Jump to content
raddev

Моля за помощ от колегите на МЕТАН

Recommended Posts

Здравейте колеги,Карам Honda Accord '99 1.8 като втора кола, карам я предимно извънградско, защото в града много ми къса джоба.В града карам едно Голфче 1-чка, дизелче и като разход е екстра :)След 5 месечно размишление реших че, искам да си карам Хондата постоянно и решението е газов инжекцион метан .С това повишаване на газта мисля че, разликата не е много голяма и за това съм се насочил към метана.Като цяло марката към която съм се насочил е BiGas , моля да споделите мнения, ако някой има такъв инжекцион да каже доволен ли е или да се насоча към друга марка.И като цяло всякъква информация относно метана ще ми е полезна, защото съм убеден че има много неща които незнам.Предварително благодаря за изчетеното по-горе и за отговорите ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жал ми става за колата като си помисля, че ще я караш като TАXI на метан......Метана и газта са измислени за други коли, не за Хонда...Що не си караш гоУфа и не обезчестяваш иначе хубавия мотор на Хондата...?П.С> Бая ще да ти е излинял джоба, щом хондата ти го къса... :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм ... Благодаря колега за безсмисленото ти включване в темата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив! В отговора ми има много смисъл, въпроса е че наистина е БЕЗСМИСЛЕНО да ти обяснявам :lol:Успех с темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз оставам с впечетление , че тука като чуят за голф и нещо им става

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам с Би гас ама на пропатан бутан. Има още от нова едно придьрпване като си пуснал гаста и като я подадеш. В пьрвия момент забие и после поеме. Никой от сервизите им не можа да я оправи за 3 години. Може аз да сьм случил на дефектна. Най добрия избор за мене е БРЦ вьпреки че е малко по скьп. Сьжалявам че не си го купих преди 3 години. Яд ме е на тая марка Би гас . Ако бяха сериозни щяха да подходят по сериозно на проблема с стоката която ми продадоха за 1800 лв преди 3 години. Познавам още един колега който беше с бигас и той се отьрва от нея с голям кеф.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bigas багаи като дявол от тамян, аз доволен от тая уредба не съм чул, ако да я хвалят и да струва камара пари , и аз имах такава ако не си бях продал колата щях ти я подаря и да почерпя че ме отърва :) Е колегата преди мене и тои същия пациент а и не само тои :) Верно ся се ша включи някои дет ша каже че нема проблеми, ама лошото е кат се включват е такива кат нас с проблеми :)И все пак щом ще се газифицираш по добре не слагаи метан, вече и тои не е толкова евтин, бутилките събират малко а заемат много място и тежат адски много, системата работи под много по високо налягане от пропан бутана, до колкото знам метана е се отразява по зле от газта на двигателя. Метан станции има тук там, а газ станции на всяка крачка, пресметни си разликите и си направи хубаво сметка. Но те съветвам Бигаз да не слагаш:beer: как въобще ти хрумна я си признаи, хубава оферта ли ти дадоха или ... ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта могат да си я завът в Гъз-та (там дето слънце не огрява):beer:!1.35лв/л??? К'во е тва бе???Метан е истината!! как ме е яд че ме зарибиха със 0.83стотинки газ преди две години:)А метана има тенденция да поевтинее още след две го дини като пуснат тръбите (Набуко) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде верно е бате , тва е баси гаврата 1.35 газта и не помръдва веч месец ни стотинка на долу. А това че метана ще поевтинее..... верваите ми нищо никога повече няма да поевтинеее, цените винаги ще вървят нагоре и само на горе, просто трябва да свикваме че живота по евтин няма да става , по скъп да, но по евтин... това не е в плановете на управляващите :) а и не само на тях, в глобален план вървят на там нещата :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото на 2009-та година зареждах на 0,69лв. пропан бутан от Шел.Няма и 2 години и газта става 1,35лв. Кво е тва нещо 98% увеличение...А заплатите ги дигат нагоре с 4%...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази година кой има пари за нова кола може да им покаже среден пръст на Петролните компанйи и на държавата като акцизо смукач (което май е по голямата част от цената на петрола.Та бац един ЕЛЕКТРО мобил, Бац едни слънчеви панели на тавана и Бац един СРЕДЕН пръст на паразитната верига :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочих се към BiGas , защото ми го препоръчаха, инжекторите били по-бързи от останалите, също така се разглобяват за да може да се почистят а на BRC били капсуловани и ако се запуши някои инжектор ... сигурно трябва да си платиш за нов .. ? Знам ли ..Относно бутилките разбрах че, има олекотени които са 1 кг - 1 л. тоест колкото литра е , толкова тежи.Идеята ми е да сложа 60 л. бутилка = 60 кг. казаха ми че, събира 10 кг. метан и значи става 70 кг а 10 кг метан се равнява на 17,5 л бензин и пича ми каза колкото км изминаваш с тоя бензин, толкова ще минаваш с 10 кг метан.Относно багажника, имам такъв за тавана, само кутия ще си купя и смятам че ще разреша и този проблем.А за метан станцийте и аз бях останал с впечатлението че са много малк, но като се поинтересувах малко повече се оказа че , не са толкова малко.Има почти оклоло всеки по-голям град.Спор няма че, си малко шибана работа всичките тези алтернативни горива ама 15 лв = 200 км градски много ме блазни :rolleyes:А някои да има впечатления от метан-инжекционите ZENNIT полски били ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем има с метан станциите след русе и към русе и може би и след враца, ако можеш да минеш 250км едва ли ще имаш проблем с метан станциите освен цената извън софия с много малко изключения е 1,59 информацията е отпреди месец :rolleyes:. Желателно е да сложиш ТАП - намаля температурата на изгорелите газове което е добре за леглата на клапаните(изходящите) освен другите предимства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочих се към BiGas , защото ми го препоръчаха, инжекторите били по-бързи от останалите, А някои да има впечатления от метан-инжекционите ZENNIT полски били ?

Не знам кои те навива за Бигаз и що за глупости ти приказва че инжекторите им били по бързи, от високия клас уредби бавни инжектори няма одавна, че се разглобяват е верно но защо не ти спомена факта че един ремонтен комплект с ремонта на реиката струва 100 лева? да не говорим че е направена по толкова смотан начин че трябва да се калибрират инжекторите ако се наложи примерно да сложиш по големи или по малки. За тая калибрация на мене ми взеха 70 лв:rolleyes:! тва е цената на един нов инжектор на БРЦ на които му дават живот към 80 х.кмКато ти се разтракат инжекторите на бигаз като тъкачен стан от 61 година направо си сложи една реика на RAIL или MATRIX разглобява се цялата ремонтния и комплект струва 10 лева и се прави за 5 мин. без никви калибраци , друг е въпроса че изкарват около 20-30х.км и иска ремонтен комплект гумички но както споменах 10 лв е :offtopic:Питаш за Зенит, с две ръце бих ти препоръчал да си сложиш него пред Бигаз, имам 3 ма приятели с АГ-зенит и до сега никои няма оплакване от нищо, софта на зенита е много хубав и ако мастора му чатка така може да ти пипне нещата по таблиците че колата да заспи, хем да върви хем да гори малко , ама си иска чалъми, само с една обикновена само адаптация не става. Ама те повечето мастори до там са учили :lol:В краина сметка избора е твои, ти искаш мнение ние ти даваме, ти взимаш краиното решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един лек списък от 82 метан станнцйи.. Като не са всички.http://www.remixbg.com/Documentation/Documents/Metanstanzii/AdresiMetanstanzii2010_bg.pdfНезнам защо но примерно 15ти номер е ПЕТРОЛ а в листа не е описано. и са 4ри колони (2 с по 2 маркуча)15. Galileo – 2 колонки бул. "Симеоновско шосе" с-у хотел Амбасадор тел. 0885-220438 А това е ЛУКОЙЛ и са две (1 с два маркуча)16. BRC – 2 колонки ул. “Тодор Каблешков” 74 бензиностанция Лукойл срещу Билла тел. 0898-573608Няма да е лошо да се въведат като POI за GPS та да си знаеш като обикаляш БГ къде можеш да заредиш по картата на джипиеса.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ви отговорите, определено се отказах от BiGas, ще се насоча към BRC.Инжекторите на BRC , Кей-Хин ли са ?А колко време трябва да работи двигателя на бензин, за да обърне на газ ? Особено сега по студовете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекциона обраща на газ,когато колата загрее около 30гр.,сега в студовете става по-бавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз понеже си следя на инфоборда температурата, прехвърлянето на газ става на различни градуси.Ако запаля колата и изчакам докато прехвърли без да потегля това става на 38градуса, но ако запаля и потегля веднага прехвърля чак след 50 градуса.Моята ГУ е Фобос

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ви отговорите, определено се отказах от BiGas, ще се насоча към BRC.Инжекторите на BRC , Кей-Хин ли са ?А колко време трябва да работи двигателя на бензин, за да обърне на газ ? Особено сега по студовете?

Не, колега инжекторите са си БРЦ, може да сложищ и кеихин които са върха на сладоледа но по спомен аз когато си направих устата за кеихин ми поискаха по 120 лева доплащане за броика :heart: неоправдано скъпо, на БРЦ са достатъчно добри и издражливи ако си сменя филтъра своевремено няма да има ядове.Прехвърлянето на газ се определя по една таблца с настроики, моята в моента е на 40 градуса,нарочно съм я вдигнал повече за да може лятно време да поработва и малко на бензин че цяло лято нема да мога да изгоря тея 20 лоитра в резервоара а не е хубаво бензина да се задържа много време. Зимата преминава по бавно но пък не ми се бъзика всяка пролет и есен да сменям настроики :heart:Предпочитам да си похапва и бензинец вместо от икономията му да трябва да чистя дюзи некои ден :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли как стой въпроса с карбоновите бутилки? Колко тежат и колко кг метан събират?Почти никаква информация немога да открия в нета, само неща, които са писани по форумите, а там, един чул нещо, друг друго. Никаде няма фирма която да прасне една ценова листа и да може човек да си знае. Ясно ,че са скъпи ама колко скъпи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type IV тип4 изцяло композитни.Примерно 100литра обем 45кг на LincolnComposites

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сте ли проумяли още че сме в омагьосания кръг. Газ, бензин, нафта е танто за кокуриго. Така че моят опит показва че бензинов двигател се кара с бензин. не си разваляйте двигателите с тази газ не караме вече лади :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мене не си прав специално за пропан бутана. В учебниците по двг сьм чел че бензина и неговите пари в цилиндьра образуват пьлзящ слой който отмива маслото от порите на чугуна и влошава мазенето на цилиндьра и оделно пьлзящия слой влиза в картера и разрежда маслото. Газта не разтваря и неотмива маслото и така триенето се намалява значително и се увеличва живота на двигателя. Другото предимство на газта е че е с по голямо октаново число и вероятноста от детонации и по малка от тази на бензина.

Не сте ли проумяли още че сме в омагьосания кръг. Газ, бензин, нафта е танто за кокуриго. Така че моят опит показва че бензинов двигател се кара с бензин. не си разваляйте двигателите с тази газ не караме вече лади :D

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E сега ще видиш ко ще те направят :D ако съм на твое място ще се самоубия ритуално предвид задаващата се буря от феновете на бензина :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам аргументите които произлизат физикохимините свойства на течностите а всеки си има свое мнение:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдее и темата пак отиде по дяволите :lol: Благодаря ти колега raishauer , успешно се изАка в темата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдее и темата пак отиде по дяволите :D Благодаря ти колега raishauer , успешно се изАка в темата !

За нищо, и между другото да излъгах за нещо?
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе , ок !А да знаеш нещо за карбоновите бутилки ??? .... явно не , така че не си особено полезен в тая тема !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с OMVL DREAM XXI газов инжекцион на метан, от 3 години и не съм имал абсолютно никакви проблеми, даже инжектори не съм почиствал, нямало нужда каза майстора, тия са от новите не се чистят. Та много съм доволен. Всичките автомобили в семейството са на метан. Имам наблюдения върху БРЦ, но не ГИ, а обикновена газова-безпроблемна е. А и метана е екологично чист продукт, можеш да си дишаш направо от ауспуха :)

Редактирано от zlato

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти предложа ГИ Romano autogas,порови се из чуждите сайтове за да прочетеш повече за него.Внасям ги отскоро и засега недоволен клиент не съм имал.Довечера ако искате ще ви дам повече инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип една от най хубавите са PRINS с инжектори Кейхин разработени за Хонда Civic GX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип една от най хубавите са PRINS с инжектори Кейхин разработени за Хонда Civic GX.

И аз така знам ама разбрах ,че струват към 3 000 лв. без бутилката. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400евро са 4ри инжектора кейхин с рейка на принс в ебай.деМисля че са 4ри вида според дебита.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече информация събирам за тоя газовия инжекцион на метан, толкова повече си е е***о мамата.Сега един познат (бакшиш) , който кара новата Соната ми каза ,че като ти зареждат метан, заедно с метана, влизало малко и някво масло, което след определени километри запушвало инжекторите, някои се прочистват и продължаваш ама при някои нестава и тртябва да си купиш нови !!?? И неговото мнение е да си сложа обикновенна уредба на метан, имало някакви електронни джаджи които се слагали след тва и колата върви доста прилочно :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се задръства ако си сложиш двата филтъра. Един м/у бутилката и регулатора, така наречения филтър на високо налягане.Другия е м/у регулатора и инжекторите. Филтър за ниско налягане.А защо се запушват? Ми като зареждаш на дърти непотдържани метанстанцйи с компресори които пропускат масло ...За мен петрол и лукойл са ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Кеинин са добри,но първо са много скъпи и второ само с едни дюзи нищо не правиш.Една частна кола няма голям годишен пробег,тъй че моя съвет е да се монтират по-евтини инжектори,които ще покрият изикванията на автомобила с известни компромиси и да си гледаш кефа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за полезните отговори !Ще пиша, да кажа какво съм направил !Поздрави ! ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споед мене тез метановите изтории ,че даже и обикновенните газови са за такситата дето навъртат километри и от евтиното гориво си вадят хляба ,ти толкова ли караш че чак метан да слагаш?Карай си с бенза и насирай бмв-та и тем подобни да се кефиш на колата -то за кво караме хонди като няма да се гордеем с тях :D По- добре купи друга кола и с нея експериментирай с метана -остави хондата на мира и я ползвай като искаш да се развихриш от време на време и да усетиш THE POWER OF DREAMS!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии от кога чакахме някои да ни светне ;) как не се бяхме сетили до сега че хондата е със синя кръв и се кара само на бензин тц тц тц Абре имам чувството че някои от вас спят с тея хонди :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...