Jump to content
difcho

1-ви кръг Тайм Атак 2011 (09-10 април)

Recommended Posts

Просто формулировката тогава трябва да бъде: "Всеки колан който се различава от точките на окачване на фабричния такъв." -4 точки

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковия държи от лявото рамото до дясната страна на ребрата И от лявата част на хълбука до лявата ... Я сега, който е завършил 2-ри клас да ми каже колко точки станаха .... Няма как да изкарате вярно твърдение относно това, защото е просто измислено ейтака. Ако се каже "спортен колан - 4 т." там вече няма тълкуване и разни ограничения дето някой си ги е изсмукал от пръстите ....

:) Е ти с твойте 55.4 кг много ясно ,че така ще ти е колана .Виж на Чичо Ваньо с Тиграта долу му почва от 2-те страни на ду..то.Тази формулировка на коланите не е нещо ново.Така формулира коланите ФИА и най-вероятно затова е взето като определение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто формулировката тогава трябва да бъде: "Всеки колан който се различава от точките на окачване на фабричния такъв." -4 точки

Ето това имах предвид в предния пост, като казах, че е много лесно да се запише дадено правило според собствените ни разбирания, но не и според разбиранията на всички потенциални участници. Има коли с фабрични 4-точкови (спортни) колани, които реално в настоящия регламент биха им добавили наказателни точки, а ако се формулира по предложения начин, означава да се ощетят участниците с по-обикновенни и по-евтини автомобили. Също така няма как да знаем на абсолютно всички модели автомобили какви колани са им сложили в завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това предложих: "Всеки колан който се различава от точките на окачване на фабричния такъв." -4 точки.Това е общовалидно правило за всички участници. Ако колана не е фабричен значи трябва да има -4 точки. Така дори тези с фабрични 4-точкови колани няма да бъдат наказани с -4 точки. Знам че е сложно да се формулират ясни, точни и общовалидни правила в която и да било сфера. Давам предложение с което не искам да обвързвам никой, а само да дам рационално предложение. Успех на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това предложих: "Всеки колан който се различава от точките на окачване на фабричния такъв." -4 точки.Това е общовалидно правило за всички участници. Ако колана не е фабричен значи трябва да има -4 точки. Така дори тези с фабрични 4-точкови колани няма да бъдат наказани с -4 точки. Знам че е сложно да се формулират ясни, точни и общовалидни правила в която и да било сфера. Давам предложение с което не искам да обвързвам никой, а само да дам рационално предложение. Успех на всички.

Добре бе....аз и Терориста ли сме тъпите? В цял свят този модел колани се водят 3 точкови, само при нас има някви измислени правила, където се водят 4. Бахти коланите, бахти правилата! Искам снимка на 3-точков спортен колан!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочел си правилата имаш правото да не се съгласиш с тях и респективно да не участваш. Предполагам имат установен ред за контестации и/или оплаквания. Според мен на един добър пилот с добре подготвена кола вида колана не им пречи или пък да им помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочел си правилата имаш правото да не се съгласиш с тях и респективно да не участваш. Предполагам имат установен ред за контестации и/или оплаквания. Според мен на един добър пилот с добре подготвена кола вида колана не им пречи или пък да им помага.

 

Не съм съгласен с това изказване, че не помага, но няма да споря. Мен ме хвана яд, че в БГ казваме на черното бяло.

П.П. Имам още едно питане...

1.10.9 Поставянето в купето на допълнителни усилващи елементи и/или

предпазна клетка (roll-cage) е забранено.

Това забранява ли всякакъв вид разпънки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... Според мен на един добър пилот с добре подготвена кола вида колана не им пречи или пък да им помага.

Нямаш представа колко много грешиш ...П.П. Правилата са си правила без значение дали ни харесват трябва да се съобразим с тях, защото без тях пък става пълен хаос. Който иска без правила има свободни трак дни, но пък я няма тръпката от състезанието .Мисля че спора за коланите е безсмислен за някакви си 4 точки.. В крайна сметка правилата са по-свободни дори и от миналата година. Редактирано от hondю
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпънка на ботушите на преден и/или заден кош е разрешена.

Редактирано от doctor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали осъзнавате че нито вие нито аз определям правилата? И че пишем само защото не ни се спи?

 

@Ростислав ще повторя само че не съм последна инстанция по този въпрос, а организатора, но според мен означава точно това. Разпънката е допълнително усилване.

 

@hondю опровергай ме ама с факти. Времената примерно на 5 обиколки на една писта с фабричен колан, 5 обиколки с 4,5,6 или N точков колан и 5 обиколки без колан с един и същ автомобил и пилот.

 

П.П.

 

7.1 Организаторите не носят каквато и да било материална, юридическа или морална отговорност пред участниците или трети лица за щети, причинени им по

време на мероприятието.

7.2 Правилата не се тълкуват, изпълняват се както са написани:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново подкрепям Ростислав , защото въпроса е принципен. Все ми е тая дали ще ми дадат точки за колана или не, защото и без това нямам други. Ама ще се появи някой пич дето си ги е закръглил на 10 , като не смята колана, защото в целия свят спортния му колан се води 3-точков и ХОП изненадааа

 

Както цитира Al Capone : " 7.2 Правилата не се тълкуват, изпълняват се както са написани:) "

Това моментално значи, че стоковите колани също ще се награждават с 4 точки. Или ако пък не някой да ми даде логично и разумно обяснение дето не звучи като първоаприлска шега ...

та:

Публикувано изображение

 

Обяснение ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре само на мен ли ми се струва,че трябва да се гледа на колко точки е захванат колана, а не на колко точки по тялото опира ? Има хора дето може да им опира от шкембето до задника и до рамото, тогава как го тълкуваме като едно точков ли ? :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,вие тука се изсрахте на метеното,честно.Искрен ви каза,че има пропуск във формулировката и че са се опитали да направят най-доброто.Обясни и защо дефиницията на Краси не е меродавна-а именно за да не са на далавера хората , дето идват с Ево-та и Импреси с 4-точкови ЗАВОДСКИ колани.Иначе кой от вас е ходил в часовете по геометрия?Май не сте много.Две точки е минимума изискване за построяване на права.Коланът е права.По тази права може да има две или безброй много точки.Кои точно опират и в чие тяло е много субективно.Просто формулировката на правилото за колана трябва да се коригира някак.И идеята е не самият брой точки,а по-скоро откъде минава колана.Защото стоковите ни колани не държат никак,а 3-точковия спортен дето го показвате има съвсем друг принцип на работа и държи несравнимо повече.По-скоро правилото трябва да гласи нещо от сорта: Забранява се ползването на предпазен колан,различен от заводския и минаващ през повече от едното рамо на водача.Примерно....Пък долу ако искате се вържете на възел или панделка.Мир и ще се видим на пистата.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро правилото трябва да гласи нещо от сорта: Забранява се ползването на предпазен колан,различен от заводския и неминаващ през повече от едното рамо на водача.Примерно....

За това съм напълно съгласен. Да бяха написали, че за спортен колан се дават наказателни точки. А не да казват, че този колан е 4 точков при положение, че цял свят пише, че е 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам що пък реши, че някой е "срал" на нещо ??? Идеята е да се оправи правилото , че да няма как да се тълкува, да не се вадят от 10 кладенеца вода и т.н. Все още чакам някой да ми покаже спортен колан дето не се наказва ....

 

Чисто и просто: "Всеки колан с различен захват или опорни точки към тялото различен от този - 4т."

Прилага се следната картинка и не виждам проблем ....

Публикувано изображение

 

Пък и дори да се направи "Всеки колан различен от заводския -4т." пак все тая. Ако си мислите, че 4т. ще ви спасят да ви размаже някой Еволюшан ..... :):cool:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hondю опровергай ме ама с факти. Времената примерно на 5 обиколки на една писта с фабричен колан, 5 обиколки с 4,5,6 или N точков колан и 5 обиколки без колан с един и същ автомобил и пилот.

Факт номер 1: Стоков колан - писта Дракон - най-добро време за обиколка 1:03:ХХ, + насинен десен крак от подпиране в барчето за да да не падна.Факт номер 2 : 3-точков "псевдо спортен" колан - писта Дракон същата конфикурация - най-добро време за обиколка - 1:01:ХХ и крака ми е ОК.Това са само два от многото факти - при това изпитани лично от мен, а не чул, видял, казали му , прочел в интернет и т.н.Пак повтарям, че спора за тълкуването на правилото за коланите е маловажен в сравнение с правилото за гумите в стрийт класовете, но се надявам догодина организатора да се вслуша повече в мнението на участниците.Успех на всички които ще карат и ще се видим на пистата ! Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не свалите спецификацията дадена от производителя на конкретния колан и ще видите колко точков се води :cool::);) Така ще има и черно на бяло за правилата ;) Че голям казус стана гледам. Успех на колегите от клуба, най-вероятно ще сме там да подкрепяме морално :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие сте като малките деца в детската градина.Не разбрахте ли , че просто правилото не е формулирано по най-добрия и точен начин.Затова вашия 3-точков колан го изкарват 4-точков.И точно затова ви казах че осрахте темата,щото продължавате да спорите за броя на точките на колана.Няма да има спортен колан,дето не се наказва.Точно това е идеята.Всички спортни колани ще се наказват,включително и стоковите дето са еквивалент на 4-точкови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ние грешно сме разбрали опитите да ме обеди някой, че правилото е точно и няма нужда от корекция. Ти къде точно видя думичките "Ок, трябва да се коригира" или "Ще го коригираме, защото наистина не е така" . Аз видях само приказки от сорта "бай Пенчо решил къде те държи колана и нищо, че няма никаква техническа обосновка ще е така, защото ме мързи да оправя смехорията дето сме я измислили. Ще си я защитаваме до последно! "

 

Пък порасналите деца, като тебе дето вече са в 1-ви клас да не да останат изненадани от някое отново недомислено правило .... и тогава да се върнеш и ти отново в детската градина ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ние грешно сме разбрали опитите да ме обеди някой, че правилото е точно и няма нужда от корекция. Ти къде точно видя думичките "Ок, трябва да се коригира" или "Ще го коригираме, защото наистина не е така" . Аз видях само приказки от сорта "бай Пенчо решил къде те държи колана и нищо, че няма никаква техническа обосновка ще е така, защото ме мързи да оправя смехорията дето сме я измислили. Ще си я защитаваме до последно! "

 

Пък порасналите деца, като тебе дето вече са в 1-ви клас да не да останат изненадани от някое отново недомислено правило .... и тогава да се върнеш и ти отново в детската градина ....

 

Виж мнение номер 33 и 36 на Искрен и може би ще вникнеш в смисъла на думите му.Сигурно има и още ама не мисля да ти го сдъвкам на готово.Прочети темата от 2-ра страница насам и може би ще завършиш и ти самия първи клас :cool:

Успех.

 

Не те знам на колко години си,но все до сега трябва да си разбрал кои са думичките дето излизат най-трудно от устите на хората и особено на българите.

Това са 'извинявай','сгреших' и разни други.

Ама тия двете са пряко свързани с темата ни и е хубаво да си наясно че трудно ще видиш признание от типа,който чакаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Напротив, точно така е записано -->> Наличието на многоточков (спортен) колан (повече от три точки на

контакт с тялото на шофьора) – 4 т.

 

............................................................................................

Умишлено сме сложили всички тези думи в правилото, за да изключим всякакви възможности за тълкуване,

............................................................................................

 

В този случай, който дискутираме тук, за мен въпроса опира до чисто недоглеждане на правилото, а не до възможност за тълкуване.

 

Аз никъде не виждам да се казва, че не е както трябва, даже обратното. Убеждава ме, че правилото си е съвсем наред .... Даже и последното изречение не е имано предвид "Ние не сме го догледали" , а смисъла е "Вие не сте го догледали и заради това го тълкувате" ....

 

Никой не искам да ми се извинява или нещо от сорта. Както казва difcho не е лесно да се измислят правилата. Никой не съдя или нещо от сорта, просто целта ми е да се оправят такива грешки. Дока ако не беше пуснал какъв колан си е купил нямаше да знам, че се наказва с 4т. Ако бях си правил и други работи по колата отивам на състезанието и айде честит сбор ... И това не защото аз тълкувам правилото, а защото някой си тълкувал функционалността на спортните колани дето се водят 3 точкови ... в същност и за стоковите, защото по тяхната логика и те са 4 точкови (спрямо контакта с тялото) ама в същност не са .... и някакви такива ...

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа аз какво направих или по-точно как го направих.Бях си разкостил колата и мислех да й правя кейдж.Да слагам корита и колани.Обаче писах на Искрен на ЛС,какво ще се случи с участието ми ако колата придобие този вид.Той ми каза да изчакам още малко,че тамън щеше да излиза новия регламент и тогава да реша какво да правя.Така и направих.Хубаво беше че го послушах,щото връщане назад от клетката няма а с нея излитам от стрийт класа.И не толкова това ме тревожи,майната му.Аз си знаех че така ще стане,но не се бях подготвил да си купувам определени гуми за цял сезон напред.Та се отказах на куп от всички тия вложения и си върнах интериора.После си го поразпитах за коритата и коланите и така.Иначе е ясно,че е трудно да се пишат правила и да се следят от всеки ъгъл дали са изчерпателни и ясни.Ясно е и че ще има пропуски,но трябва да се почне от някъде.За следващия сезон или мероприятие ще се отстраняват малко по малко тези пропуски и един ден ще имаме идеален регламент:cool:Ще се видим на пистата,успех още един път на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега да се похвали от състезанието днеска? Много ми се искаше да дойда да погледам, но нямах възможност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има имаааааааклас до 1600Хондю 1-во мястоТеро 3-то клас до 2000 мисля че беше 1-во място колегата от софия дето не му разбрах ника :) червен хеч Б16 :):punk::lol: по-късно очаквайте снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ..... браво на участвалите;)само така:hondarulez:

Редактирано от DohcVtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВАЛА ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и евала на участниците. Аз ходих да гледам в събота и Хондите се представиха много добре. За съжаление днес не можах да отида, че вечерта беше много тежка и не успях да стана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "time attack" имаше много сериозен "honda attack", Евала СтраОтнооо Честито на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления на всички, които представляваха марката на пистата,направо ги разбихте.Квалифационните времена на първите 3 Хонди в клас S1,по добри от класа S2,че дори от S3. ;)

Папараците качвайте снимките :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления на хондаджиите , преборили се мъжки с чудесни времена в С1 и С2.В С3 обаче изложих отбора,за което се извинявам.Поне някой ако има снимки да качва,любопитен съм как изглежда отстрани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво беше .. доста духаше и печеше слънце та изгоряхме .... Особено Теро е червен като рак :hondarulez:;) Ама беше доста хубаво .. макар ,че имаше някои нагласени работи от страна на организаторите .... но няма значение! На мен като публика ми хареса мн! и подкрепям всички участници представящи нашата марка ...! Честито на победителите !И тези които неуспаха да се вместят в 3ката неса по бавни ! просто регламента миришееее мн !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко снимки на шампионите ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на печелившите! :D И поздравления за всички, които са участвали с нашата марка! Ставате все по-добри - БРАВО! ;):lol:

Редактирано от CIVICwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на Печелившите Колеги.... Беше доста добър Уикенд .... п.п - относно Регламента мн Колеги от другите отбори също бяха мн приятно изненадани защо така стана на Почетната стълба .... при условие, че резолтатите бяха налице ...Както и да е Важното е да сме живи и здрави и да се събираме само за Хубави случаи :honda::lol::D;):hondarulez: :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на момчетата! Представиха се повече от добре :lol:Честито и на слънчасалите ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво беше .. доста духаше и печеше слънце та изгоряхме .... Особено Теро е червен като рак :D:lol: Ама беше доста хубаво .. макар ,че имаше някои нагласени работи от страна на организаторите .... но няма значение! На мен като публика ми хареса мн! и подкрепям всички участници представящи нашата марка ...! Честито на победителите !И тези които неуспаха да се вместят в 3ката неса по бавни ! просто регламента миришееее мн !

Ще те помоля да уточниш, кои са нагласените работи от страна на организаторите и кое точно в регламента мирише и на какво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за Победителите, но да не забравяме и участниците.Доктора ако беше стартирал в с2 вероятно щеше да отнесе още един медал за Габрово.В клас с3 достойно представяне за Прелюда.Все пак БМВ М3 правеше много близки времена.При гонката със Субаруто ми напълни душата.Много върви тоя прелюд.Като гледах как стоеше 106цата на пътя се питам кои са най-добрите гуми за тая писта?

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...