ivorpetkov 16 #1 Публикувано 6 Юни, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги,С интерес следя темите за Civic 7 ген.За момента най-много инфо има в темата на колегите с дизеловия вариант, където се коментират вече и недизелови теми И други подобни теми се явяват от общ характер за Civic 7 ген.Предлагам да пишем тук подобно на "батковците" с Акордите, така ще си съберем полезно инфо на едно място. Редактирано 6 Юни, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #2 Отговорено 6 Юни, 2011 (Редактирано) И почвам с въпросите Откъде си намирате резервни крушки - моя резервен set е от стария ми Civic и май ни една няма да стане на новия.При мен за предните светлини са HB3 и HB4, каквито досега никъде не съм виждал да се предлагат.Освен, че и габарити, мигачи, стопове са по-особени - 20-тина ватови с ножообразно захващане - също не съм виждал някъде да продават. Редактирано 6 Юни, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #3 Отговорено 12 Юни, 2011 След като загрее колата, при празен ход оборотите падат до 600-650. Колата не гасне само леко потреперва. Още не съм сменял горивен филтър. Дали има връзка? Двигатела е D16V1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #4 Отговорено 14 Юни, 2011 Здравейте и от мене ако имам късмет до края на седмицата и аз да съм пазаруаледин сивик 1.6 16v vtec 125 к.с. , но ме интересува дали има нещо с което може да ме изненада шантаво след като я пазарувам - някакви генерално слаби места, нещо за което да следя, че да не се налага да оставя 1 бъбрек в сервизите. Също ми е любопитно къде мога да открия пълна информация за нивото на оборудване, facelift и т.н. на тези модели. Пак технически въпрос - има ли някакво място в Пловдив което препоръчвате за сервизиране на този модел (освен стандартните - обслужване, спорачки и т.н. които може всеки да ги направи) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 14 Юни, 2011 ...някакви генерално слаби места, нещо за което да следя...- рейка- амортисьори- скърцащ педал на съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #6 Отговорено 14 Юни, 2011 ...някакви генерално слаби места, нещо за което да следя...- рейка- амортисьори- скърцащ педал на съединителя Съгласен съм аз вече сменях предни амортисьоря и педала сериозно скърца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #7 Отговорено 14 Юни, 2011 И моя педал взе да скърца Има ли оправяне ? Смазвали се някъде?Иначе и на мен единия амортесьор ми е изпуснал, но не е сега времето да го сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 14 Юни, 2011 Скърцането... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #9 Отговорено 14 Юни, 2011 Ето по-нагледно за скърцането: Скрип педали сцепления... Моят също се разскърца, но не съм го свалял. Пръснах накъдето ми видят очите с някакъв спрей (нещо против ръжда и влага, за смазване и какво ли още не, но не WD40) и се оправиха нещата. Да не излъжа колко точно, но доста време вече мина и не съм го чувал това скърцане повторно, засега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #10 Отговорено 16 Юни, 2011 И при мен се оправи със здраво пръскане с някакъв спрей (не беше WD40). От десетина дни нищо не се чува, дано задържи по-дълго време. Също така майстора напръска и вътре в купето около педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #11 Отговорено 19 Юни, 2011 Някой имал ли е следния проблем?При каране по много разбити пътища (прохода Петрохан например) се получава някакво скърцане при навиване на волана наляво или надясно. Скърцането е доста силно и наподобява триене на гума в гума. Изчезва от самосебеси след като спра, изгася двигателя и го стартирам пак. Дали има връзка с електрическата рейка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #12 Отговорено 21 Юни, 2011 (Редактирано) Някой имал ли е следния проблем?Все още не, но ето тук съм чел за нещо такова. Редактирано 21 Юни, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #13 Отговорено 5 Юли, 2011 (Редактирано) Е този ремонт изглежда безумно огромен - разглобяват половината кола и съответно как ще я сглобят - вяра им нямам. При мене се получава едно скърцане при движение на волата и то само при ускорение или при рязко спиране. Когато е на свободна или карам с постоянна скорост - такова скърцане няма.Та се чудя - има ли някакъв по-елеметарен начин да премахнем този шум или трябва да изкормят цялата кола и да сменят нещо, което изглежда голямо (толкова рзбирам от коли колкото и от астрономия) П.П. Наложително ли е да се ремонтира или скоро пак ще се разскърца и ако да - какво може да стане, а у ... , че не ми е ясен проблема (може и да е някоя тъпа гумичка, но знае ли човек) Редактирано 5 Юли, 2011 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #14 Отговорено 6 Юли, 2011 (Редактирано) При мен пък тропа - "рейкоподобно" субективно усещане - при спиране по неравности. По същите неравности, ако се мине без спиране си е ОК.Още не съм намерил решение, но съмненията ми са за номер 3 в ей тази картинка:Цък Редактирано 6 Юли, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #15 Отговорено 6 Юли, 2011 Колеги, при мен има една "екстра" - от заключено положение, спирам алармата, отварям багажника и като го затворя автоматично се заключват вратите и се пуска алармата.Всеки път внимавам да не ми остане ключа вътре.Имате ли идея каква е тази "екстра" и може ли да се изключи някак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #16 Отговорено 6 Юли, 2011 (Редактирано) Скърцането на педала на съединителя се оправи след пръскане със спрей за верига долу при самия педал.Там има нещо като метален лост (буталце или не знам как му викат точно) който влиза при натискане на педала напред към моторния отсек. Натискам леко педала и пръскам около това нещо да влезе смазката навътре в дупката. След това настъпи тишина и спокойствие.Спрея е моторджийски за верига, 10-тина лева струва и съм благодарен за идеята на колегата по-горе (или пък някъде из препратките беше писано). Редактирано 6 Юли, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #17 Отговорено 6 Юли, 2011 (Редактирано) Колеги, при мен има една "екстра" - от заключено положение, спирам алармата, отварям багажника и като го затворя автоматично се заключват вратите и се пуска алармата.Всеки път внимавам да не ми остане ключа вътре.Имате ли идея каква е тази "екстра" и може ли да се изключи някак?Значи при мен е подобно с багажника не съм го пробвал. Отключвам вратите и след известно време се заключват, АКО не поставя ключа или не остане отворена вратата за по-дълго време не съм засичал точно, но го прави само ако не е ключа на таблото в смисъл не е вътре в дупката . Вади акъла на хората постоянно д***а и ондата Редактирано 6 Юли, 2011 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOOB 0 #18 Отговорено 6 Юли, 2011 Колеги, при мен има една "екстра" - от заключено положение, спирам алармата, отварям багажника и като го затворя автоматично се заключват вратите и се пуска алармата.Всеки път внимавам да не ми остане ключа вътре.Имате ли идея каква е тази "екстра" и може ли да се изключи някак?Значи при мен е подобно с багажника не съм го пробвал. Отключвам вратите и след известно време се заключват, АКО не поставя ключа или не остане отворена вратата за по-дълго време не съм засичал точно, но го прави само ако не е ключа на таблото в смисъл не е вътре в дупката . Вади акъла на хората постоянно д***а и ондата Мисля, че става въпрос за функция на алармата, която може да се спре. Идеята е следната - без да искаш спираш алармата, ако не се отвори врата до 20-ина секунди се самозаключва за да не остане колата отворена. Ако отвориш някоя врата, тази функция трябва да се изключва. При мене и багажника ако се отвори се изключва. Може би, алармаджията не си е свършил работата като хората. Ако е така няма защо да се притесняваш за ключа, защото няма как да се озове в колата ако не отвориш врата. Освен, разбира се, ако ключа не ти е отделно от дистанционното на алармата Хайде сега и от мен 1 въпрос - искам да сложа климатик на купето - фабрично е без. Някой да знае кой мога да питам дали е възможно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #19 Отговорено 6 Юли, 2011 За климатика не зная, но за алармата: Има един лист който върви с книжките от HONDA - на него са обяснени стъпките за обучение на ключ, смяна на батерия, цетраж на аларма и опциите и, а именно, че 30 сек. след като се отключи колата (с дистанционно) и не се отвори врата (пътническа или багажни) то колата автоматично се заключва. Прикачам снимка на въпросния лист (качеството не е прекрасно, защото е от телефон - Има я в галерията в профила ми.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #20 Отговорено 7 Юли, 2011 Колеги,това наистина е функция на алармата. Но заключването се получава,когато бутона на врата или багажник не функционира и по този начин алармата не разбира, че сте отворили. Затова автоматично заключва, на толкова секунди 20 ,30 на колкото е настроена. Редовно трябва да се наблюдават тези места. За вратите се разбира по светването на плафона на купето, а за багажника по таблото . За всеки случай за около 10 лв си направете 1 резервен ключ , с който само ще можете да си отваряте вратите, без да палите и си го носете на другата връзка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #21 Отговорено 19 Юли, 2011 Колеги, давайте инфо откъде да намеря крушка за късите светлини.HB4 е типа и докато се наканя да търся - по бензиностанциите ги няма - и хоп днес я видях едната - изгоряла.Та въпросът е малко спешен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #22 Отговорено 19 Юли, 2011 Ами ето едни. Ето още един, който претендира да е вносител на "пълната гама крушки на Филипс". Ето един онлайн магазин. От този магазин пък аз си взимам крушките, но не съм обръщал внимание дали има HB4. И има още много. Просто напиши в Гугъл "HB4 OSRAM OR PHILIPS" (или какъвто там искаш производител) и търси в страниците на български. Гледаш телефоните в страниците с контактите, звъниш и питаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #23 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) Просто напиши в Гугъл "HB4 OSRAM OR PHILIPS"Тва ОК, но идеше реч сега (вечер, извънработно време) къде може да има.Защото всички тези "вносители" (мен ме кефи вносителя на OSRAM в Дианабад) имат работно време на банкови служители.В крайна сметка намерих на бензиностнция на Петрол Редактирано 19 Юли, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #24 Отговорено 25 Юли, 2011 Колеги! Някой имал ли е следния проблем със спирачките? Когато колата не е работила повече от 4-5 часа, при тръгване и леко натискане на педала на спирачката,колата спира рязко както когато е натиснат педала изведнъж до край. След което накладките започват да свирят докато не мина 300-400 метра. След като своренето престане колата спира нормално и няма никакъв проблем. Хондата е 2001г. с двигател D16V1. Предните накладки са на 3000км. Течноста в казанчето е между минимума и максимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #25 Отговорено 25 Юли, 2011 Имам някакво подобно усещане и аз всяка сутрин първия завой спирам много и зимата проскърцваха. Единственото което видях е когато бяха вдигнали колата на подемник, е че задните колела много слабо се усещаха как спирачките задират. Казаха ми, че така трябвало да е което ми се стори странно , и се чудех дали да не разхлабя леко жилото на ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #26 Отговорено 25 Юли, 2011 И при мен се е получавало подобно нещо , но когато времето е много влажно , дисковите бързо ръждясват и при първото натискане на педала на спирачката колелетата блокират ,но след неколкократно натискане на спирачката ръждата изчезва и вече няма проблими. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #27 Отговорено 21 Декември, 2011 (Редактирано) Въпрос към колегите със Civic 7 ген.: "Има ли фабричен часовник във вашите автомобили?" Щот в моя няма. Не мога да си представя да защо не е предвиден фабрично - сигурно е бил на оригиналното радио. Отначало пробвах с радиото (неоригинално), ама тъкмо го сверя и си хване някой RDS и се "сетне" как си иска. Пък и през деня много много не се вижда.После си купих си от магазин за аксесоари часовник и го "боднах" на рафтчето под радиото. Горе долу бива, ама няма заводски вид, пък и не се вижда на тъмно.Най-би ми харесало дневния километраж да става на часовник, ама не става. Дайте идеи моля. Редактирано 21 Декември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #28 Отговорено 21 Декември, 2011 Да има обаче в оригиналното радио,наистина е много тъпо,защото ако си махнеш радиото и оставаш без часовник...много е гадно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #29 Отговорено 23 Декември, 2011 Е ми няма да си махате радиата Ако решите да ги смените - купувайте такова с часовник. Сега и аз да попитам - потропва ми волана при завъртането му - няма значение дали колата е изключена или не. Това потропване се чува при неравности и т.н. Чудя се дали е рейка, каренце или нещо друго? Има ли вариант някой да ме посъветва какво може да е (от опит) или да ме препрати към някой в Пловдив който разбира от 7-ма генерация (в краен случай ще и пусна диагностики в Хонда). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #30 Отговорено 23 Декември, 2011 Май всички 7ген. страдат от рейки.Поне аз на моята всичко и смених и пак потропва по неравности 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #31 Отговорено 23 Декември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=225 - прочети мнението от 11.08.2011г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #32 Отговорено 25 Декември, 2011 (Редактирано) Май всички 7ген. страдат от рейки.Поне аз на моята всичко и смених и пак потропва по неравности.Здравей,Дай моля те подробности какво си правил по рейката, че съм пред дилема (по-скоро 'трилема'):- да си я карам така - засега съм на този вариант, не заради парите, а да не ми я бърникат, но ми нерви ежедневно.- смяна на слайдера, холдера(т'ва е брадвата), разни пружинки и др. - смяна само на слайдера Благодаря. Редактирано 25 Декември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #33 Отговорено 25 Декември, 2011 (Редактирано) Малко детайли: - по-скъпия вариант е смяна на номера:14, 15(най-скъпата част), 3, (вкл. и 1,2,4) - тук и ремонта е "стабилен". - другото предложение е смяна само на: 14 - това е отвсякъде си е по-лек ремонт Та мойта представа за тропането в определени ситуации е лек луфт между 14 и 15. Друг в въпроса кой от двата е износен - има различни "предположения" ? При мен не тропа при въртене не волана, а при преминаване на по-високи релси, отсечени дупки или при спиране по едри павета. Мисля си че тогава окачването "напъва" или "олабва" връзката 14-15 и тропа. Малко дълго стана, благодаря за вниманието. Редактирано 25 Декември, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #34 Отговорено 5 Януари, 2012 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=225 - прочети мнението от 11.08.2011г.Проверихме го това - всичко е наред. Явно тропането си остава от кормилото.... Бях при няколко "майстора" и чух различни неща от сорта - сменяш цялата рейка и всичко около нея до - а бе нищо му няма, карай си така и ще му мислиш когато се обади, а под обади май имаха предвид счупи.... , а това не е оферта (все пак не е дребна работа).На едно място ми споменаха за някакво буталце (така и не разбрах как го водят) което било проблемно при 7ците до 2003-та (сиреч до facelift) и то се сменяло. След смяната би трябвало да изкара около 100 000км. Редактирано 5 Януари, 2012 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #35 Отговорено 5 Януари, 2012 Малко детайли: - по-скъпия вариант е смяна на номера:14, 15(най-скъпата част), 3, (вкл. и 1,2,4) - тук и ремонта е "стабилен". - другото предложение е смяна само на: 14 - това е отвсякъде си е по-лек ремонт Та мойта представа за тропането в определени ситуации е лек луфт между 14 и 15. Друг в въпроса кой от двата е износен - има различни "предположения" ? ъъъ, а 12 къде остава? Нищо не отбирам де, ама ми се вижда че 14 се закача на 12, в него влиза 15 ... Становището на Омбре-сервиз какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #36 Отговорено 10 Януари, 2012 (Редактирано) Становището на Омбре-сервиз какво е? първи опит: Да си я карам такавтори опит: Смяна само на слайдера - No 14:) Редактирано 10 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #37 Отговорено 10 Януари, 2012 (Редактирано) ъъъ, а 12 къде остава? Нищо не отбирам де, ама ми се вижда че 14 се закача на 12, в него влиза 15"Про-тата" да не го четат това и да не ми се смеят:Като се замисля оная пръчка с 2-те дупки идваща откъм зъбната предавка влиза в 15, 12 се нахлузва върху 15, а 14 през дупките на 12 през прореза на 15 се захваща за пръчката с 2-те дупки дет си няма номер. Така тя предава позицията на волана към 14, а за него са закрепени водачите на колелата. Редактирано 10 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #38 Отговорено 16 Януари, 2012 (Редактирано) Още един проблем при 7-ците който може да се окаже типичен:Педалът на газта леко задържа в началното положение.Проявява се при студено време, след каране изчезва.Най-близко до ума е проблем в жилото, но в моя случай като се пробва подаване на газ отпред на двигателя ефектът пак си го има. Та според мен е нещо с врътката на дросела.Вчера му пръснах малко от вълшебния моторджийски спрей на врътката и се оправи, но пък се засили ефектът при голям студ в началото, явно тоя спрей се "удървя" на студено.Това със спрея си го направих на собствена отговорност и не го препоръчвам като решение , след време ще видим.П.П. Бях останал с погрешно впечатление(предвид анонсите във форума), че Омбре сервиз прави клиентска кампания за разни дреболии колкото да посетим новия сервиз, но изглежда съм сбъркал, графикът явно е натоварен и само през него може да се включиш. Редактирано 16 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #39 Отговорено 18 Януари, 2012 Колеги здравейте От днес и аз съм член на клуба с Honda Civic 1.4i 2002 3вратка, англичанка Имам няколко въпроса понеже до сега не съм карал Хонда и малко ми трябва време за адаптация ...- Във всяка една "автокъща" слагат като екстра - БОРДОВИЯТ Компютър ... аз освен един TRIP A и TRIP B нищо не можах да открия . Надявах се да виждам поне моментния си разход ... не че ми е изпритрябвало ама...- На таблото нямам индикация за включени къси светлини ... има ли такава чудесия, да не би да е изгоряла лампата на таблото ?Малко въпросите са ми лаишки, но в интернет откривам само Service Manual , а един Owner Manual няма да ми излишен... нямах книжка към колата (само кода на радиото ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #40 Отговорено 18 Януари, 2012 (Редактирано) ...аз освен един TRIP A и TRIP B нищо не можах да открия...... На таблото нямам индикация за включени къси светлини ... Всичко е наред, перфектно си е точно така. Даже и TRIP B-то е излишно В моя вариант дали са включени късите се познава в промяната на силата на осветеностт на циферблатите.До такава степен вече свикнах нищо от таблото да не ме отвлича, че вчера като ми светна в ярко жълто лампата на резервата погледът ми беше все в таблото. Редактирано 18 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове