Jump to content
maaartin

S2000

Recommended Posts

Здравейте,

не намерих друга тема с такъв въпрос за това питам в нова... ако има такава вече... сори.

 

Тааа обмислям да се кача на въпросната Хонда и проучвам как стои въпроса с поддръжката и частите.

 

Части

След просто търсене в известните сайтове с части почти не намирам такива за S2000... намират ли се на нашия пазар или...?

 

Качество

Как е с качеството (колкото и относителен да е въпроса)... бидейки Хонда най-вероятно не се троши всеки ден.. ама да питам.

 

Майстори

Има ли читави майстори които да правят този мотор, тъй като не е най популярния? (за района на София става въпрос)

 

 

Като цяло... цена/качество/кеф... какво ще кажат притежателите?

 

Поздрави,

Мартин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...във форума имаше тема за такъв автомобил мисля.Колегата Инсулин май писа за нея нали си купи такава а и един чужденец доста писа пак за този модел.В Русе също има и момчето си е предоволно от нея и според мен кеф/цена/качество няма да те разочарова :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chris_barnes - Мерси.. приятно четиво :)

@Eди Ведър - Ще потърся... мерси за информацията ;)

Поздрави,

Мартин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кеф/цена/качество :cool:

Това е най-важното съотношение за всеки автомобил. S2000 не съм карал, но съм раздвижвал Мазда МХ5, която е много сходна по концепция, но с по-малко коне. Еми голям кеф си е! Не е скъпа, а е и здрава (в сранение с алтернативите). Според мен S2000 ще е още по-приятна за каране, а подръжката едва ли е по-различна от повечето Хонди - хубаво масло и качествен бензин плюс обичайните консумативи - ремъци, филтри, накладки.П.П. К20 с ремък или верига е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм карал С2000 (за съжаление), но има предостатъчно информация в уикипедия, например.

"The S2000 achieved what Honda claimed as the "top level performance in the world" for a 2-liter naturally aspirated engine."

Немалко награди: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000#Reviews_and_awardsКолкото до части - официалните дилъри в София ще имат, не се притеснявай. В сервиза на Юби Ко лично два пъти съм виждал една сива и една синя бройки. Едва ли ще сгрешиш, ако я вземеш тази кола, имайки предвид широкото одобрение. Аз също не бих се замислил, ако имах пари за втора кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. К20 с ремък или верига е?

К20 е с верига по принцип, но в S2000 се слагат F20C и F22C (вторият се монтира след 2004-а година и само за моделите за Сев. Америка и Япония), също са с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията! :honda: Значи бъдещите собственици на S2000 имат един дерт по-малко при първоначалното обслужване :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едва ли, веригите също се сменят и не струват колкото ремъка със сигурност

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирасе, че се сменят. Ако искате да Ви е мирна главата де :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз не казвам, че не се сменят, но поне имат по-голям пробег от ремъка ;) (което обаче не важи за обтяжните ролки)Кажете сега нещо за S2000. Кое се чупи, скъпо ли ит.н........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...еми ще трябва да почакаш някой да счупи нещо ,че да ти каже те май не са от чупливите все пак тва е реномето на спортните Хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от търсените и скъпи части е заден шенкел :) . Почнеш ли да си я подкарваш тая кола това е едно от първите неща които ще се наложи да сменяш докато се понаучиш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз не казвам, че не се сменят, но поне имат по-голям пробег от ремъка ;) (което обаче не важи за обтяжните ролки)Кажете сега нещо за S2000. Кое се чупи, скъпо ли ит.н........

Aнгренажната верига не се опъва с ролки както ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от търсените и скъпи части е заден шенкел :) . Почнеш ли да си я подкарваш тая кола това е едно от първите неща които ще се наложи да сменяш докато се понаучиш :lol:

Трябва да внимаваш със замятането в завоя :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което съм чел и чул,колата си е супер.Няма доказани дефекти на модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип тая кола е просто "ЧУК", няма мърдане, освен най-слабото и място, доколкото съм чел в форуми, много от хората се оплакват от полуоски и диф., защото неможе да издържа на голями Нм., дори и в "сток" вариант колата просто не става за стартове и дрифт. И аз много обмислях да си взема s2000 ама с взимането не ми се дава поне 3000$ + 1000 и нещо за LSD. Разбира се това е за по-така каране, иначе ако си я караш като "бабичка" няма проблеми тогава :)_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой гледал ли е тази S2000 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11284233993597255&f1=detailsВече година се продава,а цената е повече от добра,каква е причината да не е продадена до сега ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено грозни джанти може би :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 2 сериозни удара от предишния собственик,мотора също е отварян......а и това е възможно най лайняния цвят за тази кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и в момента е със счупен мотор , кутия , кардан и диф за смяна :) Айрбеци няма и т.н. Няма вариант читава кола на такава цена . Защо другите S-ки струват по 30хилки а тая 10 хилки ,защо не си го задавате тоя въпрос ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола съм я виждал на репатрак доста лошо блъсната !После я виждах на улицата паркирана (оправена вече ) НЕ МИ ХАРВСА как са я оправили луфтове разминавания абе с 2 думи никога не бих взел такава кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...