Jump to content
JokerMayCry

Начинаещ :)

Recommended Posts

Здравейте, догодина почвам курсовете за книжка. Ще ходя да бачкам в Англия и се надявам да имам пари и за първа кола. Очите ми са лепнали за хондичка поради добрата визия и добри показатели като цяло :) Двоумя се между Honda Civic hatchback 5 или 6 генерация вие ще ме посъветвате коя с какво е по-добра и другия вариант е Honda Prelude 4 генерация. Моля кажете ми кой модел с какво е по-добър ... за мен Civic е по-удобен защото е хечбек и ще ми е по-лесно да го паркирам по улиците на Варна. Но въпреки това карам от 2 години в село и имам някакъв опит но друго си е големия град. Искам да кажа ,че след време смятам да си тунинговам колата :)

Редактирано от JokerMayCry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,че караш без книжка хич не е добре:ph34r: Първо изкарай парички и книжка след това се чуди каква кола да си вземеш:ph34r: Може до тогава да ти хареса нещо друго:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднал си на точното място, още повече щом спомена думата Тунинг :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скачай на прелюда и карай без книжка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Купи си "Honda Civic Hatchback 5" с D16Z6 125h.p.
щом след време искаш да вадиш повече коне от нея,
перфектният баланс между цена, мощност и икономичност

Редактирано от Tino
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 За Прелюда!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво ядете момчето бе - вие всички все едно сте се учили да карате само на курсовете. А за колегата - умната да не те хванат господата с нашивки, че отиде:)За колата - според мен трябва да се качиш в такава кола и поне да се повозиш. Сам ще разбереш коя ти допада и коя е за теб. Бих ти препоръчал едниствено да си вземеш кола, която те кефи наистина и да не правиш големи компромиси.Успех в изкарването на парите, взимането на книжката и намирането на кола! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Сивик 5та хеч Д16з6аз съм с такава и като те слушам и ти това искаш. И все пак ти изброй 3 от 5те ми лщбими модела. Който и от тях да избереш все ще си доволен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си СИВИК 5 или 6 г с който и да било двигател и за 1 кола ще си доволен ПРАКТИЧНИ ИКОНОМИЧНИ ЗДРАВИ ЕВТИНА ПОДРЪЖКА

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Сивик 5та хеч Д16з6Това е колата за теб в нея е съчетано и мощност и икономичност..:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако имаш повечко средства за подръжка вземай Прелюда :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За начинаещ, по-добре по-малка кола. Да и свикне, да се научи . Защото качи ли се сега в прелюда , за сивик няма и да си помисли. Нека постепенно станат нещата.

Редактирано от pe6o74
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'вото ти изпадне на оферта :D И д13б2 да е, щом искаш да я правиш дали е 75, 90, 115 или 125к.с. все тая. Са зависи какво искаш. Ако искаш вече стабилно правене и имаш лев скачай на 125к.с., но от друга стана съм чувал, че в Англия колите с ляв волан са яко евтини. Ако не- един хеч с б16а2 десен волан и тук една д13ка/15ка нов внос много или много изгнила, малко желание и б16ката става с нормален волан. ;) А и 160к.с. са си 160к.с. както и да го гледаш. Обаче тунинга, сравнение с д16з6/9 е по-скъп, но пък си е мотор да откръшиш от него...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което ще прочетеш е личното предпочитание на някого.Сивик 5 - все по-трудно се намира с читаво купе.Прелюд 4 - скъпооо. Харчи много, по-скъпа поддръжка и по-скъпи документи. Годишно си става една голяма цифра в повече от на Сивик.Сивик 6 - поне за мен, най-практичният и достъпен вариант. Като за първа кола е за предпочитане пред Прелюд. Мисля си, че е и с най-много възможности за тунинговане.

Редактирано от sCoff
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,че караш без книжка хич не е добре:ph34r: Първо изкарай парички и книжка след това се чуди каква кола да си вземеш:ph34r: Може до тогава да ти хареса нещо друго:blink: Ами тук всяко второ момченце на 10 години има миксер по 50cc... никой не им прави проблем... а и не смяташ ли ,че е по-добре да се науча сам на не толкова населено място отколкото да се изтупам с инструктор който само вика и то в голям град като Варна... Мерси за коректното отношение и съветите колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Сивик 6,аз съм с такава и ми е първата закупена от мен кола със собствено изкарани пари,и аз бях като теб и само гледах обявите и си виках: -леле тая ако я взема и събера пари за тунинг няма да има друга като нея.Преди да си взема сивика направо бех откачил и гледах разни Нисани дрифтачки,па некви Саксофони Витиески,па то не беха 100 бегачки и накрая си зех за 2 бона Сивик 6 ген Д14а3 и пак съм доволен Така че каквато и Японска бегачка да вземеш все ще си доволен от нея,на тях тунинга им най върви,и УСПЕХ в изкарването на книжка :thumbs1: :thumbs1: '

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 години бях на твоето място. Тъкмо бях взел книжка и си търсех кола. Варянтите бяха Сивик 5та или 6та, хетч или купе (попаднах и на един добър Прелюд 4та). Един ден отидох с баща ми да огледаме една 6та генерация и по пътя в една автокъща видях друга 6та фейслифт и просто в същия момент реших, че това е моята кола. Та според мен си гледай обяви и за 5та и за 6та и твоята кола сама ще те намери. Само не взимай първата по-изгодна, само и само да имаш по-скоро кола... трябва да имаш малко търпение.Прелюда според мен не е добър варянт за теб, ако на 100% сам ще се финансираш.За паркирането... ако имаш предвид, че по-лесно се преценява разстоянието отзад - да, но 6та хетч не е най-малка. По-дълга е примерно от БМВ е30 и е горе-долу еднаква с Пежо 308 СВ. Така че не си мисли, че е мега компактна.От моята хонделка съм много, много доволен. За 60 000 км съм сменял само консумативи. Окачването е уникално здраво, за кубатурата и мощноста си е доста пъргава и бърза. Ако я караш кротко е много икономична, иначе доста си гълта. Да я купя определено беше едно от най-правилните ми решения. Не знам догодина как ще се разделя с нея.Това ми е просто личния опит с 6та, не казвам че е по-добра или по-лоша от 5та.Ако и 5та и 6та те кефят, просто направи това, което писах по-горе. За тунинг и двете не са проблемни.

Редактирано от Gagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...