Jump to content
clinku

Каква е причината за липсата на д15з6

Recommended Posts

здравейте колеги инатересува ме каква е причината за малкия брой сивици с двигател д15з6 или икономик втека? Пуснати са по малко бройки от японците или двигателите са проблемни... може би пък защото са много добри и никой не желае да ги продава ами само да си ги карат ? Любопитно ми е защото съм се насочил точно към този двигател по точно в 6та хеч иииии Публикувано изображение в мобилето като цяло има 2-3 читави преобладаващите са 1.4 и може би 1.6 нооо точно този който желая не Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога само да ти кажа,че със сигурност не е заради проблеми с тези двигатели:wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... произведени са само 100 бройки за целия свят, затова... Лимитирана версия, м-дааа :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина очаквах някакъв сериозен отговор.... защо като не сте компетентни просто не си запазите мнението за себе сиПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имам една две-идеи за такива коли.Пиши на лични.Не знам защо са толкова редки,но е факт. :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора се крие във въпроса колега, а именно: никой не иска да си продава хубавата кола. Това хората които караме D15Z6 сме рядкост и сме големи късметлии :wacko:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са колегите - колата харчи колкото еквивалент в по-ниския клас (с по-малко купе и по малък двигател), а предлага мощност от има-няма 114 коня, което хич не е за подценяване. Според мен двигателят е сполучлив и не ми се вярва да има повече проблеми от останалите двигатели от D серията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз исках да си купя такъв Сивик, но не си намерих читав !!! Авто-джамбазите според мен внасят предимно D14-ки, заради цената. А текущите собственици на икономици не искат да ги продават и така...Но не съм чул до сега някой да се оплаква от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, не искаме да си ги продаваме !!! А сега сериозно аз мисля, че найстина са по-малко бройки от Д14 може би за европейския пазар философията е била такава :lol:Препоръчвам ти го с две ръце ако си харесал такова животно.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нова е била по-скъпа, нормално да са купувани по-малко.Някъде бях гледал че 40% от Голфовете напремер се купуват в базова версия.Сигурен съм, че намирането на читава VTi-ка е още по-трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, много добър избор:lol: Карам тази д15з6 от 4 години и съм предоволен от нея :) . Страхотен разход ми дава. За проблеми с двигателя и окачването няма да говоря,защото абсолютно НИЩО не съм сменял!! Преди време прочето, че хонда нямат нито един дефектен В-ТЕК двигател, сам си направи извод:D Пожелавам ти да си намериш читаво хонде като моето :D и да му се радваш много.П.С. ВТИ-то също е много добър избор, страхотна комбинация от малко купе и не-малък ДВГ:rolleyes:УСПЕХ и незабравяйте ........... Хонда The POWER of Dream

Редактирано от Dido_Civi6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Д15З6 от 3 години и съм сменил само няколко тампона, но все пак живея в град Варна- градът на дупките... Мотора е много корав, стига да го подържаш като хората. Разход зимата ми дигна на 8, но се дължи и на това че в повечето случаи няма време да загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам те са много икономични но и без да ги пипаш мн бавни,можеби някой си е поръчвал за жена си точно такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам те са много икономични но и без да ги пипаш мн бавни,можеби някой си е поръчвал за жена си точно такава.

м да .., точно така е..предполагам Ти щото някога си се качвал на D15Z6 и за тва знаеш , че са много бавни..или щото твойта приятелка има такава..и ти много искаш да и направиш едно кръгче..,ма...Тя се ти казва..: " Доообре маме , утре.. "....А , що се отнася до " Защо няма много на пазара D15Z6 " , ми колега 2007 , като взех моята 1.4-то струваше 4-4.5к , 1.5 ми дойде 5.8к , не че нещо..ма като си я взимах..ЕКСПЕРТИТЕ..веднага ми ОБЯСНИХА , че заради малко по-големия мотор..и 1 сек. по-добро ускорение...никъв смисъл нямало да давам почти 2 бона отгоре...:worthy: Да ти обяснявам тепърва не теб , че 90% ,мислят по същия начин..нема смисъл... Същите тия експерти , дето , като ходихме заедно с 2-те коли Пловдив - Кюстендил - Кресна - Благоевград , с които заедно наляхме до горе и после , като видяха на ЖИВО разход 5.8 :worthy: цъкаха цяло шкембе-чорба-време с език...и умуваха.., че тва не било верно и , че преди тва от нас съм налял добавки..некакви .. и същите тия дето , като им показах на благоевградско как НЕ трябва да се кара по принцип през всички възможни ленти и ми звъняха да съм намалил , че...естествено.., те после ми Обясниха ..., че това така се е получило ..щото нали те са 4 в колата , а ние 3-ма и от там...яко се губят минути на старта...и за тва...иначе... с две думи..колата гори като за 1.4 и върви , като за 1.6 ( имай напредвид , че горенето..мнноооого зависи от задкормилното .., моята съм я хващал с разход 10!:worthy: извън градско..и това лесно се проверява...качваш се на магистралата , натискаш педала до ламарината..ма до долу да опре...и след 300 км в Бургас , като спирате на Шела..почваш да гледаш зомбирано колонката...)пп. за целта е много добре предварително да си намериш , полицай дето да ти каже ..бързо , че стана белята..само карай , ако ни спрат аз , ще се оправям , само давай.., а..и аз плащам бензина..ппп. 2008 нямаше камери...да им изсъхнат платките дано , микроорганизми да им изядат проводниците .... една хубава D15Z6 97-98.. реална цена : 4200-4300 до към 5к.. , при цена на 1.4 -то 3000-3500 !! Ти сам си прецени дали си струва..., аз за мен си съм си помислил..и ако нестане някоя беля...още 2-3 години поне..немисля да я подарявам на някой идиот дето ще ме убеждава...колко точно струва..успех с избора.., квото и да си решиш
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам те са много икономични но и без да ги пипаш мн бавни,можеби някой си е поръчвал за жена си точно такава.

м да .., точно така е..предполагам Ти щото някога си се качвал на D15Z6 и за тва знаеш , че са много бавни..
...е колко са бързи Купе 101 коня пада ли от тоз мощния втек :worthy:
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам те са много икономични но и без да ги пипаш мн бавни,можеби някой си е поръчвал за жена си точно такава.

м да .., точно така е..предполагам Ти щото някога си се качвал на D15Z6 и за тва знаеш , че са много бавни..
...е колко са бързи Купе 101 коня пада ли от тоз мощния втек :worthy:
Пада и 7-ма купе и то падна :worthy: Редактирано от ilias
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе D15Z6/8 са направени да си се вози човек ежедневно и икономично. Ако имах повечко пари в никакъв случай това нямаше да ми е колата за дръпки и гонки... Щях да гледам към B или H серията :worthy::worthy: :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение кое от какво е паднало? Обсъждания двигател си е страхотен за предназначението си, и не е пуснат случайно в масово производство. Това, че по-рядко се намира у нас нищо не значи. С търсене и търпение стават нещата. Когато си търсих Сивика за мен масово имаше автоматици. Е, с повечко търсене и търпение се намери и с ръчна трансмисия. От BG не е за предпочитане, и още мисля така, дори да не съм карал закупена от тук кола.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам те са много икономични но и без да ги пипаш мн бавни,можеби някой си е поръчвал за жена си точно такава.

м да .., точно така е..предполагам Ти щото някога си се качвал на D15Z6 и за тва знаеш , че са много бавни..
...е колко са бързи Купе 101 коня пада ли от тоз мощния втек :P
Пада и 7-ма купе и то падна :P
7-мата си е куца по производство и по-тежка,а що се отнася за 5-та купе и пари ще сложа че на икономика ще му пукна дупето,ако не е пипано разбира се! 15-те кончета маи нещо са в багажника,че и повечко:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоше малко ще са озориш с купето срещу икономика,виждал съм как върви 1 читав икономик,не е за подценяване:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм един от доволните d15z6 за каквито става въпрос, мн добре си върви, аз лично моя съм го карал с 210, яд ме е че нямаше с какво да снимам, но свидетели имам. Но за жалост трябва да се разделя с нея защото вече съм семеен и точно заради двигателя ми е мн кофти и който е казал че vtec не се усеща придърпване на d15z6 значи не е попадлал, а особено след една генерация става доста по динамична кола заради освобождаването на катализатора който само на този мотор е сложен пред двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пада и 7-ма купе и то падна :)

7-мата си е куца по производство и по-тежка,а що се отнася за 5-та купе и пари ще сложа че на икономика ще му пукна дупето,ако не е пипано разбира се! 15-те кончета маи нещо са в багажника,че и повечко:P
Не ме разбирай грешно, не искам да се фукам или да дразня някой.Аз съм навит за дръпка, но не за пари, а за по биричка след това :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ще е да се разбирате на лични :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм много компетентна, но нашето Хонде е с VTEC-E двигател, 1.5i и трябва да Ви кажа, че ни излизаше много изгодно, 6-7 градско сме я засичали, а на извънградско - 5-5.5. Сложихме и газово инжекцион, просто не се усещаше никаква разлика в скоростта, а за 25 лв.(около 23 литра) карахме поне 350 км., просто излиза адски икономично! Самата газова не ни е създава проблеми, но е факт и че ние я карахме колата така 1 год. Сега просто няма как вече, т.к. претърпяхме инцидент и колата ще се бракува... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...