова кола не бих взел Хонда в момента. Предполагам и доста хора са така, което говори до някъде как са нещата в момента с Хонда.

Много си прав колега! Ако имах възможност за нов автомобил не бих взел Хонда, новите Хонди не са като старите(няма го усещането за ХОНДА, не говорим за type r версиите разбира се). Къде са бързите малолитражки? Няма ги! С риск да ме нахранят колегите но на Хюдай 1,4 е 109к.с., а на Хонда е 100к.с............. ХОНДА не е това което бе.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да можеше да види как се подиграват с брилянтния му 2.8 VR6 мотор...друга песен щеше да пее отворкото :lol:

Редактирано от scre
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...