Jump to content
kazadores

Del Sol VTi vs Civic Eg VTi

Recommended Posts

Здравейте колеги,интересувам се има ли ОСЕЗАЕМА разлика във вървежа на двете коли в стоково състояние.Дел сол-а е 40 кг по-тежък от сивика,което мисля,че няма да е от особено значение.Не съм състезател затова не се интересувам от резултати на писта и стотни и хилядни.Интересува ме чисто и просто за ежедневно каране и "ръчкане" отвреме навреме,дали ще се усеща превес за една от двете коли.Благодаря и поздрави.(карал съм ги и двете поотделно,но ми е трудно да преценя) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за общи дискусии, затова я преместих там. Моят съвет е, купи си читава кола, мотора да е в добро състояние (да не пуши много) и купето да не е изгнило. Имай предвид, че делсола е само с 2 (две) места (и освен гаджето даже и кучето й не можеш да качиш) но пък си е гъзария лятото :cool: Доколкото те познавам, ДелСол-а би ти паснал, не си гонкаджия, пък и седалките му са по-удобни :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай и двете едновременно и сам ще прецениш Публикувано изображение

 

Майтапа на страна. Ти сам си си отговори: няма да се състезаваш на писта, че да усетиш разлика.

Трябва да знаеш какво търсиш, защото едното е тарга с 2 месеца, другото е или хечбек/седан които са по-универсални коли, какви са ти приоритетите?

 

Всичко зависи от това, двете коли (дел сол вти и сивик вти) в какво състояние са, то ще даде превес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пресметни колко пъти месечно возиш повече от един човек! Страхотно удоволствие е да гледаш как косите на приятелката ти се развяват от вятъра! :) всички имат Хечове! Бъди различен

  • Нагоре 3
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с двете седалки не е актуален,тъй като си купувам колата,за да се возя и да си доставям кеф и да доставя кеф на още 1 човек да кажем.(в моя хеч и без това никой не качвам отзад,така че това няма да ми пречи)Всички знаем как спират хондите като се натоварят с хора и багажи...въпроса ми е чисто и просто за динамиката.Не карам по-бързо от 140-60 по магистралата и ме интересува в този диапазон от скорост еднакво бързо ли ще набират двете коли?наистина колегата е прав,че сивиците са навсякъде,а и аз вече имам един :Д (идейката е,че ми попадна прилична обява за дел сол.Оригиналните сивици ВТИ са на изчезване и според мен са пренапомпани цените им.Хората слагат цена с 1500 лв по-висока от реалната и после имитират,че ти правят отстъпки,което е тъпо и жалко...колата ми трябва за ежедневно возене,зиме,лете,не за пазене и лъскане,но не искам да си дам парите за барака,затова търся и нещо в прилично състояние.дел сола е с около 1000 лв по-евтин от сивика,а в днешно време това си е цифра)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика определено е по-добрата кола и от към динамика но ако си се спрял на дел слол зимай го а ако е само за кеф защо държиш сивика да е оригинален вти ? какъв е зора ? има мотори по под 2 бона вече и запазени фейскови купет ана тея пари можеш да си сглобиш перфектна количка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 кила не са малко. Хората 4 да свалят си дава разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като собственик на CRX DEL SOL мога да кажа че колата е повече от страхотна !!!!!Най-добре се качи покарай и си прецени кое ще ти е най-добре :)Поздрави и успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 кила не са малко. Хората 4 да свалят си дава разлика.

1 кола разлика на 400м.... едва ли ще ги усетиш ако си караш нормално....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземай сивика винаги се налага да качиш нещо и тн.. дел сол е само за лятото а пък и от към визия сивика го мачка

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Аз лично бих те посъветвал да вземеш Civic-а и ще ти кажа защо:

 

1. Както ти казаха разликата във вървежа е осезаема. Не ме разбирай погрешно, Del Sol-ът въобще не е бавен и скопен или муден автомобил, който няма да ти доставя удоволствие от шофирането било то ускорение, изпреварване, спортно каране, както и като цяло. И така нататък. Но Сивикът със същия мотор просто върви повече, много повече. :lol: Нещо, което да речем до колкото разбирам не ти е абсолютен deal breaker, понеже не си състезател, но го имаме впредвид за по-сигурно и продължаваме нататък.

 

2. Като кола е по-мъжка кола (Сивикът). Някакси по-сериозен и ядосан изглежда. Не съм на 100% съгласен, че Del Sol-ът е женски автомобил, но има доза истина в тези подигравки (SLK, MX-5 Miata и т.н. сещаш се какво имам предвид автомобили от сорта си се водят женски, та и Del Sol-ът е в тая графа), макар че може да си от хората (като мен), които не мислят точно така или пък не им пука. Но Сивик-ът си остава една идея по-хард автомобил. Факт.

 

3. Седалките че са по-удобни, по-удобни са на Del Sol-а - но не ти трябва висше, за да сложиш седалки от Del Sol в Civic. Не са и никак скъпи и се намират сравнително лесно. Да не отваряме темата седалки от Del Sol vs седалки от Prelude и т.н. :lol: Мисълта ми е, че никога не трябва да си избираш автомобил според това колко са му удобни седалките примерно. (Все едно да избираш кола според джантите и т.н. каквото и да е което можеш сравнително лесно да промениш по нея).

 

4. Като човек като теб, на който 2-3 пъти в годината му се налага да вози 3-ти човек в колата си, те разбирам, че не са ти проблем 2-те места на Del Sol-а, но трябва да ти кажа, че колкото и рядко да е, много ама много е гадно като ти се наложи - и просто не може. :D Преди години в CRX-а ми точно се броят на пръсти пътите, в които съм качвал 3-ти човек, но колкото и да му/й е било тясно и неудобно съм го/я качил. А в Del Sol-а не можеш дори и малко по-голяма дамска чанта да сложиш спо%2

Редактирано от В16А2
  • Нагоре 4
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Сивикът е по-практичен2. Сивикът е по-красив3. Сивикът е по-масов и частите са по-достъпни4. Бих си взел Дел-Сол :D Ако ти трябва кола за кеф, не ти трябва да има нищо прагматично в нея. Таргата или автоматичният покрив само по себе си ти дават много повече кеф от всички други безспорни предимства на сивика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък колега бих си оставил сивика който така и така вече имаш и си вземи двуместната Делсолка и ще бъдеш най щастлив.Кефа цена НЯМА. И двете коли имат перфектна визия и винаги се въртя като пумпал като мине някоя покрай мен :rolleyes:

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм карал двуместна кола , но бих предпочел Дел Сола пред Сивика именно защото не мога да го товаря :D Като натовариш Сивика като магаре и омажеш и омачкаш целия интериор по-добре ли ще се чувстваш , че си качил 4-ма човека с товар или 8 кашона 50х50х50 ? :rolleyes:

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като казвате, че няма място за дамска чанта в тоя делсол, може ли да запитам, как сменяте гумите ?Така както ви слушам, тая кола става само за 2 неща. За разходка до кафенетата(с гаджето или сам) и изцяло пистов автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи, изцяло пистов автомобил, защото центъра на тежеста, заради тая тарга е изцяло променен, тежи и не се е доказал на писта :), т.е заключението е,че делсола е морално остаряла женска (според мен) кола, и за пичеловка не става, защото те няма да искат да се возят в колата, ами да я карат защото е много сладка.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва за сменянето на гумите не го разбрах? Аз си имам дом с хубава спалня и сменям гуми там :lol: Ако това имаш предвид.Ако имаш предвид че си носиш крика и резервната гума на задните седалки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяш зимни/летни гуми, къде ги побираш докато стигнеш до сервиза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе си имаш 5ген, защо ти е още един, а и след като сам казваш, че няма да се състезаваш - взимай си дел солчето и си свиркай.

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяш зимни/летни гуми, къде ги побираш докато стигнеш до сервиза?

Разбрах какво имаш предвид. Не карам със зимни гуми, не съм карал и CRX, не слагам и на Del Sol-а, за това не съм се замислял, но на Del Sol-а багажника е малко по-голям иначе. По принцип може би ще събереш 4 гуми, не съм пробвал и не мога да кажа, но събирам 2 огромни куфара (големи колкото максимума който позволяват да чекираш на летището).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз проблема с визията съм го решил! моят del sol е с предница на 5-та генерация! а гумите влизат в багажника 3 и една в купето! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивици под пъд и над път.дел сола е доста по индивидуална кола с характерно излъчване.или те грабва или не.иначе тоя ЦРХ от линка си заслужава наистина.въпреки,че са станали бутикови вече,аз бих взел него пред ДЕЛ сол ИЛИ сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди различен и вземи Дел Сол.;) Ще останеш очарован от тази кола:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка въпреки ,че се виждаме всеки ден и се стремим колите да са ни сток и ЖДМ стил и прекрастно знаеш моето мнение -ДА ГО СПОДЕЛЯ И ТУК -DEL SOL VTI . Към КАЛО (УВАЖАВАМ ТЕ БЕЗКРАЙНО ФЕН) това към което си дал линк го гледахме (НЕВЕРОЯТНА КОЧИНА ) Ясно е че рекс ВТ е най-добре но за сток такъв- ОТПАДА поради факта,че стоков запазен такъв няма и не е по джоба (коментирали сме тази тема ). Връща ме се на дел сол. Ще изтъкна само 1 предимство и то е Народо психологично (ако мога така да кажа ) Целта е да се вземе по запазена кола на добра цена и оттам криза е и хората са по склонни да се разделят с непрактична кола отколкото с практична .И другото което е ДЕЛ СОЛа няма как да го товариш ,качваш хора и превозваш товари съответно ще е по -запазен или по голяма такава вероятност. Това са в общи линий мойте доводи. Другите неща лично ,че не ми се пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега kembo

 

Относно горното VT би ли споделил нещо повече?

 

Гледам го и аз от доста време :lol:

 

Лично не се учудвам прекалено много, че е "пълна кочина".. защото те обикновено са (адски трудно е да се намери читав вече за съжаление). Другото нещо е, че (нищо лично) но с този дървен волан си представям само що за човек е собственикът... :blink: Няма такава повърня просто, ясно е че се сменя за 3 минути и не е deal breaker какъвто и да е волан, но въпроса е принципен.. до колкото за представата която можем да си изградим за личността на настоящия собственик..

 

Та както и да е волана, би ли споделил по-подробни впечатления от VT-то (вярвам че няма да се приеме като offtopic тъй като реално погледнато за човек който се двоуми между Del Sol VTi и Civic VTi, едно VT рексче е сред доста разумните алтернативи, по принцип говорим).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не е ОФ ,но гледахме го с КАЗАДОРЕС -какво да ти кажа - ръждиви вежди (правени) люк за изхвърляне ,тавана на колата го няма изобщо,от витек клапана направо си тече , багажника-АКВАРИУМ !Колата е имала челен удар някога (мое мнение) Не съм я карал (нямаше нужда ) с 16 ки джанти предполагам що е накрайник шарнир е за смяна (ЯПОНЕЦА ГО Е СМЕТНАЛ ЗА 14") това ми е мнението за колата от пръв поглед НИКОГА НЕ БИХ Я ВЗЕЛ току що харесах това http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=152326068&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=6&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&lang=de&pageNumber=1 И съм убеден че ако вземеш кола в лошо състояние и 20 000Е да хвърлиш по нея пак няма да е като тази ! За моята А9 до тук съм на 8902лв и има оше 4 неща който ме дразнят и им предстой смяна (луд съм но това е друга тема ) Колкото до Жорката спрял се е на 1 ДЕЛ СОЛ Б16 дано станат нещата ЖЕЛАЯ МУ ГО ОТ СЪРЦЕ ПОЗДРАВИ НА МАНЯЦИТЕ НА СТОК КОЛИ (ХОНДИ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек имал DEL SOL и CIVIC 5 hatch мога да кажа че на първата интериора ми допада повече и за това DEL SOL бе първата ми хонда, а и лятото си е мания без таванче, но като поведение на пътя сивика бие с доста. На моменти дори ми липсва хечката :) Аз съм за 5-ца hatch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай табло и кори за врати дали няма да станат в 5та и да се приключва въпроса :lol: чел съм някаде за таблата на двете, че са им еднакви шаситата, преправяне иска само пластмасата около ръчната и скороститеОтносно тапетите незнам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...