Jump to content
goderzi

Тресе като крива джанта...

Recommended Posts

Здравейте колеги,Като подам газ на скорост тресе ,като крива джанта или бабуна на предна гума...HR-V 4wdТова от 20тина дена насам...особено на баир тупурка по зрдраво.Съединителя добре.Гуми,джанти не съм удрял.На канала всичко изглежда добре,с изключение на лагера на дългата полуоска ...преди вътрешното каре.Луфта е доста,но не вярвам да е от сега...От начало едва усещах вибрациите,но започнаха да се усилват...Някой да има идея ,какво може да е това? Дали е от този лагер...

Редактирано от goderzi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах подобен проблем на усещаше се на байр а след време и на равно. Като сложих зимните гуми ми казаха че гумата е крива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,но при мен е само на скорост при ускорение ...По инерция няма грам биене .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,но при мен е само на скорост при ускорение ...По инерция няма грам биене .

Все пак не го изключвай като възможност. Гумите могат да се държат много странно по някой път, в момента съм с обърнати предни гуми защото като са в правилната посока дърпа на ляво. Преди да изрежа едни почти откъснали се парчета и тресеше когато са сложени в права посока. Не отдавна като изкривих едната джанта :ph34r: гумаджията каза че се балансира трудно гумата(зимни са)). Не знам дали имат навършени 3 години но направо се откъсат парчета от гумата(Barum) егати гумите. Първата година бяха перфектни но след това... :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крива джанта, крива гума, обърнати обратно на посоката гуми ... ?!?!?!?!?!Никога не бих причинил нещо такова на себе си, на хората, които возя, или на колата си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене проблема с биенето е от опорния лагер на полуоската. Като е разбит и има луфт нали се мести от сьосие и от това се получва биенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре!Щом е само при ускорение няма какво друго да е.

Редактирано от VILETU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам - вътрешно каре, като добавиш към него и лагера става вибрацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене проблема с биенето е от опорния лагер на полуоската. Като е разбит и има луфт нали се мести от сьосие и от това се получва биенето.

И майстора по телефона реши,че може да е това...Днес ще започна от гуми и джанти.Но и тоя лагер трябва да сменя,все пак си е за смяна.Интересното е ,че това се получи за 20тина дена,без видима причина...Карам си съвсем пенсионерски из града ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепям мнението на колегата Krasi-mir Тампон на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил за вътрешното каре, наистина вероятността е много голяма да е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почваме ли залаганията :D

:D И аз съм за! Нека колегата като си оправи колата да каже какво е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почваме ли залаганията ;)

:hondarulez: И аз съм за! Нека колегата като си оправи колата да каже какво е било.
Доообре :blink: Раздавам първите карти на масата...Не е от гуми и джанти!Вчера ги минах на стенда при гумаджиите и огледах,лашках главините...Но нищо интересно...Понеделник ще се мятам на крика. П.С.Значи когато съм много нежен и бавно ускорявамняма биене,но подам ли малко по сериозно на педаласе започва... Редактирано от goderzi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм озадачен !!!

На крика при майстора не открихме нищо,освен...

малко по голям луфт във висящия лагер на предна лява поуоска.

Главината в която влиза вътрешното каре хлопа в задния край (в лагера).

Късото рамо ,което излиза от скоростите влиза в лагера и там няма луфт,

а от другата страна на лагера има луфт...

Ето тук:

Публикувано изображение

 

 

http://goderzi.snimka.bg/automobiles/hr-v.503470.0.big

 

Възможно ли е това биене да е от това?

Да са разбити шлиците,да речем...

Редактирано от goderzi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно звучи еретично, но - луфт в кардана!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега не мисля че е нормално 3-4 мм радиален луфт в тоя лагер, целта му е все пак тая полуоска кат е такава дълга нещо да я кротва по средата, ще трябва да я сваляте тая полуоска маи. А самото каре има ли луфт, макар че на това място дали карето или лагер има луфт е все тая , вибрацията е сигурна.Скоро имаше един колега с един акорд с такъв проблем ама неще да се включи да каже какво е излезло инак се беше заканил да сменя полуоската. Имам и една шантава идея която ако на мен се случи такъв проблем за да съм сигурен бих направил следното- няма да се смеете обаче еии ;) ще намеря начин и място да вържа видеокамерата ми от долу под колата (с някво хубаво широко тиксо ) да снима тоя висящ лагер и ша направя едно ускорение :( нема начин да не се види биенето ако има такова там :D или пък да вържеш маистора с два каиша под колата да гледа докато ти ускоряваш, ама му сложи един леген под дупето да не му се сурка по асфалта ;) последното е шега :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега не мисля че е нормално 3-4 мм радиален луфт в тоя лагер, целта му е все пак тая полуоска кат е такава дълга нещо да я кротва по средата, ще трябва да я сваляте тая полуоска маи. А самото каре има ли луфт, макар че на това място дали карето или лагер има луфт е все тая , вибрацията е сигурна.Скоро имаше един колега с един акорд с такъв проблем ама неще да се включи да каже какво е излезло инак се беше заканил да сменя полуоската. Имам и една шантава идея която ако на мен се случи такъв проблем за да съм сигурен бих направил следното- няма да се смеете обаче еии :) ще намеря начин и място да вържа видеокамерата ми от долу под колата (с някво хубаво широко тиксо ) да снима тоя висящ лагер и ша направя едно ускорение ;) нема начин да не се види биенето ако има такова там :) или пък да вържеш маистора с два каиша под колата да гледа докато ти ускоряваш, ама му сложи един леген под дупето да не му се сурка по асфалта ;) последното е шега :D:lol::)

Даааа :) И аз значи съм леко шантав :D Та като умувахме с майстора,какво се случва ми дойдоха същите шантави идеи...и му предложих да ме дигне горе и да подавам,а той отдолу да гледа...Та точно на тая полуоска се усеща едно тък,тък,тък...като си държи пръста... към вътрешното каре.Карето няма луфт в главината, но главината в лагера има.От към шлиците...Преди малко още един монтьор се изказа ,че така се получавало там...слабо място било.Сещам се кога съм го поразил :) Първия сняг като натрупа ходих да дрифтя на полигона....и съм се олял Редактирано от goderzi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e, едвали от малко дрифтене ще си замине,просто му е било време, там само може да си го довършил.Малко слабо място са явно тея вътрешните, щото руснаците и те често се оплакват, а и явно не е само при црв и хрв.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, извинявам се, че вдигам темата, но при мен се появи същия проблем - вибрации около 2-3к оборота при по-рязко ускорение. Вътрешното каре има 3-4мм луфт при въпросния лагер. От другата страна на лагера вала към скоростите не помръдва.

Карето е сменено преди 2 седмици с уж японско YOSHIDA, понеже старото беше разбито. Старото каре почти не помръдваше при лагера, за разлика от новото.. Дали проблемът може да е от лагера или новото каре е боклук?

 

Три от 5-те тампона на двигателя също са сменени, понеже бяха скъсани. Преди това имаше значително повече вибрации, но за жалост не изчезнаха напълно след смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и при мен се появи същото заболяване, при разко ускорение "тресе като крива джанта". Засилих се да сменям вътрешно каре, да ама не! Десният преден амортисьор целия в масло, левия изглеждаше супер, като изключим прахоуловителя. Интересното беше, че левия няма омасляване, а пък омекнал, и то значително спрямо новия. Явно им и дошло времето.

След смяна и на двата колата просто заспа, никакви вибрации, никакво тресене не се усеща :punk:. Карето изобщо не го пипнах. 

 

Колеги при подобни симптоми преглеждайте и амортисьорите!

Успех при диагностиката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×