Jump to content

dondobri

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно dondobri

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 12.05.1988

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  1. премери дали ходи ток до шайбата след като го включиш,ако ходи ,а той не щрака"включва" си за съединител
  2. "Релето" е точно до компа-тоест в краката на пасажера,като обърнеш мокета има една ламарина която крие компа,под ламарината има и една друга черна кутия това там е блока за управление на климатика,имах също проблем с климатика и майстора,найстина беше майстор и го оправи,но по-добре ако нямаш познания недей барай там,понеже не е само включване и исключване,а и той има някви режими,при рязко подаване на газта взима импулс от компа и исключва компресора
  3. Аз съм от плевен и познавам човек който на един Форд преди около 2месеца смени само феродото,кове се на машина става много хубава изработка,а за трайност немога да ти кажа колко ще искара,то зависи и от стила на каране.Но факта че вече 2 месеца кара без проблеми и оплаквания предполагам ще кара доста време.мога да се пойнтересувам повече тея дни колко пари ще струва стига да ми дадеш размерите на диска
  4. варианта да намериш заменям е минимален,по-добре като свалиш ако са му здрави пружините хо да му залепят едно ново феродо за около 50лв доста добре ги правят вече
  5. имах няколко скъсани кабела в снопа който влиза във вратата на шофьора,след като ги оправих нещо май почна да се шашка централното.като запаля двигателя и затворя вратата колата се заключва,а като я изгася не се отключва,така ли трябва да е?
  6. Ако сте със стартери DENSO шалтера е разглабяем и там има медни пластини,който като понагорят малко в следствие на слаб акомулатор,или просто от годините започва стартера да върти бавно,или само да щрака леко без да завърта.Ремонта е около 10лв,такива части има в почти всички магазини
  7. При пълен ляв щрака Дясно,при пълен десен щрака Ляво,като пари аз сменях на моята около 120лв,но за Сивик незнам
  8. Благодаря нататък клоня вече и аз като почна да се замислям да я взема и да тръгвам по-мъките
  9. Колата се продава доста евтино и затова се интересувам като пари ако я купя от какво и колко би ми струвало,затова незная на диагностика какво е показала това ми каза продавача,и аз понеже не вярвам. направо зададох този въпрос за ръчна да се слага
  10. Колата е Акорд 2001год. 2.0 147к.с,автомата блокира и мисля да слагам ръчна,какво ми трябва като части и става ли от 1.8 кутията
  11. При едно много задълбочено търсене в нета за един от проблемите на колата "студено палене-проблем""топло палене-проблем"есента разбрах че нещо не е много наред в тая кола и започнах да давам предварение на помпата за да мога да паля зимата и сега като се позатопли почнах да бутам на зъкаснение,но както повечето знаят работата на мотора не е същата при грешна центровка.Интересуваме от кои датчих взима импулс компа за да си дава аванс сам?каде се намира?и какви стойности трябва да показва съответно при -10.+10градуса ,много благодаря на всички
  12. Еми как да ти кажа че това стана доста отдавна малко след купуването на самият автомобил и тогава и представа си нямах какво да правя бях на 18 и найвен ,ама няма нищо сега пък си имам резервен
  13. Аз съм със същият Акорд и си купих Дебитомер точно заради тези проблеми ,но "МАЙСТОРА"не беше улучил диагнозата дефекта се оказа че е в снопа кабели който върви под кутията на въздушният филтър,там имаше два прегорели кабела след изолирането им вече две години се возя и само наливам гориво
  14. Mерси колега за отговора ,но си помислих че щом съм с Турбо и ще има начин да го понаправим малко а за цените който спомена драсни едно Л.С. с това което ми е нужно да го направя
  15. Точно за BLOW OFF ,но в нета го срещам като BOV sorry за неясният въпрос
×
×
  • Създай нов...