Jump to content
d.ivanow

Проблем със запалването

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги. Имам едно проблемче с Хондичката :) . Колата е Акорд 2000г. Проблема е, че след като поизстине и не иска да запали. Запалва с продължително въртене и подаване на газ. Дори и да е топъл двигателя оставиш ли я 1 час без да я запалиш и прави проблема, до като е топла всичко е добре. Ако някой е имал подобен проблем може да го сподели. Благодаря предварително.

Редактирано от d.ivanow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши в търсачката главно реле в кавички.Приятно четене .:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши в търсачката главно реле в кавички.Приятно четене .:)

Мерси колега, сега ще погледна за какво иде на реч. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си продължава колеги, презапоих релето и подобрение няма никакво :S , ако някой все още може да помогне ще съм много благодатен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eacv и дросел чистил ли си? Инжекторите как са? Бензинов филтър и свещи на какво дередже са? Датчиците по колата работят ли? Питам те, защото проблема обикновено е комбинация от фактори. Можеш да почнеш с почистване на ЕАЦВ-то, дросела, смяна на горивен филтър и си виж свещите как са? Даже може и да метнеш една снимка на тях и на всмукателя ако не намираш нещата да те упътим. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам едно проблемче с Хондичката :) . Колата е Акорд 2000г. Проблема е, че след като поизстине и не иска да запали. Запалва с продължително въртене и подаване на газ. Дори и да е топъл двигателя оставиш ли я 1 час без да я запалиш и прави проблема, до като е топла всичко е добре. Ако някой е имал подобен проблем може да го сподели. Благодаря предварително.

Ако преди да запалиш дадеш два пъти контакта до изгасването на чека - как пали?Главното реле прави проблем при топъл мотор, няма как да е то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopicПринципно главното реле прави проблем при топло главно реле, но както и да е. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:offtopic: Както кажеш... :) Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам едно проблемче с Хондичката :) . Колата е Акорд 2000г. Проблема е, че след като поизстине и не иска да запали. Запалва с продължително въртене и подаване на газ. Дори и да е топъл двигателя оставиш ли я 1 час без да я запалиш и прави проблема, до като е топла всичко е добре. Ако някой е имал подобен проблем може да го сподели. Благодаря предварително.

Ако преди да запалиш дадеш два пъти контакта до изгасването на чека - как пали?Главното реле прави проблем при топъл мотор, няма как да е то.
При мен на студен го прави, за час да я оставя и пак пали като студена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopicПринципно главното реле прави проблем при топло главно реле, но както и да е. ;)

Релето го смъкнах презапоих но ефект никакъв. Сутрин на студен двигател и реле пак си е мъка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещи са добре, дросела на скоро го зачистих, филтъра и той е добре, за другото не съм поради това, че се смъква много трудно завряно е в купето. Ще направя опит да ги почистя. Имам едно съмнение предполагам има датчик за температура който да е заминал и да ми лъже компа, но не съм запознат за това се допитвам. Благодаря за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещи са добре, дросела на скоро го зачистих, филтъра и той е добре, за другото не съм поради това, че се смъква много трудно завряно е в купето. Ще направя опит да ги почистя. Имам едно съмнение предполагам има датчик за температура който да е заминал и да ми лъже компа, но не съм запознат за това се допитвам. Благодаря за мненията.

Колега провери дали не е датчика за температурата ,ако се е прецакал може да дава проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бензин колко държиш в резервоара? На мен като падне стрелката на долната черта и въртя по 5 сек. докато запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен няма как да е от нивото на бензина.... По-скоро нещо от компютъра се бъзика.... А относно подаването на газ докато пали, пак не е нормално, защото това не е Жигула! А помпата колега чистил ли си я?

Редактирано от aleksander bachev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам едно проблемче с Хондичката :) . Колата е Акорд 2000г. Проблема е, че след като поизстине и не иска да запали. Запалва с продължително въртене и подаване на газ. Дори и да е топъл двигателя оставиш ли я 1 час без да я запалиш и прави проблема, до като е топла всичко е добре. Ако някой е имал подобен проблем може да го сподели. Благодаря предварително.

Ако преди да запалиш дадеш два пъти контакта до изгасването на чека - как пали?...
Въпросчето!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах отново 2-4-6-10 пъти да изчакам едно и също, запали ли веднъж няма проблем докато не я оставя за час да речем и после пак ходене по мъките :@ :(

 

Според мен няма как да е от нивото на бензина.... По-скоро нещо от компютъра се бъзика.... А относно подаването на газ докато пали, пак не е нормално, защото това не е Жигула! А помпата колега чистил ли си я?

 

Не е от бензина защото сложих 40лв. и пак там. Това с подаването на газ съм съгласен, че не е жигула ама като не пали :(

 

Помпата я чувам как върти, релето чатка, свещите са добре, от тук на там почвам да имам съмнения за датчик( който не знам къде се намира :) ) и да речем както каза колегата ЕАЦВ но как мога да проверя дали е от него без да го смъкна, че като виждам къде се намира Публикувано изображение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и да е от слабо налягане на помпата, защото ти като и подаваш газ го ускоряваш. Това можеш да го провериш, като свалиш маркуча идващ от помпата и даваш на контакт. Но и това неможе да е... По скоро сигурно е главното реле, както вече споменаха. Успех в решаването на проблема и като го решиш пиши, за да ни кажеш какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш маркуча идващ от помпата, и дадеш на контакт какво ще стане при пълна инжекция ? Има си начин на мерене на налягането ;) при сивика поне развиваш един болт и закачаш манометър.Възможно е да е от темп.датчик който дава информация на ЕЦУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз за този датчик мисля, ама не знам къде се намира, трябва да се разровя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Това зеленото, заградено с червено :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много ти благодаря утре ще го проверя, само не знам какви стойности трябва да покаже ако работи нормално, ще го замеря на студен двигател и ще пиша.

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах датчика при мен се намира след изхода на радиатора на входа мотора(т.е. би трябвало да отчита след като отвори големия кръг), не е като на снимката, но интересно ми, че като замеря( може би меря грешно) не показва никаква стойност. Комшията има същата кочина и при него не показва нищо. Някой може ли да каже как точно да го замеря. Не знам как да качи снимка иначе съм снимал къде се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и датчика е проверен днес, работи..... и какво правим сега Публикувано изображение......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвай ги наред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя проблем не намирам решение и явно ще я водя на лекар :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бързай с лекарите че после ептем няма оправия :D.Личен опит: Хонда Шатъл F23A7 със същия проблем.При мене беше този датчик за температурата както и комбинация с knock sensor-а който просто отчупи букса. Главния проблем беше температурния датчик. Интересното е че някои модели идват с 2 такива. Единя е на водната търба а другия е от същата страна на мотора само че се намира на главата май, по към блока. При мене беше само един и си бях взел нов по каталог и са ми пратили грешен. Тогава отидох в една морга и си набарах същия Шатъл с съшщия мотор и там имаше 2 сензора. Знаеш ли че по спомени за моя Шатъл - май има 100% същи датчик на маслото на хидравника на кормилото.

Редактирано от Vitasik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали не смуче въздух някъде между въздушния филтър и дросела.Тогава се получават подобни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:blink: ако може малко по подробно обяснение на този ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с лекарите че после ептем няма оправия :D.Личен опит: Хонда Шатъл F23A7 със същия проблем.При мене беше този датчик за температурата както и комбинация с knock sensor-а който просто отчупи букса. Главния проблем беше температурния датчик. Интересното е че някои модели идват с 2 такива. Единя е на водната търба а другия е от същата страна на мотора само че се намира на главата май, по към блока. При мене беше само един и си бях взел нов по каталог и са ми пратили грешен. Тогава отидох в една морга и си набарах същия Шатъл с съшщия мотор и там имаше 2 сензора. Знаеш ли че по спомени за моя Шатъл - май има 100% същи датчик на маслото на хидравника на кормилото.

Ще взема да го погледна и аз този сензор, ако изобщо го имам защото проблема си остава. Минат ли повече от 30 мин и пали с доста въртене( 20-30сек), дори и да е топъл двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...