FuckHonda 20 #1 Публикувано 26 Април, 2011 Здравейте колеги имам питане. Колко оборота трябва да държи на празен ход стоково д15б2 5 генерация 95та година като загрее, че ми се струват множко в момента под 900 не падат ако ще и цял ден да съм я карал. Сменял съм термостат наскоро ако има значение.Замислил съм по нататък да се правя на майстор и да изчистя дросела и стъпковия мотор. Но после ще иска ли обучение ЕКУ то щото на ВАГ групата трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 26 Април, 2011 Ами трябва да е на първата стрелка преди 1000 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Se†heriaL 2 #3 Отговорено 26 Април, 2011 До колкото знам трябва да е 750, 800 стоково. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 26 Април, 2011 800 +-50(има малка вероятност да беше +-25) виждал съм моята (с цифров оборотомер) да ги държи доста точно известно време преди газовата да осере терени за пореден път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #5 Отговорено 26 Април, 2011 Изглежда имам някакъв проблем с горенето и от няколко месеца различни майстори не могат да разберат каква е причината. Всеки ти взема парите сменя на сляпо и вдига рамеме Като я вземахме гореше 17на 100 градско на къси разстояния зимно време, мирише на неизгорял бензин от аспуха, гореше масло (400 милилитра на 1000 км)Единия майстор смени свещите, въздушния филтър, каза че нямам никаква компресия, напасна ми уш клапаните и компресията я направи 14-14-13,5-14 (което според него е добре) каза, че на делкото му е зададено голямо предварение и го мръдна на закъснение. След тази гимнастика ми падна разхода на 10 литра на 100 км. градско, зимно и къси пасове. Но двигатела стана муден в ниски обороти, придърпваше. Давам газ задържа и набира на степени и изведнъж като мине 2300 оборота набира. След реглажа на клапаните по генерацията се отвориха и дупчици(заварих ги). Както и да е 10 разход добре, но миришеше на бензин яко.Ходих при друг майстор, сипа ми някаква газ в цилиндрите стоя 1 нощ така, промихме двигатела с масло за промиване. Налях му скъпо масло на Мотул за такива двигатели високооборотни и стари и една добавка с ТЮВ на Лики Моли и вече 2000 км не е пипнала масълце. Споменах му за делкото че другия майстор го е дал много на закъснение и той го мръдна като му даде повече предварение, но моментално разхода се покачи на 13. Същия забеляза, че не работи и термостата сменихме го, и прави множество замервания на Ламбда сондата, която като загрее колектора и си дава нормални показания. Преди каза, че маслото като горяло обърква работата на сондата, след процедурата с газта уж се оправило.Кажете ми вече не знам какво да правя не върви тази кола в ниски и гори много.Започнах да си мисля дали не му е дошло времето на катализаторчето или да е неправилно зацепен агренажния ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 26 Април, 2011 Колега добре си я подкарал,по пешман майстори Като махнеш катализатора и не се оправи кое след това ще е наред Като гледам ще хвърлиш един куп пари като за основен ремонт а всъщност няма да има подобрения Немога да гадая но най добре да я види човек който е виждал хонда а не само москвичи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 26 Април, 2011 Колега добре си я подкарал,по пешман майстори Като махнеш катализатора и не се оправи кое след това ще е наред Като гледам ще хвърлиш един куп пари като за основен ремонт а всъщност няма да има подобрения Немога да гадая но най добре да я види човек който е виждал хонда а не само москвичи Да съгласен съм с тебе От варна съм искам майстор хондаджия !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #8 Отговорено 26 Април, 2011 Еми братле то повече от майстори на хонда във Варна и София няма повече Сещам се поне за един двама които ще т инаправят колата но просто да не се приема като реклама няма да казвам имена.Отиди на следващата Хонда Среща Варна и ще намериш кой да ти направи колата. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 26 Април, 2011 (Редактирано) Е Тоя пич го хвалят по ваше село 0878977123-Дидо намира се до Метро Редактирано 26 Април, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 26 Април, 2011 10 на 100 бензин ли бе колега? Това пак е много... Докъто бях все още моно инжекция ми гореше макс 6 на 100 градско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #11 Отговорено 26 Април, 2011 (Редактирано) Добре да му таковам и моното Кой е най-евтиния вариант за пълна инжекция - части от д15б7 ли, и кои точно? Ако не я направя PGMFI пък на Редактирано 26 Април, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 26 Април, 2011 Глупости - 6/100 градско никога не може да ти гори колата Реалния разход на д15б2-ка в градски условия е поне от 7 нагоре !!! Бъдете прецизни в засичането на разхода само по системата пълен резервоар - 100 км - пълен резервоар да гледате , че стрелката е стигнала червената зона , а километрите са еди колко си довежда до разлики в засичането до 2 литра Колега отиди при Дидо , ще ти свърши работа . Но на мен ми звучи на неправилно зацепен ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #13 Отговорено 26 Април, 2011 Tino 6 на 100 никога не ми е падал - нямаше да се оплаквам даже Рекорда ми е до 10 на 100 но не вървеше хич, много спъната от всякъдеОтносно агренажа на д15б2 вярно ли е, че 1 зъб да е разминаването, няма да върви наистина като хората и няма как да не разбера. Сивика е пушка ама от 2700 оборота на горе За суап-а пълна инжекция съм повече от сериозен. Д15Б7 ли ми е най евтино и какво ми е необходимо, дотука разбрах ЕКУ щот моито не е ОБД1 оборудван всумакател и жило на газта и преправяне на инсталациите. Някакви скрити бонуси други има ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #14 Отговорено 26 Април, 2011 Tino 6 на 100 никога не ми е падал - нямаше да се оплаквам даже Рекорда ми е до 10 на 100 но не вървеше хич, много спъната от всякъдеОтносно агренажа на д15б2 вярно ли е, че 1 зъб да е разминаването, няма да върви наистина като хората и няма как да не разбера. Сивика е пушка ама от 2700 оборота на горе За суап-а пълна инжекция съм повече от сериозен. Д15Б7 ли ми е най евтино и какво ми е необходимо, дотука разбрах ЕКУ щот моито не е ОБД1 оборудван всумакател и жило на газта и преправяне на инсталациите. Някакви скрити бонуси други има ли колега и делкото от Б7-ицата ще ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #15 Отговорено 26 Април, 2011 Вярно е да , дали един напред или назад , винаги ще ти се отрази на вървенето и разхода В единия случай при натиснат сериозно педала на газта ще чуеш като тракане от самия двигател , реално ти чука аванса а във втория случай просто колата няма да върви и ще харчи . За това при местене на делкото нещата се променят , но от там не можеш да направиш нужната настройка иска си презацепване Най-добре отивай при Дидо .Относно тунинг към пълна инжекция - има теми , в които е подробно разисквано !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #16 Отговорено 26 Април, 2011 от д16а6 е идеален вариант.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #17 Отговорено 26 Април, 2011 10 на 100 бензин ли бе колега? Това пак е много... Докъто бях все още моно инжекция ми гореше макс 6 на 100 градско.И после кат напиша нещо ми маат уорнове...ма при такива гълъбчета как да се стърпи човек... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #18 Отговорено 26 Април, 2011 (Редактирано) Вярно е да , дали един напред или назад , винаги ще ти се отрази на вървенето и разхода В единия случай при натиснат сериозно педала на газта ще чуеш като тракане от самия двигател , реално ти чука аванса а във втория случай просто колата няма да върви и ще харчи . За това при местене на делкото нещата се променят , но от там не можеш да направиш нужната настройка иска си презацепване Най-добре отивай при Дидо .Относно тунинг към пълна инжекция - има теми , в които е подробно разисквано !!!За съжаление теми от сорта на from d15b2 to d15b7 няма цели, или поне не откривам, виж за д16-кови глави, и по-сериозни суапове има много, стъпка по стъпка, че и със снимки.Значи: делко, ЕКУ, всумактел, жило газ, (гарнитура за всуматела предполагам) и човек който да преинсталира Започна да ми харесва идеята. Вижте колеги не искам да съм рацер, искам да ми върви нормално колата и разхода да е в норма. :beer2: Редактирано 26 Април, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #19 Отговорено 27 Април, 2011 Малко по отгоре в "Полезни Технически"- http://www.psytronix.org/xo/modules/smartsection/item.php?itemid=8&sel_lang=bulgarianПълно описание,че и със снимки ,от Емо(1Net). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #20 Отговорено 28 Юли, 2012 Я каква тема имало тука Тъй, мина доста време скъсах един агренажен ремък - и тука да кажа няма проблем за д15б2 сложих нов там с ролката му, и колата стана друга, осезаемо по-жива. Дидо вика че е МНОГО вероятно да е бягала центровката с 1 зъб. След туй разхода ми падна на 9-10(лято-зима) което е ми дедазнам аз и свикнах за почти 2 години на горенето. Смених генерацията след колектора до крайното с такава по каталог с 2 резонатора и стана супер тиха. Старата се беше отворила на 200 места.. оказа се, че нямам катализатор.(туй го казвамвъв връзка от преден пост в тази тема) Ся стига съм дрънкал глупости ми да карам по същество. Загряла ми държи 1100 оборота в жегите по оборотомер и по електронен такъв. Мога ли по някакъв начин да бутна нещо и да ги сваля до 850 мисля, че трябва ????? двигатела е пак казвам любимия д15б2 в заводски вид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #21 Отговорено 3 Август, 2012 (Редактирано) Никой ли не знае ? Редактирано 3 Август, 2012 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #22 Отговорено 3 Август, 2012 И аз имах проблем с висок празен ход,оказа се ,че жилото на газта ми заяжда! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове