Jump to content
barsi

Подобрения по EG3

Recommended Posts

След дълги размисли и няколко консутаций реших, че тепърва планки и т.н. е сложнотия. Отделно, че имам 1-2 познати и всеки ми викаше"ела по натам". Явно е много играчка... Та както имах едни елипси на сони на кората/не са най-доброто, ама друго няма/ реших да ги слагам тях на капачките. Обаче са 6*9, не 5*7 и са по-големи от капачката. Влезна зегето в игра и бяха сложени. Лошото е, че капачките станаха леко падливи и ползвах силикон. Станаха, обаче е бял/нямах друг/. Сега почти го поправих, ама има още малко. Вижда се само отблизо, но не е болка за умиране. post-6398-0-47218500-1346600260.jpgpost-6398-0-85459700-1346600275.jpgpost-6398-0-14602900-1346600294.jpgСега звука стана доста по-плътен и качествен. Ако остане топло време и желание ще лепя флаш банд по ламарината и корите с цел обезшумяване.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат беше причинил същото на колата си и после много съжалява.Взеха да му дрънчат корите,да падат голям филм бешеПубликувано изображение.Да си беше направил една метална стойка за тези говорители и да ги сложиш зад корите щеше да стане по добре( лично мое мнение).Имаш повече подготовка ,но резултата е по-добър.Изрязваш кората,купуваш си един дефузер за 2 лв обличаш го с някакъв плат и пей сърце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат беше причинил същото на колата си и после много съжалява.Взеха да му дрънчат корите,да падат голям филм бешеПубликувано изображение.Да си беше направил една метална стойка за тези говорители и да ги сложиш зад корите щеше да стане по добре( лично мое мнение).Имаш повече подготовка ,но резултата е по-добър.Изрязваш кората,купуваш си един дефузер за 2 лв обличаш го с някакъв плат и пей сърце.

 

Да ти кажа дрънчане може да се каже че няма. Опасност да паднат също. Силикона от днес вече е хванал. Утре ще ги дозапечатам. Замислил съм малко по-натам/седмица две да си взема флаш банд и да сваля пак корите. И да обработя и ламарината с него и кората. Така няма да има дрънчане. Кофтито е, че е много работа, а имам само по 2 дни на седмица. Та утре това ще довърша. После другата седмица ще видя да ги изолирам. Иска ми се и пода да го направя първо, но там е адски много разкосване, но и си заслужава. За там мисля да сложа едни кечета, къде цяла зима ги пазя. Те са си за кола и няма проблем с тях. От някаква вагаджийка бяха. Имам и кора за под капака, само да си купя щипки. Ако майсторчето ми намери време да сложи и изпукателя ще е чудесно, въпреки че генерацията се отлага за неопределено време. Не е като да си нямам работа по колата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам това със лепенето със силикон ... както и да е :rolleyes:.Сложи и ламиниран паркет или гранитогрес:D(шегувам се).Какъв колектор ще слагаш на 1.3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От д16з6 стоков. 4-2-1 е . А силикона и на мен не ми се понрави, ама няма как. Като срежеш капачката на 2 и тя става яко паянтова. Едва ли не колоната я крепи. Сега сложихме силикон за прозорци на Новол. Стана супер грамотно. Снимки нямам, че колата е със свалени седалки и смърди вътре на кисело и на кореселин :D капачки за елипсите също не си намерих, но търсенето продължава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От д16з6 стоков. 4-2-1 е . А силикона и на мен не ми се понрави, ама няма как. Като срежеш капачката на 2 и тя става яко паянтова. Едва ли не колоната я крепи. Сега сложихме силикон за прозорци на Новол. Стана супер грамотно. Снимки нямам, че колата е със свалени седалки и смърди вътре на кисело и на кореселин :D капачки за елипсите също не си намерих, но търсенето продължава...

 

Махни задното "диванче" ,пусни седалките да паднат и става страхотно комби.Много е удобно,моята е така от 3 месеца ( реших ,че като не возя никои отзад няма за какво да ми стърчат .Пък и Има място за разпънки :) ) .Успех колега ти пожелавам Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..бившата ми д13-ка имаше отзад на корите говорители и оригинало направени отвори интересно,че на друг хеч не съм срещал

 

Публикувано изображение

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и аз го виждам за сефте, може да е добре направена самоделка.В този ред на мисли- на предната линия нямам високи и ми е дразнещо. Обаче съм с ръчни огледала и не знам къде да ги сложа... Някакви препоръки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм кори с място за високочестотни говорителчета, което не пречи да срежеш корите с 1 боркоронка и да си монтираш всичко по грамотния начин. Успех :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето минава, а финанси няма , но работата по колата продължава :)/>Днес се монтираха някой работи.Първо изпускателя . 4-2-1 стоков, от д16ка. За следващите 2 месеца колата ще е с тия гърнета. Ефект има. В ниските се наема много по-лесно, но над 4к си ме дъни генерацията. Купих си и добро крайно гърне, пак стоково от д16ка и след нова година ще се слага с алумунизирана тръба :)/>Монтирах си и дневни светлини. post-6398-0-97505100-1354808851.jpgСложих си също и волтметър. Там не мина без премреждия. При правенето на дупката почти се разпадна капачката, но пролетта ще свалям таблото и мисля да го мина с карбоново фолио, само да си харесам първо някое и да си намеря на какво да експериментирам.post-6398-0-63322100-1354808959.jpgРазбрах от него 2 неща- колата си зарежда перфектно. 14.2 волта ги имам като работи. С консуматори 13.8В, но акумулатора ми е за зареждане. Преди да запаля отчита 12.1В , а под 12 си е зареждане. В понеделник и това ще свърша и ако намеря къде ще и тампонирам няколко ръждички... За сега е това. Сложа ли гърнетата ще направя някое клипче как е колата :)п.п. А да- колата вече е с пернишки номера, че годеницата вече ми е съпруга :)

Редактирано от barsi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Публикувано изображение ,пожелавам ви милиони безаварийни км с любимата жена Публикувано изображение и хубави деца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за пожеланията . Развитието на колата , по ред причини не върви както искам , но няма да се отказвам . Лошото е , че ръждата почва да я наляга . В тоя ред на мисли - с какво да си обработя колата отдолу , цялата е в повърхностна ръжда . Даже на места не е толкова повърхностна - скапаните австрийци и техните препарати ... Та от днес има развитие . Реших , че е време да довърша генерацията . Беше махнат катализатора миналото лято и беше сложен резонатор с тръба Ф50 до средното гърне , както и тръбата при задното гърне . Та днес отидох при ауспусджията . Много кадърен и евтино работещ човек . Та средното гърне беше премахнато , човека се въоръжи с колена и сложи тръба пак на Ф50 , вътрешно . Всичко се прави с алуминизирана тръба . Целта е повече да не се прави. Та , решихме да оставим старото гърне - на 2г е и не е мръднало . Нито ръжда ,нито тропа , а това , което бях приготвил не става . От RSTI е по 0 тумбесто и идва 2см по - ниско от стоковото . Иначе не е лошо гърнето . има малко повърхностна ръжда и се опитва да придрънква . Ако му трябва на някой да пише едно лично , ще се разберем . post-6398-0-73274800-1361969283.jpg post-6398-0-65436100-1361969308.jpgpost-6398-0-55791100-1361969338.jpgpost-6398-0-71227900-1361969359.jpgpost-6398-0-43569300-1361969420.jpgpost-6398-0-71292700-1361969601.jpgpost-6398-0-37260500-1361969628.jpgТа оставяйки оригиналното гърне човека ми преработи и изхода му . Сложи едно парче от 15см от същата тръба и вече си имам готино гърне :) Ефекта си заслужаваше . Колата сега върви вече както трябва .Направих едно клипче и ще го побликувам по - късно като се качи , ама е тегаво да караш на улицата и да снимаш , а и гумите са ми ДОТ 2006та :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е готов . http://vbox7.com/play:0ee41cb66c Пролетта , като ходя до Дупница ще се постарая по - читав да направя . Чудих се доста време и реших да опиша каквото е правено по колата с цифри . Само за работа няма да пиша сумите , Фенабг ако реши - нека ги напише към нещата . Правя го , защото доста ме питат - колко ти излезе , а аз отговарям не знам , нискобюджетно е :D Колата се купи Юли , 2010г. за 1300лв с доста за правене , но с газова уредба . Кат и данъчното са ясни - и там 100лв . После я закарах при един " майстор " . Та той ми каза , че нямало вежди за тия коли и за 200лв ми направи тези и левия калник . Толкова ръжда имаше визуално . Изкара 3 месеца и после лятото на 2011г отиде при Иван, фена .Та купих 2 вежди по 67лв , огънаха прагове за 100лв двата , изкърпи се подкалника и отделно за работа . Още не е мръднала .В началото колата нямаше хидравлика и прекъсваше като загрее. 60лв за една рейка . После 200лв за друга с монтажа при Спаско от Пловдив и вече има хидравлика . 3 комплекта свещи , накрая се купи нова бобина / старата беше все едно са я яли мишки / за 90 кинта и едно японско НЖК и колата заработи като нова.Купих от колега съфорумец дуал карб за 100лв. Иван го монтира . После си взех една резервна глава от д15ка , ама с Иван решихме да сложи само вала , та си имам при него и резервна глава . Взе се и една бензинова помпа - а и там 100лв . И до тука добре , докато не се завъртях в едно село при нас и не се смлях за една идея . А вече си бях взел за 400лв комплекта 175/70/13 гуми и лети джанти . Гумите , естествено нови . Та като се завъртях и взех мерки - Иван ми намери на добра цена предна и задна стабилизиращи щанги . Около 300 - 350лв ми се спомня в главата цифрата . Колата заспа и вече стои на пътя . Парите за в-тек главата си отидоха безвъзвратно . Някой ден може пак да се върнат . По ми е важно да спира и да завива , отколкото да ускорява . Та по колата работата продължаваше . Междувременно имах ядове с тампоните на карбовете - сваляне , обвиване със самовулканизираща се лента бишоп и 2г не са мръднали . Мръднат ли - имам си резервни . Взех си оригинални предни накладки . Сложих си изпускател 4-2-1 от д16з6 , излезе ми 60лв с оригиналните гарнитурки между 4ката и 2ката . По генерацията 50кинта ми беше заместителя на катализатора , крайното гърне беше към 80лв с отстъпката и днес оставих още 45 за тръба и работа . Отидох с намерението да дам 80кинта за нова тръба през цяло - за щастие си ги спестих . После пред блока ми даде фира бензиновия клапан , та и там отидоха 20лв с работата , че човека ми провери всичкото центровки по колата ... А да - предните тампончета се сменяваха миналото лято . И там 6*8лв + 80лв за работа и 70лв за 2 шарнира . Сега задните скърцат вече по малко ... Та в общи линии това е чертата , ако искаш да караш кола по твой вкус по 30хил на година . Има и още неща , но сега не се сещам . Аз съм доволен от колата . За кубатурата си върви много добре . А и по принцип . Сега ми предстои да видя със спирачната помпа какво се случва - нещо трудно спира колата . Или ще е тая или нова , ако тая е износена . Тия дни ще се реши . Задните втулки и големи тампони трябва да се сменяват . Имам да пробвам една откачена идея за газовата да пробвам и после да водя карбураторите на центровка или просто да сложа 20лв бензин и газ до Благоевград за дюнери - както дойде . Някое каре се опитва да тропа . Откакто оправих гърнето установих , че не е толкова много . Искам и спортен филтър , КН панелен да взема . И нов изпарител или да ремонтирам тоя - губи ми настройки ... А и да преборя пак ръждата и съм готов и междувременно - всичката газ както до сега :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще ти препоръчам един битум за намазването на цялата кола отдолу. Битума съм го ползвал и е много по добър от този на Body. Не искам да правя реклама на дадената фирма, но просто продуктите им са на високо ниво и са едни от най-добрите на пазара.ето това е битума : http://carsystembg.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v3.tpl&product_id=1343&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=71За цялата кола ще ти стигнат 2 кутии едната кутия е 1 кг - казвам ти 2 защото е хубаво да мажеш без да го разреждаш.ето и адреса им : София 1712, кв. Горубляне, Промишлена зона, ул. Инж. Георги Белов 17, ет.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това им е адреса на магазина : София, ул. Акад. Георги Бончев 20

Другото явно е адрес на офис. Ще помоля модераторите да редактират адреса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя една прясна информация . Колата определено живна доста от генерацията . Особено във високите обороти и реших днес да си правя тестове и експерименти , че ми е писнало от въпроси от типа - искам да сложа или сменя нещо си , ще ми качи ли разхода и ако да - колко ... Та първия тест е градско , само в Перник , 100км на ръчкане . Ама под ръчкане си разбирам ръчкане . Колата 4та е виждала , ама не много . Е , можеше и още да и взема душата , но факта , че поне половината време на колата работеше перката ми е достатъчно показателен . Та минах 89км и сипах 8.8л газ и пистолета изключи . 10/100 за тъпанарско каране - доволен съм . В началото пак толкова даваше , а не вървеше . Втория тест беше до Благоевград и обратно . Съпругата се плаши от бързо каране , а и не съм бързал . Повече от 110 не съм качвал . И си взе целия път на 5та без проблем . 4та само в с. Диканя и по ремонтите . После пак на същата колонка и по същия начин . 167км , 11.2л газ . Или иначе казано 6.7л/100км газ . Повече от доволен съм . Сега започва 3тия тест . Градско , без да се зори . Лошото е , че се кара изцяло на газ и на газ се пали и загрява , но на следващия повод ще го споделя разхода . До сега даваше 9.1 - 9.3/100 .

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...