Jump to content

Recommended Posts

Имам един въпрос. Може ли при неподходящи свещи да се отрази на разхода на горивото или на вървенето на автомобила? Защото сложих свещи ДЕНЗО с по-голямо топлинно число и ми се струва че ми качи с почти литър разхода на сивика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демек по-топли си сложил, така ли?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, наистина добър въпрос. ЦЪК Това може да отговори донякъде. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демек по-топли си сложил, така ли?

Ами да! И веднага ми скочи с литър разхода,а високите станаха малко по-добри от преди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. при нормално (градско) каране свещта "изстива" твърде бърао и работата и се влошава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова! В ниските стана малко по-мудна а във високите е фурия! Но,на извънградско със средна скорост около 120 км. в час ми даваше около 6.3-6.5 разход,а после с тези свещи стана на 7.5-7.8...приблизително!!! А в града от 8 отиде на 8.8-9 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой сивици ги дават с топлинно число 5, други с 6.Някои и с 2-те.По-ниското число са по-топли.За повече градско каране в ниски и средни обороти - 5, по-висока температура в камерата и по-добро изгаряне.За повече каране в лютеницата - 6, не позволяват прегряване , но при нормално каране колата е един вид "студена".За турбо дзверове и коли с голяма степен на сгъстяване - 7 и нагоре за да пазят от детонации.Това знам аз.ПС: Деба , трябва да сменям свещите, бях забравил.

Редактирано от Izanagi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм отворко по моторите,но до сега съм я карал със свещите които си пише на агренажния ремък NGK и всичко беше ок! Маи ще махам дензото и пак ще си сложа като оригиналните пък ще видим какво ще се получи?Но 1 литър си е много ако е от свещите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам по топли, по студени ама верно има разлика между иридиеви и обикновенни, до днес бях с иридиеви и си викам бе ко толкова не върви кои знае колко, няма разлиак в разсхода, за ко да купувам нови да се набутвам. Ама си викам чакаи да сложа старите NGK (на 10х.км) да видя как беше с тях. Е разликата е очевадна, колата въобще не ускорява както с иридиевите, за да си затвърдя твърдението след малко като поизстине пак ще сложа иридиевите за да направя разлика и ще кажа внушавам ли си или наистина върви повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа сложих иридиевите, разликата е минимална, като чили малко по от рано почва да ускорява добре, към 3700 се изстрелва с обикновените тва усещане е към 4000 оборота, и мотора бачка малко по тихо. туи то мисля да се набутам едни 60 кинта за нови иридиики. Наи малкото че следващия път ще ги сменя след 50 000 км поне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си втълпяваш разлика има макар и минимална.С иридиевите като чели се получава по добро изгаряне и от там идва разликата ;) Тази гимнастика съм я правил няколко пъти и затова съм сигурен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубуу де,за вървемето разбрах! Но не разбрах дали разхода се променя?Защото кило от горе или от долу за мен си има значение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе чесно съмнявам се да вдигне толкова много разсхода заради малко по различни топлинно число, тва не са 100-200 грама говориш за литър и отгоре. Ако такова нещо се случваше от промяна на топлинното число то този факт щеше да е толкова известен че първия урок по ДВГ щеше с него да почва. Нещо друго прави проблема, да не си заредил някъв кофти бензин или знам ли, колко пъти отчете висок разсход? еднократно ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами вече 5 резервоара ми дава такава разлика! Аз винаги го пълня ФУЛ! И за това знам колко точно е изгорила!Пък я карам вече 4 години и всички фитри са на не повече от 5-6 хил.км.Винаги си проверявам гумите,пък карането ми е почти еднакво всеки път и не съм правил нищо различно по колата освен другите свещи,които не отговарят на оригиналните!Днеска ги смених с NGK по каталожния номер и напълних пак до горе и може би до 7 дена ще разбера как стоят нещата!А за лошия бензин не зна но винаги зареждам на една и съща бензиностанция-OMV!

Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то с грешно числи си е гадно. Студена я няма никаква,нали? Карал съм д13б2 със свещи 8ци, докато се чудехме защо прегреваха. Е нема такъв умрел кон. Хем не върви, хем и под 9 газ не пада. Сложи си стоковите и си свиркай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме резултата от засечката, наистина ми е много интересно дали е възможно само с число разлика да даде такъв преразход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такаааааааааа,извънградско не съм го засякъл още но мога да кажа че само градско сега ми даде с20 литра 255 километра което прави 7.85 , което си голямо постижение! От 8.9 на 7.85 си е направо супер за едни свещи с различно топлинно число от оригинала! Ще я пробвам и на извъндрадско и даже да сте я позабравили темата ще пиша за да се знае!!!Явно не трябва да се пренебрегват тези неща,които японеца си е написал и препоръчал за автомобила........

Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво маиничка, чесно да си призная не го вярвах ама уви. Радвам се че проблема беше установен и научихме още един урок :) аз тея дни ще ходя за нови иридиики :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам как се отразяват на вървенето и също как се отразяват на детонациите при турботата.Знам че трябва да има разлика в разхода, но никога не съм се замислял.Интересно е как за националната аз дадох разход 8, а Роси 6, ще я питам с какви свещи е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво маиничка, чесно да си призная не го вярвах ама уви. Радвам се че проблема беше установен и научихме още един урок :) аз тея дни ще ходя за нови иридиики :)

Много ги хвалят тези иридиики,ама ако аз си взема с гаранция ще почне да ми лапа 12 градско,къвто съм си карък! Или свещите ще се окажат някви фалшиви,или ще се обърка нещо друго...........абееееееее,караите си ги тея иридиики!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи кои модел са твоите в момента да видим пасват ли с моите, ако пасват като си взема тея дни нови ще ти дам да пробваш старите ми иридиики. Поне да знаеш чер си опитал, а ако чак толкова ти харесат ще ти взема и на тебе с 20% надолу от цената им :) Инак и аз не бих платил реалната им стоиност, цифра си е баси :) Ама тя пък си го е заслужила, за 2 години нищо не е пожелала, краино време е да и подаря нещо да не ми се обиди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иридиевите си заслужават парите :P Вярно че тук в българия не се знае на какъв боклук ще попаднеш но спокойно можеш да ги вземеш отвън ;)Това че с иридиевите ще лапа повече са пълни глупости :P разпространявани от хора които никога не са карали с тях ;) Най добрият начин да разбереш дали дадено неще ще работи при теб е да пробваш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с разхода не е от иридиевите свеши, а от грешното топлинно число.Иридиевите трябва да намалят разхода в сравнение с оригиналните , когат о са със същото топлинно число.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааааааа,нека да отбележа в тази позабравена тема,че вчера направих един по-дълъг преход и мога със сигурност да твърдя,че правилното топлинно число на свещите си има голямо значение!Както бях писал по-горе с неправилните свещи ми даваше при 120км. на извънградско около 7.8 разход които е много! А сега мога да твърдя,че за изминатите 310 км. само извънградско със 19 литра бензин,което прави по мои изчисления около 6.2 на 100,си е супер постижение! И скоростта е пак около 120-130 км. в час!Половината на магистралата,половоината на междуселски пътища и даже за няколко момента съм вдигал над 160-170!!! Толкова от мен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна тази интересна тема че имах интересен случай с един Софийски сервиз.

Няма да споменавам името да не стават интриги !

Та двигателя е К20А1 -2.0 см. 156 к.с.

 

Според http://www.hondapart...Ignition%20Coil

 

препоръчва се точно Иридиева свещ - SPARK PLUG (IZFR6K11) (NGK)

 

 

 

А пък от тозиш сайт дават http://japancars.ru/...&nplblk=E__0501

 

- PLUG, SPARK (ZFR6K-11) (NGK)

 

И не се сещам сега къде гелдах дават и двата модела свещи – иридиеви и нормални независимо Денсо или НЖК.

 

 

 

Обаче от сервиза ми заявиха че иридиевите свещи не били по добри и да не съм четял много по форумите и по разни търговски сайтове защото не били много прави там освен това те имали оригинална програма на Хонда.

Т.е. ми обясниха, че за да съм с иридиеви свещи буталото трябвало да има не знам си каква вдлъбнатина – демек горивната камера била по различна. В същото време бях с иридиевите свещи и ми прочетоха с компютъра че колата работи на 0 градуса предварение т.е. няма предварение. След тяхната препоръка взех обикновени свещи (ZFR6K-11) (NGK) и не забелязвам някаква по различна работа на двигателя, но все още не съм ходил да видя дали ще има разлика в предварението.

 

 

Какво е вашето мнение за иридиевите свещи за този двигател ? Не срещнах нищо във форума на друго место.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз бях си взел njk свещи от магазина по каталожен номер и отговаряха точно на старите.Като ги сложих колата почна да прекъсва и да не работи равномерно като е студена.Смених и кабели,капачка и палец но не се оправи.После си взех пак същите свещи но от друг магазин и всичко се оправи.Според мен продават много ментета свещи в оригинални опаковки и може да си случил на кофти свещи както стана при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от майстори :angry: Слагай иридиеви свещи и спри да ходиш при разбирачи ;)Ще развалят колата ......

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... ,та вапросамие какви све6ти да взема 4есами за смиана

Ако не бързаш си поръчай от общите поръчки от USA цените са няколко пъти по евтиниhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=77630 Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият линк е за К24 които на всякъде са с иридиеви свещи

Да повдигна тази интересна тема че имах интересен случай с един Софийски сервиз.

Няма да споменавам името да не стават интриги !

Та двигателя е К20А1 -2.0 см. 156 к.с.

 

Според http://www.hondapart...Ignition%20Coil

 

препоръчва се точно Иридиева свещ - SPARK PLUG (IZFR6K11) (NGK)

 

 

 

А пък от тозиш сайт дават http://japancars.ru/...&nplblk=E__0501

 

- PLUG, SPARK (ZFR6K-11) (NGK)

 

И не се сещам сега къде гелдах дават и двата модела свещи – иридиеви и нормални независимо Денсо или НЖК.

 

 

 

Обаче от сервиза ми заявиха че иридиевите свещи не били по добри и да не съм четял много по форумите и по разни търговски сайтове защото не били много прави там освен това те имали оригинална програма на Хонда.

Т.е. ми обясниха, че за да съм с иридиеви свещи буталото трябвало да има не знам си каква вдлъбнатина – демек горивната камера била по различна. В същото време бях с иридиевите свещи и ми прочетоха с компютъра че колата работи на 0 градуса предварение т.е. няма предварение. След тяхната препоръка взех обикновени свещи (ZFR6K-11) (NGK) и не забелязвам някаква по различна работа на двигателя, но все още не съм ходил да видя дали ще има разлика в предварението.

 

 

Какво е вашето мнение за иридиевите свещи за този двигател ? Не срещнах нищо във форума на друго место.

 

Благодаря предварително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е ,че много четене в форумите вреди.Нещо сте с грешка момчета.Иридий,платина,2,3-5 полюса нямат никакво значение за разхода.На сайта на производителя има таблици с правилното число за модел и двигател.Всички доработки на стандартната медна свещ се правят с цел по-голяма износоустойчивост и по-голяма простакоустойчивост.Давам примерСвещ с 2 електрода е теоретично 1,5 пъти с по-дълъг чивот от колкото еднополюсната свещ.3 електродната е два пъти по износоустойчива от едноелектродната.Как става това?Искрата винаги цели по-късия елктрод или по-студения електрод.Винаги само единия обаче.Така примерно 30к километра без смяна /регулировка не се забелязва проблем.Броя на електродите няма никакво значвние ако колата се обслужва правилно.Платинените свещи са с идеята за 50-60к км без обслужване.Иридиевите са с коренно различна цел.Малкия електрод води до по-тънка и еднородна искра,това че се износват най-бавно си е екстра от материала.Необходимостта от свещи които да работят над 7-8к оборота без да мажат(да светят постоянно)води до разработката на иридиевите сещи.До 5-6 к няма никаква разлика.Вършат перфектна работа за газ когато минеш нивото на изключвателя.Имам над 130к км пробег с Дензо ИК20 и ги ползвам само лятото защото зимата имат проблем с голямото раззстояние и ниската компресия.Та с 2 думи ако си карате стандартен автомобил с нормална компресия и до 3500 оборота си купувайте обикновенни свещи.Ако имате тунинг,висока компресия и липса на изключвател,както и турбо,то ще усетите някаква разлика в високите обороти.Поздрави и не слушайте всеки кво пише по форумите.Искам колегата дето твърди че му е паднал разхода да ми го докаже.Поздрави!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама кои от тез дето сам изброил ,даите савет,или от тез iridiom

 

Май те е домързяло да прочетеш цялата обява за общата поръчка

от този сайт http://japancars.ru/cat/honda си вкарваш ВИН номера и си намираш свещите какви са ти по рама или пък си ги търси - по марка, модел и т.н. ! За да не сбъркаш обаче е най добре с ВИН на рамата и си търсиш къде са нарисувани свеите.

Твоята кола и двигател не знам какви са точно свещите .

 

Ами такъв е линка защото няма К20 или поне не съм намерил на този сайт . Пък може и да има значение от К20 И K24 бла годаря за напомнянето !

Ами на мен на другата кола ,която не е Хонда ми падна разхода ама защото две от свещите са били калпави - но не даваха никакви признаци за това и въпреки че на каране не се усещаха да прекъсват ! Но след като ги смених и ги сложих на машина да ги тествам веднага се оказха кофти ! Тъй че може и 2 литра да ти падне ако предните ти свещи не са били в ред - това важи както за нови свещи така и за стари Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK PFR6G по принцип са за субару,ако се сложат на сивик д15б7 какъв може да бъде проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK PFR6G по принцип са за субару,ако се сложат на сивик д15б7 какъв може да бъде проблема?

Може да си прецакаш бобините !За да дава кило разлика - значи че едните свещи въобще не работят както трябва - демек са за смяна !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май те е домързяло да прочетеш цялата обява за общата поръчка

от този сайт http://japancars.ru/cat/honda си вкарваш ВИН номера и си намираш свещите какви са ти по рама или пък си ги търси - по марка, модел и т.н. ! За да не сбъркаш обаче е най добре с ВИН на рамата и си търсиш къде са нарисувани свеите.

Твоята кола и двигател не знам какви са точно свещите .

 

Ами такъв е линка защото няма К20 или поне не съм намерил на този сайт . Пък може и да има значение от К20 И K24 бла годаря за напомнянето !

Ами на мен на другата кола ,която не е Хонда ми падна разхода ама защото две от свещите са били калпави - но не даваха никакви признаци за това и въпреки че на каране не се усещаха да прекъсват ! Но след като ги смених и ги сложих на машина да ги тествам веднага се оказха кофти ! Тъй че може и 2 литра да ти падне ако предните ти свещи не са били в ред - това важи както за нови свещи така и за стари Публикувано изображение

 

Има за К20А2 ,но трябва да вкараш вин-а Ето това излиза PLUG, SPARK (IFR7G-11KS) NGK ,каталожен номер-98079-571-CV или 98079-571-BV

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От обикновени денсо към денсо иридиум тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно! по каталог на NGK дават едни свещи /ZFR6F-11/ а по табелката на капака на мотора други /BKR5E-11/????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече над 150 000 км не съм сменял свещи и колата все още работи нормално (което ми се вижда все по странно)

Така че реших да ги сменям обаче не знам с какви. На старите не пише абсолютно нищо

 

кажете си мнението за

NGK (4363) PZFR5F-11 Laser Platinum Spark Plug

 

двигателя е D14A8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са извънземни.Продължавай да караш с тях,близко си до Гинес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тея километри съм ги минал аз а кога ги е сменял предишния собственик само той си знаеблагодаря за изчерпателното инфо все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...