Jump to content
nex5

от старо газово към евтина инжекция струва ли си?

Recommended Posts

Заслужава ли си газово нормално не е инжекцион и старо на 15-20г ловато да се смени за инжекция българка или турска с италиански бордови за 600лв?В момента колата харчи прекалено много и тече от някъде газ пренасища се,и ми го предложиха като идея и вариянт също така уж нямало да се запаля с инжекцията уж..... Моля компетентните колеги да коментар по въпроса защото в момента колата харчи към 25литра газ за 100км някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау този разход :blink: 25/100 - по скъпо от на бензин. А по темата - зависи от това какъв е мотора, ако работи добре с обикновената газова, аз лично бих я отремонтирал или сменил изпарител и там друго каквото има за смяна... или един вид да избера по-евтиния вариант :rolleyes: Но със сигурност, за да ти дадът добър съвет, трябва да се знае каква е колата и какъв е мотора. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау този разход :blink: 25/100 - по скъпо от на бензин. А по темата - зависи от това какъв е мотора, ако работи добре с обикновената газова, аз лично бих я отремонтирал или сменил изпарител и там друго каквото има за смяна... или един вид да избера по-евтиния вариант :rolleyes: Но със сигурност, за да ти дадът добър съвет, трябва да се знае каква е колата и какъв е мотора. :rolleyes:

accord 2.0 ies 1993

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Акорд пълна инжекция ли е ? ама щом са ти предложили ГИ явно е. Ако не е просто не виждам как ще стане :) Тва че с Ги няма да се запалиш е точно толкова вярно колкото и че без газова няма да се запалиш :) имало ли е да става ..... :) ама щом сега ти мирише на газ ти си потенциален подвижен факел, за тва не отлагаи!!!! 600 кинта не са малко пари, сам прецени колко още мислиш да караш тази кола, сам си прецени финасите. Иначе безспорно с Ги и вървежа и разсхода ще е по добър и няма да си зависим от филтрите и състоянието на горивната смес. Другия вариант е , купуваш си един нов ловато за 120 лева и си ти :) Може д аминеш още по тънко с Волтран турско копие на ловато ама ако имаш късмет да не улучиш оня един изпарител от всички 10 дето дава дефект ще те кара с години и няма да е по лош от Ловатото. Пък и да улучиш кофти изпарител тои е с година гаранция.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

...сменяй газаджиите.

Тези явно или не искат или не могат да ти отремонтират газовата... при тези обстоятелства аз не бих им се доверил да правят, каквото и да било друго!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...

...сменяй газаджиите.

Тези явно или не искат или не могат да ти отремонтират газовата... при тези обстоятелства аз не бих им се доверил да правят, каквото и да било друго!

 

Нещото което прави проблеми при моята газова инсталация е това на снимката

http://www.flickr.com/photos/65882332@N06/6036206284/

http://www.flickr.com/photos/65882332@N06/6036207666/

http://www.flickr.com/photos/65882332@N06/6035654157/

 

Става въпрос за това жълтото не му знам името не е изпарителя всеки случаи,ако някои му знае името и дали може да се смени и на каква цена моля да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е някакъв вид ламбда контрол? Жици нещо има ли? По темата- оправи колата, като отидеш в добър газ сервиз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е някакъв вид ламбда контрол? Жици нещо има ли? По темата- оправи колата, като отидеш в добър газ сервиз ;)

Mисля че е ламбда контрол или симулатор но е адски сложно щото никои газ сервиз не му разбира слагано е в италия тва цялото италианско газово!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако само това ти прави проблем доколкото знам можеш да смениш само него струва по евтино от цяло газово пък и може да става и без него това в по добрите сервизи трябва да го кажат ако имаш и други проблеми тогав ти си решаваш ако ти пуска газ от някъде можеш да разбереш с веро тоест с пяна като опениш връзките на на медната тръба към газовият филтър и испарителя,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако само това ти прави проблем доколкото знам можеш да смениш само него струва по евтино от цяло газово пък и може да става и без него това в по добрите сервизи трябва да го кажат ако имаш и други проблеми тогав ти си решаваш ако ти пуска газ от някъде можеш да разбереш с веро тоест с пяна като опениш връзките на на медната тръба към газовият филтър и испарителя,

в варна знаеш ли добри сервизи колега да ме насочиш към някъде? И колко струва тая простотия долу горе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0 цента струва. Взимаш си сапун или веро и го разтваряш във вода. После с една гъбичка където има снадка мажеш с течността. Колата трябва да е запалена и да работи на газ. Верото е негоримо. И тест за чиний става- абе треа да се пени. Ако има изтичане ще се запени. После им казваш къде е теча. Ама си провери и при бутилката снадките. Тая от зареждачката се проверява като сипеш на газостанцията и ако изпуска имаш 2-3 мин да го чекнеш. Познава се, че смърди само след зареждане. На ламбдата направо и биеш един шут и си слагаш нормално кранче. Кажи им да си представят, че след изпарителя до плочката няма нищо и да ти го построят наново. По-вероятно е ламбда сондата да е отишла. Ама ако имаш 200 кинта излишни я смени. Ако не се оправи значи е модула :lol: А бе с 2 думи- минаваш на обикновенно газово. Търси представителство на БРЦ/Ловато. Не може да няма във Варна. Това е голям град. Може и Фобос. Там поне разбират. Ако имаш път към Перник моя майстор ще ти я поправи. :cool: А той дори не е газаджия. :D п.п.А бе хора, какви са тия майстори на които попадате :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0 цента струва. Взимаш си сапун или веро и го разтваряш във вода. После с една гъбичка където има снадка мажеш с течността. Колата трябва да е запалена и да работи на газ. Верото е негоримо. И тест за чиний става- абе треа да се пени. Ако има изтичане ще се запени. После им казваш къде е теча. Ама си провери и при бутилката снадките. Тая от зареждачката се проверява като сипеш на газостанцията и ако изпуска имаш 2-3 мин да го чекнеш. Познава се, че смърди само след зареждане. На ламбдата направо и биеш един шут и си слагаш нормално кранче. Кажи им да си представят, че след изпарителя до плочката няма нищо и да ти го построят наново. По-вероятно е ламбда сондата да е отишла. Ама ако имаш 200 кинта излишни я смени. Ако не се оправи значи е модула :lol: А бе с 2 думи- минаваш на обикновенно газово. Търси представителство на БРЦ/Ловато. Не може да няма във Варна. Това е голям град. Може и Фобос. Там поне разбират. Ако имаш път към Перник моя майстор ще ти я поправи. :cool: А той дори не е газаджия. :D п.п.А бе хора, какви са тия майстори на които попадате :huh:

Moята кола е с обикновено и много старо газово колата ми е пълна инжекция 2.0 но газовото ми не е пълен инжекцион с бордови комп а обикновено и нормално просто е правено и слагано в италия и е някакво сложно с някакви глупости......не е от зареждачката секи случаи отпред е 100% как да ми го построят наново като на никои не му се занимава...... ако ламбда сондата е отишла няма да карам безпроблемно на бензин...... за кои модул по точно говориш? Както казах газовото е супер обикновенно,по обикновено и старо от тва едва ли има :) сегашното е ловато.Нямам път към Перник но ако се наложи ще ида до Варна защото ми писна да обикалям по разни маистори.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо сложно няма в газовата ти :) Тва жълтото дет пише ловато е газ контрол, оправя сместа според показанията на лмбда сондата-модерна работа. За съжаление е старо и обучението му става през комп а не като сегашните да се самообучи, за тва сервизите не искат се занимават щото нищо не могат да направят. Вариантите са два един без пари и един за 150 лева :)Първия: тва нещо го махаш жици-мици, кутики-мутиикии дет са вързани към него, след него на маркуча дето има един разклонител така да го нарека, купуваш си същия но да има две врътки от горе за регулиране, то и тоя е имал ама някои я махнал и е турил тапа щото все пак газ контрола е регулирал газта. Та махаш газ контрола и с новия троиник вече ис с газова уредба първо поколение :) регулира се през троиника.Втори вариант: Купуваш нов модерен газ контрол около 110 лв от тук http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=7 Бг са и са читави, мисля има и по скъп модел дет реагирал по бързо и по прецизно на контрола на сместа ама ша питаш. Тва ти са вариантите, без газ контрол всеки дупотопен газаджия може да ти я напраи за 5 мин и не тряя ти вземе повече от 20 лв за труд и материали. Е ша иска ти напраи и газ анализ за 15 лева :Dп.п. даже ся като погледнах пак снимката гледам че на газ контрола има и винт за реглаж, сваляш тоя винт махаш оная месинговата тапа на разклонителя и слагаш винта там, така и разклонител нема тряя купуваш, само парче маркуч от изпарителя до троиника (разклонителя)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз карах до скоро Хонда Акорд 96г. с двигател Ф20з1 с обикновено газово и вакумен изпарител във Варна даваше разход на газ 11-12/100 няма зиме няма лете.Съвет от мен изхвърли това подобие на спортен въздушен филтър и постави оригиналния защото този филтър пропуска твърде много въздух и ланда контрола се опитва да го компенсира с по-голямо количество газ за да не се обедни горивната смес!Пробвай да смажеш стъпковото моторче на газовото и те са доста проблемни имат навика да задържат!Аз лично си бях решил проблема генерално ,вакумен изпарител 100 kw ,плочка с клапа , и трипътник с общо кранче за реголиране на газовия поток,няма симулатори ,няма стъпкови мотори и други електрони симулатори.Карам в грацко притварям кранчето 10/100 ,отварям кранчето и колата реве за нови гуми ,но разход 18-20/100.Извънграцко бензин 98 при скорост 90-110 км/ч 6.5/100 с климатика 7.5/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще се оправи. ГИ-то както ми обясни майстора/големи френдове станахме с него/, има 2 основни функций.1вата е по зададената температура да пусне газта.2рата е да чете от бенз. комп колко време да са отворени инжекторите и да преизчислява това време за газовите такива.Аз си сложих Фобос и съм страшно доволен. п.п. Пиши на български, че ще ти трият постовете и ще те наказват. Горе си има вградена кирилица.п.п.2 Ходи като си наместих колата да и направят една профилактика на климата. п.п.3 И по Търново има агенти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Капанеца

Тая тема за газта ми се струва много полезна,че с тия цени на бензина:blink:Скоро си взех D14А3 и мисля да му слагам обикновена газова,позаинтересувах се и разбрах,че на различните коли има някои специфики при слагането на газ(различни схеми),та мисълта ми е ако си сложа обикновена газова (както трябва) да очаквам ли проблеми(голяма разлика в разхода от бензина,загуба на обороти)?Какъв разход да очаквам с нормално каране?

Редактирано от Капанеца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за съжаление приятелю никои не може да ти каже какво да очакваш, ако те обича газовия господ монтажниците ще я направят добре и няма да имаш дертове ни с обороти ни с разсход. По принцип може да очаквах по висок разсход на газ с около литър два, по слабо вървене щото газовата плочка спира голяма част от притока на въздух към мотора ако тряя го кажа в проценти ще загубиш поне 15-20%, но и тв ане е болка за умиралка. По е кофти ако се появят проблеми с оборотите тва наистина е дразнещо. За това ако слагаш обикновена само Ловато!!! гарантирано ще избегнеш голяма част от вероятноста за проблеми с оборотите, ако се навиеш на Ги там вече е дълга и широка :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...