Jump to content
В16А2

JDM

Recommended Posts

Здравейте :)

 

Бих искал да заформим една дискусия по темата за десните волани.

 

Първо на всички е ясно, че JDM отдавна не означава просто Japanese Domestic Market..

 

Да го наречем по-скоро нещо, наложило се като култура. JDM е термин, с който се означават както японските автомобили като цяло, така и части (оригинални и aftermarket) за тях, създадени в съответствие с японските изисквания за качество и сигурност.

 

Но JDM е повече култура и един друг вид разбиране на цялата идея. Пример: Един изчистен CRX 2 ген. (да речем), без куче марка прагове, брони и крила, кристални стопове и подобни гомна, с оригинален цвят по каталог (особено бял :lol:), с истинско сърце под капака (оригиналния за VT мотор B16A1 минимум), в перфектно техническо състояние с леки, истински джанти, с хубаво окачване (на вкус) и по-големи спирачки по желание и т.н. разбирате какво имам предвид - е хиляди пъти по-JDM от всеки Honda Fit/Jazz просто с десен волан (произведен за Япония)... :)

 

Нещо, което особено ми прави впечатление е, че с огромно самочувствие се карат коли с десен волан, защото били JDM? Добре, разбира се че има разлика между правен за японския пазар Сивик (да речем) с B16A и такъв за европейския (с B16A2), но мотори се swap-ват прав ли съм? А и двата Сивика са произведени от същите японци, макар и втория да е за нашия (европейски) пазар. Не говоря за англичанки и т.н.

 

Как може да е нещо положително това да караш автомобил с дясна дирекция в страна с приета лява? Добре, за евтините коли от Англия разбирам, нямаш 10000лв., купуваш същата кола за 3 хил., но се примиряваш с неудобствата на десния волан. Някой слагат допълнителни огледала, камери, тяхна си работа. Но когато един авомобил може да бъде истински без значение от пазара, за който е произведен, защо избираме десния волан? Това за мен е много много грешно.

 

По-JDM ли е Honda с десен волан от Honda с ляв? Говорим при всичко друго еднакво.

 

Поздрави! :P

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е по JDM все пак истинските Японски коли са с десен волан, това,че на нас не ни изнася си е наш проблем :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, което няма 10-цифрен VIN, колкото и JDM екстри да му накичиш, едва ли ще стане JDM. Особено ако воланът е у лево.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 Съгласен съм с теб колега, а и който не е карал дясна дирекция в бг той незнае за какво дърво става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Б16А2 , като се върнеш в БГ , ела до Варна да ти дам да направиш 2,3 кръгчета с истински JDM Дел сол Sir и сам ще си направиш сметката , аз няма да ти казвам нищо , просто сам ще усъзнаеш за какво става на въпрос. Повярвай ми нямат нищо общо две еднакви уж коли , едната правена за Европа а другата само за Япония.Самото усещане в колата е друго , не защото седиш от дясно , просто самата кола е някак си по друга , немога да ти го обесня с думи , трябва да го усетиш , а аз съм сигурен че ще го усетиш ако си фен на Дел Сол.Винаги съм се дразнел на Японците какви коли си правят за тях и какви коли правят за останлият свят. Тяхните коли винаги са наблъскани възможно с най много екстри , даже и малко от горе :) , Почти всички JDM са с климатроници ,хубаво озвучение GATERS и още куп неща за които може да те яд и да се чудиш защо не ги правят всички коли така а само техните , които са си за Япония . Много пъти съм си го задавал този въпрос и може би никога няма да намеря отговора. Горе си дал пример за ЦРХ 2г. , ако бил изчистен , с по големи спирачки , с б16А1 и т.н. че ще стане JDM. Ще ти кажа защо такъв европейски ЦРХ неможе никога да стане JDM , Защото няма да е със стъклен покрив , защото няма да е със ABS , защото няма да е със хидравлика , Климатроник , Мотор Б16А с по къса и със LSD кутия от европейският си брат ,озвучение GATERS тапети на врати , Въобще целият салон , табло километраж. На мен също ми е болна тая тема , аз също имам ЦРХ 2г. и се стремя да го направя JDM , но просто можеш да постигнеш единствено да изглежда външно JDM долу горе и пак няма да е оригинален . Единственият вариант да имаш истински JDM е да си го купиш такъв и съответно волана му ще е от дясно.Това е положението колкото и да ни е болно :)

Редактирано от BOSS`HOGG
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Krasi-mir го е казал с две думи. Повече няма какво да се каже по темата. Но понеже ти поставяш въпроса по този начин ще ти го кажа така - ти караш дел сол, колегата Boss Hogg също кара такъв само че с десен волан и с десет-цифрова рама. Твоя съм го виждал само на снимки и въпреки и това мога да ти кажа че разликата е от земята до небето. Работата е там, че ти малко бъркаш с това JDM. Можеш да сложиш всичките екстри, които има JDM версията но с тоя ляв волан единственото което можеш да кажеш е: Да аз си го направих така защото ми харесва JDM стила! и ще имаш една JDM реплика но не и истинскa JDM кола.Това за голямото самочувствие е глупост, защото повечето които карат коли с десни волани си нямат идея че колите им не са JDM а просто европейската версия с десен волан. Специално пък JDM хондите в България са много малко. Погледни в щатите, хората си сменят воланите с десни за да са максимално близо до тоя стил. А и няма как JDM хонда и EDM хонда да са еднакви аз поне не съм виждал такива а съм видял много.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо, което бих направил по моето CRV, е H22A (или подобен) от JDM Прелюд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове дайте да си говорим истината,не на всеки му е удобна дясната дирекция(даже с българския начин на каране направо си е опасна) още повече пък за бърза кола!Аз също съм доста запален по JDM вълната и то доста преди да започнат да се пускат теми тук,защо според вас давам 8000лв. за кола европейка и после,набутвам още 5000лв. в нея като мога да си я купя JDM за 7000лв. готова направена?

Редактирано от plamoni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука според мен си малко в грешка , ще ти дам пример с твоя прелюд , защото доколкото знам в момента караш такъв :) , За колко кинти можеш да си намериш истински Японски прелюд 5г. , читав , здрав , запазен ТypeS , демек истински JDM с хубав мотор и екстрите както си му трябва . Едва ли ще го намериш на по ниска цена от тукашните европейски които се предлагат. Читавите и истински JDM и на вън се ценят и струват доста пари . Пак пример , ЦРХ 2г. истински JDM със стъкления таван , климатроника и т.н. в хубаво състояние , запазен екземпляр колко струва според теб ? Аз ще ти кажа , по едно време се бях зарибил да си вземам такъв , но таково читаво животно струваше от 3500 паунда най евтиното , говоря за читава кола . не ръждясала , със забележки и проблеми , да не говорим че има такива прекрасни коли и по 4000 + паунда . Просто хубав запазен истински JDM , с хубав мотор и запазено купе се цени и на вън и струва една чанта пари . Не сме единствените фенове на JDM в БГ. Просто това се цени в цял свят и според мен има защо и има защо да струват толкова пари.Аз като си взех Интеграта доста хора ми казаха че съм луд да дам 14000 хилки лв. за кола с десен волан , да за повечето може и да съм луд , но и в момента такава интегра в прекрасно състояние , каквато смея да твърдя че е моята струва около 4500-5000 паунда + докарване + регистрация и обслужване и си готов долу горе пак на такива кинти, но волана за мен няма значение , защото карам истинска кола , истински JDM , създадена само за Япония. Ама тва моето е друга бира аз съм малко болен на тая тема , може и да не съм прав в очите на доста хора , но това е моето виждане. Луд съм на тема JDM , луд съм да притежавам истински JDM-ми . Ако в момента има кой да ми оцени ЦРХ-а и да ми го плати поне наполовина , ще си взема пак ЦРХ 2г. само че JDM , дреми ми че волана е от дясно , важното за мен е че колата е такава каквато искам.Пак много се отплеснах , но просто това ми е мнооооооооо болна тема и съм мноооооо болен по истинските JDM-ми.И все пак се радвам че има хора които са почитатели на JDM стила .plamoni за тебе знам че си истински фен :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да малко са хората които са се докоснали до истински JDM аз попаднах на едно CR-V JDM B20B и го докарах на ход до България и какво да кажа наистина е различно, за хора които знаят какво е хонда и са маняци само като се качат да карат такава кола разбират за какво става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Japanese government spent some $150 million to cover the prefecture's conversion costs, which included relocating bus stops, moving signs, replacing 1,000 buses and 5,000 taxis, as well as replacing headlights on 300,000 vehicles so that they aimed to the left instead of the right. The United States military spent nearly $500,000 to switch signs on its bases.

Да ги пита човек японците, що са си играли да сменят дирекцията ... ся можеха да си правят коли с ляв волан и всички да сме доволни. Редактирано от prozium

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага отговарям :) читава JDM-ка вархът на прелюд 5 ген:My linkчитава европейка не можах да намеря за тези пари,всички са над тази на JDM-ката поне в немското мобиле е така,а и този TYPE S най-вероятно е купен от немски автоджамбазин и сега се продава допълнително с неговата надценка!Искам да кажа,че просто споделям мнение,аз лично мога да отценя и да се накефя на кола и с ляв и с десен волан,но лично моето решение каква кола да карам е да си е с волан от лявата страна.

Редактирано от plamoni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели които не мисля ,че са много добри шофьори.Не какзвам ,че аз карам много добре,но човек трябва да има и малко гориво в кръвта ,за да е добър шофьор да усеща пътна обстановка ,да си усеща колата като цяло-това не на всички се отдава.Та същите тези пичове не искат въобще да се качат на колата ми за да я покарат ,или като се качат са като дървени.Мисълта ми е ,че човек ,които не е сигорен в себеси никога няма да се качи на кола с дясна дирекция защото знае ,че няма да се справи.А и катастрофи с ляв волан няма -нали въобще не са регистрирани такива в Бг -стават само с десни волани.Не казвам ,че няма рискове просто човек сам си преценява.А що се отнася за JDM ,човек трябва да се докосне до такава кола и тогава да се говори .Но пак казвам трябва да си фен ,а не да ползваш колата само за да стигнеш от точка А до точка Б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей гъзари,откога ви говоря за тая Японска мания.Пацко припомни си ;) Батко ви Боги пак ще избухне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протоколаПрелюдът от линка на Plamoni се продава от поляк и все още е с Ирландска регистрация.Малко материал за сравнение от английския пазарhttp://www.pistonheads.com/sales/list.asp?g=1&s=358&filter=&o=&pc=&min=&max=&txt=&px=&p=1&pagesize=15&xsl=list&y1=&y2=&d=0&dist=&nodays=0

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Пример: Един изчистен CRX 2 ген. (да речем), без куче марка прагове, брони и крила, кристални стопове и подобни гомна, с оригинален цвят по каталог (особено бял ;)), с истинско сърце под капака (оригиналния за VT мотор B16A1 минимум), в перфектно техническо състояние с леки, истински джанти, с хубаво окачване (на вкус) и по-големи спирачки по желание и т.н. разбирате какво имам предвид - е хиляди пъти по-JDM от всеки Honda Fit/Jazz просто с десен волан (произведен за Япония)... :)

 

 

 

 

е кви са тея глупости ;) ;)

това което си описал си е просто изчистен стил/визия

jdm са си колите са вътрешния техен пазар и като цяло в момента цялото понятие е много изродено.

Няма кола за европа или сащ която е по jdm от Японската :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука май мешате малко понятията. Едните говорят за тунинг, които да докара колите да изглеждат и да са обурудвани като колите произвеждани за японския пазар, а другите за самите коли които са произведени за японския пазар.Нали се сещате че няма как кола която не е произвеена за даден пазар, да стане такава в пълния смисал на думата, може само да се доближи до същността на това понятие, но не може да го припокрие. Тва е както в математиката когато едно число клони към +/-безкрайност, кривата се доближава успоредно до тази на безкрайността но никога не я припокрива. Не знам как да го опиша по разбираемо.Честно казано не съм се сблъсквал на живо с истинска JDM кола (такава за каквато говори Бос Хог). Предполагам че наистина има някаква разлика в усещането, но също така си мисля че тя до голяма степен се дължи и на псхическата нагласа. Човек които не знае за какво става въпрос едва ли би усетил разлика от кола примерно за англия и такава за япония (освен разбира се разликата в мощността, както е при двигателите на хонда), не говоря и за очевидните разлики в обурудването.От друга страна JDM стил кола - най близкото нещо за което се сещам е Сивика на NIO, особено като сложи Б18-то.Колкото до колите които японците правят за собствения си пазар и за това колко по добри са, ами ще дам само няколко примера с които мисля изложа тезата си: Honda NSX Type R, Honda NSX Zero, Honda Civic Type EK9 (чиято цена в момента е се доближава, а в някой случай и превишава тази на следващото поколение ЕР3, а вече поради обезценяването й и на FN2), Honda Civic Type R FD2 (както и версията й Mugen RR :)) . До тук с Хонда, за тях повече съм се ровил, но мисля че стана ясно какво исках да кажа. Да не говорим за Nissan Skyline GT-R (до R34, мисля че всеки знае за какво става дума).

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, нека си задам въпроса по друг начин.

 

Специално към BOSS HOGG:

Всичко това което казваш ми е ясно (за японския CRX 2 ген) - sunroof-а, хидравликата, климатроника, B16A, LSD-то, ABS-а, аудиото, друга кола е, знам :D Но ако имаш такава точно такава.. не би ли предпочел все пак волана да ти е вляво? Същия въпрос може да важи и за Del Sol-а ти, и за бялата красавица ITR? Надявам се сега разбираш какво ми е питането и накъде исках да насоча дискусията.

 

(не се познаваме, но се надявам да имам тази чест - като си идвам до БГ специално ще отскоча до Варна да се възползвам от офертата ти :huh:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега enigma,ако намекваш,че съм несигурен или лош шофиор си се объркал,бизнесът ми е такъв,че ми се налага да изминавам средно по-около 8000км. на месец,и това е така от около 8 години,относно катастрофите с ляв волан-да има такива,но по твоята логика има и смъртни случай при наличието на аербег,занчи ли това,че не е необходим.Абсолютни JDM коли съм ВИЖДАЛ и съм КАРАЛ,но в страна в която това е нормално за движението!Искам да уточня още веднъж,не оплювам колата и идеалите на никого,просто изказвам мнение!п.с.относно това дали съм фен,смело мога да кажа ДА,доста болен фен!

Редактирано от plamoni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще ни е по добре волана да е от ляво , аз не съм човек който казва на черното бяло , но ако трябва да унищожа един истински JDM само за да му завъртя кормилото от ляво , никога няма да го направя, а това ще е унищожение .Съответно за да искаме да караме истински непокътнати JDM , така както са си излезли от завода , трябва да се премирим с десният волан , аз лично съм го направил мнооооооо отдавна . Не ме интересува от коя страна е волана , това са ценни коли които си ги караш за удоволствие и си щаслив да ги притежаваш. Като имаш много работа за вършене с кола по цял ден , си купуваш някакъв икономичен кенев с ляв волан и си го джиткаш по цял ден , свършваш работа , пребираш се , палиш си JDM-kata и отиваш на кафенце с приятели и т.н. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаното от BOSS HOGG е абсолютно точно, аз също съм на мнение, че истински JDM е автомобил, произведен в Япония, за Японския пазар, и той задължително е с десен волан....Ето един истински JDM CRX 2 - God`s chariot :huh: :http://www.youtube.com/watch?v=gYFyo8gAUHc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тоя последния линк ми потекоха лигите.Моето ВТ каквото и да го правя JDM няма да стане.Не бъркайте както каза някой преди мен горе нещо стъкмено на визия да следва определен стил с такова произведено за техния вътрешен пазар.Хора които са имали възможност да усетят и двете едва ли твърдят че има разлика само заради предварителната психическа настройка.Само ако бях нагазил в маааааалко по-плитки лайна отколкото съм сега,не се съмнявайте че на двора ми щеше да има едно рексче 2-ка JDM оригиналдъ дет са вика. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анатема!Оставете волана, където му е мястото!JDM е Религия!А пък JDM Хонда ... (нямам думи)!Карал съм всякакви марки JDM-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към по горния списък забравих да напиша Honda integra DC2 и DC5.Ако приемем че кола JDM носи с 10% повече удволетворение че караш оргинална кола за японския пазар в сравнение с аналога и за нашия (тоест за нашета дирекция - примерно Del Sol SIr и Del Sol VTi) и ако приемем че дясната дирекция би намалила удобството от шофиране на колата с ляв волан с до 40%, то аз не съм готов да заплатя тая разлика от 30%. Разбира се има коли за които бих жертвал удобството на левия волан, но са малко и нямащи подобен аналог при колите с лява дирекция.Такива са колите изброени от мен в горния ми пост, особено Skyline и FD2 Type R, Mugen RR. За останалите: NSX R и ZERО, ЕК9, DC5, DC2 сериозно бих се замислил дали си заслужава да ги караш в страна с лява дирекция при положение че има аналози които в 90% са еднакви а останалите 10 с малко желание могат да се намалят на 2-3% разлика.П.С. Вече ако говорим да живееш в страна с десен волан, както е случая на Krasi-mir, там няма дилема. Избираш "Import" и толкоз:huh:

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, никой не спори, за това колко удобно е да караш кола с десен волан, в държава като нашата.По скоро, що е то JDMБратята хамериканци, примерно им се пуска лигата, като видят EDM ЦРХ 2 ген, поради ред причини, т.н. DOHC ZC мотор, а пък VT моделът е идолизиран, 50 процента от техните црх-си са със крило за европейския пазар, предница от VT, залитат много и по наречения от тях "миши" плюш, който имат нашите серийно и т.н.Всеки иска това което няма, или е рядко срещано, респективно по-хубаво....А относно хонда моделите, произведени за европейския пазар, то сравнени с японските такива, са неизмеримо постни, вероятно за да се впишат в определена ценова и мощностна група...Ето още една расова машина:http://www.youtube.com/watch?v=PhxIdoYEisM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сорри за спама.И в БГ карам десен волан. Пак е 4х4, и е J, но не DM(за съжаление).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

икономичен кенев с ляв волан

Значи 99.9 % от Хондите в България са кенефи с леви гевреци :huh: Язък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорите за JDM CRX 2 ген, ето един който си има всичко! :huh:

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

http://www.cardomain.com/ride/474289/1991-honda-crx

 

Това е администраторът и създадел на CRXCommunity.com

 

Списък с модовете. U mad, jelly?

 

Exterior:

JDM EF8 front bumper with shaved license plate mounts

J's Racing front lip (poly replica)

JDM EF8 hood with shaved washer nozzles

NRG polished hood dampers

JDM EF7 T-bar

EDM EE8 VT power-adjustable glass H4 headlights

PIAA 4100K H4 "Intense White" headlight bulbs

Shaved & polished OEM tail lights

JDM EF8 rear wing

JDM side markers

JDM glass roof

Honda Ridgeline horns

Shaved antenna

Re-painted factory color Frost White

color-matched trim, door handles, mirrors

Wipers removed

Slim Visors

35% tint

 

Performance/Engine Bay:

JDM SiR-II B16A (OBD-1)

JDM YS1 cable trans, rebuilt with LS 5th gear

Quaife LSD

Hasport billet mounts (60A)

Gator Racing 500HP axles

Action Clutch 2KS clutch kit

Action Clutch 12-pound chromoly flywheel

ARP head studs

Cometic head gasket

Panducky ceramic coated turbo manifold

Garrett GT2860RS ball-bearing turbocharger

Panducky 3" custom stainless downpipe

Panducky custom stainless wastegate dump tube

SMSP 3" stainless high-flow cat

VRS 3" stainless exhaust piping kit

Generic 3" stainless muffler

Wicked Innovation poly exhaust hangers

Tuner Toys stainless turbo oil line kit

HKS Super Mega Flow air filter

Garrett 400HP aluminum intercooler

2.5" custom aluminum charge piping

TiAL BOV

TiAL wastegate

RC 550cc injectors

Walbro 255lph fuel pump

Chipped P28 tuned with Crome

Zero-play shift linkage

Energy poly shift bushings

ICON aluminum oil cap

Panducky aluminum oil dipstick

Hondata intake manifold gasket

NGK spark plug wires

NGK BKR7E spark plugs

Skunk2 magnetic drain plugs

Panducky custom aluminum radiator brace

Visteon aluminum EG radiator

Visteon high pressure radiator cap

SPAL 12" slim fan

Odyssey PC680 lightweight battery w/ aluminum bracket

 

Suspension:

Ground Control coilovers with 450/550 springs

Koni Yellows

Ground Control upper spring mounts

Innovative Competition Bar

Quaife quick-ratio steering rack & pinion

Suspension Techniques rear sway bar

Skunk2 adjustable front upper control arms

Ingalls adjustable rear upper control arms

Function7 rear lower control arms

SPC adjustable rear compensator arms

RCAutoworks fender braces

Neuspeed front tower brace

Explicit Speed Performance rear tower brace

Neuspeed rear lower tie brace

ARP extended wheel studs

15x6.5 +40mm Rota Subzero wheels

205/50-15 Bridgestone Potenza RE-11 tires

 

Brakes:

Civic Ex 15/16" master cylinder

Fastbrakes 11" front big brake adapter kit

11" Corrado G60 rotors

Integra front calipers

Integra 4040 prop valve

Integra rear disc conversion

Powerslot slotted rear rotors

Hawk HPS pads front and rear

Goodridge G-Stop stainless lines

 

Interior:

Black Si interior swap

Sparco Torino seats with Sparco brackets and sliders

MOMO Race black & grey steering wheel

MOMO F16 EVO Titanium shift knob and black leather boot

MOMO Pit-stop aluminum e-brake handle and leather boot

Skunk2 short shifter

Reinforced 91 pedal assembly

Mugen aluminum pedal covers

Räzo billet cig lighter

UKDM VT gauge cluster

EDM VT chrome window crank handles

JDM map lights

JDM 2-DIN radio bezel

Broadway wide-angle rear view mirror (270 convex)

OEM floor mats

 

Audio & Electronics:

Alpine IVA-W205 2-DIN touchscreen head unit

Alpine PMD-B200 Blackbird nav unit

Alpine iPod cable and iPod

Infinity 612i 6.5" front speakers

JL Audio XR650-CXi 6.5" rear speakers

HRTuning TunerView II

Valentine One radar locator, hardwired

Innovate LC-1 wideband O2 sensor

Custom security features (details obviously withheld)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въх, тва турбо реазваля работата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе знам, много е гадно :D

 

Просто един пример за кола, която си има всичко JDM и повече и съм сигурен, че дава "усещането за истински JDM".. Давала го е и като атмосферка..

 

И това без лекия, пренебрежим разбира се проблем, че не знаеш какво става на пътя след колата пред теб, просто защото си от грешната страна. Дори след като цял ден си търкалял някое гомно с ляв волан, вечерта с JDM-ката само на кафенце/биричка с приятели да отидеш, пак можеш да се пребиеш, вярно ли е?

 

Просто си говорим, нищо лично! Поздрави! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как/дали ще се прибереш след кафето, зависи от това, къде ти е акъла, а не волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,решавайте,или си купете някакъв кенеф с ляв волан,не е важно да е хубав удобен и скъп,той е за работа и обикаляне из страната,или си купете JDM-ка за кафенце с приятелите,че е по важно.Трети вариянт,ако имате праички си купете и двете амин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как/дали ще се прибереш след кафето, зависи от това, къде ти е акъла, а не волана.

Това е вярно :)По тази логика сигурно трябва на добрите шофьори да се позволи да шофират и в нетрезво състояние? Не случайно искат/ха да забранят десните волани, но да не превръщаме темата в За и Против дясната дирекция. Въпросът ми е защо една кола с нормален волан, където трябва да е, не може според някои, да е толкова JDM като усещане, качество и идея, колкото такава същата, но с десен волан (произведена за Япония)? Като пак казвам, всичко друго считаме еднакво. Ако автомобилът има всички екстри (говорихме за екстри), притежава същия мотор, трансмисия, окачване и т.н. и т.н. абсолютно всичко, но е с ляв волан - как по-точно би следвало да е по-малко предпочитан от нас живеещите в страни с лява дирекция?И по друг начин ще ти задам въпроса - като казваш JDM оценяваш колата или оценяваш това, че е с десен волан? Защото пак ти казвам не би ли предпочел един наточен с JDM части CRX/Civic/Prelude/Accord, с японски двигател под капака, направен качествено и по правилата на JDM стила, но с ляв волан, пред един да речем Jazz/Fit с десен волан? Само защото последния е "истински" JDM, някак против логиката звучи. Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, щом искаш JDM - направи си. Ще заприлича на травестит, ако не преместиш волана. Виж, ако обърнеш волана/пола, може и да клъвне някой!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сте се скарали ( :D ), дайте дефиниция на "JDM"според вашите разбирания. Защото ми се струва, че единия говори за "автомобили, произведени за определен пазар", а другия - за "автомобили, модифицирани по определен стил". :) Направете го това уточнение, че взех да се обърквам вече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P:lol::P:):D:lol::D:lol::D:lol::D:lol::D

Много краен ...

 

 

В16А2 какво искаш да ти кажат хората ? Всеки си има право на собствено мнение, моето го казах на първата страница, Стамен гледам е изписал няколко романа, още сума ти и хора... Всеки сам си решава какво да прави, дали да кара с ляв волан, десен и т.н.

 

 

Всеки сам си преценява какво може да жертва в името на кефа, това е JDM колите са с дясна дирекция това е няма друга истина приемаш го и това е ...

 

п.с. не се заяждам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сте се скарали ( :) ), дайте дефиниция на "JDM"според вашите разбирания. Защото ми се струва, че единия говори за "автомобили, произведени за определен пазар", а другия - за "автомобили, модифицирани по определен стил". :D Направете го това уточнение, че взех да се обърквам вече :D

Абе аз не казах ли същото малко по рано. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно ,че ако Соичиро е решил на времето да прави коли с лява дирекция огледални на JDM- а, ще предпочетем тях.Но някакси уважаваш и се примиряваш с десния волан ,защото обичаш и почиташ стила и духа на Япония...колега, plamoni не визирам теб -говоря по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немога да разбера за какво се дрънкате в крайна сметка. Самата тема създателя и не казва какво точно пита.JDM си означава по принцип кола произведена ЗА Японския пазар, отделно има JDM стил който донякъде наподобява колите правени за япония.Естествено, че кола правена за Япония е най-японска, това незначи, че тези правените за Европа или Сев. Америка или за където и да било другаде са "ментета" или нещо от сорта. Правените в Япония имат много благини, за другите региони не са предлагани такива екстри и това ги прави уникални, да така е.По принцип има един момент, че оригинала си е оригинал. Не говоря като оригинал дали е правен ЗА Япония, а самата кола какво изпълнение е правено. Ако попита човек "Ако си взема едно EG3 и му насъдя B16A и му сложа пълен интериор като от истинска EG6-ца, окачване и прочие... ще стане ли истинска VTi/SiR" - да, донякъде ще стане, но винаги ще се знае, че това е "редена" кола, катго и погледнеш VIN-а и пише "EG3", ясна е работата. Което в никакъв случай незначи, че тази кола няма да стане по-бърза, по-добра от оригинала, реално повечето истински бегачки и по света и тук в БГ са все правени от донори, не са били оригинални EK4, EG6/9 и т.н. Това вече е плод само на собственото его или как да го кажа... вътрешното чувство дали караш оригинал или тунингована един вид пипната кола. Префирция. Важното е конкретната кола каква е - има много коли правени (тунинговани) в Германия които нямат нищо общо със стила JDM и същевременно изглеждат феноменално от едва примерно JDM като стил с оранжеви мигачи, черни прагове/огледала/дръжки на врати, калобрани и ниско окачване - въпрос на вкус.Конкретната кола е важна и като състояние и като вкус как е направена, дали ще е JDM стил, дали ще е изчистена заводско или по-разпространен тунинг - няма значение. И от едните и другите има и лоши и добри попадения.А дали да е с десен волан (т.е. баш оригинал японски, чиито VIN не почва с "J" а директно с модела на шасито) вече си е въпрос на личен вкус. Коли бол, избирайте какво ви се кара и не спорете кое е по-по най. Това са глупости и до нищо градивно не водят тези спорове.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага отговарям :D читава JDM-ка вархът на прелюд 5 ген:My linkчитава европейка не можах да намеря за тези пари,всички са над тази на JDM-ката поне в немското мобиле е така,а и този TYPE S най-вероятно е купен от немски автоджамбазин и сега се продава допълнително с неговата надценка!Искам да кажа,че просто споделям мнение,аз лично мога да отценя и да се накефя на кола и с ляв и с десен волан,но лично моето решение каква кола да карам е да си е с волан от лявата страна.

Това е в Полша колега. Обявата е доста стара, и ако колата бе читава, досега да са я отнесли. Прави си изводите защо е на тази цена...И аз се стремя към JDМ стила, макар при мен да е малко по-различно- Прелюдът ми е наблъскан с почти всички възможни екстри за модела, повече от тези в JDM версията, но... Има едно но, което разваля усещането :D Аз пък бих искал един NSX TYPE R, от това по JDM не се сещам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...