Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравей колега,ако държиш на качествени оригинални секретни болтове това е парт-номера:08W42-SNA-100с него можеш да си ги поръчаш чрез общите поръчки на части от САЩ. цената е повече от приемлива спрямо тукашните.Темата е в колективните поръчки.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този part num като гледам е за секретни ГАЙКИ, не болтове. При мен поне става дума за болтове, а не гайки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му.

Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помогне със съвет. Вчера се разтрака вече доста силно и ме върна на средата от пътя.Шумът идва от обтяжните ролки. ту силно тракане с видимо игране на едната ролка, ту хрущене, като от лагер. Не ми се ходи в бултрако, но запазих час за понеделник, за краен случай. Друго за което се сещам е KJ auto, но дали ще се справят? Някой среща ли се друга алтернатива за Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му.

Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда.

Поздрави.

 

Тоест след фейслифта са с гайки, а преди фейслифта са с болтове? Питам, понеже както казах при мен са болтове. А и колегата za6o е питал за болтове, от там започнах и да се обърквам. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защото аз съм преди фейслифта и съм с гайки. Да не би бензинът да е с гайки, а дизелът с болтове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова години, Хонда с болтове не съм виждал... Предполагам, че @Веселия просто се е заблудил или някой пишман гумаджия не му е обяснил какво слага.Иначе, тези на McGard, за които имаше общи поръчки никак не са лоши, с едно уточнение - конусът накрая на гайката не е съвсем съшият, като оригиналният на Хонда (с права стена е, ако мога така да го нарека, докато този на Хонда е по-овален). Реално, освен оригиналните секрети, аз афтърмаркет такива с конус като оригиналния не съм виждал. И за да не тормозя всички дупки на джантите си, аз винаги слагам секретите на една и съща дупка - срещуположната на вентила на джантата (помни се по-лесно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му.

Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда.

Поздрави.

 

Тоест след фейслифта са с гайки, а преди фейслифта са с болтове? Питам, понеже както казах при мен са болтове. А и колегата za6o е питал за болтове, от там започнах и да се обърквам.

 

Сега вече и аз не съм сигурен, с гайки ли съм или с болтове :D/>

Ще развия едната и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова години, Хонда с болтове не съм виждал... Предполагам, че @Веселия просто се е заблудил или някой пишман гумаджия не му е обяснил какво слага.

Бе аз имам в багажника комплект (уж) болтове, дето са ми от на мястото на резервните и един беше паднал та го завих. Но може и гайки да са и да съм заблуден наистина. Днес съм с колелцето на работа, довечера обаче ще проверя и ще пиша. Ако подвжедам някой, искрено се извинявам, не е нарочно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, след обстоен преглед се оказа че демпферната ролка е предала богу дух, за късмет, без да завлича нищо покрай нея.В бултрако течала сервизна кампания и ми я предложиха за около 650 лв без труда... Някой имал ли е премеждия с тази ролка, та да ме осветли?

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая демпферна ролка, къде се намира? Има ли нещо общо с маховика, който за 1000лв ще го смениш целия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо няма ;) Тя задейства хидравликата , климатика и мисля и маслената помпа . Общо взето е една от болките на тези двигатели - аз лично не съм сменял защото просто не ми я върнаха от Бултрако като си взимах колата , но общо взето чисто нова струва 1000 лв , втора употреба е към 200-250 лв , важно е човек , който разбира да я прегледа преди да се получи ако е втора употреба ;) Или иначе демпферната ролка от всички дизелови двигатели мисля , че е съвместима ;) Щом не ти е толкова тежък проблема може да отидеш и при Евгений в Кършияка , най-малкото ще спестиш някой лев за труда , а вече дали ще купиш чисто нова или втора употреба си зависи от теб ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето тук е същия проблем:

 

Демпферна шайба май е по-точно. Ето я тук, най-долната в ляво:

Публикувано изображение

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С извинение за двойния пост:Tino, благодаря за инфото, ще ида все пак до бултрако, че се оказаха сладкодумни и с тази им кампания до края на седмицата май излиза на сметка. Дано само не съжаля накрая. Ще пусна отзив след четвъртък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Колеги трябва ли да махна акумулатора, за да сменя крушката на пр.ляв габарит? Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно. Откопчава се подкалника в близост до габарита и се сменя от там.Като се наведеш ще видиш че има специално място.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Довечера след работа , ще го сменя или не и двата е по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по добре пробай през калника по лесно е.Само откопчаваш едо две копчета на кората и действаш.Имаше и коментари в тази тема.Успех.:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Вчера ходих до магазин HALFORD , но нямаха LED и не съм сменял. Поръчах от e-bay и дано да дойдат до 2-3 дни та да видим тези LED-ове колко повече светят. Поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставят се, точно както са ти казали колегите.Аз съм с LED-ове в габаритите, мисля че бяха с 38 диодчета някъде. Не, че светят по-силно, но се връзва с белия оттенък на ксенона. Отпред изглежда много добре. Отстрани обаче светлината не изглежда разпръсната, а е концентрирана в една точка. Може да срещнеш проблем с контакта в буксата, тъй като цокъла на лед-овете обикновено е по-малък от този на стъклената крушка, и при мен нито едни досега не правеха добър контакт. Решава се, като повдигнеш жичките от цокъла, положиш няколко пласта тиксо (извинявай, за тебе скоч :) ) и да положиш обратно телчетата. Така новата диодна крушка влиза по-плътно и не прекъсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я кажете с какви чистачки карате вашите акорди преди фейслифта?Взех оригинални за 65лв (някаква промоция имаше) - за по-малко от година почнаха да мажат. Сега зимата взех БОШ за 65лв комплекта - вече мажат, а от както ги купих не чистеха едно петно с диаметър 7-8 сантиметра в средата - минава над него и не го забърсва... Вече се побърквам, как може чистачки за толкова пари да заминават за толкова кратко време. Може ли някой да препоръча или скъпи, но ЧИТАВИ чистачки дето една година да чистят както трябва или поне ЕВТИНИ чистачки от които да си купя 3 комплекта и да си ги сменям през 4-6 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ползвам аз от две години и съм супер доволен марка Sumitomo са и работят безгрешно и имат страхотен вид:http://www.acurapartswarehouse.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=22&productID=10&yearID=21&doorID=1&gradeID=56&areaID=1&transmissionID=3&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1&sectionID=5&idAndImageID=3981%20382017&isBigPicture=true#partlistвиж позиции 30 и 31 като не пропускай варианта да си поръчаш за резервни позиции 21 и 23.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че стават за преди фейслифта? Че май рамената им са различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ти си бил голям Тома неверни бре ! Как установи, че рамената са различни, че ми стана интересно ? И ето малко повече инфо за да видиш колегите в английския форум как са се справили с въпроса. Преди две години Zlatozator ми прати линк към темата и аз също минах на ретрофита само, че с леви чистачки, че техните са десни.Ето повече инфо тук: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/3292-7th-gen-facelift-flat-wiper-retrofit/page__hl__wiperАпропо можеш да си ги поръчаш и от тук:http://www.lingshondaparts.com/honda_part_number_search_A10.php?partdes=76620-SEA-G11и http://www.lingshondaparts.com/honda_part_number_search_A10.php?partdes=76630-SEA-G11За последните два линка не съм много сигурен дали точно това са точните парт номера, защото карам по спомени, но при интерес от твоя страна ще проверя и ще ти ги пратя за да си ги поръчаш.

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня, че не ставаха директно, заради точно Златозатора. Явно не е било заради рамената ;)Поръчвам от тия чистачки + 4 комплекта гумички на следващата поръчка от Щатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единственото условие за да сложиш от тези чистачки е да премахнеш пластмасата монтирана под шофьорското рамо. Всичко останало е дадено на снимките в английския форум и изгледа на колата е коренно различен.Намерил съм и едни други същия размер, но с новия изглед като на новите Акорди и ЦРВ-та и мисля да си поръчам от тях като следващи чистачки.http://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=131&productID=7&yearID=43&doorID=3&gradeID=1980&areaID=2&transmissionID=7&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1&sectionID=5&idAndImageID=20898%201491469&isBigPicture=true#partlistПозиции 10 и 12

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, има разлика в шофьорското рамо преди и фейслифта (след фейслифта става по-плоско), но тя не пречи да се сложат перата от след фейслифта. Както @Олми е написал с кръстата отвертка се маха прикрепящата пластмаса от същото това рамо. Разликата в това как стоят чистачките преди и сега е голяма. Лично аз се вдъхнових от английския форум, а перата си взех от Бултрако с 20% отстъпка от сервизната им кампания отпреди две години. Все пак, от Щатите май излизат по-евтино.Новото, което сега разбрах от поста на Олмито е, че каучоковите перца могат да се сменят, което задължително ще направя преди зимата. Иначе и аз съм се заглеждал по чистачките с новия дизайн от последните модели на Хонда (и Тойота между другото).

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзив за ремонта на демпферната шайба:579.31 лв в които влиза нова шайба, 1 час труд и пълен технически преглед. Имаше сервизна кампания за -15% отстъпка в крайната цена и добре се съчетаха с моята повреда... Явно и в Бултрако можело да излезе най-евтиния вариант :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам 7 - ген. акорд и както знаете на късите са с ксено, но някои пат като ги включвам някои от 2 та не включват, после като ги изключа за по 10сек. някаде и после ги включа късите светят нормално, това нормално ли е или може би ще има проблем с запалката или с крушката ? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Благодаря на колегите ... Габаритите станаха супер. Смених ги от под калника , повече време ми отне махането на гумите. " изолир бант" :-):-):-) не сложих, но се надявам да не падат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чистачки аз си взех от тук: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SEA701&block_02=B__1400&block_03=3275Преди това карах с едни Champion но стояха супер грозно и ги смених. Тези OEM чистят добре за сега. В бултрако ми искаха около 150 лева (!!!) за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам 7 - ген. акорд и както знаете на късите са с ксено, но някои пат като ги включвам някои от 2 та не включват, после като ги изключа за по 10сек. някаде и после ги включа късите светят нормално, това нормално ли е или може би ще има проблем с запалката или с крушката ? Публикувано изображение

 

С фабричен ксенон ли си? На мен не ми се е случвало и не ми звучи нормално това да става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше този проблем малко след като взех колата. В Юбико ми смениха баластите с такива от Civic, оригинални - за 200лв общо двата от блъснати Цивици. Защото на Акорд-а струват нови по 750лв единия модул, а от блъснати няма, защото не са част от фара и застрахователите плащат само за фар отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с фабричен ксенон е и аз се самнявам в баластите, но ще сменям когато откаже или пак когато имам вазможност, че сега малко сам я позакъсал. А някои може ли да каже каде се намират тези баласти ? Благодаря за отговорите Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намират се някъде зад фаровете.Между другото можеш да си поръчаш и резервни крушки за 15 долара двете от китайците. Или ebay или сайт като dealextreme. При мен смених крушките, но продължаваше да не светва ту единия, ту другия, ту и двата, ту никой. Странно е, че се прецакаха по едно и също време. Като смених баластите, всичко заспа - карам с такива китайски крушки вече над 2 години безпроблемно.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......А някои може ли да каже каде се намират тези баласти ? Благодаря за отговорите Публикувано изображение

 

Точно тези дни оглеждах около фаровете какво/що има и къде.

По-скоро, мернах нещо което ми приличаше на баласти, точно отдолу залепено на долната част на фаровете.

Разбира се, не претендирам за 100% точност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще коментирате това -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им разбирам. Класацията е за колко често се сменят носачи ли :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да коментирам, погледни внимателно с каква скорост алфата влиза и после блъска спирачки на 20 сек. на клипа и после погледни Пежото с каква скорост влиза , според мен този тест не е много правилен, да не говорим, че и гумите са от голямо значение дали са на една и съща марка всичките коли? Но всеки си има мнение по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колеги от доста време карам без резервна гума и все не мога да намеря такава на поносима цена, без значение дали, ще е "патерица" или нормален размер. В e-bay мъничките са около £ 140 , а нормална алуминиева около £70. Ако пък е за £50, ще е на другия край на Англия. Пробвах от Mazda 6 , но уви не става. Ходил съм на три авто морги и там няма. Някой знае ли от какъв друг автомобил мога да взема , та да става на Accorda? Благодаря и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...