ivo099 1 #1 Публикувано 11 Февруари, 2011 колеги мисля си следното да си намерим размери и чертеж и да си направим сами разпънка а не да си копуваме китайските боклучи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 11 Февруари, 2011 И аз го мисля от доста време, някой ако може да направи точен чертеж на планките, които ще се хващат за бомбетата, да ги изрежем на лазер или на каквото трябва останалото е по-лесна тработа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 11 Февруари, 2011 Вие модел като заводската ли искате да направите, или като афтърмаркет ибейските? Ако искате като оригиналните, утре-вдругиден мога да измеря моята и да ви сложа тук снимка с обозначени размерите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #4 Отговорено 11 Февруари, 2011 ем кой каквито чертежи даде и после всеки ,който е навит да си прави ше си избере. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #5 Отговорено 13 Февруари, 2011 Много добре ще е да сподели някой размери и някой читав модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #6 Отговорено 14 Февруари, 2011 Имайте в предвид, че има два захвата единия е за амортисьора а другия за самото бомбе, но не всички имат дупки на бомбетата ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #7 Отговорено 14 Февруари, 2011 Кой е по-добрия вариант - захваната към бомбето или амортисьора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 14 Февруари, 2011 (Редактирано) Ако не се лъжа на вти-тата е на бомбетата, иначе из нета където гледах преди да си направя моята(мисля че терориста беше пускал в няква тема снимки на неговата и копирах от него),имаше и на амортисъорите. Моята е захваната за бомбетата, дали има подобрение не мога да споделя, понеже едновременно с нея смених и пружините Редактирано 14 Февруари, 2011 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #9 Отговорено 15 Февруари, 2011 Добра идея.А иначе тези ибейските не държат ли ,нещто не са в час ли,че допираме до такива мисли да си правим,че и аз мислих да си взимам преди време от тях,и ми е интересно.А и друго нали целта на тези разпънки е да укрепят коша да не се разкрачва и само когато е със спотно окачване или било то само пружини ли са нужни или и при сток автомобили е в +.Мерсии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #10 Отговорено 15 Февруари, 2011 (Редактирано) -Аз, моята съм си я правил от затворено П дебело 3 мм и съм го хванал за заводските дупки на бомбетата със по два болта М8 на страна. Усеща се известно подобрение, когато съм без таван се усеща повече. Или си внушавам Редактирано 15 Февруари, 2011 от airbrush Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #11 Отговорено 16 Февруари, 2011 Какво става няма ли да видим чертежи, размери, някоя снимка че идеята е много добра и доста евтина.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #12 Отговорено 16 Февруари, 2011 Ето как съм си го направил, а за размери трудна работа правих я така че да мога да я напасна пред гаража, отделно височината бомбетата имат ъгъл спрямо хоризонта, аз го правих на проба грешка. http://mikobe.snimka.bg/tuning/honda-del-sol-tuning.511947 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #13 Отговорено 16 Февруари, 2011 колеги никой ли няма чертежи за 5г. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #14 Отговорено 19 Февруари, 2011 (Редактирано) това е за щеста хеч домашно производствоhttp://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11298http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11300http://goroj9.snimka.bg/tuning/strut-bar.572037.22460591 Редактирано 19 Февруари, 2011 от goro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #15 Отговорено 19 Февруари, 2011 Ето тава е моя.Мое пройзводство. Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #16 Отговорено 19 Февруари, 2011 това е за щеста хеч домашно производствоhttp://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11298http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11300http://goroj9.snimka.bg/tuning/strut-bar.572037.22460591добре колега супер е станало обаче едно неми е ясно :от какво е тая тръба че и с обтяжка по средата ? или да дадеш по подробна информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #17 Отговорено 19 Февруари, 2011 (Редактирано) аз мога да дам снимки за 5 хеч на някои скаип и да ги качи тук в темата, а относно разпанките са задна горна и долна под купето ще ви сабудя интереса само някои да даде скаип и да помогне с качването ко сте заинтересовани мога да се ангажирам да напрая някоя друга, относно тез китаиските са боклук на 100% една траба и 2 винта в края а моите са в единия краи с нормална резба а в др краи с обратна, нали идеята е да може да свива и да разпава като вартиш в различни посоки а тез китаики като вартищ мести само трабата на ляво и дясно и изобщо никво усилие на натягане ефекта от тях е =0 освен за красота моя скаип е moonray85 Редактирано 19 Февруари, 2011 от dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #18 Отговорено 19 Февруари, 2011 пращай на моя скайп atanasbeаз ще ги кача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #19 Отговорено 19 Февруари, 2011 това е за щеста хеч домашно производствоhttp://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11298http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=images§ion=viewimage&img=11300http://goroj9.snimka.bg/tuning/strut-bar.572037.22460591добре колега супер е станало обаче едно неми е ясно :от какво е тая тръба че и с обтяжка по средата ? или да дадеш по подробна информация тръбата е 24 мм дебелостенна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #20 Отговорено 19 Февруари, 2011 ...относно тез китаиските са боклук на 100% една траба и 2 винта в края а моите са в единия краи с нормална резба а в др краи с обратна, нали идеята е да може да свива и да разпава като вартиш в различни посоки а тез китаики като вартищ мести само трабата на ляво и дясно и изобщо никво усилие на натягане ефекта от тях е =0 освен за красота моя скаип е moonray85 Идеята е да не мърда, да не се свива или разпъва, а да укрепи шасито на колата за да не се усуква при завои.Най-добрите разпънки са тези без сглобки, а от една част. Ако са от 2 или 3 части с болтове ще се поддадат по лесно на усукване. Ефект има, но е по малък. От две части: От три части: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #21 Отговорено 20 Февруари, 2011 Значи не е добра идея разпънката да е регулираща се с винт, а е по-добре да е цяла без никакви шукарии по нея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #22 Отговорено 20 Февруари, 2011 Извинявам се за офтопика, но на който му е интересно с какво точно помагат разпънките ето един клип с тест - с и без разпънка:http://www.youtube.com/watch?v=m4KgS8ertHU Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #23 Отговорено 4 Март, 2011 колеги никой ли нее мерил някоя разпънка да даде налко инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #24 Отговорено 4 Март, 2011 Колеги днес с баща ми направихме предна разпънка на д13-ката ми. Размери нямам точни защото всичко се напасва на място. Заради въздушния филтър беше голяма играчка ама стана страшна, подобна на модела на муген малко по-горе в темата. Ако има мераклии от Варна или Добрич може да уредим нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #25 Отговорено 4 Март, 2011 колега качи някоя друга снимка да добием представа, несе скатаваи така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #26 Отговорено 5 Март, 2011 Ето и снимките на колегата dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #27 Отговорено 6 Март, 2011 Ще кача снимки утре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #28 Отговорено 6 Март, 2011 (Редактирано) Тая разпьнка пьрвата на муген кьдето е показал колегата ilias гледам че е захваната за кухата кутия над тампона на амортисьора. Как ли са захванати тия шпилки или болтове като там е кухина и ако се разпробие през цялата кухина няма ли да се смачка ламарината като се стегнат болтовете? От всички модели най ми допада тоя на Муген стига да знам тая загадка с кухината. Редактирано 6 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #29 Отговорено 6 Март, 2011 Нищо не се разпробива, това са си заводските дупки, предвидени за стрът бар. Имайки предвид, че Муген са официалната тунинг фирма на Хонда, едва ли ще направят нещо недомислено. Ето как изглежда стоков стрът бар: Мислех да меря дължината на стръта, но реално това няма как да ви помогне да си направите. Както се вижда, стръта е огънат като дъга, а не е прав, и реално всеки може да си премери в коша разстоянието между дупките, за които се хваща той. Работата е напасване на място, или копиране на афтърмаркет стрът с готови размери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #30 Отговорено 6 Март, 2011 ами които е с моно инжекция какво пражи ? никакъв стрът бар не пасва моното пречи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #31 Отговорено 6 Март, 2011 Ето ти една добра причина да махнеш моното и да сложиш пълна инжекция и без това с моното стои много грозно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #32 Отговорено 6 Март, 2011 При Прелюд 5 там няма фабрично дупки за това ми стана чудно как е захванат за триьгьлната кухина. При Сивиците ги имате тия дупки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #33 Отговорено 6 Март, 2011 (Редактирано) Ето ги и снимките:http://pics.data.bg/albums/31905/%d1%80%d0%b0%d0%b7%d0%bf%d1%8a%d0%bd%d0%ba%d0%b0/7abb575ec35a729a02734659f38eaa12/DSC02798Ако някой иска може да му уредя такъв стрът с безплатен монтаж Става напасване за Д13 както виждате, ще стане и на моно, така че звънкайте смело Редактирано 6 Март, 2011 от st1nki4a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #34 Отговорено 6 Март, 2011 на моното няма как и да се препасва щото стърчи много нагоре но щесе пробвам ако не специално заради стрът бара ще си сложа пълна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #35 Отговорено 1 Май, 2012 Колеги, гледам темата отдавна е позамряла, но все пак да попитам. В крайна сметка кой е най-удачния вариянт за поставянето на разпънка на Д15-ка? Купена или правена. И друго се сещам. Бях чел в някакъв форум, че когато не е регулируема разпънката и решим да си я правим сами, целият преден мост трябвало да бъде във въздуха и така да се вземат размери и да се монтирва. Несъм точно запознат и затова ще помоля, някой колега ако е по-запознат с технологията да пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #36 Отговорено 1 Май, 2012 Ако ще се прави, най-добре да се вземат размерите от заводска VTi-ска за да е сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #37 Отговорено 27 Май, 2012 Чакам включване от колегата Стънкича да изобретин съвместно едно стрътбарче за д15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #38 Отговорено 27 Май, 2012 Кажете какви точно размери ви трябват и мога да ви ги смъкна от предния и заден стрът на Spoon Sports. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове