Jump to content
Morpheus

''Прелашкване на газ''

Recommended Posts

50000 километра вече съм с Тамона софтуеър, изпарител Стефанели, уникално здрав и най простия Рейл инжектори. Още не съм сменял и нито един филтър!!! Напоследък единственото което усещам като проблем е падане на оборотите на газ при рязко подаване, което изчезва след първата минута със загряването. Вероятно ако сменя филтрите ще се оправи. Та с правилен подбор на компонентите спрямо претенциите на двигателя може да се постигне добър ефект дори и да не са от една марка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискусията стана много дълга, а след толкова много четене все още не виждам решение на проблема. Не искам да говоря срещу никой газаджия, но който държи на себе си като компетентен и знаещ и можещ човек да направим следния експеримент :

прави ми колата ( не плащам нищо ), карам я 1,2 месеца и ако проблема го няма отивам с чевермето при него. Има ли навити за фобос ( софия град ) ???

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз също монтирах ГИ на Fobos EASY GAS GREEN ( Fobos 4) и в началото имах същия проблем с придърпването и прекъсването след подаване на газ. Само да уточня става дума за Civic 1,4IS с двигател D14A8. Първоначално бях задал в софтуера да ми чете оборотите от 1 ви инжектор, но придърпваше  и впоследствие се поразрових из сервизното ръководство и установих,че това идва от режима CUT - OFF на бензиновия компютър като след влизане в този режим явно газовия инжекцион отчита,че няма обороти и се побърква. Тогава закачих входа за четене на обороти от кабелчето за диагностика на тахометъра, което по схема си е свързано директно с кабела за тахометъра на разпределителя на запалването ( делкото ) и всичко си дойде на място. Засега още не съм засякъл разхода колко е тъй като все още си пооправям настройките, имах проблем и с климатика(изгоряла бобина на електромагнитната муфа на компресора)  и се налага нова настройка, но този проблем го реших по описания начин. Ако някой има въпрос с кабела за настройка за ГИ Fobos ще му дам инфо, защото тези от Fobos в Плевен се направиха на луди и като разбраха,че аз ще си слагам инжекциона ми дадоха и друг кабелаж, който не отговаря въобще на описаните цветове по схемата и се ядосах, но аз съм инженер по електроника и за мен това не беше проблем само дето ми отне повечко време да проследя всяко кабелче и да го маркирам наново. Успех на всички! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз също монтирах ГИ на Fobos EASY GAS GREEN ( Fobos 4) и в началото имах същия проблем с придърпването и прекъсването след подаване на газ. Само да уточня става дума за Civic 1,4IS с двигател D14A8. Първоначално бях задал в софтуера да ми чете оборотите от 1 ви инжектор, но придърпваше  и впоследствие се поразрових из сервизното ръководство и установих,че това идва от режима CUT - OFF на бензиновия компютър като след влизане в този режим явно газовия инжекцион отчита,че няма обороти и се побърква. Тогава закачих входа за четене на обороти от кабелчето за диагностика на тахометъра, което по схема си е свързано директно с кабела за тахометъра на разпределителя на запалването ( делкото ) и всичко си дойде на място. Засега още не съм засякъл разхода колко е тъй като все още си пооправям настройките, имах проблем и с климатика(изгоряла бобина на електромагнитната муфа на компресора)  и се налага нова настройка, но този проблем го реших по описания начин. Ако някой има въпрос с кабела за настройка за ГИ Fobos ще му дам инфо, защото тези от Fobos в Плевен се направиха на луди и като разбраха,че аз ще си слагам инжекциона ми дадоха и друг кабелаж, който не отговаря въобще на описаните цветове по схемата и се ядосах, но аз съм инженер по електроника и за мен това не беше проблем само дето ми отне повечко време да проследя всяко кабелче и да го маркирам наново. Успех на всички!  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Друг да е пробвал да разреши проблема по описания по- горе начин , и има ли ефект ???? 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да споделя и при мене същия проблем и решението му по късно.Сложих на сивик D14Z2 газов инжекцион в началото първите няколко дни нямах никакъв проблем докато не се минаха 10-тина дни и колата почна да прекъсва точно по споменатия от вас начин при отпускане на педала на газ и след това когато се подаде колата буквално за няколко секунди се спъваше.Връщам се при невероятните газаджии почва се една диагностика всичко било както трябва колата била така  :| Смених свещи кабели палец регулирах клапани не все така има това прекъсване.Понеже е гаранционна уредбата не исках да ходя другаде,а и газовия комп е europegas някаква Полска марка която едва ли някой познава.Един приятел ми препоръча едно момче което се занимавало много със всякакви такива.Появих се аз при него намери софта закача компа и когато видя времена на дюзи каза че не е нещо както трябва.Свали газовата рейка и провери размера на дюзите  :argue:  Бяха 1.5мм което било заводски тоест така се продавали  :punch: Разпроби ги след това на 1.9мм направи нова калибрация и колата спря да прекъсва в какъвто и да е диапазон  :punk:  Сега понеже е гаранционна и ще отида на някакъв измислен преглед на 10 000 км и след закачането на компютъра за диагностика ще ми е интересно дали ще забележат тези ""специалисти"" промяната на софта :)

 

Внимавайте при кой поставяте тези Г.И .Надявам се да помогна на колеги с сходен проблем :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Монтажника в случая вероятно е компенсирал неправилния монтаж и настройка с обръщане на режима на работа на ГИ.

Работата на фул груп си е замазване, а не решение на проблема!За софиянци Наско и Чарли са добрите специалисти.

 

Подкрепям мнението на Дариус! Те са хората , на които им пламнаха главите докато оправят мизерийте от "майстор" газаджия ...и единствените които успяха да ми настроят колата, да работи адекватно и да има добър разход на гориво. 2 дни работа ( това се случи преди 2 години ) и до ден днешен колата работи перфектно на газ . За всякакви обслужвания и ремонти съм при тях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр на всички с проблема да се запиша и аз мойта също е с проблема и няма решение за сега .А що се отнася до ГАЗАДЖИИТЕ редовния номер е  кабели,свещи,капачки и какво ли не  но проблема си остава със вдигнати рамене.Та моя съвет е да се търси правилен газаджия ане набутвации с свещи кабели и т.н  АКО НЯКОЙ РЕШИ ПРОБЛЕМА ДА ПИШЕ .Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Монтажника в случая вероятно е компенсирал неправилния монтаж и настройка с обръщане на режима на работа на ГИ.

Работата на фул груп си е замазване, а не решение на проблема!За софиянци Наско и Чарли са добрите специалисти.

 

Подкрепям мнението на Дариус! Те са хората , на които им пламнаха главите докато оправят мизерийте от "майстор" газаджия ...и единствените които успяха да ми настроят колата, да работи адекватно и да има добър разход на гориво. 2 дни работа ( това се случи преди 2 години ) и до ден днешен колата работи перфектно на газ . За всякакви обслужвания и ремонти съм при тях!

 

Отдавна ми премахнаха режима на фул груп, но проблема си го имам.Нямам си идея колко мм са ми отворите на дюзите, нямам си идея как ми е монтирана газова-та.

 

Трябва ли да мога да проектирам телевизори за да гледам телевизия.Всеки се тупа в гърдите, че е най-добър ''майстор''. Аз търся човек, който ще оправи проблема и с ръка на сърцето да кажа ДА ТОЙ МИ ОПРАВИ КОЛАТА -------- иди при него.

 

Мога да ви кажа, че парите за капачка, палец, кабели и свещи кой газаджия ще ми ги възстанови, за това колеги НИЩО не купувайте само ще си дадете парите на вятъра.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i az sam s problema pri galene na gasta .gazovata e fobos ot 2 dena daje neska q ostavih kolata za proverka na sveshti kabeli bobini i tam kakvoto trqbva .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samo s fobos li e problema taka kato4eta ot tqh se oplakvat nai mnogo dali ima nqkoi pri koito se e polu4ilo ot parviq pat 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко,не си само ти с прелашкването.Това е ''масова болест''.Е, разбира се,че има колеги на които от пръв път им се получават нещата ама са по-рядко.Зависи от човека,монтиращ уредбата най-вече и неговите познания и опит.И пиши на български,че ще те баннат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...