Jump to content
kindis

Помощ! Civic-a угасна! - в Турция:(((

Recommended Posts

Колеги помагайте!Днес Хондата умря на пътя.Бях спрял на място и двигателят работеше нормално, докато не започнаха да падат оборотите и накрая угасна. Безбройните опити за запалване бяха неуспешни. Бензиновата помпа качва гориво - проверих скед филтъра и след инжекциона. Пробвах искрата на свещите - поне според мен липсва.попрочетох бая теми, ама никъде не видях да е умряла като "Пръч" от веднъж - без "предварително боледуване"Моля за спешна помощ, че трябва да се прибирам!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли на скорост да я запалиш ,като въртиш ключа нещо става ли ,ако не чукни с нещо по стартера (не мн. силно да не го изкъртиш) и виж дали ще запали ,може и на скорост да запали така,ако е това ходи някъде да ти сменят четките на стартера или нов,защо това с чукването ако запали нчма да те докара далече.Поне за това се сещам ,успех :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от стартера,защото човека е написал,че безброй пъти се е опитвал да запали,виж да не ти е гръмнала бобина или да е нещо от делкото,щото то е главното за разпределение на тоците ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле отхвърли ли го ? Имобилайзер имаш ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да я запаля на бутане - не стана:(((Ако е релето - няма да подава бензин или ще свети грешка при чека, а бензин бол - поне така разбрах от прочетеното до тук.двигателят върти - стартвра зацепва и завърта коляновият вал.За сега и аз сам се усъмнил в бобината или делкото - но как мога да проверя къде точно в делкото е проблема, като се има впредвид че съм в турция :blink::(:blink::(Имобилайзера съм го изключил!!!

Редактирано от kindis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатора също може да ти е заминал.Нещо двигател, година на раждане да споделиш?

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И tazz1 съсипа едно делко на CR-v-то, поради съмнения за бубина и комутатор, но накрая от неволята разбра, че няма тоци, защото му е скъсан ангренажния ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа е сменен преди 2к км. и ако е скъсан ще дрънчат буталата в клапаните - а той върти без шум.Годината на Civic-a е 98 английски , а двигателя е D14A7 1,4 75 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали дистрибуторната къпачка и я зачести малко както и палеца ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Почисти делкото.2.Погледни като подаваш газ дали се движи дроселовата клапа да не е откачена?3.Има един шоков бутон,който като се задейства се губят токовете към двигателя.На японските е зад жабката предполагам и на англичанките е там.Пробвай го с превключване на ръка дали не се е задействал.4.Бубината е много вероятен проблем.Пробвай с друга ако имаш възможност.5.Провери бушоните отпред(особенно 7,5А който е за ресет на екуто.)6.Ако е много хлабав ангренажа може да е прескочил няколко зъба.Щом си го сменял скоро може да са го оставили само на пружината без натягане от ролката и често става така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е работила на празен ход - кви ремъци и дросели да гледа... ;)

kindis, виж палеца първо, но според мен търси бобина и комутатор, ако вече не си я оправил. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мойта също така спря и се оказа бобината,най вероятно и при теб е същото,няма ли кой да я замери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случи така в движение да изгасне и се оказа комутатор,но и аз така бях решил че е бобина та сложих първо бобина и комутатора изгори и нея.На един друг приятел със сивик по същия начин се оказа същото.Може и бубина да е ама незнам как да разбереш кое от двете е без да прецакаш здравото,и дали и двете не са дали фира.Дано да е нещо по елементарно и евтино но симптомите ти са като моите.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е работила на празен ход - кви ремъци и дросели да гледа... ;)

kindis, виж палеца първо, но според мен търси бобина и комутатор, ако вече не си я оправил. :)

 

И какво като е работела на празен ход нали сега не работи? Според теб ремъка на загасена кола ли прескача зъб?Пред мен един акорд като твоя ,но Ф20З1 тресеше на място на 200-300об. целия двигател подскачаше и изведнъж загасна изцяло и няма палене.И познай като го отворихме хлабав ангренаж и прескочил 2 зъба.Имам и снимки ако ти е интересно ще ги пусна да ги разгледаш.

 

Не че бубината не е най-възможния вариант.Аз просто изброих всичко с което съм се сблъсквал.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на мен на старата D15B2 ми прескочи зъб точно на ниски обороти така претрисаше и после няма палене.Майстура беше оставил ролката хлабава и тя от вибрацийте още се отпуснала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма ток на свещите отговора е ясен, и има доста теми които можеш да откриеш с търсачката на форума, за да си решиш проблема(поне аз така разреших моя ;) ). Ето пример:тема от техн. въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колата е работила на празен ход - кви ремъци и дросели да гледа... ;)

kindis, виж палеца първо, но според мен търси бобина и комутатор, ако вече не си я оправил. :)

 

И какво като е работела на празен ход нали сега не работи? Според теб ремъка на загасена кола ли прескача зъб?Пред мен един акорд като твоя ,но Ф20З1 тресеше на място на 200-300об. целия двигател подскачаше и изведнъж загасна изцяло и няма палене.И познай като го отворихме хлабав ангренаж и прескочил 2 зъба.Имам и снимки ако ти е интересно ще ги пусна да ги разгледаш.

 

Не че бубината не е най-възможния вариант.Аз просто изброих всичко с което съм се сблъсквал.

 

Само да уточниш - при прескочил ангренаж дали ще загуби тоците до свещите??? Май ситуацията е такава при скъсан, не при прескочил, а колегата казва че неговия не е скъсан, но няма искра.

Аз също съм за това, че проблема вероятно е свързан с бобина, комутатор, палец, дистрибутор или комбинация от някои от изброените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според теб как се разбира дали има искра на свещите? И как изобщо може да се определи дали идва ток до тях?

Редактирано от kytila
Предходното мнение не �е цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колата е работила на празен ход - кви ремъци и дросели да гледа... ;)

kindis, виж палеца първо, но според мен търси бобина и комутатор, ако вече не си я оправил. :)

 

И какво като е работела на празен ход нали сега не работи? Според теб ремъка на загасена кола ли прескача зъб?Пред мен един акорд като твоя ,но Ф20З1 тресеше на място на 200-300об. целия двигател подскачаше и изведнъж загасна изцяло и няма палене.И познай като го отворихме хлабав ангренаж и прескочил 2 зъба.Имам и снимки ако ти е интересно ще ги пусна да ги разгледаш.

 

Не че бубината не е най-възможния вариант.Аз просто изброих всичко с което съм се сблъсквал.

 

Глей са!

При нормален празен ход с ток центровка и работа на мотора няма вариант да прескочи зъб, дори и да не е фиксиран обтегача и ремъка е хлабав, щото тогава задния край на ремъка е освободен, а усилието е в предната част на ремъка / между коляновия вал и разпределителния /....то всъщност при такова въртене се натяга и фиксира обтегача. Прескачането на зъбите е свързано с неравномерната работа на мотора или обръщане посоката на въртене на мотора / обикновено се получава при гасенето му и кофти центровка / - тогава това горе за усилието по ремъка е точно обратно. Схващаш ли??? :rolleyes:

Снимките си ги гледай ти! ;)

И как аджеба при колегата ремъка ще прескочи след 2к км.?

П.П. Моят F серия двигател е в Ровър 600, ако има значение.

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей са!Аз не казвам,че на колегата му е прескочил ремъка просто написах вероятни причини за невъзможноста да запали автомобила.Надявам се знаеш,че ремък прескача по доста причини,не само при обратен ход и неравномерна работа.Блокирала водна помпа,блокирала ролка,проблеми с разпределителя и клапаните(особенно при опелите) и др.ПП.Нали знаеш ,че това дали ще си гледам снимките или не си е моя работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokyo само не ми е ясно как успя да дадеш толкова съвети и евентуални решения, при положение, че не знаеш как да провериш дали идва ток до свещите?!?!?!?

Или, глей са, може би си ги копнал от нечие друго мнение?

:stupid:

А мнението ти за Опелите си го запази за себе си по няколко причини:

1. Няма общо с истината.

2. Тук не е Опел форум.

3. Стига спам, тук включвам и себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за Спама ама на старата ми Вектра-А 1,6 75 коня -2 пъти се къса разпределителния вал все едно е с нож отрязан.Така,че Tokyo за мен си е прав за Опелите понеже лично съм се опарил от това.А по темата като гледам Автора колко често пише в нея май никога няма да разберем какъв е бил проблема с неговата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема му е бил бубина 100%!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokyo само не ми е ясно как успя да дадеш толкова съвети и евентуални решения, при положение, че не знаеш как да провериш дали идва ток до свещите?!?!?!?

Или, глей са, може би си ги копнал от нечие друго мнение?

:stupid:

А мнението ти за Опелите си го запази за себе си по няколко причини:

1. Няма общо с истината.

2. Тук не е Опел форум.

3. Стига спам, тук включвам и себе си.

 

Колега "d1ma"

1.Това,че питам не значи ,че не знам как се проверява тока на свещите.По интересно ми беше автора на темата как е го е сторил,защото има малка тънкост при тази процедура,която повечето хора тук не я знаят(не че е толкова сложна де)

2.Това ,че съм споменал думата "Опел" в едно от мненията си не значи ,че превръщам форум "Хонда" във форум 'Опел',а просто давам малък пример за възможни дефекти.

3.Идния Петък пътувам за Истамбул и ако Автора на темата е малко по активен и ми каже къде се намира точно в Турция и още ли неможе да се справи с проблема може би ще мога да му помогна там на място.(ако вече не се е прибрал в БГ)

 

Сега стана ли ти ясно колега 'd1ma' как успях да дам толкова съвети и евентуални решения и защо се опитвам да уточня какъв е проблема и да помогна?

 

П.П: Съжалявам за Спама,ако модераторите преценят,че е нужно нека изтрият всички мои мнения от темата.

Редактирано от Tokyo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката за искра до колкото знам(пък и аз така го правя)- вадя един от кабелите някой почва да върти и аз опирам кабела до блока или до ръката, но второто е малко болезнено и не е за предпочитане :lol: До колкото знам ако датчки на ХОЛ не покаже на ЕКУ-то че мотора върти той няма да подаде искра.Това моето некомпетентно мнение което мога да дам само от опит и блъскане на главата в стената :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега Lukov!Сега вече и другия колега знае как да проверява.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луков, само да питам: Колко бобини си запалил досега? :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото дал господ....майтапчии! :PИ ръце е палил. :lol:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на това с ръцете май му се викаше "епилиране", ама колежките ше кажат. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа колегата Lukov е описал най- бързия начин за горене на бубини при Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!!Авторът на темата не бе активен щото пътуваше към БГ.Така и не разбрах какво точно в делкото се е счупило, защото майстора смени цялото делко с друго втора употреба. На моето ми обясни че е сменил комутатора, бобината и колата е запалила но не е работела добре. Поради тази причина е сложил друго цяло делко. Много ви благодаря за съветите и се извинявам за това че не бях на линия но требваше да се оправям и прибирам в БГ.Много ви Благодаря ПАК!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...