Jump to content
vddobrev

Покупка на нов Акорд - имам нужда от съвет

Recommended Posts

Реших да си купя нов (или почти нов) Акорд. До миналата година живях в САЩ и карах Accord EX V6 3.0 модел 2005г. Страхотно бях доволен. Сега карам Пежо 307, и ме дразни...Вчера ходих в шоурума на Хонда в Пловдив. ПокарахAccord 2.2 ELEGANCE. Какво да кажа, малко е тромав, но не е зле. Това което ме смути беше някаква неприятна миризма, сякаш вътре някой се е скъсал да пиши цигари, но нямаше никакви следи от това, нито по пепелника, нито по тавана. Заявиха ми че не се е пушило в колата, ами точно тази мириши странно от самото начало. Как така ще мирише странно? Какво може да е? Предложиха ми Акорд 2.4 iVTEC Executive от 2008г който е само на 8000 км. Покарах го, и много ми хареса. Но когато отворих капака на двигателя, се оказа че има ръжда тук таме. Няколко гайки, няколко скоби на маркучи, няколко тръбички... Повикаха инжинера на сервиза, а той вика ами това е от седенето, този автомобил стои тук вече 2 години... Могат и ще ги сменят тези тръбички... Да се притеснявам или не, и къде другаде да гледам за ръжда? Заявиха ми че преди да купя колата, ще я обслужат, масло филтри... Кажете мнение моля ви.

Редактирано от vddobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом толкова е седяла и от долу по носачите и щангите има ръжда ,а може и тампоните да са понапукани от седенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай това е повърхностна ръжда по стоманените елементи.Вероятно и спирачните дискове ще имат повърхностна ръжда,която ще падне като се покара колата.Ако досега си карал 3.0 V6 не си купувай акорд под 2,4L,че ще ти малее спрямо шест цилиндровата.П.П. С риск да ми се нахвърлят сектантите във форума мога да те посъветвам да пробваш да покараш Ауди А8 4,2ТДИ след 2005-та год.В същия ценови диапазон е като този Акорд.Просто я покарай малко и сам си прецени.Нещо такова- http://www.cars.bg/u344795 .Може пък и да не ти хареса в което се съмнявам.

Редактирано от ilian83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сигурно ще му хареса Аудито като го покара, но по-нататък след като го купи със сигурност ще има повече ядове, отколкото с Хондата. Според мен, колегата да не се хвърля на такива магазини, а да си избере нещо от западна държава и то от частна обява, въпреки, че кола на 2-3 години кой и защо ще продава?! На мен ми предстои същото догодина и много се чудя още откъде да я купя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай това е повърхностна ръжда по стоманените елементи.Вероятно и спирачните дискове ще имат повърхностна ръжда,която ще падне като се покара колата.Ако досега си карал 3.0 V6 не си купувай акорд под 2,4L,че ще ти малее спрямо шест цилиндровата.П.П. С риск да ми се нахвърлят сектантите във форума мога да те посъветвам да пробваш да покараш Ауди А8 4,2ТДИ след 2005-та год.В същия ценови диапазон е като този Акорд.Просто я покарай малко и сам си прецени.Нещо такова- http://www.cars.bg/u344795 .Може пък и да не ти хареса в което се съмнявам.

Благодаря за успокоението и съвета. Да така е, пробвах дизел 2.2 и добре дърпа, но... бензин 2.4 е съвсем друго. Но все пак си се притеснявам за ръждата, но пък колата има още две години гаранция. Тази седмица ще карам и новата Мазда 6. Ще помисля и за ауди, но не ми е по душа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се пртеснявай,колега и моята има лека ръжда по скобите,а е на 2 години,но това не е болка за умиране.Аз дори не съм се замислял да ги сменям,все пак не са от неръждаема стомана.

