velioto4en 2 #1 Публикувано 9 Април, 2011 Здравейте колеги едното каре се приготвило да ме изостави,но немога да разбера кое е.Щрака на пълен ляв.Това какво означава от ляво или от дясно.Някой ако е сменял скоро ако може да ме ориентира какви пари да си приготвя за ново или евентуално втора ръка.Мотора е б18ц4. Имам няколко от Д-серия ,но нестават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #2 Отговорено 9 Април, 2011 При пълен ляв щрака Дясно,при пълен десен щрака Ляво,като пари аз сменях на моята около 120лв,но за Сивик незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 9 Април, 2011 Точно обратното. На пълен ляв щтрака лявото, а на десен- дясното. Цените са относителни. Има много магазини и много търговци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #4 Отговорено 9 Април, 2011 Помоли някой да застане отвън до колата и дати каже кое каре чука, от вътре е доста объркващо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #5 Отговорено 9 Април, 2011 Здравейте колеги едното каре се приготвило да ме изостави,но немога да разбера кое е.Щрака на пълен ляв.Това какво означава от ляво или от дясно.Някой ако е сменял скоро ако може да ме ориентира какви пари да си приготвя за ново или евентуално втора ръка.Мотора е б18ц4. Имам няколко от Д-серия ,но нестават.Имах същия проблем лявото е но все пак ти като отидеш на сервиз те ще ти кажат кое е за да си сигурен на 100% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 9 Април, 2011 А как ще се установи дали е вътрешно или външно каре? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав88 0 #7 Отговорено 9 Април, 2011 Аз смених преди месец ляво каре, което щракаше еднакво и на ляв и десен завой. Щом не си сигурен, отиди на сервиз както те съветва колегата, но ако се е разтракало здраво би трябвало лесно да разбереш кое е. На моята D14Z4 сложих HDK, което е около 110 лв. И да те посъветвам да не се хвърляш на втора ръка, че след някой друг месец да не го сменяш пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #8 Отговорено 9 Април, 2011 Засега не трака мн.здраво ,но ще почне.Това е като силен вятър и жена с пари - нищо неможе да ги спре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 9 Април, 2011 Обикновено щрака това дето му е скъсан маншона, лягай отдолу и гледай и се надявай да е само едно от четирите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #10 Отговорено 9 Април, 2011 На мен ми щракаше при ляв завой, но се оказа дясното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasi ladata 6 #11 Отговорено 9 Април, 2011 На мен ми щтрака лявото със сигурност защото преди седмица смених дясното,обаче щтрака на десен завой а дясното беше така разбито че щтракаше и напред като е на скорост без газ.Колега погледни маншоните обикновенно крета се съсипват когато е скъсан маншон и по често за външните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #12 Отговорено 9 Април, 2011 А наистина, как се разбира дали е вътрешно или външно, че и аз го иам тоя проблем?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 9 Април, 2011 И аз знам че при пълен ляв примерно Щрака развалено дясно каре и обратно!Мене ми хлопа дясното колело ,обаче никой не знае от какво е,смениха ми лагера и нищо-пари на вятъра ,аз колкото нямам и като събрах кво направиха -нищо!Сега хлопа не хлопа си трая докато събера пари за следващия сервиз и така е при мене ,имам аз едни съмнения за карето нещо да няма луфт то ама то само ако се смени ще се разбере така чеееее сложно става !Затова ти като ходиш хубаво се ослушвайте с майсторите че да не смените здравото че са четири както ти писаха колегите и ако сменяте без да сте сигурни става дебела работата!Аз се зарекох повече нищо да не сменям по окачването докато не ми хвръкне някое колело!