Jump to content
bgmiro83

капачка на резервоара

Recommended Posts

като отварям капачката и има много силен вакум,смисъл фучи,ама дали дарпа или на ванка незнам,та въпроса ми е нормално ли е това,че Аудито ми не бесше така но то беше моноинжекция,а хондата е 1.4 is 98год. Англйчанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нищо й няма на кочинката и при мен е така, аз съм с сивик хеч 5 генерация 1995 Д13Б2

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е това при всяка една хонда, дължи се на една еко/икономична технология, която служи за изгаряне на бензиновите пари.По-подробно обяснено : в резервоара над нивото на горивото се събират пари, които по една от трите магистрали (не случайно са три - изход от помпата, обратно гориво, и тази), хваната от най-горната точка на резервоара достига до двигателният отсек. От там на татък по пътя на парите има един-два механични и един електрически клапан, и завършва със всмукателният колектор. Ецу'то от време на време отваря електрическия клапан, за да дръпне и изгори насбъраните пари в канистъра (една тулумба, дето всички тунери я изхвърлят). Както всички знаем при атмосферните двигатели във всмукателният колектор има вакуум във почти всички положения на дросела, освен напълно отворен - тогава е нула, а не налягане (това е една друга тема :D), а капачката на резервоара е...знам ли, почти херметически затворена и така лека полека се получава подналягане в резервоара, та като отвориш капачката да му сипеш, той си "поема въздух", но не защото е ошушкал всичко до капка. :lol:Общо взето това е ... малко са ми омотани писаниците, но това е най-достъпният начин, по който успях да пресъздада каквото знам от практика. :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала,мерси за изчерпателния отговор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти херметически затворена и така лека полека се получава подналягане в резервоара, та като отвориш капачката да му сипеш, той си "поема въздух",

Какво значи подналягане, и "поема въздух",значи че засмуква въздух отвън ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка среда под вакум с допир до нормално атмосферно налягане засмуква въздух ;)или иначе ще трябва да сипваме бензин както се налива в газовите бутилки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бас фащам, че не е подналягане /вакум/ ами си е баш налягане. И като отвориш капачката не смуче, а ами издухва навън. Много лесно можеш да го видиш като е по-запрашено около гърловината на резервоара.Вярно, че има канистър ама голфа ми и той има и не прави така. Един вакум само ще затормозява помпата, имаме един такъв служебен опел дето периодично му отваряме капачката щото не е оригинална. Иначе спира.Можеш и да си отвиеш тръбичката която идва от резервоара и влиза в горивния филтър. Като я отвиеш ще видиш, че бензина си тече като чешма /резервоара е по-ниско от филтъра/. Това с вакум не става, става с налягане. Като се отвие капачката и се изравни налягането спира да тече. Който не вярва моля да пробва.Системата за малко налягане в резервоара е много умна, затова е и малко сложна, но пък помага за някой неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,аз не се хващам на баса,защото знам че при отвиване на капачката ми издуха перчема веднъж когато се чудех вакум ли е това или налягане,но ми беше интересен отговора. Летливоста на бензина не може да се сравнява с тази на пропан-бутана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко и на мен ми прави така нищо и няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се притенявате това със съскането, напълно нормално е. Хората са го измислили, създава се налягане в резорвоара и не позволява на помпата да засмуче въздух при клатушкане ;).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на доста капачки има надпис "Open Slowly", демек "Отваряй бавно".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не стана ясно вакуум ли е или налягане :blink: ето аз какво се чудя - да кажем пълним резервоара до горе и го затваряме с капачката(херметично). Какво се случва след като изгорим всичкото гориво? :blink: Ако е херметично затворено след като всичкото гориво е изпомпано ще се е създал адския вакуум. Това обаче не се случва, т.е. случва се но дори и да е вакуум, не е толкова жесток. Може би все някак взима въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде стига стози вакум !!! Вакум няма в резорвоара! Който смята, че е вакум, нека да обшсни, защо когато е почти пълен резорвоара няма съскане. Съскането става след като горивото в резорвоара е под половината, че дори малко по-надолу (малко над червеното за резервата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нямаше ли едно клапанче на резервоара което точно то вкарваше въздух в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това каналче за което говори колегата "Valio!" е отдушник на резорвоара , който отвежда натрупаните изпаренията на бензин в резорвоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се провери нагледно това. Когато си мислите че се е насъбрал вакум вземете едно канче с вода,сипете малко шампоан и го разбийте до пяна.След това с една гъбичка сложете около и в/у капачката доста пяна, и развивайте. Ако и някой го снима ще се разбере най сетне какво,що.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...