Jump to content
honda_tech

Дилема и въпроси около Сивик 5 ген (купе или седан)

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм тука,и понеже се замислям около покупката на Хонда Сивик 5 -та генерация имам няколко въпроса.

Интересува ме данъка на Купето с мотор 1.5 101 коня колко е? (г/д) Интересува ме дали като прескача границата с 1 кон му става космически данъка.

Кой е наи-добрият мотор до 100 коня, който да може да се тунингова?

д15б2 разбрах,че може да му се сложи VTEC глава и пълна инжекция, или пък d15z1 с икономичния Втек?

Също така ме интересува яде ли ги много ръждата?

И последния въпрос: Някой пробвал ли е да се направи тази модификация на Капака на багажника на седана:

Публикувано изображение

Понеже ако си купя седан (заради данъка на купето и удобството на 4те врати няма да мога да го търпя с този гаден заден капак( по форма)

Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мога да ти отговоря на някои въпроси само:1) Данъка на Д15Б7 който 74 киловата е на границата, за Шумен е 25 лв. Големината се определя в зависимост от Общината на съответния град. 2) Втек глава може да се сложи, има тема в която пише от кои двигатели става.3) Като повечето коли проблемни са задните вежди.4) Колегите със седаните ще ти кажат за капака на багажника какво е положението. Дано да съм ти помогнал поне малко. Поздрави. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен купенцето ми допада повече, но пък седана може да ти върши повече работа и оппределено е доста по-удобния вариант, ако си семеен човек вече !!! На купенцето д15б7 двигателя подлежи на доста подобрения, а и като цяло си е доста сполучлив двигател.Ако не се лъжа 101 коня попада в малкия данък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка на колата можеш да го разбереш като се допиташ в НАП или ни кажеш от кой град си и коя община :P Но на д15б2 90 коня е под 25 лв :lol: почти навсякъде !!! В този ред на мисли , това е и най-подходящия вариант за теб , щом ще има и тунинг :lol: Подобни модификации мисля , че никой от Форума не е правил , но ще се получи много добре ;) Ръждата ги гони тези , които са удряни или преправяни . На почти всички се забелязват петънца по веждите - задни и/или предни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията, а данъка е за град Плевен. ;)Иначе не съм семеен, първа кола ще ми е, а купенцето е много красиво:

Публикувано изображениеПоздрави!!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето като визия на мен ми допада повече. В Монтана данъка за 101 hp е 19.80 лв. В по горната категория (102 hp и повече) мисля че е 3 пъти по-голям. Иначе вървежа си е доста приличен за мотор 1.5 според мен. От двете снимки които си показал разликата доколкото виждам е един лип на задната броня и антикрило на капака, т.е. не и трябва много за да добие по "рейсърски" вид !!! Ръжда има(на повечето които съм виждал) най-вече по задните вежди-иначе е горе-долу здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих предпочел купето. По простата причина, много ме кефи !!!.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,която и кола да избереш няма да сгрешиш, според мен е добре да се качиш и да покараш въпросните коли и да видиш коя ти пасва по добре. Аз карам седан с Д15Б2, двигателя носи на "тунинг" може да му сложиш PGM-FI и V-TEC без много проблеми. Данъка на мойта кола е 16,55 лв с ВР на номера отпред, за ЕН незнам колко ще е. Тази чупка дето искаш да сложиш отзад според мен вариантите са два: единия да се изреже задницата на някое купе и да се сложи на седана или някой майстор да я направи с ламарина и кит. Проблема с ръждата го има при всяка една кола, специално за мойта проблемните места са задните вежди (както повечето хонди), и отдолу на шофьорската врата (по ниска ми е колата и ако паркирам до тротоар се жули отдолу). Отново за задния капак на седана ако толкова те дразни мисля че с някое малко спойлерче може да ти се реши проблема с "гадния заден капак", мен лично си ме кефи така без крило отзад. И все пак качи се, покарай, и тогава реши.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай купето и хич не му мисли! По-младежко и по-спортно изглежда и пак ще си имаш нужното пространство!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега между седана и купето няма разлика във вътрешното пространство освен че купето е двуврато.А задните капаци и на двата модела са еднакви просто слагаш едно антикрило като на белия седан дето си дал за пример и готово щом не ти харесва стоков.Двигателите д15б2 и д15б7 са почти еднакви с тая разлика че д15б7 е пълен инжекцион а д15б2 е моно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в пространството, как да няма, на купето и задното стъкло е по-скосено и отнема малко от пространството за главата на някой дългуч. Иначе купето си е купе!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никой не забеляза чупката на задния капак която колегата иска да докара ако си земе седан. Аз пък мисля че е по добре седанче да си земеш, няма стани да седна, има си всичко като купето и е малко по широко вътре (лично мнение). Чакаме да видим твоя избор.

 

 

:D

 

Колега Doomwisher начи ние със седаните неможем да се причислим към младежта така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето има по-добра визия сравнено със седана,(мое мнение), който го бърка, че е с две врати да не се вози, данъка на д15б7 влиза в границите и е под 40лв грубо казано. От друга страна ако си семеен седана ще ти е в пъти по-удобен.Относно задния капак, незнам не съм запознат. На пръв поглед изглежда, че освен капака ще трябва да се преправят и задните калници или панели незнам как се водят, иначе това доста ще отвори седанчето. Според мен и д15б2 и д15б7 подлежат на еднакви доработки, като б7 е крачка напред понеже е инжекцион :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е за теб.По-красиво е и като си несемеен кво ти пука за тия отзад-да не си такси или файтонджия .Аз съм 173см и съм на границата да ми опира главата в стъклото отзад.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти препоръчва купето.. лично съм много доволен от този автомобил, две купета вече смених и пак съм се навил да си взема :) според мен е по добрия вариянт от модела с 4-те врати ако не мислиш за жена и деца скоро :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и двете могат да станат красиви ако искаш 4 врати вземаш седана ако ти е кеф 2 купето.Всичко друго е ала-бала.Аз лично не ми е трябвало 4 врати а и нямаше тогава дори и хеч с двигателя който исках и взех купе което е по неудобно ако возиш повече хора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мога да кажа,че купето е по-красиво и по-барзичко(за 1.5),но не и по удобно!Аз плащам около 20лв данък с d15b7,и мачкам коли по 125 коня!мога да кажа че това е най-сполучливия двигател който съм карал!...за промяната в багажника,трябва да си купиш багажник от купе и да изрежеш горните ъгли на калниците и да ги завариш за твоите.Последно го даваха по Discovery в Overhoulin',как удължават сполера на купето по същия начин!http://www.youtube.com/watch?v=0x1IW4MFRCQ&feature=relatedзапочва от 2:40...гледай,съжелявам за немския език,но това е най-хубавото качество!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато тръгнах да си купувам първата хонда имаше и 3-те модела в авто-къщата Седан, Купе и Хеч...но честно да ви кажа Седана ме грабна от всякаде... на 22 години съм.. несъм стар, дето колегите викат, че седана не принадлежи към младежта... Моето лично мнение колегата да скача в седана и да не мисли..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Объркал си се колега и ти като мене, ние сме дъртаци, таксиметраджии и там още какво беше. :( Интересно ми е колегата дали и какво ще си вземе.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам, аз когато купувах хондата много исках да е купе, но нямах просто нервите да чакам и затова взех седана, но не съжалявам да ти кажа честно и не мисля че е семейна и за стари..., и има нещо което винаги си ме радва в него, когато му отворя капака и видя надписа "MADE IN JAPAN", а не като купетата USA, но избора си е само твой и каквото и да избереш няма да съжаляваш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се е объркал, ако сядайки и карайки колата, която съзнателно е избрал да си купи със собствената си глава се чувства добре в нея, дори да е само с една отваряща се врата. Не разбирам защо и ако колегата пуснал темата харесва повече седан се притеснява от някаква си извивка, и по-високото стандартно оборудване на сивик купе, ако седан е неговия първичен вик като избор, при условие, че модификация на една тенекия винаги може да се направи. Лично повече би ме притеснявало намирането на толкова стара като цяло към този момент кола, но в добро заварено състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми Хонда беше седан...и бях доста зарибен,след това пак си взех седан и не исках да виждам кола с две врати! Просто усещането от това "Стани да седна го няма" и това ме радваше,но така стана и си взех 6та купенце и бях приятно изненадан! От Седан фен станах Купе Фен! И двете коли имат своите предимства,но скачаи на това което те грабне,винаги имаш вариант да си поправиш грешката,освен ако не мислиш да се жениш за колата си :D:):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите :) И 2 та модела са много добри и сигурно няма да сгреша, ако избера единия или другия.А каква е разликата в оборудването?И видях, че някой имат Air Bag-ове и Климатроници. Кои имат?,само от последната година 1995 ли ?Къде мога да видя как става преправянето на д15б2/б7 към Втек и какви глави стават?Вярно, че вече са малко старички 5тиците, но винаги ще бъдат мания.btw: А има ли JDM ки от тези модели (eg8/9 и ej1/2?) и с какво са по-различни от Европейските и Американските варианти, освен десния волан естествено.Поздрави:)

Редактирано от honda_tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всички пишете относно данъка ниски цени, но не споменавате, че това е цена на данъка ако колата е регистрирана в данъчното с катализатор. Ако не е с катализатор цената скача двойно. В някои общини номера не става само като попълниш данъчната декларация и пишеш, че колата има катализатор, а си искат бележка от оторизиран сервиз за изправен катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето за мене е най добрия вариант, въпреки че аз карам хеч.Седана лично не ми допада много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявайте, че вдигам старата тема :cry: , но имам въпрос:Какво е оборудването на Сивик Седан/Купе?Видях, че някой имат Ейр бегове, кои са те? Само последната година 1995 ли?Също така Ел. стъклата само на предните стъкла ли са? :D И всичките ли имат Шибидах?Също така ми е интересно какво допълнително имат Джапанките (JDM :) ) различно от Европейските и Американсктие Хондели.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички произведени след средата на 1995 год. имат ербеци!Климатика е по-рядко явление на тези модели!Но,купето си е купе..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...