Jump to content
Пешеходеца

Дайте мнение по моята дилема

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

ЗравеЙте,пичове понеже си продаох хондичката 5-ген. защото семеЙството ми порасна и сега пак искам да си взема хонда но не мога да реша дали СИВИК-англичанката която е, или АКОРД-2.0 ДИЗЕЛ

ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО МИ ДАДЕТЕ НЯКВИ СЪВЕТИ ИЛИ ДРУГИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ

Редактирано от chris_barnes
мол� пишете по-грамотно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двете са доста различни,но защо точно дизел при акорда?Нито ще има динамика,нито ще си спокоен сигурно като падат темепратурите.Отделно смотаното гориво дето е мръсно го продават по-скъпо от бензина и се губи цялата идея да караш дизел.Особено такъв дето е от по-старите и не харчи 3.5л./100км.Това е лично мнение де.Английския сивик ще ти е евтин и ще върши работа ама само толкова.Ако смяташ че искаш да се поглезиш повече си вземи Акорд.Въпрос на бюджет.Общо взето е трудно да сбъркаш с Акорд:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дизела на този акорд не е на Хонда и е сравнително проблемен-доколкото знам е на ровер.Сивика е по-добър вариянт според мен,части има навсякъде и е доста издръжлива колица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двете са доста различни,но защо точно дизел при акорда?Нито ще има динамика,нито ще си спокоен сигурно като падат темепратурите.Общо взето е трудно да сбъркаш с Акорд:)

Това мнение от личния опит ли идва? :) Има динамика мотора, харчи до 5л. на 100км. и е повече от надежден. :)

Колега дизела на този акорд не е на Хонда и е сравнително проблемен...

Колко "сравнително", колега? ;) Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sebulba стига си го защитавал тоя дизел защото май си единствения във форума който казва нещо положително за него. Да боклуци са тия двигатели и да няма части за тях, като почнем от основните неща за обслужване като филтри и термостати и стигнем до по специфичните за мотора карантии. Пък и както каза колегата prelude с тая "качествена" нафта у нас карането на дизел се обезмисля. В случая много по-добрия вариант е бензинов мотор като f18 или f20 и газ ( ууу не съм вярвал че ще го кажа това :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качеството на горивото никой не спори, но за ДВГ-то трябва да има още колеги даващи мнение, ама що няма - нзн.

Преди съм го писал и пак ще го напиша - кои дизели монтира Хонда на колите си до 2003г. - ровърския и исузу - въпросът е Защо??? :P

Колегите с повече опит могат да се изкажат компетентно. Лично аз съм фен на бензина, но едната кола е на пропан-бутан... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се изкажа неподготвен... Когато си търсих Хондичка и аз се оглеждах между двата модела. Бяха относително на еднакви цени... за Акорда някъде из форума четох, че е добре да е поне 2.0 (за бензин си говорим, понеже и аз не съм фен на дизела и не съм го оглеждал). После сравних разхода, който им дават заводски - Сивика излиза по-икономичен с повече от 1л/100. След това разгледах по-обстойно и мощностите, съответно и предстоящите данъци. Спрях се на английски Сивик 90к.с. и данъка ми излиза около 25лв/г., а Акордите започват от 115к.с. Като динамика за мен 90-те кончета са достатъчни, предполагам и че за семейно положение ще се справи. Не мисля и да го газифицирам. По каталог Сивика отстъпва с по 5см във всеки от размерите си. Ама им малко по-спортна фаца... (според мен). В крайна сметка ти ще се возиш, така че търси и чети различни мнения и за двете из форума и на края избирай, като за цял живот. Ама това би трябвало да си го знаеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм чувал някой Акорд да гори до 5 на 100. Особено този, за който колегата говори. Аз не бих сменил Сивика за Акорд, поне не на този етап. Относно англичанката - подкрепям за пред акорда. Аз лично бих избрал нея по няколко причини: интериора се доближава до този на 5 ген. , намират се части навсякъде, лесен е за поддръжка и е удобен за града. Можеш да немириш място за паркиране до всеки парк, в който решиш да излезеш с жената и хлапето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако търсиш комфорт и пространство взимай Акорд, а ако искаш икономия и може би по-евтина поддръжка взимай Сивик. Ето ти малко инфо с каталожни данни за разход, вървене, размери и т.н. на на Акорд и Сивик /до колко е истинска информацията незнам/. По мое мнение не взимай Сивик с мотор 1,4 90 кс., идва слабичък особенно ако е комби. Най-удачният вариант мисля че е 1,5. За дизелите виж в форума на Ровър, трябва да има доста писано по въпроса. Успех.Accord VI (CE,CF)1,61,82,02,0 DieselCivic Fastback VI1,41,51,6 (125 Hp)1,6 (116 Hp)2,0 Diesel

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто визуално, Civic-а грабва повече. Някак си по агресивен ми изглежда.Не съм запознат много много с характеристиките и на двата автомобила, така че ще го оставя за по запознатите колеги.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровър 420 SDi, турбо, интеркулър, 20T2N, 350000 км, 12 годишен, 1 г. в ЮК, 2 г. джалатене в БГ, само ремъци и комплект подгревни свещи!Това добре ли е за смотания инглиш мотор?!?!Успехп.п. Нищо й и на англичанката Сивик. Трета година карам D16Y3, автоматик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете са доста различни,но защо точно дизел при акорда?Нито ще има динамика,нито ще си спокоен сигурно като падат темепратурите.Общо взето е трудно да сбъркаш с Акорд:)

Това мнение от личния опит ли идва? :) Има динамика мотора, харчи до 5л. на 100км. и е повече от надежден. :)

Колега дизела на този акорд не е на Хонда и е сравнително проблемен...

Колко "сравнително", колега? ;)
Колега,не съм имал такъв дизел ама не ми и трябва.Колко динамика има е много субективно щото ти може да го сравняваш с корса 1.2.Относно разхода.....карам 2.2 автоматик и дава 8л/100км извън града.Мисля че на пари е много по-оферта от твойте 5л/100км нафта.А и колата си разполага с около 50% повече мощност от въпросния дизел.Просто няма смисъл да експериментира уж с хонда,пък то с някакъв чужд дизел.На пари ще му излезне скъпо накрая,пък и може да не остане с добри впечатления от марката без да подозира че не кара точно Хонда.Това с евтините части не го вярвам,щото за моя акорд не са скъпи.По-скоро авторът да си прецени дали иска повече комфорт или иска да икономиса от него и още куп неща , за да спести 1л/100км разход.Към автора-аз карам щатски Акорд Купе 96-та 2.2 автоматик-150 конски сили.Въпросните по-масови Акорди са английски,включително и този с ровъровия двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За семейна кола се предполага, че ще трябва да е комби. Седана е толкова функционален, колкото и купето. Аз лично не бих гледал кола под 120 к.с. Разликите в разхода на различните бензинови мотори на двата автомобила едва ли е особено голяма. Акорда може би ще ти е малко по-комфортен, но пък англичанки като чели по-лесно се намират и може би са малко по-евтини във всяко едно отношение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимаш си Сивик японски седан 6-та генерация и ще останеш много доволен!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не кажеш с какви средства разполагаш. Мисля, че ако може да си позволиш Сивик 7-ма генерация, седан, дизел ти е чудесен вариант. Семейна, здрав дизел, добре набира, адски икономична, по-нова и здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не кажеш с какви средства разполагаш. Мисля, че ако може да си позволиш Сивик 7-ма генерация, седан, дизел ти е чудесен вариант. Семейна, здрав дизел, добре набира, адски икономична, по-нова и здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Се в г**! И този дизел НЕ Е Хонда!По-добре Акорд 7-ма, дизел.Сори за спама

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна скорост по GPS - 97 км/ч, изминати километри 960, изразходено гориво - 45 литра. Това със скапания инглиш дизел, с инглиш акордеон, с българска нафта, без добавка, с правене на кеф при изкачвания и поне 300 км с климатик. Пусналият темата колега да не се подлъже - не продавам :lol: Всеки си хвали Бубу-то. Аз също. Но истината е казана от Айнщайн - всичко е относително. Иначе и аз съм за с двете ръце за Акорд с хондовия дизел /дори Type S ми се върти в главата :rolleyes:/, но парите вече са други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна скорост по GPS - 97 км/ч, изминати километри 960, изразходено гориво - 45 литра. Това със скапания инглиш дизел, с инглиш акордеон, с българска нафта, без добавка, с правене на кеф при изкачвания и поне 300 км с климатик. Пусналият темата колега да не се подлъже - не продавам :lol: Всеки си хвали Бубу-то. Аз също. Но истината е казана от Айнщайн - всичко е относително. Иначе и аз съм за с двете ръце за Акорд с хондовия дизел /дори Type S ми се върти в главата :rolleyes:/, но парите вече са други.

ТОЕСТ БЕНЗИНА Е РЕШЕНИЕТО АКО Е АКОРД

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА САВЕРИТЕ ОСТАВА АЗ ДА РЕША КОЯ ЩЕ БАДЕ,МАКАР,ЧЕ ОЩЕ НЯМАМ НИКАКВА ИДЕЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш комфорт и пространство взимай Акорд, а ако искаш икономия и може би по-евтина поддръжка взимай Сивик. Ето ти малко инфо с каталожни данни за разход, вървене, размери и т.н. на на Акорд и Сивик /до колко е истинска информацията незнам/. По мое мнение не взимай Сивик с мотор 1,4 90 кс., идва слабичък особенно ако е комби. Най-удачният вариант мисля че е 1,5. За дизелите виж в форума на Ровър, трябва да има доста писано по въпроса. Успех.Accord VI (CE,CF)1,61,82,02,0 DieselCivic Fastback VI1,41,51,6 (125 Hp)1,6 (116 Hp)2,0 Diesel

ТОВА ОПРЕДЕЛЕНО МИ ПОМОГНА В ИЗБОРА :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА САВЕРИТЕ ОСТАВА АЗ ДА РЕША КОЯ ЩЕ БАДЕ,МАКАР,ЧЕ ОЩЕ НЯМАМ НИКАКВА ИДЕЯ

 

Ще споделя и аз, защото имах 2бр 5=та ген, карал съм няколко Англичанки и сега имам Акорд '99 2.0 бензин автомат...

 

1.Английския Сивик в доста по-комфортен и ТИХ спрямо всички модели 5-та ген.!

2. 5-та ген е може би носи най-голямо удоволствие от самото шофиране ;)

2а. за возене 5-та ген не е най-комфортната Хонда.

3. не знам на колко години си и какъв тип човек си, ако обичаш да се глезиш - Акорда е твоята кола, колкото прилича на Сивика, толкова и се различава и усещаш, че всичко е 1 ниво по-добро.

Ако пък бюджета е високо приоритетен - Англичанката е по-масов модел и евтин са подръжка, в същото време е по-комфортен от 5-та ген. и доста по-голям, а ако до сега си имаш хеч - НЯМА НИЩО ОБЩО :D

Аз откак карам Акорда си почивам докато карам! разходът е 13-14/100 ГАЗ градско и 9 извънградско с обикновена газова и АВТОМАТ.Данъка е ~200лв, гумите са 16" и под 130лв не се намират.

Сивика на газ ще ти гори 10-11 градско и 8 извън града, това са 2 литра разлика!! Не заради обема на двигателя, а теглото - Сивика е 1150кг, Акорда ми е 1420кг с газовата, празен :lol: направо си е икономичен за тия кила!

 

Ако имаш пари да зареждаш и подръжка - Акорда (независимо дали 5-та или 6-та ген), иначе Сивик Англичанка с фейслифт е чудесен модел и ако е икономик 1.5 115коня, ще е доста пъргав и особено икономичен (по-икономичен от 1.4 90коня).

 

Реши кое е по-важно за теб ;)

Редактирано от Чавдар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Акорд 5 ген. 2.0 дизел 105 коня с ровър мотор за мен е най-лошата възможна хонда.Преди 2 години я продадох и почерпих приятелите след като я махнах.Може да съм малко краен,но никога повече няма да си купя този трактор.Имах толкова много проблеми с този мотор,че ме беше срам да кажа,че карам Хонда.Може да има и доволни ,но аз не съм от тях.Ако някой иска мога да му кажа точно какви дефекти ми даде и колко пари съм нялял в тоя кораб за година и половина.п.п.Към колегата martins с Акорд 6-та с д16 мотор.Японски сивик хеч със Д14-90коня е доста по-динамична и икономична кола в града от Акорд с д16-115 коня

Редактирано от ilian83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

п.п.Към колегата martins с Акорд 6-та с д16 мотор.Японски сивик хеч със Д14-90коня е доста по-динамична и икономична кола в града от Акорд с д16-115 коня

Напълно си прав колега, това ми е ясно от самото начало. Преди да взема Акорда търсех японския седан но за жалост много трудно изпада. За няколко месеца и имаше 2 бр. за Пловдвидския регион. Както съм писал в една друга тема за мен това е най-добрият вариант японският Сивик Седан 1,4 или 1,5 и съм обеден че качеството е много по-добро от на европейският Акорд или Сивик. А колкото до вървенето то е ясно че хечбека който си писал върви повече и е много по-икономичен но двете коли не са съизмерими /различни класове са/. Иначе според мен икономията на Акорда си е екстра /и аз исках 1,8 като според мен тва е най-удачният вариан за Акорда но нямаше/, за автомобил 1300 кг. дава 10 / 100 разход в града което мен ме устройва и мисля че това е презадоволително. Разбира се не върви като 2,0 мотор но върви една идея над английският Сивик 1,4 90 коня в града и доста повече извън града /а за комби 1,4 да не говорим/. Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна скорост по GPS - 97 км/ч, изминати километри 960, изразходено гориво - 45 литра. Това със скапания инглиш дизел, с инглиш акордеон, с българска нафта, без добавка, с правене на кеф при изкачвания и поне 300 км с климатик. Пусналият темата колега да не се подлъже - не продавам :lol: Всеки си хвали Бубу-то. Аз също. Но истината е казана от Айнщайн - всичко е относително. Иначе и аз съм за с двете ръце за Акорд с хондовия дизел /дори Type S ми се върти в главата :rolleyes:/, но парите вече са други.

ТОЕСТ БЕНЗИНА Е РЕШЕНИЕТО АКО Е АКОРД
Не разбрах, как от написаното от мен си направи извод, че смятам че решението е бензин? Но все пак шанса да попаднеш на читав бензинов, отколкото на читав дизелов е по-голям.За колегата с "трактора" - съжалявам, ама да си гледал като си купувал, попаднал си на кофти екземпляр. За мен слабостите, които откривам за вече 40 000 км с кораба са шумният мотор /на празен ход особено/, проблеми със снопа кабели от компа към помпата /който проблем се отстранява лесно и не струва нищо/, спирачките - и по-точно задните и ръчната. Консумативите не са скъпи - филтри има почти навсякъде, ангренаж+2 ролки+работа е около 250-300 лева. Успех на колегата с избора - важното е че си се спрял на Хонда - бензин или дизел - това не е толкова важно, модела е по вкус и джоб. И не вярвай на всичко написано в auto.ru - потърси други източници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...