NikiG 160 #1361 Отговорено 18 Май, 2013 Здравей колега,ако държиш на качествени оригинални секретни болтове това е парт-номера:08W42-SNA-100с него можеш да си ги поръчаш чрез общите поръчки на части от САЩ. цената е повече от приемлива спрямо тукашните.Темата е в колективните поръчки.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1362 Отговорено 18 Май, 2013 Този part num като гледам е за секретни ГАЙКИ, не болтове. При мен поне става дума за болтове, а не гайки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1363 Отговорено 19 Май, 2013 Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му. Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1364 Отговорено 19 Май, 2013 Колеги, помогне със съвет. Вчера се разтрака вече доста силно и ме върна на средата от пътя.Шумът идва от обтяжните ролки. ту силно тракане с видимо игране на едната ролка, ту хрущене, като от лагер. Не ми се ходи в бултрако, но запазих час за понеделник, за краен случай. Друго за което се сещам е KJ auto, но дали ще се справят? Някой среща ли се друга алтернатива за Пловдив? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1365 Отговорено 19 Май, 2013 (Редактирано) Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му. Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда. Поздрави. Тоест след фейслифта са с гайки, а преди фейслифта са с болтове? Питам, понеже както казах при мен са болтове. А и колегата za6o е питал за болтове, от там започнах и да се обърквам. Редактирано 19 Май, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1366 Отговорено 19 Май, 2013 Странно защото аз съм преди фейслифта и съм с гайки. Да не би бензинът да е с гайки, а дизелът с болтове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1367 Отговорено 20 Май, 2013 За толкова години, Хонда с болтове не съм виждал... Предполагам, че @Веселия просто се е заблудил или някой пишман гумаджия не му е обяснил какво слага.Иначе, тези на McGard, за които имаше общи поръчки никак не са лоши, с едно уточнение - конусът накрая на гайката не е съвсем съшият, като оригиналният на Хонда (с права стена е, ако мога така да го нарека, докато този на Хонда е по-овален). Реално, освен оригиналните секрети, аз афтърмаркет такива с конус като оригиналния не съм виждал. И за да не тормозя всички дупки на джантите си, аз винаги слагам секретите на една и съща дупка - срещуположната на вентила на джантата (помни се по-лесно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #1368 Отговорено 20 Май, 2013 Опс, значи съм се заблудил че колегата za6о търси секрети за колата от подписа му. Иначе гайките с този парт-номер стават идеално на Акорда. Поздрави. Тоест след фейслифта са с гайки, а преди фейслифта са с болтове? Питам, понеже както казах при мен са болтове. А и колегата za6o е питал за болтове, от там започнах и да се обърквам. Сега вече и аз не съм сигурен, с гайки ли съм или с болтове :D/>Ще развия едната и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1369 Отговорено 20 Май, 2013 За толкова години, Хонда с болтове не съм виждал... Предполагам, че @Веселия просто се е заблудил или някой пишман гумаджия не му е обяснил какво слага.Бе аз имам в багажника комплект (уж) болтове, дето са ми от на мястото на резервните и един беше паднал та го завих. Но може и гайки да са и да съм заблуден наистина. Днес съм с колелцето на работа, довечера обаче ще проверя и ще пиша. Ако подвжедам някой, искрено се извинявам, не е нарочно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1370 Отговорено 20 Май, 2013 (Редактирано) Колеги, след обстоен преглед се оказа че демпферната ролка е предала богу дух, за късмет, без да завлича нищо покрай нея.В бултрако течала сервизна кампания и ми я предложиха за около 650 лв без труда... Някой имал ли е премеждия с тази ролка, та да ме осветли? Редактирано 20 Май, 2013 от sMARTBomber Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1371 Отговорено 20 Май, 2013 Каква е тая демпферна ролка, къде се намира? Има ли нещо общо с маховика, който за 1000лв ще го смениш целия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1372 Отговорено 20 Май, 2013 Нищо общо няма Тя задейства хидравликата , климатика и мисля и маслената помпа . Общо взето е една от болките на тези двигатели - аз лично не съм сменял защото просто не ми я върнаха от Бултрако като си взимах колата , но общо взето чисто нова струва 1000 лв , втора употреба е към 200-250 лв , важно е човек , който разбира да я прегледа преди да се получи ако е втора употреба Или иначе демпферната ролка от всички дизелови двигатели мисля , че е съвместима Щом не ти е толкова тежък проблема може да отидеш и при Евгений в Кършияка , най-малкото ще спестиш някой лев за труда , а вече дали ще купиш чисто нова или втора употреба си зависи от теб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1373 Отговорено 20 Май, 2013 (Редактирано) ето тук е същия проблем: Демпферна шайба май е по-точно. Ето я тук, най-долната в ляво: Редактирано 20 Май, 2013 от sMARTBomber Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1374 Отговорено 20 Май, 2013 С извинение за двойния пост:Tino, благодаря за инфото, ще ида все пак до бултрако, че се оказаха сладкодумни и с тази им кампания до края на седмицата май излиза на сметка. Дано само не съжаля накрая. Ще пусна отзив след четвъртък... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1375 Отговорено 21 Май, 2013 Привет на всички. Колеги трябва ли да махна акумулатора, за да сменя крушката на пр.ляв габарит? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1376 Отговорено 21 Май, 2013 Не е нужно. Откопчава се подкалника в близост до габарита и се сменя от там.Като се наведеш ще видиш че има специално място.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1377 Отговорено 21 Май, 2013 Благодаря. Довечера след работа , ще го сменя или не и двата е по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1378 Отговорено 21 Май, 2013 Колега по добре пробай през калника по лесно е.Само откопчаваш едо две копчета на кората и действаш.Имаше и коментари в тази тема.Успех.:rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1379 Отговорено 22 Май, 2013 Привет. Вчера ходих до магазин HALFORD , но нямаха LED и не съм сменял. Поръчах от e-bay и дано да дойдат до 2-3 дни та да видим тези LED-ове колко повече светят. Поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1380 Отговорено 22 Май, 2013 Поставят се, точно както са ти казали колегите.Аз съм с LED-ове в габаритите, мисля че бяха с 38 диодчета някъде. Не, че светят по-силно, но се връзва с белия оттенък на ксенона. Отпред изглежда много добре. Отстрани обаче светлината не изглежда разпръсната, а е концентрирана в една точка. Може да срещнеш проблем с контакта в буксата, тъй като цокъла на лед-овете обикновено е по-малък от този на стъклената крушка, и при мен нито едни досега не правеха добър контакт. Решава се, като повдигнеш жичките от цокъла, положиш няколко пласта тиксо (извинявай, за тебе скоч ) и да положиш обратно телчетата. Така новата диодна крушка влиза по-плътно и не прекъсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1381 Отговорено 27 Май, 2013 Колеги, я кажете с какви чистачки карате вашите акорди преди фейслифта?Взех оригинални за 65лв (някаква промоция имаше) - за по-малко от година почнаха да мажат. Сега зимата взех БОШ за 65лв комплекта - вече мажат, а от както ги купих не чистеха едно петно с диаметър 7-8 сантиметра в средата - минава над него и не го забърсва... Вече се побърквам, как може чистачки за толкова пари да заминават за толкова кратко време. Може ли някой да препоръча или скъпи, но ЧИТАВИ чистачки дето една година да чистят както трябва или поне ЕВТИНИ чистачки от които да си купя 3 комплекта и да си ги сменям през 4-6 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #1382 Отговорено 27 Май, 2013 Това ползвам аз от две години и съм супер доволен марка Sumitomo са и работят безгрешно и имат страхотен вид:http://www.acurapartswarehouse.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=22&productID=10&yearID=21&doorID=1&gradeID=56&areaID=1&transmissionID=3&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1§ionID=5&idAndImageID=3981%20382017&isBigPicture=true#partlistвиж позиции 30 и 31 като не пропускай варианта да си поръчаш за резервни позиции 21 и 23. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1383 Отговорено 27 Май, 2013 Сигурен ли си, че стават за преди фейслифта? Че май рамената им са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #1384 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) Ти си бил голям Тома неверни бре ! Как установи, че рамената са различни, че ми стана интересно ? И ето малко повече инфо за да видиш колегите в английския форум как са се справили с въпроса. Преди две години Zlatozator ми прати линк към темата и аз също минах на ретрофита само, че с леви чистачки, че техните са десни.Ето повече инфо тук: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/3292-7th-gen-facelift-flat-wiper-retrofit/page__hl__wiperАпропо можеш да си ги поръчаш и от тук:http://www.lingshondaparts.com/honda_part_number_search_A10.php?partdes=76620-SEA-G11и http://www.lingshondaparts.com/honda_part_number_search_A10.php?partdes=76630-SEA-G11За последните два линка не съм много сигурен дали точно това са точните парт номера, защото карам по спомени, но при интерес от твоя страна ще проверя и ще ти ги пратя за да си ги поръчаш. Редактирано 27 Май, 2013 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1385 Отговорено 27 Май, 2013 Помня, че не ставаха директно, заради точно Златозатора. Явно не е било заради рамената Поръчвам от тия чистачки + 4 комплекта гумички на следващата поръчка от Щатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #1386 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) Единственото условие за да сложиш от тези чистачки е да премахнеш пластмасата монтирана под шофьорското рамо. Всичко останало е дадено на снимките в английския форум и изгледа на колата е коренно различен.Намерил съм и едни други същия размер, но с новия изглед като на новите Акорди и ЦРВ-та и мисля да си поръчам от тях като следващи чистачки.http://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?catalogID=131&productID=7&yearID=43&doorID=3&gradeID=1980&areaID=2&transmissionID=7&originID=-1&colorLabelIDs=-1&colorLabelID=-1§ionID=5&idAndImageID=20898%201491469&isBigPicture=true#partlistПозиции 10 и 12 Редактирано 27 Май, 2013 от Olmy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1387 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) Да, има разлика в шофьорското рамо преди и фейслифта (след фейслифта става по-плоско), но тя не пречи да се сложат перата от след фейслифта. Както @Олми е написал с кръстата отвертка се маха прикрепящата пластмаса от същото това рамо. Разликата в това как стоят чистачките преди и сега е голяма. Лично аз се вдъхнових от английския форум, а перата си взех от Бултрако с 20% отстъпка от сервизната им кампания отпреди две години. Все пак, от Щатите май излизат по-евтино.Новото, което сега разбрах от поста на Олмито е, че каучоковите перца могат да се сменят, което задължително ще направя преди зимата. Иначе и аз съм се заглеждал по чистачките с новия дизайн от последните модели на Хонда (и Тойота между другото). Редактирано 27 Май, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1388 Отговорено 27 Май, 2013 Отзив за ремонта на демпферната шайба:579.31 лв в които влиза нова шайба, 1 час труд и пълен технически преглед. Имаше сервизна кампания за -15% отстъпка в крайната цена и добре се съчетаха с моята повреда... Явно и в Бултрако можело да излезе най-евтиния вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1389 Отговорено 28 Май, 2013 Здравейте колеги, карам 7 - ген. акорд и както знаете на късите са с ксено, но някои пат като ги включвам някои от 2 та не включват, после като ги изключа за по 10сек. някаде и после ги включа късите светят нормално, това нормално ли е или може би ще има проблем с запалката или с крушката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1390 Отговорено 28 Май, 2013 Привет. Благодаря на колегите ... Габаритите станаха супер. Смених ги от под калника , повече време ми отне махането на гумите. " изолир бант" :-):-):-) не сложих, но се надявам да не падат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #1391 Отговорено 28 Май, 2013 За чистачки аз си взех от тук: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SEA701&block_02=B__1400&block_03=3275Преди това карах с едни Champion но стояха супер грозно и ги смених. Тези OEM чистят добре за сега. В бултрако ми искаха около 150 лева (!!!) за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #1392 Отговорено 28 Май, 2013 Здравейте колеги, карам 7 - ген. акорд и както знаете на късите са с ксено, но някои пат като ги включвам някои от 2 та не включват, после като ги изключа за по 10сек. някаде и после ги включа късите светят нормално, това нормално ли е или може би ще има проблем с запалката или с крушката ? С фабричен ксенон ли си? На мен не ми се е случвало и не ми звучи нормално това да става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1393 Отговорено 28 Май, 2013 При мен имаше този проблем малко след като взех колата. В Юбико ми смениха баластите с такива от Civic, оригинални - за 200лв общо двата от блъснати Цивици. Защото на Акорд-а струват нови по 750лв единия модул, а от блъснати няма, защото не са част от фара и застрахователите плащат само за фар отделно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1394 Отговорено 28 Май, 2013 Да с фабричен ксенон е и аз се самнявам в баластите, но ще сменям когато откаже или пак когато имам вазможност, че сега малко сам я позакъсал. А някои може ли да каже каде се намират тези баласти ? Благодаря за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1395 Отговорено 29 Май, 2013 (Редактирано) Намират се някъде зад фаровете.Между другото можеш да си поръчаш и резервни крушки за 15 долара двете от китайците. Или ebay или сайт като dealextreme. При мен смених крушките, но продължаваше да не светва ту единия, ту другия, ту и двата, ту никой. Странно е, че се прецакаха по едно и също време. Като смених баластите, всичко заспа - карам с такива китайски крушки вече над 2 години безпроблемно. Редактирано 29 Май, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 43 #1396 Отговорено 29 Май, 2013 ......А някои може ли да каже каде се намират тези баласти ? Благодаря за отговорите Точно тези дни оглеждах около фаровете какво/що има и къде. По-скоро, мернах нещо което ми приличаше на баласти, точно отдолу залепено на долната част на фаровете. Разбира се, не претендирам за 100% точност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1397 Отговорено 31 Май, 2013 Как ще коментирате това - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1398 Отговорено 2 Юни, 2013 Не им разбирам. Класацията е за колко често се сменят носачи ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1399 Отговорено 2 Юни, 2013 Какво да коментирам, погледни внимателно с каква скорост алфата влиза и после блъска спирачки на 20 сек. на клипа и после погледни Пежото с каква скорост влиза , според мен този тест не е много правилен, да не говорим, че и гумите са от голямо значение дали са на една и съща марка всичките коли? Но всеки си има мнение по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1400 Отговорено 4 Юни, 2013 Привет. Колеги от доста време карам без резервна гума и все не мога да намеря такава на поносима цена, без значение дали, ще е "патерица" или нормален размер. В e-bay мъничките са около £ 140 , а нормална алуминиева около £70. Ако пък е за £50, ще е на другия край на Англия. Пробвах от Mazda 6 , но уви не става. Ходил съм на три авто морги и там няма. Някой знае ли от какъв друг автомобил мога да взема , та да става на Accorda? Благодаря и поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове