maaartin 0 #1 Публикувано 30 Май, 2011 Здравейте, не намерих друга тема с такъв въпрос за това питам в нова... ако има такава вече... сори. Тааа обмислям да се кача на въпросната Хонда и проучвам как стои въпроса с поддръжката и частите. Части След просто търсене в известните сайтове с части почти не намирам такива за S2000... намират ли се на нашия пазар или...? Качество Как е с качеството (колкото и относителен да е въпроса)... бидейки Хонда най-вероятно не се троши всеки ден.. ама да питам. Майстори Има ли читави майстори които да правят този мотор, тъй като не е най популярния? (за района на София става въпрос) Като цяло... цена/качество/кеф... какво ще кажат притежателите? Поздрави, Мартин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 30 Май, 2011 Ето ти малко полезно инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 31 Май, 2011 ...във форума имаше тема за такъв автомобил мисля.Колегата Инсулин май писа за нея нали си купи такава а и един чужденец доста писа пак за този модел.В Русе също има и момчето си е предоволно от нея и според мен кеф/цена/качество няма да те разочарова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maaartin 0 #4 Отговорено 31 Май, 2011 @chris_barnes - Мерси.. приятно четиво @Eди Ведър - Ще потърся... мерси за информацията Поздрави, Мартин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #5 Отговорено 1 Юни, 2011 кеф/цена/качество Това е най-важното съотношение за всеки автомобил. S2000 не съм карал, но съм раздвижвал Мазда МХ5, която е много сходна по концепция, но с по-малко коне. Еми голям кеф си е! Не е скъпа, а е и здрава (в сранение с алтернативите). Според мен S2000 ще е още по-приятна за каране, а подръжката едва ли е по-различна от повечето Хонди - хубаво масло и качествен бензин плюс обичайните консумативи - ремъци, филтри, накладки.П.П. К20 с ремък или верига е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #6 Отговорено 1 Юни, 2011 Аз също не съм карал С2000 (за съжаление), но има предостатъчно информация в уикипедия, например. "The S2000 achieved what Honda claimed as the "top level performance in the world" for a 2-liter naturally aspirated engine."Немалко награди: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000#Reviews_and_awardsКолкото до части - официалните дилъри в София ще имат, не се притеснявай. В сервиза на Юби Ко лично два пъти съм виждал една сива и една синя бройки. Едва ли ще сгрешиш, ако я вземеш тази кола, имайки предвид широкото одобрение. Аз също не бих се замислил, ако имах пари за втора кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #7 Отговорено 1 Юни, 2011 П.П. К20 с ремък или верига е?К20 е с верига по принцип, но в S2000 се слагат F20C и F22C (вторият се монтира след 2004-а година и само за моделите за Сев. Америка и Япония), също са с верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #8 Отговорено 1 Юни, 2011 Благодаря за информацията! Значи бъдещите собственици на S2000 имат един дерт по-малко при първоначалното обслужване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 1 Юни, 2011 (Редактирано) Едва ли, веригите също се сменят и не струват колкото ремъка със сигурност Редактирано 1 Юни, 2011 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #10 Отговорено 1 Юни, 2011 Разбирасе, че се сменят. Ако искате да Ви е мирна главата де 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #11 Отговорено 2 Юни, 2011 Е, аз не казвам, че не се сменят, но поне имат по-голям пробег от ремъка (което обаче не важи за обтяжните ролки)Кажете сега нещо за S2000. Кое се чупи, скъпо ли ит.н........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 2 Юни, 2011 ...еми ще трябва да почакаш някой да счупи нещо ,че да ти каже те май не са от чупливите все пак тва е реномето на спортните Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #13 Отговорено 3 Юни, 2011 Една от търсените и скъпи части е заден шенкел . Почнеш ли да си я подкарваш тая кола това е едно от първите неща които ще се наложи да сменяш докато се понаучиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 3 Юни, 2011 Е, аз не казвам, че не се сменят, но поне имат по-голям пробег от ремъка (което обаче не важи за обтяжните ролки)Кажете сега нещо за S2000. Кое се чупи, скъпо ли ит.н........Aнгренажната верига не се опъва с ролки както ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #15 Отговорено 23 Февруари, 2012 Една от търсените и скъпи части е заден шенкел . Почнеш ли да си я подкарваш тая кола това е едно от първите неща които ще се наложи да сменяш докато се понаучиш Трябва да внимаваш със замятането в завоя :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kontev 0 #16 Отговорено 24 Февруари, 2012 От това което съм чел и чул,колата си е супер.Няма доказани дефекти на модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HaZe 7 #17 Отговорено 25 Февруари, 2012 По-принцип тая кола е просто "ЧУК", няма мърдане, освен най-слабото и място, доколкото съм чел в форуми, много от хората се оплакват от полуоски и диф., защото неможе да издържа на голями Нм., дори и в "сток" вариант колата просто не става за стартове и дрифт. И аз много обмислях да си взема s2000 ама с взимането не ми се дава поне 3000$ + 1000 и нещо за LSD. Разбира се това е за по-така каране, иначе ако си я караш като "бабичка" няма проблеми тогава _ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #18 Отговорено 25 Февруари, 2012 Някой гледал ли е тази S2000 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11284233993597255&f1=detailsВече година се продава,а цената е повече от добра,каква е причината да не е продадена до сега ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #19 Отговорено 25 Февруари, 2012 Прекалено грозни джанти може би Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #20 Отговорено 25 Февруари, 2012 Поне 2 сериозни удара от предишния собственик,мотора също е отварян......а и това е възможно най лайняния цвят за тази кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #21 Отговорено 25 Февруари, 2012 Тя и в момента е със счупен мотор , кутия , кардан и диф за смяна Айрбеци няма и т.н. Няма вариант читава кола на такава цена . Защо другите S-ки струват по 30хилки а тая 10 хилки ,защо не си го задавате тоя въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #22 Отговорено 25 Февруари, 2012 Тази кола съм я виждал на репатрак доста лошо блъсната !После я виждах на улицата паркирана (оправена вече ) НЕ МИ ХАРВСА как са я оправили луфтове разминавания абе с 2 думи никога не бих взел такава кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове