Jump to content
Civic_6gen

Сивик D14A4-харчи масло, пуши и съвет за LPG!

Recommended Posts

Първо казвам здравейте на всички Хонда превържаници, какъвто от скоро съм и аз:)

Преди около десетина дни се сдобихме с едно Сивиче 6 генерация седан от най-първите!

Тъй като не съм много на ясно с нещата още, макар че доста време преди покупката съм изчел доста материали, ще ви помоля колеги да ме посъветвате по два въпроса който живо ме вълнуват в момента!

1. Двигателят е D14A4, колата работи доста добре като цяло, само ми се струва,че харчи много масло, не съм я засякал още колко точно, но след 3000об, отзад са страшни пушилки! Което от прочетеното тук ме навежда на мисълта (сегменти)! Тъй като за сега нямам намериние да отварям мотора поради финансофи причини мога ли да оправя положението с няква добавка (мисля да пробвам с http://moto-guard.com/ s тази), или е подобре да си я карам така и да си доливам само?

2. Другият ми въпрос е относно газификацията! Попадна ми на доста добра цена вакуумно Ловато, и според моя шеф, който е имал същата, казва,че обокновеното газово заспивало на този мотор, тъй като инжекциона не бил сложен! За това се чудя дали да се възползвам от офертата, или да търся някъв по-евтин варият на газов изжекцион?

Моля всички който са газафицирали такъв мотор да се включат, и да споделят, как се даржи колата на газ, колко харчи, гърми ли, и изобщо има ли ядове!

Знам, че има доста изписано и по двете теми,но въпреки това не мога да си дам отговор извинявам се, че се повтарям!

Благодаря предварително на всички отзовали се!

The Power of Dreams :huh::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!1-во - Честито за количката, много да те радва красавицата и само гориво да и сипваш (като оправиш проблема с маслото) :thumbs1:;) За пушилката може и да е малкото зло - гумичките на клапаните :ebanjeee: За газовото няма да имаш никакви проблеми с обикновенно газово, ние имаме две хонди 6 генерация хеч с д14а3 мотор и вече едната е на около 40 000 км другата на не знам колко (така я купих) и нямаме никакви ядове, малко по бавни са от колкото на бензин, но и без това тоя двигател е супер спънат :D на баща ми му гори около 8 - 9 - 10 на 100 мойта май отива към 12 :P Няма да имаш гърмежи понеже сме с метални колектори!Слагай и кавай щото поне аз като си направя сметката за 20 лв минавам 2 пъти повече разстояние от колкото на :D бензин

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с добавки, може да доливаш по-евтино масло - двигателите ни са здрави и не са капризни...Взимай газовата и не се притеснявай - аз имам една корейка "пълен инжекцион", която я карам с вакуумно Ловато. При Хондата трябва да е и по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с добавки, може да доливаш по-евтино масло - двигателите ни са здрави и не са капризни...

 

 

 

Те тва е съвет нема що па и ако тече да си долива М10Д .Ако е нужно де .Непрочетох с какво масло я караш ако си на 5в мини на 10в примерно и виш как ще е.За газта не би трябвало да имаш ядове.

 

 

П.п виж че може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като събрах малко впечатления от колицата, искам да ви споделя, как стоят нещата, който никак не са розови!За около 1000 км съм долял към 1,5 масло 10W40, като по време на пътя на няколко пъти изпреварих 2 натокани трабанчета, който в свавнение с мен не пушеха въобще!Диагнозата е повече от ясна, въпроса сега е тъй като ми предстой пак дълго пътуване, какво масло да си взема за доливане, замислям се за 20W50, което е минерално, и незнам какво ще стане като го смеся с 10W40?Или да си взема пак 10W40 да си доливам, това е дилемата, мисля, че по-гъстото ще го харчи по-малко, но дали ще маже добре, тъй като карам до около 3000 - 3500 об., и дали няма да се пресече?А относно газовото съм доста доволен, 9 градско и 7,5 извънградско, няма ядове, държи обороти, разлика в мощноста почти не усещам, екстра е за сега да чукам на дърво!Повъветвайте ме за малото!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бери грижа няма да се пресече,слагай смело ;) Само няколко съвета от човек минал по този път ;) Не я карай с повече от 2500 оборота,по малко ще пипа маслото.По надолнище не я пускай на скорост а я освободи че иначе след това яко изпушва отзад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и на мен ми направи голямо впечатление! Мерси колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По надолнище изключваш от скорост и след това като включиш няма да има облак :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като си изчел значи знаеш че си за основен ремонт!Що я купи таз кочина тогава?Не знам колко сполучливи са ремонтите ама гледам обяви все за след основен ремонт таман разработена и се продава!Аз от форда се напатих на основни ремонти и съм казал допре ли до отваряне на маторя паля клечката и се паля заедно с колата вече ,поне да не я мисля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Истината е че в България "майсторите" са търгаши не разбират а се "учат" ;) Нямам нищо против да платя за качество и гаранция но тук такова чудо няма ;) И аз вече не бих повторил грешката си но човек трябва да опита на собствен гръб ;) Закарах им тих бензинов автомобил,върнаха ми шумен "дизелов"такъв :D Поразработих я и сега я ръчкам яко докато умре :D Ще и сложа Ремус да не чувам "дизеловия"звук :D:D

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...По надолнище не я пускай на скорост а я освободи че иначе след това яко изпушва отзад...

А аз от прочетеното тук мога да кажа,че когато колата е за сегменти свещите изцапани и пуши винаги.А когато е за гумички на клапаните изпушва точно така като я пускаш на скорост и после подадеш газ изпушва изведнъж и спира,същото се получава и когато я запалиш в началото.Това се получава защото когато си на скорост и по надолнище горивото се спира и следователно има и по-малко въздух и когато двигателя няма от каде да засмуче въздуха най-слабото място е през гумичките,и като дръпне масло от там то се събира в цилиндрите(горене не се осъществява,все още)и когато подадеш газ,влиза бензин въздух и като се запали сичката тая чорба с маслото в цилиндрите изведнъж и става голям филм зад теб,и след малко спира защото маслото е изгоряло вече..А когато е от сегменти влиза постепенно и постоянно в цилиндрите и не се усеща толкова с пушак.Има и друг начин да поправиш спекли сегменти(ако е от сегментите и АКО СА СПЕКЛИ!!!) С течна газ мисля че беше-налива се през отворите на свещите да взлезе в цилиндрите и се оставя така.Газта изтича през сегментите и ги отпуска,но после трябва да сменяш масло,промивки и т.н щото сичко пада в картера все пак.Това съм чувал да го правят на стари коли и нз на нашите как ще се отрази за това да кажат по компетентнитеАко съм в грешка да ме поправи някой това знам от тук :) Имаше скоро една изчерпателна тема точно за това,като я намеря ще я постна.Поздрави :) Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за съжаление и аз явно имам такъв проблем, днес си купих мечтаната Хонда, Сивик 6ген. д14а4, като колата има забележки, но цената не беше лоша и затова поех този риск, та...в началото не ми направи впечатление колата да пуши, но след като я купих карах през Петрохан(където разбрах , защо съм си взел Хонда, а не Опел, какъвто карах до днес)колата се държеше прекрасно, като картингПубликувано изображениеПубликувано изображениеосновното ми притеснение обаче е че, като я понатиснах и замириса на масло, пича който беше с мен и караше зад мен, каза че колата гори масло, не пуши много, но излиза черен пушек като я натискам и сигурно за смяна са въпросните гумички.Държа да подчертая , че карах 3 други Сивика , като моя, които вървяха по същия начин , в смисъл като ускорение , пъргавост и звук, няма никакво тракане, тропане, почукване.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеДругите проблеми като изскубнатата аларма и неработещо централно и ръжда по вратата ги преживях, но ако това прекрасно моторче е сдало багажа ще се гръмна!И да, знам , че е трябвало да си купя друга, но като я видях и разбрах, че това Е КОЛАТА!Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Valio в голяма грешка си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое по-точно?Обясни за да няма грешна информация? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като лапаше по 2 литра на 1000 км.вървеше и демеше като звяр :D На магистралата спокоини си дигаше 190 км ;) на 5-та ;) Караме коли карани от италиянци на над 400 хил.км какво да очакваме ;) Блажени са вярващите че карат кола на 10 години и на под 200 хил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За къкво мислиш служат сегментите ;) И какво става ако те са дали фира ;) От гумички не се губи толкова масло и на дали ще видиш пушака в огледалото си :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нама гумички,вий до сега не сте ли разбрали че проблема на тез матори са СЕГМЕНТИТЕ!Мене досега 3 пъти майстори са ми правили основни ремонти и ако беше законно щях да гръмна копелетата в главата за да не правят грешката да чупят колите и на други хора!На хондата ако ми се наложи такава интервенция съм писъл по-горе как ще постъпя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички майстори казват ще отворим двигателя и ще видим къде е проблема :D След това му казваш че е станало по зле а те вдигат рамене :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За къкво мислиш служат сегментите ;) И какво става ако те са дали фира ;) От гумички не се губи толкова масло и на дали ще видиш пушака в огледалото си :D;)

Знам много добре за какво служат сегментите.Но когато те са спеки мисля,че ти е ясно както става.Не могат да си вършат работата.А за гумичките прочети ми пак мнението.Точно за това не не се вижда винаги а само когато няма горене в цилиндрите маслото се събира там и като се възпламени изгаря изведнъж!!!Ето един линк за масло по свещите и др. http://www.offroad-bulgaria.bg/forum/showthread.php?t=2252 Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имах подобен проблем , моят двигател е D15z3 и също гореше доста масло - 2-2.5л. на 5000км. свещите небяха - първо реших да сменя маслообирачите , но след като свалихме капака и майстора каза, че не е от тях и се отказахме. Колата си вървеше добре , добър разход на гориво но като е студена при рязко подаване на газ - пуши . Майстора предложи да опитаме да изчистим сегментите с агресивна течност - за тази цел има във всеки магазин за масла и др. консумативи има такива - за промивка на двигателя - не си спомням каква марка , но като обясниш ще ти предложат - мойта струваше 10лв. и в метална кутия , отваря се като бирена кутийка. Махат се свещите и буталата се нагласят в горно положение, налива се по равно във всеки цилиндър и се оставя така 24ч да се стече тази агресивна течност в картера, след 24ч. се завърта със стартера - без свещи - за кратко! Слагат се свещите и се пали нормално и така да поработи на място за 10-15мин./ на кутията има инструкция/ без да се форсира със вече смесената течност с маслото . След това се източва маслото и се налива ново и си следиш разхода на масло. Аз същата процедура я направих и втори път след 10 000 км. преди поредната смяна . Маслото е полусинтетика . Сега вече съм минал 4000км и съм долял най-много 0,5л. и изобщо не пуши. Дори и 1л. на 10 000км. да доливам ще го преживея - ясно ми е , че нашите коли са на доста километри и дори да сменя сегменти и маслообирачи едва ли ще постигна идеалния ефект - да не доливам при пробег 10 000км. Май не си заслужава - аз така мисля. Моят съвет е преди да смениш сегментите - за маслените става дума най-вече, направи тази процедура. Ако нямаш компресия и трудно ти пали - спасение няма - пълна смяна на сегменти. УСПЕХ!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми и на мен ми казаха, че щом пали от раз и няма загуби на мощност , надали е сегмент, при първа възможност я карам при специалист и ще споделя положението!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и колежки, хонда проблем с гумички на клапаните няма. ако гори до към 3-4 литра от смяна до смяна, може да се кара. ако е нагоре сегменти и ще е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно се замислям, дали да не пробвам, това с газта, а после може би и една добавка за почистване на мотора към маслото след това!Защото да ви кажа, преди около 1500 км е сменяно и вече е потъмняло, което ме навежда на мисълта, че има много батак вътре! Ето нещо интересно:Колеги,колата ми гореше много масло-1л.на 1500км.Един стар мйстор ми каза един номер с газ за осветление.Сега съм на 2000км след смяна на масло и не е бутнала.Значи,купувате си газ за осветление(на мен 2л. ми стигнаха) източвате маслото,но не махате филтъра.Махате свещите,слагате един леген под картера и наливате газ в цилиндрите до резбата за свещите.Ако са ви спекли сегментите газта почва да се стича през пропката на картера и намалява газта в цилиндрите,като намалее газта в цилиндрите доливате от тази газ,която се е стекла от пропката.Това го правите докато почти спре да тече.На мен ми трябваха 5часа докато спре.След това завивате пропката на картера и си наливате маслото,което сте източили.Без да сложите свещите няколко пъти цъквате с кляча само на стартер за да изхвърлите газта от цилиндрите после завивате свещите и палите колата.Оставяте я да поработи 2-3 минути.През ауспуха ще излиза бял пушек.След това пак източвате маслото този път махате и филтъра.Слагате новото масло и новия филтър и палите.Цялата процедура е това.При мен се получи,но не знам при вас какво ще стане.Хубаво е това да се направи преди смяна на масло,защото можете да използвате старото масло за прочистване на двигателя от газта.Надявам се това нещо да помогне и на друг колега. Чудя се дали няма да има ефект и при мен, тази процедура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече взех да се замислям дали да не го направя.Но нека някой запознат колега да каже как е по добре с добавка или газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз мисля да пробвам и с двете, незнам дали само няма да стане по-зле работата, ако(като), се махне нагара?Нека се включат по-компетентни колега да кажат?

Редактирано от Civic_6gen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са запекли сегментите, кисненето с газта ще ги оправи временно, но ако са износени - всичките добавки няма да свършат никаква работа - смяна му е майката! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стези цигънски номера минаваха само при соц.возилата :D На тях къквото и да им налееш пак ще вървят ;) Смяна му е майката :cool: Ако газта за горене беше елексирът не мислите ли че щеше да е всеизвестен факт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само покрай тези номера с газта ,да не се наложи покрай сегментите да сменяте и някой лагер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с газта точно при хондите е малко вероятно да стане, сегментите са доста тънки и нямат сила да се преборят с нагара(маслените). Сменяй сегментите при добър майстор който не отваря за първи, нито за втори или трети... път хонда но ако трябва сам си почисти каналите на буталата за сегменти че майсторите имат навика да сложат малко газ да врътнат сегментите и готово а после защо продължавала да гори масло пак !!! макар и доста по малко. Премери компресията би трябвало да е доста висока и затова върви повече от нормалното после малко ще по омекне но хондата си е хонда, голям кев е да я настъпваш и да не мислиш колко масло е изкарала през аспуха. А такъв филм за гумички на клапани при хондите няма освен ако не е прегрявана но тогава би трябвало и сегментите да са се разкалили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...