civicgonemad 60 #1 Публикувано 3 Април, 2011 Колеги предстои ми преглед на окачването и на доста места срещнах наименования като жълто или червено "Кони"... И също койловър... Да си призная за пръв път ги чух в този форум и се ме интересива какво представляват... а и кое е по-добро?Макферсон знам какво е ама тези 2-те представа си нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #2 Отговорено 3 Април, 2011 Койловъри са регулируеми пружини! Нещо от сорта, ей тея неща с резбрата се завъртат там докато си избереш нужната височина! Жълто кони или червено кони ... цвета е като индекс за твърдоста на окачването! Мисля че синьото беше най-твърдо, после червено, жълто и накрая зелено (или поне така е за пружините, предполагам че и с амортисьорите ще е така! Това е от мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 4 Април, 2011 ... а Кони е марка койловъри цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #4 Отговорено 4 Април, 2011 http://www.google.bg/search?hl=bg&client=firefox-a&hs=hHn&rls=org.mozilla%3Aen-GB%3Aofficial&channel=s&biw=1280&bih=610&q=coilovers&btnG=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=Coilover = Coil Over Strut Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 4 Април, 2011 А амортесиорите специални ли са? Или коиловър може да се сложи и на нормален? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #6 Отговорено 4 Април, 2011 А амортесиорите специални ли са? Или коиловър може да се сложи и на нормален?Коиловърите стават да се сложат на сток амортисьори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #7 Отговорено 4 Април, 2011 Коиловърите стават да се сложат на сток амортисьори. Пълни глупости говориш колега ..или ако го погледнем от друга страна ,ДА МОЖЕ да се сложи на сток амортисьор койловер ,НО колко време ще изкарат амортисьорите на тези твърди пружини на койловъра!?Най-много няколко месеца ,ако не съм прав нека колегите дето са страдали да кажат!@CivicGoneMad - Батенце да не ме разбереш погрешно ,ама ползвай по упорито търсачката .Глей к'во стаа: http://forums.hondabg.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #8 Отговорено 5 Април, 2011 Не е въпроса дали могат да се монтират китайски койловъри (буклуци) на сток амортисьор , въпроса е какъв ще е резултата след това .Веднъж си купих една хондела с такива китайски койловъри монтирани на сток амортисьори , ами направо незнам какво да ви кажа , такава анти кола не бях карал никога през живота си.Койловъра e страхотно окачване , но когато е качествено , изчислено , измислено както трябва от завода на производителя , а обикновено такъв тип хубави окачвания са произведени от някоя голяма и сериозна фирма и струват една чанта пари. Поради тая причина и се срещат толкова рядко истински окачвания по нашите коли.Всичко зависи какво целиш да постигнеш с колата си , какви са целите ти за държанието и на пътя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #9 Отговорено 5 Април, 2011 В тази тема съм писал малко размисли и страсти.Много често използвана в щатите комбинация е аморт. жълто кони с Ground Control койлоувъри.Граунд контрола е с пружиниа Айбах , които са голяма доказала се марка, като може да се избира твърдостта на пружините като се поръчват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 5 Април, 2011 Прави сте че са една чанта пари... Но мисля че миже да се измисли нещо скоро... Целта ми е да постигна добра стабилност при завои а и може да се снижи малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #11 Отговорено 6 Април, 2011 Във Ибей излизат истински , маркови , качествени окачвания ,втора употреба от порядъка на 700-1400лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #12 Отговорено 6 Април, 2011 Ако може да използвм темата на коегата, преполагам и за него ще е полезно някой да ми отговори..Въпросът ми е към колеги с опит - кой е на-добрият вариант за добро окачване на по-ниски цени. Ниски ниски... вместо чисто ново Иофка (FK) за 500лв, нещо втора употреба пак за около 500-600лв..От каква важност е койловъра ако приемем, че ще се слага на да речем на жълто Koni ?Осезаема ли е разликата между скъп и евтин койловър? Тези за по 150-200 лв как са ?Идеята ми е какви са недостатъците на един сетъп с жълто кони и някакъв евтин койловър ?По-добре ли е ако се сложат понижаващи пружини вместо койловър?Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #13 Отговорено 8 Май, 2011 По-добре ли е ако се сложат понижаващи пружини вместо койловър?Благодаря предварително!И на мен ми е интересно това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #14 Отговорено 8 Май, 2011 По-добре е да се сложат понижаващи пружини от колкото китайски койловъри Комбинация- койловър тип китаец и обикновен амортисьор е ужасна.Колата подскача като пингпонг Кони жълто е по-твърдо от Кони червено.Кони жълто(спорт се води) е нещо страшно за евридейка.Имал съм на Сивика и Прелюда, и беше кошмар Само на Прелюда се ядваше и то защото беше по-тежък може би.На ВТ-то направо с това Кони щях да скъсам бобетата .С тия пътища В момента карам 7г. с ТЕЙН койловъри, е това вече е друга бира . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #15 Отговорено 8 Май, 2011 Койловъри са регулируеми пружини! Това не е вярно регулируемите пружини са си регулируеми пружини а койловер е ето това: Комлект регулируеми пружини със съответните амортисьори към тях. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #16 Отговорено 8 Май, 2011 Да,така е прав си,но ние по нашенски и на онези викаме Койловъри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #17 Отговорено 8 Май, 2011 Съгласен съм с теб но само аз и ти и още десетина колеги максимум знаем разликата между двете нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #18 Отговорено 8 Май, 2011 (Редактирано) Точно такива като тези от снимката(вече май са при Стамен тия ) съм сложил и аз-стрийт серията.Много съм доволен! Регулират се всякак,както желаеш -на височина,на твърдостTein -ето ги моите Редактирано 8 Май, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #19 Отговорено 8 Май, 2011 Тия които са на снимката са най-ниския клас (basic) регулират се само на височина и бяха доскоро на моя сивик. Много съм доволен и при първа възможност пак такива ще си взема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #20 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Tein Coilover За това ли става въпрос ? policeman, ти имаше предвид, че си с регулируеми пружини Tein или с амортисьори+пружини? Ясно е, че най-добрият вариант си е амортисьор + пружина, но струва ли си на сток амортисьор да се сложи скъпа регулируема пружина? (при положение, че не разполагаме с едни 1000 лв за окачване) Интересно ми е, понеже до сега съм се качвал само на китайска регулируема пружина и там положението не е много розово (със сток амортисьор).. Мнение за нещо подобно? Skunk2 coilover Редактирано 9 Май, 2011 от Stancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #21 Отговорено 10 Май, 2011 (Редактирано) Ето снимки на моят кит.Тейн регулируеми пружини със регулируеми на твърдост амортисьори Редактирано 10 Май, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #22 Отговорено 12 Май, 2011 (Редактирано) Аз имам един въпрос: Има ли някакъв начин да снижа колата с 3-4см, без да слагам нови пружини или амортисьори, но и без рязане на старите, и моля без 'сложи две торби цимент', просто питам дали има някаква цака, нещо да може да се направи... че ми стои като джип сега Редактирано 12 Май, 2011 от tuning_mania Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #23 Отговорено 20 Май, 2011 Ами явно няма как да се направи това, а ако сложа койловъри на сток амортисьори, без да я снижавам(да е на същата височина, както заводските пружини), ще се 'изхабява' ли пак амортисьора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #24 Отговорено 20 Май, 2011 (Редактирано) Ето снимки на моят кит.Тейн регулируеми пружини със регулируеми на твърдост амортисьори Гърците тука много ги хвалят тия,казват че са едни от най-добрите цената на тоя модел обаче 900 евро комплекта Редактирано 20 Май, 2011 от Yordan Stoyanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #25 Отговорено 20 Май, 2011 Доста пари... ама сигурно "ходи" много хен стегнато хем не толкова твърдо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #26 Отговорено 20 Май, 2011 Ами явно няма как да се направи това, а ако сложа койловъри на сток амортисьори, без да я снижавам(да е на същата височина, както заводските пружини), ще се 'изхабява' ли пак амортисьора?Това май няма как да стане (поне от това, което съм виждал като койлове (тия китайчетата). Колегата JDMWORKS беше сложил снимка, на която имаше сток пружина и до нея койл. Самите пружини на койла са доста по-къси в отпуснато състояние (поне 4-5 см) и колата ще е ниска и без да ги стягаш с техните втулки. Като цяло (от това което съм чувал) тия китайчета койлове (ако възнамеряваш такива да ползваш разбира се) са доста по-твърди от нормалните пружини. Всеки амортисьор е сметнат за пружината, с която ще се ползва. Когато комбинираш твърда пружина с мек амортисьор или обратното се получава кофти возия и подскачане, защото единият компонент (така да се каже) не успява да смогне на другият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fentsi 6 #27 Отговорено 20 Май, 2011 (Редактирано) Публикувано: Днес, 16:49 Доста пари... ама сигурно "ходи" много хен стегнато хем не толкова твърдо?Колега аз съм със TEIN регулиращи се на височина и на на твърдост и мога та заява че всеки лев си заслужава... относно стегнато и твърдо ....по желание Редактирано 20 Май, 2011 от fentsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Huligana 2 #28 Отговорено 20 Май, 2011 Аз имам един въпрос: Има ли някакъв начин да снижа колата с 3-4см, без да слагам нови пружини или амортисьори, но и без рязане на старите, и моля без 'сложи две торби цимент', просто питам дали има някаква цака, нещо да може да се направи... че ми стои като джип сега Да ти кажа, първо торбите с цимент няма да ти свършат работа щото много ще се местят!Пробвай с 1-2 бордюра Другия вариант е да сложиш "кащон тунинг" добавки на броните и да я снижиш 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenjiro 0 #29 Отговорено 30 Май, 2011 И аз да напиша едно мнение като опарен от китайски регулируеми пружини – стойте далеч от това така наречено спортно окачване!!!При първата по-сериозна вълнообразна неравност по пътя, ако си с по-голяма скорост директно отлепяш гумите от асфалта – ПРОБВАНО!!! После колата я вкарваш в пътя на магия.Толкова твърди пружини може да се карат само на писта, без неравности и то независимо, колко високо си ги настроил. Ще трябва да смениш и всички тампони с полиуретанови, защото стоковите няма да издържат на друсането.В момента съм с понижаващи пружини Eibach върху стокови VTI амортисьори и съотношението комфорт – стабилност е доста задоволително, а и отговаря на стила ми на шофиране и предназначението на колата – за ежедневно каране.Иначе, както казва колегата „fentsi”, всеки лев за марково регулируемо окачване си заслужава, защото си го настройваш според стила и предпочитанията на шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #30 Отговорено 10 Юни, 2011 Колеги някой да кара с този комплект на ФК?Гледам цената му е направо смешна,с доставката е към 300лв(4 пружини+4 ам.).Някакво мнение?линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #31 Отговорено 12 Юни, 2011 Все някой е карал или кара с такъв кит,моля за отзиви колеги :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #32 Отговорено 12 Юни, 2011 Колата ми е със същото, в БГ се продава на 640лв. Виж ми темата в проекти, има снимки да видиш как стои колата. Ако колата е всекидневка а не за писта, върши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #33 Отговорено 12 Юни, 2011 И аз съм с такова и за всекидневка е идеално, като цяло съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #34 Отговорено 12 Юни, 2011 Към колегите дето се отзоваха,от колко време карате с това окачване?с кои пружини сте точно,35-40 или 40-60?Питам за всекидневка,целта ми е да е смаъкна и да е малко по-устойчива в завоите с по-голяма скорост.Амортисьорите как са,меки,твърди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #35 Отговорено 12 Юни, 2011 Амортисьорите са точно сметнати за пружините. Аз съм с 35/40. Карам вече втора година с това окачване и грижи нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #36 Отговорено 12 Юни, 2011 И аз съм 35/40 и мисля че точно това окачване ще покрие очакванията ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #37 Отговорено 12 Юни, 2011 Към chris_barnes,колега прочетох ти темата,интересува ме колата ти с 15ки ли е,и ако не ти е проблем като имаш време да измериш разстоянието от гумата до калника,мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #38 Отговорено 12 Юни, 2011 С 15ки е, да. Разстоянието е 2 пръста Ако караш Д серия мотора е по-лек от Б серията и може съвсем леко разстоянието отпред да е малко повече отколкото отзад, но не е крайно забележимо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #39 Отговорено 13 Юни, 2011 Точно от това се опасявах,понеже така ми се стори на снимките те,преди да сложиш б18,че отпред е по висока отколкото отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове