Данаил Коев 18 #1 Публикувано 25 Февруари, 2011 Здравейте,Рядко се наемам да пиша дълги потребителски мнения, но този път считам за редно да го направя и то не, за да излея яростта си, колкото и да ми се иска, а по-скоро с цел от една страна да предоставя допълнителна информация на настоящите и бъдещи клиенти, а от друга - да помогна за по-доброто обслужване не само в конкретния автосервиз, а въобще.Става въпрос за автосервиз 'Омбре' - София.Още преди да купим с приятелката ми семейната Honda вече бях чувал за този сервиз и за доволните му клиенти и бях щастлив, че ще ползвам сервиз, в който момчетата явно си знаят работата. Преди година и половина, когато купих колата, която всъщност е Honda, ама не 'баш' (Honda Civic Fastback, 6 gen, 2.0 TD, сиреч - англичанка дизел), я закарах в 'Омбре' да я огледат и да кажат какво трябва да се работи по нея. Казаха ми момчетата и пари не ми искаха. Казах си "евалла"! Периодично ги посещавах за разни неща като смяна на масло, тампони на двигателя, шарнир и т. н. Записвах си предварително ден и час, който горе-долу се спазваше. При всяко посещение не пропускаха да ми кажат неща от сорта на "нали знаеш, че това дето ни го караш, е Rover", което аз асоциирам по-скоро като "какво ни караш да се занимаваме сега с тая английска балига", но както и да е - не се обиждам, а и донякъде ги разбирам - всеки си гледа интереса: все пак за времето, за което ще се занимават с моя "Rover", ще могат да поправят две Хонди с идентичен проблем.В края на януари ми блокира леко единия спирачен апарат и си казах: "Браво, точно навреме!" Предстоеше ми пътуване в чужбина за две седмици и знаейки, че при тях времето е сериозен проблем, реших да оставя колата при тях за повече време (така или иначе ходя до работа с колело), тъкмо да пооправят и някои дребни неща, които отдавна ме тормозят. На едно листче описах подробно проблемите на колата (служебен навик - много "обичам" момента: "ама ти не ми каза"):1. Заден десен спирачен апарат е блокирал; Смяна на спирачна течност; Профилактика на спирачна система;2. Предните пръскачки не работят - в казанчето има течност, помпата се чува, но въобще не се качва нищо догоре; Задната пръскалка работи добре;3. Включвателя на стартера е за смяна.Оставих кола, ключове, документи на приятелката ми и тръгнах към Франция. Тя съответно се обади предварително, казали и, че няма проблем - да им закара колата. Закарала им е тя колата, дала им листчето, след което са се чули периодично 3 - 4 пъти, в които са я уверили, че "всичко върви по план". След две седмици се обаждаме: "Взели сме спирачен апарат от моргата, ще го сменим и утре може да дойдете да си вземете колата." - "А пръскачките?" - "А, тях не сме ги гледали, ще ги погледнем..." На следващия ден се обаждат: "Готова е колата, елате да си я вземете - 160лв." Викам си "супер - след работа паля колелото и отивам да я взема"! Минават, обаче, два часа и последва ново телефонно позвъняване: "Ама съединителят ви е счупен..." WTF??? "Как счупен? Аз не съм имал проблеми с него, а и колата ви я докараха на ход? ..." и съответно започнаха да ми обясняват, но ги прекъснах, че няма смисъл да говорим по телефона, довечера ще мина през сервиза и ще се разберем. Отивам аз и започват обясненията, че тя още от първия ден била така, тоест така сме я докарали (странно защо след толкова телефонни разговори, това става ясно едва след две седмици в последния такъв и то два часа след момента "колата е готова, елате да си я вземете") - колегата им още първия ден като влязъл в колата да я измести и педала на съединителя хлътнал и не могли да го върнат и я бутали на ръце. По-късно се мъчили и цитирам "двама човека с една дълга щанга два часа се мъчили да го освободят, докато успеят". Предупредиха ме, че сега може да се кара, но само на полусъединител и натисне ли се докрай - там оставам. Както и да е... Не последваха грозни сцени, не съм такъв човек. Стигнахме до някакво доста компромисно за моята страна решение, че явно тя така си е била и аз година и половина (40 000км) съм я карал на полусъединител и никога не съм го натискал докрай, което определено звучи абсурдно, ама карай - в името на световния мир. Пръскачките оправили, ама за включвателя на стартера не били видяли, че трябва да се оправя. Явно този метод с писането черно на бяло вече не е ефективен, трябва да мисля друг. Както и да е...Едно малко отклонение... Имам познат от Русе, страхотен специалист, на когото имам пълно доверие (нека му направя малко реклама - Теодор Зайнелов), с когото веднъж коментирахме, че каръщината ходи по хората. Стана по повод една кола, която беше в неговия сервиз с козметични проблеми, но видиш ли, спря да пали. Случва се - дошло и е времето. Разбира се, Тедо е човек, който си държи на името и не върна колата с думите: "ами тя така си беше", ами я оправи за своя сметка.Връщам се към темата: Та в този ред на мисли си казах: "какво пък, явно наистина и е дошло времето в техните ръце да се счупи, въпреки, че не е имала никакви симптоми" и ги попитах дали поне не са погледнали какво му е на съединителя, при което ми отговориха, че не са имали време (две седмици) да погледнат, но смятат, че е "най-малко" вилка на съединител. Казах им, че лятото при много горещо време ми се е случвало да прискърцва при натискане на педала без промяна в работата му и ги попитах да не би да е от жилото: "Ааа, не! Тази кола не е с жило!". Започнах да преглъщам сухи глътки, осъзнавайки, че ми предстои ремонт на съединител. Попитах ги колко ще ми струва ремонта и колко време ще отнеме и ми отговориха, че ще ми струва 200лв труда за отваряне на съединителя и от там вече каквото е за смяна - отделно и че ще им отнеме поне два дни. Преглътнах още веднъж, платих си ремонта на спирачките и пръскалките (160лв) и поживо поздраво. Вече знаех, че в "Омбре" повече няма да стъпя. Не толкова заради едната купчина ламарини, а заради отношението им. Качих се в колата и потеглих към вкъщи с кола по-счупена, отколкото я бях закарал. Съединителят определено не беше в състоянието, в което го познавах. Педалът имаше зверски луфт (10см) и отделяше трудно. Както и да е закарах я криво ляво до вкъщи на полусъединител. Няколко дни по-късно реших да ползвам колата за една къса дестинация, но по навик още при паленето натиснах педала на съединителя докрай, при което той не остана долу, както ми описаха от "Омбре", а се върна догоре, при което стана твърд и повторно така и не можах да го натисна.Поисках препоръка за майстор (Боян - Технотест) от приятел и вчера в 08:30 му я закарах и му описах проблема. Човекът в 10:31 на същия ден ми се обади: "Колата ти е готова". Оказа се, че стойката на долната помпа незнайно кога и как е била изкривена и целия проблем е бил от там. Не съм инженер, счетоводител съм, но някак си не ми се вярва сама да може да се изкриви. Както и да е... Човекът ми взе 30лв за ремонта и може да е сигурен, че има още един верен клиент.На "Омбре" мога да им помахам с една бяла кърпичка за сбогом. Може и да са добри майстори, но това очевидно не е достатъчно.Данаил Коев 17 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #2 Отговорено 25 Февруари, 2011 доста негативни мнения се събраха за сервиз Омбре, явно и аз няма да ходя там колега, имаше ли промяна в гумите/нивото на нафтата/километрите, след като я взе?аз например си записвам километрите на телефона, да знам после дали са я карали някъде или не 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #3 Отговорено 25 Февруари, 2011 Абе и аз четох, че доста хора се отказаха от този сервиз. Аз останах с много добри отзиви, когато ходих да ми проверят клапаните, но честно ме е страх да ги посетя след толкова негътвни мнения. Ето защо днес оставих в Д&Н сервиз 300лв за ремонт на окачване. Но поне знам, че хората ми дават документ какво са правили, колко струва и мога по всяко време да предявя рекламъция. Да не говоря, че хората ми казват това можем това не можем. Също и колата ми се пази... Сега след тези мнения ме карате да се замисля да отида да ми проверят клапаните да не да се окаже, че са се прецакали. Като се замисля им се бях обадил за проблемът ми със спирачките, но ме отрязоха, че апаратите са за смяна. А на тях нищо им няма. Да не говорим колко лични се изписах, на нито едно не получих отговор, а бях готов да им дам колата да я направят пак те. Но май…… Между другото какво е това 200лв само за труд на съединител???? На мен в провинцията ми предлагат 80-100lw за труд.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #4 Отговорено 25 Февруари, 2011 Не че е директно по темата, ама то от трън та на глог... да не вземе някой да се излъже да отиде в D&N след предния коментар... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #5 Отговорено 25 Февруари, 2011 Едва ли някой от този форум ще отиде там, имайки в предвид цените на частите.... не се притеснявай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chemiliq 6 #6 Отговорено 26 Февруари, 2011 (Редактирано) Здравей те. Искам да изкажа и моето мнение за сервиза.Купих си кола преди 4 месеца и два пъти съм ходил в този сервиз. Първия път за начално обслужване масло, ремъци, филтри. Цена няма да коментирам, но по двигателя така и не видях лепенка за маслото(кога е сменено, с какво е сменено, кога трябва да се смени пак). Това и в най-пропадналия сервиз го правят с лепенката. Помолих ги да прегледат и ходовата част. Отговора бе за смяна на предни спирачни апарати си. ОК сменяме, всичко друго ти е наред. Плащам и си и не получавам никакви доказателства за сменените части по колата ми. Аз щастлив си тръгвам.След месец си сменям гумите и като видях състоянието на единия ми амортисюр направо се хванах за главата. Сигурно всичко от него бе изтекло, колата при 110km\h бе неуправляема. Нищо не са ми го споменали хората въпреки, че ми гледаха ходовата част. Ама нали съм кон с капаци пак при тях за смяна на амортисьори. По телефона уточняваме каква е марката, парите и дали има гаранция. Специално ги питах дали дават гаранция. Амортисьори по принцип ги продават с 2 години гаранция. Отивам да си вземам колата, питам гаранция нещо. Не ние и преди сме слагали от тази марка няма да имаш проблем, ако имаш идваш и ще се оправим. Не съм човек, който обича да се разправя и си тръгнах разочарован. Ако това е идеалния сервиз за вас, добре.Не разбирам от коли и искам в сервиза, който посещавам да разбират, да ми оправят колата и да съм спокоен. Аз вече сериозно се замислям дали да посещавам вече този сервиз. Вярно, че това ми е втори пост във форума, но аз излагам конкретни факти. Редактирано 26 Февруари, 2011 от chemiliq 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #7 Отговорено 26 Февруари, 2011 А за кой от двата сервиза става дума,колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #8 Отговорено 27 Февруари, 2011 Колеги какво става със свободата на словото Не си виждам мнението от снощи както моето така и на други колеги Ако смятате че лъжа вище това http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1298817455c.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #9 Отговорено 27 Февруари, 2011 Със свободата на словото всичко е наред , какво става с твоя пост? Ми той не е по темата колега.п.п.Ако искаш си отвори нова тема и си сподели мъката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #10 Отговорено 27 Февруари, 2011 Няколко пъти съм ползвал услугите им.Момчетата си разбират от работата.Не работят чак толкова скъпо просто ние получаваме ниски заплати 8) .Качеството винаги струва скъпо.Че са претоварени това е факт.За смяна на термостат ме обръснаха 60 лева.Аз си занесох термостат на "Тама" но те ми казаха че този отварял на по висока температура и ми предложиха техен.Преди обаче да сложат тяхния аз поисках от момчето опакавката на техния също "Тама" и се оказа че всичко е 1към1.Бях в настроение и си викам "карай да върви нали сме Българи тарикати "и си тръгнах.Другия случаи беше още по интересен.Беше ми светнал чека за въздушните възглавници. Ходих първо в друг сервиз защото ми беше наблизо но там оправяха само мерцедеси и неможаха да помогнат.След това набързо прескочих при Омбре.Той ме посрешна и като разбра че съм ходил другаде ми каза че сами изгорили компа на srs-а без да я закача никъде.Каза че нов комп. струва около 600 лева , аз казах добре и си тръгнах.След като компа. на srs-а е изгорял реших и аз да се пробвам да изчистя грешката както пише в мануала.И след две минути оправих нещата и си спестих 600 лева само с един кламер.Бях готов да платя но не тази цена.След този случай ходя вече в Юби ко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #11 Отговорено 27 Февруари, 2011 Колеги какво става със свободата на словото Не си виждам мнението от снощи както моето така и на други колеги Ако смятате че лъжа вище това http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1298817455c.JPG Извинявам се ако съм обидил някои това ми мнение наистина не е по темата. Грешката е моя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #12 Отговорено 27 Февруари, 2011 (Редактирано) За смяна на термостат ме обръснаха 60 лева.Аз си занесох термостат на "Тама" но те ми казаха че този отварял на по висока температура и ми предложиха техен.Моя термостат който аз си бях монтирал отварял с 1-2 градоса по-късно и го сменили без да сме се разбирали за това. Видях си го хвърлен на земята до други чарколаци и си го прибрах за да си имам резервен. От четеното в различни теми за сервиз Омбре виждам, че редовно на хондите трябва да се сменяват спирачни апарати, съединители и термостати. Имам и друга случка в сервиза но ще си я запазя! Редактирано 27 Февруари, 2011 от garfi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #13 Отговорено 27 Февруари, 2011 В интерес на истината те ми смениха термостата но по късно проблема се оказа че идвал от капачката Не искам да казвам лоши думи по отношение на сервиза а само споделям факти.Случва се да се сгреши както и при докторите Лошото е че потърпевши сме ние П.С. Нека никага да не забравяме че когато си на върха единственият път е право надолу 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #14 Отговорено 28 Февруари, 2011 Аз пък всичко сам си правя по колата,не съм монтьор,но имам двор/получи се рима/.Правих си скоби за свиване на пружини,после с тях си смених амортисьорите,външно каре си сменях,раздвижих си спорачния апарат/не го сменях/,центровах си ангр.ремък ,че го бяха направили с един зъб грешно майсторите/не знаеха кои и къде са белезите/,грешка на СРС чистих,лагерче на моторчето на чистачките подмених и даже маслото и филтрите сам сменям. Харесвам си колата и мразя да ми я пипат шлосери. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
greenex 74 #15 Отговорено 28 Февруари, 2011 От хонди разбират много - неоспорим факт! И Сашо, и Джонибой, и Емо.Обаче вниманието към обикновения клиент, към този, който просто е чул и прочел за тях и им се доверява - не е достатъчно.Това със списъка с неща за оправяне и после половината си стоят непогледнати, също съм го изпитвал.Натоварени са, но това не е оправдание за недоглеждания и недобро планиране от типа "а, ми той MTF-a свършил, ще ти сложим друго"...Отдавнашна болка са ми, но вече отшумява, просто защото повече не си я причинявам. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #16 Отговорено 28 Февруари, 2011 Колега аз също сам си оправям колата но има неща за които трябва сервиз Нямам всякъкви иструменти нито място това е и пречината да посещавам сервизи По принцип в сервиза трябва да срещаш пълно разбиране, все пак си плащаш В сервизите не ме притеснява цената а отношението и качеството на свършената работа.Винаги съм смятал че в лицето на сервиз "Омбре" ще срещна разбиране но явно съм грешал.Момчетата наистина разбират много но политиката им на обслужване куца много.П.С. 'Омбре" това е градивна критика ще се радваме ако това помогне за по доброто обслужване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
greenex 74 #17 Отговорено 28 Февруари, 2011 Абсолютно съм "за" градивната критика. Защото е жалко, когато професионализмът бъде засенчен от лошото отношение и пренебрежение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #18 Отговорено 28 Февруари, 2011 Момчетата разбират от Хонда спор няма Но бизнеса изисква и много други качества и най вече разбиране потребностите на клиента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Wolf 0 #19 Отговорено 3 Март, 2011 (Редактирано) Момчета,"фенове",всички добре знаем,че няма по-лесно от това да критикуваме хората,които ни правят добро,даже да се крием зад термина "градивна критика"!Много рядко пиша в този форум,но бях провокиран от дългите изявления на Данаил.Колега,аз не разбрах как точно,и кой точно в сервиз "Омбре" ти е създал проблем!Аз лично се познавам с тях от четири години и те са главната причина да стана фен на марката.Аз съм, може би, доста по-възрастен от Вас и съм се научил да оценявам хората не от едно единствено решение,действие,евентуална грешка от тяхна страна,а от цялостната им и последователна работа! Радвайте се ,че има такъв "фенски" сервиз,в който всеки може да влезе и разговаря с тях,да задава въпроси и да получава отговори,въпреки тяхната работна натовареност! Ако това беше само чист бизнес,без фенство,всички щяха да стигат само до входа на сервиза.А сега към Омбре-продължавайте все така! Честит 3-ти Март на всички! Редактирано 3 Март, 2011 от Honda_Wolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове