Jump to content
red_devil

Имат ли защита двигателите д13б2 д15б2 б16а2и другите

Recommended Posts

Здравейте колеги интересува ме дали д13б2 има защита ако скъсам ремък?Чувал съм че д15 имат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм информиран не удрят клапани,само ВТЕК моторите и то във ВТЕК

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден имаше подобна тема само че за F серията ,дайте да се направи тема и да се качи във важни със списък на моторите за които е фатално късането на ремъка-да го съставят спецовете от форума начело с Омбре разбира се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B2 има защита от късане на ремък със сигурност. За D13 - не знам?!

VTEC моторите имат защита само когато не са в обороти, тоест "във VTEC". Знам това със сигурност поне за D16Z6 !!!

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да кажа и ВТЕК не удрят извън ВТЕК-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е много важна,все пак всеки трябва да знае какво има под капака...АЗ НЕЗНАМ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф, ама ме интересува как седи въпроса със D16Z5 ? Какво става когато се скъса ремак там, има ли защита?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16з5 сигурно ще има,нека някой които разбира повече да се обади а не да гадаем.Мен ме интересува д13б2 дали има? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15 суап със д16э9 глава има ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат......среща при всякакви обороти :(

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте а D15Z3 имали защита или няма.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че д16з5,д15б2,д13б2,а6 и т.н ще ударят клапани,защото при скъсване на ремък центровката се размества и положението на разпределителните валове зависи как ще останат, при центровка ако прехварлиш 1 зъб не може да превъртиш колянов вал преди да завъртиш разпределителните валове.За д16з5 мотора съм сигурен,че ще удари клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не пиши неща,които не си сигурун.Д15б2 ще удари на кукуво лято ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега кажи тогава защо няма да удари клапани или си нямаш на идея.p.s не се заяждам просто искам да ми отговориш.

Редактирано от generalaa1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на годината скъсах ангренаж в движение на Д15З6 на 4-та предавка с около 2000-2500 оборота...НА КОЛАТА И НЯМА НИЩО...единствената беля е че беше счупила ухото на датчика за отхлабен ремък.за по високи обороти вече незнам...не съм от компетентните но нека и аз да изкажа мнение...на челото на самото бутало има 4 разреза за 4-те клапана под 45 градуса...това което ми казаха е че заради тези разрези и ниските обороти неби трябвало да е ударила но от 5000 оборота нагоре да не се надявам на това(удря ги).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имаше вече такава тема? ;)

Така или иначе, в някоя от многобройните такива по този въпрос, някой беше сложил връзка към каталога на Gates и беше казал, че ако срещу ремъка пише "Interference engine application", значи въпросният двигател няма защита. Не знам доколко е вярно, ето каталога, всеки да провери за себе си, при интерес от негова страна.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава тема! Ала колко е достоверна информацията тук ? :) D15B2 със сигурност чупи я клапани, я бутала ... !Свалял съм агренажния ремък ... срещат се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много сигурно ;) Засеците на буталата за какво са ,за красота ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б16а2 със сигурност няма на 8000-200 оборота. (на по ниски може и да има)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много сигурно ;) Засеците на буталата за какво са ,за красота ли.

...ако ги има :cool: Хич таман нямам намерения да споря. Само осветлявам мъглата. За заинтересованите -опита се прави лесно. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже спорите при какви обороти удряли или не,каква е разликата в работата на мотора при 1000 и при 5000 оборота?Ади за витеците като влезе във витек знам че клапаните отварят малко повече и се променя газоразпределението и за това ще се начупят,ама за мотор конструиран да не среща има ли разлика в какви обороти е скъсал ремъка?Проверката на сайта на гейтс нещо не ми изглежда много достоверна,на всеки мотор дава червено ,пък и ако не се лъжа мойта не излизаше с какъвто двигател е ,абе нещо не съвпадаше и както и да го пробвах все червено даваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има или не защита ти си сменяи ремъка.Знам за случаи в които малко нагар в освобожденията на буталата при късане на ремъка криви клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма да споря ,щом е така.Приятна смяна и припасване на клапани :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разчитаите на засеците аз също имам такива на Ф-серията ама и Омбре ми каза и аз сам проверих удрят се буталата и клапаните..при абсолютно всякакви обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...