От както съм я взел квото пипне някой и после си ебало майката,спирачките ми развалиха след смяна на течноста и какво ли още не -край ,и антифриза няма да сменям щото е перфект за сега!Бях перфекционист и исках да си потдържам колата ама тез наще сервизи направо................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IMPERATORA #14 Отговорено 9 Април, 2011 ЗА BORCO 30 ИМАХ СЪЩИТЕ ЯДОВЕ - ОКАЗА СЕ ВТУЛКА НА РЕЙКАТА И КРАЙ НА ПРОБЛЕМА ! ИМАМ ВЪПРОС СЕГА КЪМ ВСИЧКИ : СКОРО СМЕНИХ ШАРНИР НА ЛЯВОТО КОЛЕЛО , ДОБРЕ ЛИ Е ДА СМЕНЯ И НА ДЯСНОТО БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #15 Отговорено 10 Април, 2011 Дясната страна на окачването се разбива по бьрзо от лявата заради по лошия пьт от дясно и по голямата концентация на дупки . Беше ли ти скьсан маншона левия шарнир? Ако е бил здрав маншона и си ги сменил шарнира поради износване ,значи трябва да смениш и десния. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAYE 2 #16 Отговорено 10 Април, 2011 (Редактирано) ЗА BORCO 30 ИМАХ СЪЩИТЕ ЯДОВЕ - ОКАЗА СЕ ВТУЛКА НА РЕЙКАТА И КРАЙ НА ПРОБЛЕМА ! ИМАМ ВЪПРОС СЕГА КЪМ ВСИЧКИ : СКОРО СМЕНИХ ШАРНИР НА ЛЯВОТО КОЛЕЛО , ДОБРЕ ЛИ Е ДА СМЕНЯ И НА ДЯСНОТО БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ? По принцип не е задължително ако нямаш шумове и маншончето е здраво,но... е хубаво понеже ще знаеш,че почваш от "0" с тях.Моят съвет е да ги сменяш и 2-те. Аз утре мисля да сменя и 2-та кормилни накрайника + тези,които са към рейката,С реглаж ще излезе около 100-120лв.От Видин-Лом-Монтана-Криводол-Бяла Слатина-Кнежа-Плевен-Русе се чудя как се разминах само с това?!?Сравнявам терена с Камеруун,Нигерия и Конго...Няма дупки! Има ВУЛКАНИЧНИ КРАТЕРИ Влизам целият в дупките с колата... Това 21век ли е?!? Редактирано 10 Април, 2011 от POPAYE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #17 Отговорено 10 Април, 2011 Оказа се че не е скъсан маншона а просто се е извадил .Сега го позачистих от боклуците (колкото можах)обилно гресиране и колкото издържи .Аз мислех че просто си му е дошло времето,защото когато ми докараха колата от която взех б18ката и двата маншона на външните карета бяха скъсани.Още тогава очаквах че може би са здали багажа,но не бяха(поне до скоро).Някой друг да ме ориентира към цени горе-долу? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #18 Отговорено 11 Април, 2011 Външно каре 97 лв.комплект с маншон и др.работи.Какво и къде,на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #19 Отговорено 7 Декември, 2012 Темата е много нова, но не искам и не трябва до колкото знам да пускам нова и ще попитам тук.Питано е, но не е отговорено, надявам се да имам по голям успех от колегата. Как да разбера дали вътрешно или външно каре е дало фира.Почти сигурен бях, че е са вътрешно но доста хора ми казаха, че по вероятно е външно. При навиване на волана към крайно ляво и крайно дясно и потегляне се чува яко чаткане, стъргане абе грозни звуци, още по силно се чува и ако тръгна по нагорнище и завия волана до край или почти до край. Колата е купена скоро, забелязах че е сменян маншон на външно дясно каре(явно късно), на лявото не е но и от там се чува. Приемам мнения и насоки за сервиз в Бургас в който да погледнат, но държа да е изпитан.....че от последния път когато съм ходил по сервизи останах с впечатления, че всичко се случва с налучкване. Трябва ми само диагноза, работата ще си я свърша. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #20 Отговорено 7 Декември, 2012 (Редактирано) Колега проблема ти е във външното каре,ляво или дясно ти ще кажеш,то така чука с навит волан при потегляне. Вътрешното тресе при ускорение с прав волан,няма как да ги сбъркаш,а и то много по рядко дава фира от външното. Редактирано 7 Декември, 2012 от fenabg цитати 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #21 Отговорено 7 Декември, 2012 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове