Jump to content
barsi

Подобрения по EG3

Recommended Posts

Здравейте, Всичко започна преди около година и половина. Годеницата имаше нужда от кола и се запъна на 5та хеч. Намери се едно EG3 пълен сток , с доста ръжда, но с газова уредба и за 1200 кинта просто беше Колата с главно К :cool: От тогава снимки нямам, но изгнили мигли и калник всеки е виждал. Колата прекъсваше като загрееше и на 4тия комплект свещи се установи проблема-бобина. Беше все едно са я яли мишки отстрани. Но колата не беше карана 3 години близо и това си е нормално.Последваха едни нови кабели от Миткото от Дупница междувременно и колата си работи вече чудесно. Нямаше хидравлика на волана и взех някаква рейка. Пасна, благодарение на Fenabg , но имаше зверски луфт и се разходих до Spasko от Пловдив и се оправиха и тия работи. Колата беше с някакви гадни 155ки и стоеше като щъркел на пътя, но зимата дойде а и годеница още се учеше да кара и намерих две добри 155ки за предни дойде застоя. Ръждата беше "направена" от един "майстор" по наше село и март месец пак я имаше...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно гадния карб беше подменен с дуал карб от д14а1, взет от nonamed. Няма смукач колата, но на газ и на -15 си пали без ядове. Един приятел ги прочисти април месец и после колата тръгна. Взех едни гуми 175/70/ r13 , а приятелката хареса едни джанти и след мойто експертно одобрение вида на колата от към джанти беше това.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Поведението на колата се промени значително. Вече си стоеше на гумите както се казва.

Декември месец, понеже не знаех колко ще живее колата си купих пак от Миткото една тиква от д15ка с намерението да се цепи мотора като прохарчи масло. Обаче кучето не се предаде. Аз също...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенабг ми предложи да смени вала, вместо да отваряме мотора. Речено сторено. Взе и някаква външна бензинова помпа и старата остана за регулатор на горивото ;)

Филтъра на карбовете, поради високата му цена го пробих с отверка, но ми изпадна за 20 кинта нормална кутия от д15ка и след 2 часа работа от страна на кварталния ми мастор и мой добър приятел Борко резултата беше задоволителен. Нещо не иска да ми приеме снимката, но филтърната кутия си смуче от калника. Няма време да се реже заготовката и да се сложи резонатора. Пак утихна, но не много. :cool:

Обаче външия вид на колата беше ужасен и фенабг я боядиса като хората. Всичко беше грундирано и намазано от негова страна. Само не се пръсна предния капак, тавана и задната броня по финансови причини.

Публикувано изображение

От към силовата част нещата се подобриха. Задното гърне се подмени с фабрично, благодарение на Мони и резонатор замени скапания катализатор. Колата почна да понавървява, въпреки, че плочките спъват карбовете малко. Резултата от всичките манипулаций е : http://www.boozho.com/view.php?v=e79d6059

Колата има и голямо сиво барче амеркански стандарт, което пасна на магия. Снимка като я форматирам да се не сърди сайта. :D

Понастоящем има предна стабилизираща щанга на 21мм и тия дни и задна на 19мм. Тук пак Fenabg е главният виновник. А ако му стигне времето карбовете ще се продупчат за газ и дано тръгне преди зимата кошчето.

 

п.п. Издирвам 2ката на фабричния изпускател 4-2-1 от едновалов в-тек и крило с 3ти стоп и читави 4 гуми 175/70 r13 зимни. Амбъри ако има някой или сайт за поръчката им :cool:

п.п.2 Приемам критики и препоръки от всякакво естество. Който не го кефи колата да си каже. :P

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива коли обичам! Започнали от нищото малолитражки, които след време стават назобани зверчета. Продължавай с развитието!

 

ПС: Само не разбрах още ли я кара годеницата.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да го снимам. Мъркучите си минават от долу и влизат в кутията на карбовете. Даже не се и виждат. Сега като ги продупчат и понастроят ще го снимам. А кара я как да не я кара. Едвам се дореждам до колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е адската визия, с новите гуми кърти. Направи един клип да се порадваме на самолета : )))))))))))))))))))))))))))))

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за труда, колицата е станала супер :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че колицата ви харесва. Чак самолет не е, но е много приятна за каране :D Умишлено е дуал карб и лети 13ки. Само джантите бяха около 160 кинта. Обаче вида на старата школа и звука на дуал карба са нещо, без което не мога. Искам да е неделя да я взема, че ми липсва чак :(

Ето малко снимки от бояджийския процес:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

За сега от към снимки до неделя-понеделник това. Работата напредва бавно, че финансовата криза...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с подобренията на "комара" :P

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега да. Търся си 2ката на фабричния изпускател 4-2-1 от едволова д серия и после ще се мисли. Като намеря може и да я кача на някое дино и да търся гърнета според конете или направо от малкия в-тек, заедно с генерацията. Уважавам си слуха, пък и чета доста противоречиви мнения. Някакви налягания, бек прешъри, загуби на респонс, сушене на мотора, силно ручене... Това ми напомня да проверя тия дни по един стар фланец на какъв светъл диаметър е тръбата :cool: Това ми напомня да попитам- ако махна средното гърне/ръждясало е и дрънчи/ какво да очаквам. Има резонатор на мястото на катализатора и се чудя дали да го махна това гърне. Крайното е стоково. Тя в момента като я вкарам на място над 7к и пуска алармите на комшийте :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен го махни. Аз съм с резонатор и без средно гърне, и не ручи много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще настройваш на това дино с тия карбове? И защо по дяволите я тумбиш тая кола до 7 хил об на място? :lol: п.с. Фена продава един мотор 1.5, направо уговаряйте и слагайте инДжекцията доде е време ;)п.с. 2 Успех на проекта пожелавам, да те радва много колицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количката е голяма сладурана ;) Супер е за градска кола... Евала за барчето, доста са кът :DУспех в проекта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като намеря може и да я кача на някое дино.....

..... над 7к и пуска алармите на комшийте :D

 

Ела видиш моя и на дон енцо акордите как ревът пък тогава си мисли тва онова за алармите

 

Тва с диното се едно не съм го прочел :D ,да беха сложени два от тея красавци Публикувано изображение

 

:D да земете да ги ровите на некое дино ма пак ми интересно кои .

 

 

Сега за операция стоноижка .

Днеска ти сложих щуцетите на карбовете и я запалих и на газ и на безин ;)

На една от снимките се вижда разликата със и без плочка.

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

 

А за вакумите как са подредени няма да коментирам ,едно време не ги оставих така .И как на никои не му направи впечетление ,че като махнахте оригиналния филтър ,колата ще взима нефилтриран въздух през тръбата за топлия от колектора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе това за диното ми е идея колкото да я премерят колко коня на колелата е. Че няма какво да се настойва ми е ясно. Са ще се види ефекта още в събота от липсата на плочките. Дано е положителен. Нещо се зачетох в темата за олекотяването. Кошчето няма нито клима, нито шибидах, нито нищо ел. Почвам да се замислям за плексигласови прозорци/ тия задните 2та/. Само да не почнат да потъмняват и да се дерът. Иначе изрязваането не е трудно, само дебелината ми трябва. Може да се поогледам и за леки калници, преден капак и врати. Ако някой знае сайтче да погледна информативно ще е добре, че чичо Гугъл нещо хич го няма... То аз и не бързам де. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 ,и изрязването е трудно в зависимост от дебелината2 и шумът в купето ще се промени драстично 3 що да и олекотявате на една кола като Она нема сръце4 100 пъти казах ма нема кои да ме чуе да се прави д13 е като да правиш компрес на дървен крак5 карай си колата и се раздвай на живота 6 ела утре да си я взееш -готова е :P 7 акорда вече нее от най големите бегачки ма предлагам батъл ти караш как знаеш аз карам 2 и 4та предавка да сме по равностойни и тамън кат падна ще моо се оправдавам :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой па каза че с карбове не работят равномерно :Dhttp://vbox7.com/play:70cc7281ddТая кола трябва да се засече с някоя като нея според мен уредите нещо не са в ред няма логика да вдигне почти 100 на 2ра :dry: .http://vbox7.com/play:1402626f8cФела глей ела вдругиден не ми се крий ,тамън ще ги попремерим с някоя кола.така с клипчета трала ла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така.Малко рано обаче и мениш фела предавките. Аз и пускам още малко и като подмине 8к на оборотомера тогава ги меним. Обаче нз до колко е конструиран мотора да се върти... Дано го не строшим некой ден. А за други ден утре ще разбера 100%, но кофтито е както ти казах по тела- налага се да отида ако се работи. Доста работа има. п.п.Ако мислиш, че както по наше село нито има къде нито с кой не ми се кара... :( п.п.2 Още се издирва 2ката на фабричния изпускател 4-2-1 от едновалова д серия, или от двувалова ако са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се кефил на Д13ки браво само ще кажа добре се резга ама ни я порете много де,не забравяйте че биелата на д13 е колко солетка мое леко да бъзнете скоростната кутия 3 и 4 та са дългички и ако е с 4.4 файнала става мед

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре --- тряа кат стане звяра, да го пуснеш срещу една b16-ска!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо да го вади срещу Б18 утре, ще има няколко на пистата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да бе. Срещу б16ка ще е грозна гледка за мен. Срещу д16ка по може до някъде. Срещу сток д15б2/7 ще имам повече шанс евентуално. Утре обаче уви съм на работа. :( Има време за стартове.Сега прибрах колата и треа да я водя да и наместят газовата вторник-сряда. Иначе на бенз е бомба. На газ след настройката ще я видя :cool: Дано само не качи многго разхода. Но както стане-така. :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес вече има колата зимни гуми с джанти.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=65413 Ето тези са/дано колега няма нищо против да пусна линк от обявата :cool: /.Гуметата са чук. Баланс не изкаха, 175/70, 2 имат 5.5мм , а другите 2 6мм грайфер. Ще изкарат зимата, две от тях може и следващата...Взех си и въздушен филтър от Монката и утре всмукателната система се връща във фабричен вид. Да се надявам, че в събота колата ще мине окончателна настройка на газовата и най-после да се покара вече.В неделя фенабг като монтира задната щанга ще се похваля с един от последните ъпдейти по колата преди зимата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе на бенз е бомба. На газ след настройката ще я видя

Какво ще стане на газ тогава? :lol:Две бомби в една! Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ще работи нормално. Сега играят оборотите и има леко претрисане на място между 1800-2200. В движение е добре, но е тромава.На ухо-толкова. Другото правилните хора с правилната машина го оправят. Разликата във вървежа до последно не беше голяма.Просто разликата в цената е голяма. А тая кола едни 20-25к си ги върти на година като нищо.Не искам да слагам б16ка, б18ка, х22ка или к20ка. Ако искам-имам правилните приятели и мога, но и финанси няма.Даже и инжекция не искам. Д13ката си е добър мотор, с къса кутия и колкото и да го тормозиш и разпилваш с правилните настройки диша горивото. На чертата заставам един път годишно и не живея за този момент. Просто ми харесва, че се получава читава кола, от която слизам с усмивка и съм си доволен от нея. За тия пари-толкова. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще стане на газ тогава? :lol:

По въпроса с газта и аз си мислех че няма да сложа ма и тоя момент наближи ! А че е бомба Е . Но на тея цени с перфектните ни доходи си е бонджорно за еври дей кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбрахте, и аз съм на газ :D просто се хванах за думата бомба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tака,След 2 месеца чакане и 4ри тъпи ходене до Дупница колата най-после има задна щанга. Цял ден работа по колата. Уговорката беше, понеже fenabg за пореден път си имаше работа/прави курбан/, един негов френд/Жорката/ да я монтира.Понеже е лесно, отидох в 10:20 и си тръгнах в 16 часа. Fenabg благоволи да дойде към 11:40 да им обясни все пак на хората какво и как трябва да се направи и нареди вакумите по колата като хората най-после. И се почна:Всички болтове по старите носачи се скъсаха, после се наложи да се удължава с 6см генерацията и понеже щангата е от англичанка, а не от хеч- планките са хванати с телоподаващото към купето и дано не се наложи да се маха някога.Поне от щангата има ефект и моето мръзнене си заслужаваше. Колата вече не люля по завоите и е доста по отчетлива.След настройката на газовата колата показа среден разход 7.5л/100 км газ. Само остана да видя как да я направя така, че при гасене от скорост с над 90км/ч да не иска да гасне. Тръбата я извадих от калника, сега вече чакам предложения. Иначе е перфе за компрес на дървен крак. :cool:8)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна темата от прахта.

След като излекувах на 98% детските болести на колата и се движи повече от перфектно, днес се сдобих с ето това Публикувано изображение

Сега ми се въртят няколко откачени идей, но първо да оправиме тия дни крилото, като се препръска със структорен спрей или черен мат цялото и да се монтира.

 

п.п. някой да има идея как мога на тая кола да и монтирам водоподгревни свещи да загрява по-бързо и да се гасят на 40гр или поне колко да са мощни без да ми изпиват целя ток :rolleyes: ?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
post-6398-0-51250900-1331931268.jpgПроекта продъжава да се развива бавно, но славно.Сдобих се с изпускател. Сега да попитам- от кое да си търся генерация за назад като размер/искам тиха кола/ . Д16з6 или б16а2? Ще си търся стокови гърнета.п.п. Олекотени панели за купето къде могат да се намерят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш си нова генерация с тръби на фи 50 външно и си 6 ;) Накрая едно гърне с вход поне на 50 и това е. Каква е целта на олекотените панели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с едно гърне определено няма да е тиха колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една генерация от край до край от b16a2,барабар със гърнетата ,може би е твоя вариант.така ще е тиха и отпушена.незнам захващането към колектора дали ще пасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако не пасне ще има мека връзка.Първо да разбера кой размер ми трябва. Все си мисля, че ако е за д16з6 стокова, значи за д13ката ще дойде тамън. Слуха си го уважавам/не, че е тиха колата с тия карбове/. Целта на леките панели се корени в името им. Искам малко да сваля от колата. Достатъчно слаба е, лошото е, че е дейли и не мога да махна интериора, примерно. Газовата и тя ми трябва. Отделно, че по предните калници и капак не е като да няма кит. Не искам нови китайски, а 150 кинта само за калник няма смисъл...Гадното е, че няколко човека ми казват, че си личало много, но за това искам да видя нещо фирма, майстор и да се запозная, да видя готовото изделие, не да го поръчам и да не ме изкефи накрая. Това се вижда на живо и се решава. :cool: Още повече ми трябва капак това лято и гърнетата да оправя и съм 6+. Натам като има лев :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешния ден беше много ползотворен. Здобих се се с ветробрани и сложих с един френд крилото. post-6398-0-57839000-1333896194.jpgpost-6398-0-43076800-1333896215.jpgpost-6398-0-56633900-1333896247.jpgpost-6398-0-39919300-1333896310.jpgpost-6398-0-02304400-1333896278.jpgРазгледах за олекотените панели, но изобщо не ме кефят. Изглеждат като пластмаса и са трошливи. Няма да е на тая кола. Интересувам се, някой да има размерите или от къде да си купя това:post-6398-0-41114900-1333896405.jpgpost-6398-0-29092400-1333896419.jpgп.п. Издирва се гърне от б16ка, стоково. Ако някой има- приемам оферти, че трябва да си правя генерация скоро. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колата получи една автомивка и така и се изкефих, че не устоях и я наснимах. На батко убавицата :Ppost-6398-0-21037200-1334424386.jpgpost-6398-0-65806800-1334424445.jpgpost-6398-0-22198400-1334424464.jpgpost-6398-0-78942500-1334424479.jpgpost-6398-0-68195600-1334424502.jpgВсе още се издрива гърне от б16ка... :blink::(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отдавна не съм писал, ама няма стабилен напредък.Гърне от б16ка както е тръгнало 2ра ръка няма в тая държава... Или поне такова, за което да си заслужава.Днес колата се сдоби с нов плеар http://www.techno-bg.com/?town=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA&name=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%BE%D1%84%D0%BE%D0%BD-pioneer-mvh-1400ub&action=showArticles&idArticles=38416&type=t , че стария почина в мир. И новата греда е налице- предна дясна колонка е скъсана :( Или не издържа на напрежението. Сега тук знаещите да помагат- 16.5см знам, че им е размера. Обаче няма избор. Някой да има фланци за 17см или да знае къде се продават?Нямам кога да я разглобявам и да меря. И съответно да ми препоръчате 17см стабилни говорители за предна линия?Иначе колата се сдоби с г-ри за изпускателя, търся и все още гърнета и ще правя генерация за зимата. Имам и оригинални свещи и накладки.Другата седмица почвам и планките за задните говорители най-накрая...Междувеменно колата се кара с масло 5в50 и предните втулки по окачването бяха подменени. Сега е като топче за тенис. Супер е за управление.Продължавам напред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка. Колата е с 13 см говорители. Утре ще търся двукомпонентни говорители. Спрял съм се на Херц. Приемам и идей ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...