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата наистина не трябва да те притеснява , ако решиш , че това е твоята кола не разрешавай от сервиза да й сменят каквото и да е било освен маслата !!! Рядко некадърен е управителя на сервиза им :dry: Щом две години е стояла колата , значи е била тяхна служебна или някой я е върнал поради някаква причина , която както се сещаш няма да споменат ;) А ако е била тяхна служебна , значи са я давали под наем на който падне - наблюденията ми са , че служебните им коли се карат като за последно от тях самите , а да не говорим ако я вземеш под наем :( Лично съм присъствал как прибирайки изложените отпред автомобили в задния им гараж се взимат завоите с ръчни и пълна газ - най-малкото двигателите им не са загрели :( Наистина и пред мен стои дилема от къде да си купя нова или сравнително нова Хонда и определено знам , че няма да е от представителство в България имащо нещо общо с Бултрако !!! Мога да те посъветвам да се огледаш и за Тойота ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тази информация вече малко ме притесни... т.е. такива демонстрационни/служебни автомобили са карани безотговорно?! Колата уж била на някакъв директор, но от 2008 г. до сега са навъртяни само 8 хил. км. Ще взема да се замисля тогава за чисто нова. Някой има ли мнение, или може ли да ме насочи към сравнение м/у Хонда Акорд и Мазда 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служебен автомобил сам можеш да се досетиш как се кара ;) Мазда 6 винаги е била най-силния конкурент на Хонда Акорд , но Акорда винаги е надделявал по един или друг критерий ;) Споменах ти за Тойота , последния Авенсис не е за изхвърляне . А , ако ще е чисто нова - ще гледат да ти набутат някоя застояла , Бултрако последните 3-4 години имат много голямо застояване на автомобилния им парк , а и по принцип гледат да продадат каквото имат на склад . За това ако ти предлагат нещо гледай да е нещо , което чакат да дойде - имат такива списъци какво са поръчали и го чакат . А ако е модел , който го нямат се опасявам , че трябва да се въоражиш с търпение , знам за случаи да чакат по 6 месеца за автомобил :( При всички положения , колкото по-малко е имал допир автомобила до официалните сервизи , толкова по-добре . Все пак можеш да се разходиш до Стара Загора , там също отвориха официално представителствно , но не на Бултрако - може би нещата ще стоят различно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола не се страхува толкова от каране, колкото от седене. За 3 години 8000км... това просто не е карано а е стояло (дано да е било прибрано, а не хвърлено на някой паркинг да го вали дъжда, сенга, ама едва ли с тия ръжди). Освен ръждите, както горе някой спомена, може и тампони разни да са заминали, отделно, че няма логика топ изпълнение Акорд купено за една торба пари да стои и да не се кара... както Тино каза, явно е върнато (защо ли). И накрая, но не на последно място - според мен цената му е мааалко доста височка, за реално 3 годишен Акорд, бил той и 2.4 екзекютив изпълнение (при все, че е само на 8000км). Дет се вика, ще дадеш още 6 - 7 хил. лв. отгоре и ще си купиш чисто нов Accord Type S с 2.2 дизел мотора (поне според сайта на бултрако, такъв акорд е към 65000-66000лв), ще е 180коня и с TYPE S пакета (т.е. няма да има общо с "обикновения" дизел който си карал, а ще е по-динамичен и готин като вид) и едва ли ще отстъпва много по динамика спрямо на 2.4 литровия бензин, за разходя е безмислено да ги сравняваме. Не че съм провърженик на DTEC-а спрямо VTEC-а де, но поне ще вземеш нещо чисто ново, а не три годишно стояло и незнайно как карано... за едва няколко хиляди лева (звучи, все едно растат по дърветата парите, ама така и така ще дадеш толкова пари за кола, поне като ще е гарга да е рошава). Другия вариант е да търсиш от германия/австрия/швейцария/италия нещо малко карано, но проверено и на по-ниска цена, просто според мен тия 58000лв които му търсят на този акорд както казваш самия ти с ръждясали болтове, скоби и т.н., това е пладнишки обир егати, криза е, всеки гледа да предложи нещо на преференциална цена, а тези 3 годишен не каран застоял на паркинг автомобил продават на цена, почти като нов (такъв Акорд като нов едва ли е надвишавал 65000лв). Но ти си знаеш.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях и в Ст. Загора. Карах ЦРВ, но не ми е по вкуса джип. Там нямат друга демонстрационна кола. Как мога да разбера за наличните им коли коя година е модела и дата на производство. Мазда 6 с кожен салон и т.н. е 48 хил... отивам да я покарам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш етикетите на коланите, там пише коя година са произведени. Това имах предвид - за тези пари, човек може да купи много по-изгодни коли, които не са хонди, но не отстъпват по нищо на акорда, напротив (в някои отношения дори са по-добри).

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, вие луди ли сте да говорите за хонда при тези цени. Аз за 50 бона се качвам на рс4-ката 2006та и няма да си помисля даже за хонда. BTW в момента мисля че има леген 2006та за около 30 бона. Това поне си струва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш етикетите на коланите, там пише коя година са произведени. Това имах предвид - за тези пари, човек може да купи много по-изгодни коли, които не са хонди, но не отстъпват по нищо на акорда, напротив (в някои отношения дори са по-добри).

Благодаря за информацията, ще проверя етикетите на коланите. Току що покарах Мазда 6, но не ми е по вкуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Цената подлежи на обсъждане, и то сериозно. Относно стоенето на автомобил - означава ли това че всички автомобили застоя ли се по шоуруми повече от една година вече ще имат проблем? Относно ръждивите елементи - ще сменят всичко което е ръждиво, ще сменят всички течности, + 2 години гаранция. Аз още нищо не съм решил, просто си пазарувам и преценям. Type S дизел в момента в България няма. Някой на ясно ли е какво е в пакета "Type S" освен допулнителните 30 к.с.? Редактирано от Tino
�е цитирайте целите мнени�!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега защо не погледнеш наистина някой Леджънд малко по старичък!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type S версиите се отличават със спортни елементи е екстериора и интериора . Разбира се не разбирай свалени брони или нещо от сорта ;) Интериора е с полу кожа , което според мен е по-добрия вариант спрямо пълния кожен пакет , кожен волан и топка , карбонови елементи по интериора , по голям цолаж и някои казват спортно окачване - аз лично не мисля , че имат спортно окачване - АДХ ще каже , че е по-запознат ;) Пак ти казвам , ако почнат да сменят каквото и да е ръждясало по колата ще огелпят нещо !!! или изобщо няма да го сменят , а само ще изчистят повърхностно ръждата - която от друга страна не трябва да те притеснява .Ако един автомобил се застои е много важно къде се складира . Ако се складира в гараж , а не на вънка амортизацията е минимална , ако е вънка сам можеш да прецениш метеорологичните условия какви са и какво претърпява колата стоейки на слънце , дъжд , вятър , сняг , студ ;) За пример ти давам един Сивик , който имам 1 зима стоя в топъл подземен гараж и беше идеална , стоя една зима навънка и набъбна ръжда веднага !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам какво значи да е била подложена на студ, сняг и т.н. но ако солидно ми намалят цената - ще има 2 г. гаранция, и ще си покаже ако й има нещо. Някой знае ли защо има разлика в решетките на тези две хонди, и какво означава тази разлика - едната има 3 хромирани ленти, другата само една, и не хромирана:http://www.cars.bg/u372700http://www.cars.bg/u129977

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май има и спортно окачване (други аморт. и пружини) Type S-а и другите неща които Тино е изброил (различни брони, елементи в салона...). Разликата е, че спрямо 2.4 Executive (който човека е харесал) е, че май наистина Type S-а е с полу кожен салон и май не е с ел. седалки, докато екзекютива е цялостен кожен салон и ел седалки (по-скоро само шофьорска ел.седалка, дясната - пасажерската ако не се лъжа си е механична). Ако този 2.4 екекютив ти смъкнат цената с 10000лв, по-бива (в което силно се съмнявам) + да ти го обслужат, но дори и така да е, пак си е над 45000лв... което е много според мен за Акорд на 3 години. Не че е лоша кола, напротив, карал съм такъв акорд (макар и не екзекютив и не с 2.4 мотора, а с 2.0 бензин) и е много приятна и спокойна кола, относително конфортна, но за тези пари има и по-луксозни и динамични коли. Ако трябва да говорим с примери, ТОВА ми се струва много добра оферта (от снимките този Legend изглежда едва ли не безупречен, а цената му е идеална), вярно, че си погорва близо 20 литра в града, но пък няма нищо общо с Акорд (и като лукс и като динамика) и е много по-евтин от този акорд (къде са 58000лв, къде са 29000). Двете години по-висока възраст (че е 2006-а, спрямо 2008-а която е Акорд) не мисля че са кой знае какъв фактор, но друг е въпроса, ако държиш на по-нова (като години) кола с остатъчна гаранция. Има и много други прекрасни коли (веднага се сещам за Бмв 3-ка Е90/Е92 или 5-ца Е60) за тези пари се намират разкошни такива, въпроса е какво точно искаш (по-нова с остатъчна гаранция, но по-нисък клас или по-стара до 5 години примерно, но по-така като лукс). Но твърдо си стоя на мнението, че 3 годишен Акорд за 58000лв е ненормална цена, въпреки, че е executive, с гаранция 2 години и т.н.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката (с една хромирана лента) е просто опция, кажи речи, нищо не значи, виж ТУК

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тази цена на Legend-а не ви ли се струва перверзно ниска?За кола от подобен клас ми се струва малко нереална, а да си купиш такава кола с проблем си е доста рисково.Също бих искал да попитам колегите от нашия форум какво знаят и мислят за Mazda 6 MPS версията? Евентуално и някой ако има наблюдения върху IS250 на Lexus?Гледам, че има колеги които са доста информирани и би било полезно малко инфо, още повече, че не ми се пуска отделна тема, а следя темата на колегата с интерес.

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ги цитирате тия E60ки или Ауди RS4,ма като поддръжка тия коли са си направо в космоса в сравнение с чисто нов Акорд. Имам наблюдения от една кукличка Е60 на 3години - немски внос, страхотна машинка наистина - още от начало първо рециклира, а после сменя кормилна рейка (оказа се хроничен проблем), други дребни и не много дребни дефектчета - това не му сработвало, онова не се надувало, контакт не правело нещо си... Собственикът й ми разправяше, че на японските коли им били скъпи частите... хехех добре, ма "евтината" му кормилна рейка струваше, колкото Прелюда ми.Колега, вземи си някаква нова колица или ако ти свалят доволно цената на горепосочения Акорд също бива... нищо му няма,дето бил стоял и по-добре нищо да не пипат - само маслото да сменят. Късмет при избора ти желая!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и една оферта пак за Ледженд ;) - http://store.interlease.bg/la-2840-Honda_Legend_3.5_4_1_mesta.html По принцип нали Бултрако сега дават 5 години гаранция , като след 3-тата доплащаш и получаваш още 2 години , така че тази до 2013 би трябвало да има гаранция :) А конкретно този Ледженд също беше служебен на Бултрако , ако не се лъжа ;) При всички положения и аз не бих дал толкова пари за такъв Акорд , а бих се ослушвал за Ледженд .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за препоръките и съветите. Автомобилът който ще купя ще бъде японски - Хонда или Мазда, но най-вероятно Хонда. Предпочитам по-нисък клас автомобил на малко километри със остатъчна гаранция, отколкото по-висок клас внос от Германия без гаранция. Да знам че частите на европейските коли са по-евтини и в наличност, но не желая германски автомобили, и повече не е нужно да се дават примери за тези пари какво Ауди, БМВ, или Мерцедес може да се купи - все пак всеки има право на избор нали?За Хонда Леджънд - ами много хубав автомобил, но... кой ще спонсорира пълненето на резорвоара ;) - над моето ниво е този автомобил, дават му разход около 17 на градско, значи зимата е към 20. А пък и обявената цена от 29хил ми се струва много под пазара, значи има нещо нередно. Струва ми се че разхода не е за пренебрегване предвид нашите цени на гориво. За 2.4 която е във Пловдив - ами май няма да свалят цената значително, което не го разбирам - по евтино ли им е да им стои колата, от колкото да я продадат? И така, насочвам се към Хонда Акорд дизел - по-добър разход, за сметка на мощност, може би една от тези две: http://www.cars.bg/u32160 или http://www.cars.bg/u129907

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2.4 която е във Пловдив - ами май няма да свалят цената значително, което не го разбирам - по евтино ли им е да им стои колата, от колкото да я продадат

Просто са мерзавци, цялата им политика на продажба на Хонди и части за тях е мерзавска и негодна, това е. Жалко е и не е хубаво да се говори така, но...Взимай DTEC, наистина съотношението разход/вървеж е прекрасно. И двата изглеждат добре и цените им се понасят (спрямо предходния пример за 2.4 литровия бензин), реално чисто нов такъв Акорд с такъв мотор и изпълнение е с около 20000лв отгоре, така че за 2 - 3 годишни акорди, ~30 - 40% намаление от цената според мен е добре, огледай, ослушай и пазарувай ако ти хареса някой от двата и са читави наистина ;) Тези двата по колко още гаранция им дават - по още една година или са с удължена гаранция (5 годишна), т.е. още по 3 години ? Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по 2 години. Сякаш бялата по ми харесва, и София ми е по близо, и пробега е по малък.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди я виж, нищо не ти пречи. Дано тази няма ръжди от стоене, като бензинката.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, но май-много не важи за България. 15г живях в САЩ, и там "правилото" колко пада цената на автомобила беше така: 20% в момента който я купиш и подкараш, дори да е на 10км. След това цената пада повече от 10% на година, в зависимост от марката, модела, и пробега. Хонда държи цената си в САЩ, и на кола около 3 г. може да се очаква около 45-50% от оригиналната цена. Например купих си Акорда в САЩ за 25хил, след 5г. и 60хил мили го продадох за 11хил.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф нещо започнах да получавам алергия от Бултрако. Току що разговарях с продавач от София относно http://www.cars.bg/u129907 - ами тези хора май си нямат представа как се продава автомобил:- Има ли някакви износвания външно автомобила, като драскотини...?- Ако има, ние ще си ги оправим, той има каско.- А вътре в купето?- Ами елате и я вижте.- Добре, но не съм от София, за това питам по телефона първо. Все още ли е на 5хил км. В употреба ли е колата.- Не, вече е на 6хил км, но не всеки ден се кара, тя е служебна.- А цената подлежи ли на обсъждане.- Това е цената, не подлежи.- Но все пак нищо ли не може да се обсъди.- Е, за 200-300 лева няма проблем.- Блгодаря, ще дойда да я видя.- Ние имаме много хубав лизинг на новите.- Да но са 52 хиляди, не се интересувам.Обадих се на тези от Варна, и там няма обсъждане на цена почти никаква.Друго което ме шокира е цената на сервизното обслужване в гаранционния срок - около 450, а ако е нужен и горивен филтър, към 600. Как е възможно смяна на масло и филтър да струва 450? Ама те слагали масло Хонда. И колко струва това масло Хонда, при положение че масленния филтър няма как да струва повече от 40-50 лева.Не знам, нещо ме дразнят тия Бултрако, изобщо не ме карат да се чувствам клиент, а камо ли важен клиент. Би трябвало клиента да е важен нали? В сравнение продавача от Мазда с който работя е супер. Знаете ли че Мазда дава 6г или 150хил км. гаранция?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притеснявай относно обслужването.Не е толкова скъпо,преди два месеца платих 200лв.за смяна на масло и маслен филтър в оторизиран сервиз,като маслото е на Хонда 5W40.Акорда ми е 2,0i-vtec 2009г.П.С Само за информация преди карах Пежо 607 hdi и обслужването ми струваше около 300лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл (по-точно, завърнал се) в България :bg::dry: Суми като 200 - 300лв е без особени пазарлъци се отбиват от цената на коли, на стойност 2000 (две хиляди) лева ако се купува от частник или авто къща по принцип, тези тук за коли за 40000лв не искат да отбият повече... все едно не продават хонда (марка коли за средно статистическия човек общо взето) а Бентли, баси ! Другия вариант, е да пристъпиш на място и да приказваш точно с управителя на конкретния автосалон, а не с "телефонист" (който в случая е по-нисшо ниво в йерархията и най-вероятно нито има дар слово да се "пазари", нито пък има и особено желане по принцип да говори) да свали нещо повечко от цената, защото в тази криза и свит пазар, за близо 40000лв кола да не искат да свалят повече е... подигравка и са за смях. Пробвай се, ако колата наистина си заслужава и ти хареса, пазари се на място (все ми се струва, че тогава ще бъдат по-щедри).Такива са, вместо да привличат нови клиенти, те са в състояние да накарат човек който харесва и използва Хонда по принцип, да го накарат да кара друго, само и само да няма общо с тях. Тино може да ти говори много по темата, но както и да е.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да българска реалност. Колегите от Мазда май се оказват по големи професионалисти в желанието си да спечелят клиент. Утре ще ме водят до Ст. Загора за тест драйв на дизела. Готови са да направят сериозна отстъпка от цената която вече е на отстъпка - без ДДС. И като помисля за 6 годишната гаранция/150хил км и по-ниската цена, ами защо пък да не покарам Мазда 6. Карат ме да се чувствам важен клиент, готови са да регистрират колата като товарна (имат сертификат) което ще ми спести близо 450 лева на година, и допълнителна отстъпка или екстри дават. Ами в сравнение с отношението на Бултрако - Мазда печели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за здравината,но новата Мазда 6 е невероятна красавица.Успех с покупката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели за Мазда , това ме заинтригува :) Ако могат да регистрират Мазда6 като товарна , че това си е далавера отвсякъде ;) Попитай ги и за останалите модели . Или иначе за Бултрако много мога да говоря , аз съм жив пример като тяхен дългогодишен клиент , закупил не един автомобила от тях ме загубиха завинаги като такъв , заради некадърността и непреклонността им да отстъпят , а колко още клиенти ще загубият заради мен ... Що се отнася за сервизирането , толкова струва :( 6 х 30 лв масло = 180 лв + 40 лв маслен филтър + 80 лв въздушен филтър + 2-3 часа работа по 35 лв на час = 105 лв = 405 лв , горивен филтър 100 лв + 100 лв за работа :D От цялата работа печелят много в работната ръка , защото реално не работят толкова часове , въздушния филтър , горивния филтър , който е Бош и в Бош струва 80 лв :D 1:1 . Изгодно излиза да купиш малка Хонда , да си купиш оригиналните консумативи от Германия и да им плащаш само за маслото и работата ;) След изтичане на гаранцията забравяш , че съществуват "оторизираните сервизи" и продължаваш да си сменяш маслото и консумативите ако щеш и сам ;) Колега виждам , че се насочваш към дизел - не те съветвам , случаите , в които ще ходиш до сервиза за нещо са повече от тези ако купиш бензин :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се насочил съвсем към дизел, още умувам. Сега карам Пежо 307 дизел и... Просто Мазда 6 която тест драйв-вах вчера не ме впечатли с мощност. Но съвсем откровенно ще кажа че изпитах удоволствие, купето е красиво, и много приятно да си вътре. Салона беше кожа/текстил, като текстила беше 3Д дишащ точно там където седиш. т.е. по дупето. Колата беше на 9км, и аз я покрах 30, но изобщо не ми приличаше на 155к.с. 2.0 литра бензин. Продавача от Мазда се заинтересува, т.е. не беше с много стаж, и му казаха днес че колата имала софтуерно ограничение на мощността до 3000 км. И още едно софтуерно ограничение до 9000 км, след което вече двигателя придобивал всичките си характеристики. Кажете ми да вярвам ли на това?Иначе, 100% вярно Мазда 6 може да се регистрира като товарна, и да се плаща данък от порядъка на 18лв. годишно. Имат фабричен сертификат за това. Ами математиката изглежда така: около 47-48 хил чисто нова бензин 2.0 155 к.с. със салон кожа/текстил, 6 год гаранция... и като сравниш това със 53200лв за Хонда 2.0 Елеганс със текстилен салон... ами аз от данък ще спестя около 400 лева на година само... Ще видим, утре ще покарам дизела.

Редактирано от vddobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,дали има някакво софтуерно ограничение,първите 10000км,(или се изчаква да се разработи малко двигателя)но действително и аз не усещах 156к.с първите да кажем 6000км.Сега съм на 12000км и разлика определно има.Двигателя работи по тихо и плавно,ускорението е съвсем различно вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, и между другото днес тест-драйв-вах и Тойота Авенсис. Бие по цена и Мазда 6, и Хонда Акорд, и съшо лизинг схемата е жестока - Тойота дават 5.25% лихва. Но изглежда значително по евтина, салона е неприятен (евтин), и вози малко като каруца. Седалката на Авенсис ми беше малка, а аз съм среден ръст 180см/85кг. Поне това е мойто мнение...

Редактирано от vddobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера как 400 лв годишно , колата ще я регистрираш на частно лице ли ? Ако е на юридическо е много над 400 лв ;) Що се отнася до ограничението на Маздата - не съм запознат , звучи ми странно , но не и невъзможно . За Хонда двигателите знам , че се продават разработени , но реално достигат оптималния си режим на работа след 7000 км , до тогава автомобила консумира повече гориво , масло , по-шумен е . Потърси в Гугъл тази информация за ограничението ;) Що се отнася за динамиката - в Акорда няма да е по-различно , не случайно хората предпочитат 2.2 дизел пред 2.0 бензин , но за мен това вече е компромис , който бих направил за сметка на разходите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...